//
کدخبر: ۴۲۰۸۹۳ //
تست شخصیت شناسی

رنگ موی موردعلاقه‌ت رو انتخاب کن، و از شخصیت پنهانت آگاه شو

شاید عجیب و باورنکردنی باشد، اما رنگ موی موردعلاقه شما، رازهای پنهانی درباره شخصیت شما آشکار می‌کند.

رنگ موی موردعلاقه‌ت رو انتخاب کن، و از شخصیت پنهانت آگاه شو
به گزارش فرتاک نیوز،

رنگ‌های زیادی برای رنگ موی شما وجود دارد، اما آیا می‌دانید رنگی که برای موی خود انتخاب می‌کنید، منعکس شخصیت شماست؟ اگر به فکر تغییر رنگ هستید و هنوز نمی‌دانید چه رنگی را انتخاب کنید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

تست شخصیت رنگ موی موردعلاقه

یک رنگ مو را از میان رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی، قرمز، بلوند، بنفش، آبی، صورتی، سفید، خاکستری و نارنجی انتخاب کنید و توضیحات آن را در ادامه بخوانید.

.

.

.

.

رنگ موی قهوه‌ای

مو قهوه‌ای‌ها به سخت کوشی و اراده خود معروف هستند. آنها همیشه باید مشغول بمانند، در غیر این صورت، اگر کاری برای انجام دادن نداشته‌باشند به شدت خسته و کسل می‌شوند. مهارت‌های عالی برنامه‌ریزی که دارند، به آنها کمک می‌کند تا با هر مشکلی کنار بیایند.

رهبری نیز از خصلت‌های برجسته این افراد است. افرادی که موهای قهوه ای دارند، حس گرما و راحتی را به بقیه القا می‌کنند و فردی قابل اعتماد و دوست داشتنی به شمار می‌آیند و روابط طولانی مدت با آن‌ها برای همه جذاب است.

رنگ موی مشکی

افرادی که موهای مشکی دارند ساکت، درونگرا و کمی خود محور هستند. آنها موجوداتی مرموز هستند که عاشق شعر هستند.

هرچند این افراد موهایی پرپشت و ضخیم دارند، اما دل آن‌ها نازک است و افرادی حساس، رازدار و متفکر هستند. آنها شنوندگان خوبی هستند، که آنها را به درمانگران و مشاوران خوبی تبدیل می‌کند.

رنگ موی قرمز

موقرمزها به ندرت اعتماد به نفس کمی دارند و معمولا پر جنب و جوش هستند. آنها لحظه را غنیمت می‌شمارند و همیشه رویاهای خود را دنبال می‌کنند. با وجود حساسیت بیشتر به درد، موقعیت‌های پرخطر آن‌ها را نمی‌ترسانند.

افراد مو قرمز ماجراجو، پرانرژی و رمانتیک هستند و ماجراهای عاطفی طوفانی، چاشنی زندگی آن‌هاست. افرادی که موهای قرمز دارند پر انرژی هستند و سریع دیگران را به خود جذب می‌کنند.

رنگ موی بلوند

این افراد آرام و برونگرا هستند و و چندان نگران اتفاقات اطرافشان نیستند. مردم افراد بلوند را افرادی باهوش و روشنفکر می‌دانند. زنانی که موهای روشن دارند همیشه در کانون توجه قرار دارند، بنابراین تعجبی ندارد که مردان آنها را قابل دسترس‌تر بدانند. با این حال، مو بورها برای حفظ ثبات مناسب از نظر روابط مشکل دارند.

رنگ موی بنفش

افرادی که این رنگ موی سلطنتی را ترجیح می‌دهند، با ذهن و احساسات خود هماهنگی کامل دارند. آنها خلاق، هنرمند و متعادل هستند. افراد مو بنفش خارج از چارچوب فکر می‌کنند و از ابراز وجود واقعی خود هراسی ندارند.

این افراد با احتمال زیادی روی بدن خود تاتو دارند. آنها تلاش می کنند فردی باشند و اختیارات و قوانین برای آنها محدودیت به شمار می‌رود. 

رنگ موی آبی

اگر موهای آبی دوست دارید، احتمالاً آرام، قابل اعتماد و صلح طلب هستید. افرادی که موهای آبی دارند متفکرانی منطقی هستند و همیشه قبل از اقدام فکر می‌کنند. قلب روشن و مهربان آ‌نها، وفاداری و دوستی آن‌ها باعث احترام زیاد مردم به آن‌ها است. 

رنگ موی صورتی

افرادی با رنگ موی صورتی، از نظر احساسی برونگرا هستند و با احساسات خود در ارتباط هستند. افراد مو صورتی از امتحان کردن چیزهای جدید نمی‌ترسند و مد طبیعت دوم آنهاست، به همین دلیل است که آنها ترند هستند. آنها همچنین افرادی گرم و دلسوز به حساب می‌آیند.

رنگ موی سفید

تصور می‌شود افراد مو سفید سرد و بی احساس هستند، اما مدل موهای آنها فقط یک ماسک است. کسانی که این رنگ را ترجیح می‌دهند، افرادی فوق‌العاده و با اعتماد به نفس هستند. اگرچه آنها برای یافتن شریک روحی خود مشکل دارند، اما وقتی با کسی که دوستش دارند روبرو شوند به شدت فردی ملایم و آرام خواهندبود.

رنگ موی خاکستری

کسانی که به دنبال موهای خاکستری هستند به طور باورنکردنی درونگرا هستند. گاهی اوقات آنها احساس می‌کنند که به جایی نمی‌رسند یا به جایی تعلق ندارند. طبیعت عملی و آرام آنها باعث می‌شود که به دنبال یک زندگی متعادل و آرام باشند. مردم این افراد را به عنوان فردی عاقل، باهوش و از نظر عاطفی با ثبات توصیف می‌کنند.

رنگ موی نارنجی

افرادی که رنگ موی نارنجی را ترجیح می‌دهند، پرانرژی و مشتاق هستند و معمولا کودکانه‌تر از سن خود رفتار می‌کنند. آنها الهام بخش دیگران هستند و همیشه موفق می‌شوند انرژی را به مردم ببخشند. آنها عشق و مثبت اندیشی را ترویج می‌کنند اما ناپختگی آنها گاهی اوقات می‌تواند مشکل ساز باشد، اما شوخ طبعی و مثبت بودن آنها همیشه به آنها کمک می‌کنند دوام بیاورند.

آیا رنگ مویی که انتخاب کردید با خصوصیات شما هماهنگ بود؟

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۸۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان