//
کدخبر: ۳۹۰۳۷۴ //

اسامی بازیگرانی که در سال ۱۴۰۱ ازدواج کردند به همراه عکس همسرانشان

در سال ۱۴۰۱ برخی از بازیگران به جمع متاهلین پیوستند. در اینجا می‌توانید عکس‌های آن بازیگران و همسرانشان را مشاهده کنید.

اسامی بازیگرانی که در سال 1401 ازدواج کردند به همراه عکس همسرانشان
به گزارش فرتاک نیوز،

ازدواج بازیگران ایرانی و خارجی موضوع جذابی است که اغلب کاربران فضای مجازی، با اشتیاق اخبار مرتبط به آن را پیگیری می کنند.

طبق روال هر سال، امسال نیز لیست بازیگرانی که ازدواج کرده اند را در بخش فرهنگ و هنر خواهیم داشت. بازیگرانی که با انتشار عکس هایی از خود و همسرشان، خبر متاهل شدنشان را رسانه ای کردند.

ازدواج بهرام رادان با همسرش مینا مختاری

بهرام رادان، سوپر استار چشم رنگی سینمای ایران اولین بازیگری است که در این لیست جای گرفته، به این لحاظ که خبر ازدواج بازیگر سریال جیران به قدری برای علاقه مندانش مهم بود که آن را در لیست پربازدیدترین ها قرار داد.

بهرام رادان در روز 13 فروردین (13 بدر) خبر ازدواجش را با انتشار ویدیویی کوتاه و عاشقانه همراه مینا مختاری در اینستاگرامش منتشر نمود و خبر ازدواجش را تایید کرد.

بهرام رادان و مینا مختاری
بهرام رادان و همسرش مینا مختاری

ازدواج شهرزاد کمال‌زاده با همسر ناشناخته اش

روز 7 فروردین 1401، یعنی مصادف با روز تولد شهرزاد کمال‌زاده بود که خبر ازدواج خانم بازیگر توسط خودش در اینستاگرام منتشر شد.

بازیگر سریال گاندو با نشان دادن حلقه ازدواجش در برنامه اینستاگرامی با اجرای السا فیروز آذر گفت:

من اصلا قصدش رو نداشتم و یک دفعه تصمیم گرفتم. خیلی بی هیجان اعلام کردم. نیم ساعت پیش بود. خواستم 7 فروردین 1401 را جوری دیگر آغاز کنم. امروز هم شب تولدم هست و هم بله برونم.

شهرزاد کمال‌زاده
شهرزاد کمال‌زاده/ عکس از پریسا جعفری

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی، بازیگر سریال خسوف مدتی پیش با انتشار تصویری از خود در کنار همسرش، خبر ازدواجش را به دنبال کننده های صفحه رسمی اش داد. همسر المیرا دهقان بازیگر نیست و شغل دیگری دارد.

المیرا دهقانی و همسرش
المیرا دهقانی و همسرش

نیلوفر پارسا و همسرش میلاد اسداللهی

نیلوفر پارسا، بازیگر نقش بیتا در سریال آوای باران دیگر بازیگری است که در سال 1401 به جرگه متاهلین پیوست و با انتشار تصاویر مراسم ازدواجش، از همسر خود رونمایی کرد. تنها اطلاعاتی که در مورد همسر نیلوفر پارسا منتشر شده نام اوست که میلاد اسداللهی میباشد.

ازدواج نیلوفر پارسا
نیلوفر پارسا و همسرش میلاد اسداللهی

عباس جمشیدی فر و همسر دومش

بازیگر سریال خوشنام و نقش اردلان سریال سقوط، به تازگی با انتشار تصویری در اینستاگرامش خبر ازدواجش را برای بار دوم رسانه ای کرد. تنهای عکسی که از همسر عباس جمشیدی فر در حال حاضر در دسترس است، همین تصویر دستی است که مشاهده می کنید.

ازدواج عباس جمشیدی فر

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۰۳۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان