//
کدخبر: ۲۵۴۳۰۳ //

لیست هتل های مشهد با قیمت مناسب

یکی از دغدغه های زائران مشهد مقدس اقامت آنها در شهر می باشد که با توجه به افزایش هتل ها و هتل آپارتمان های مشهد در سال های اخیر این نگرانی تا حدی برطرف شده است.

هتل آفرین مشهد

چنانچه به دنبال اقامت در محیطی آرام در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) هستید و به دنبال هتل با قیمت مناسب می‌گردید یکی از بهترین پیشنهادات ما به شما هتل آفرین دو ستاره است. هتل آفرین با کادری مجرب و آموزش دیده بطور شبانه روزی آماده خدمت گزاری به شما مسافران گرامی می باشد.

فاصله تا حرم به صورت پیاده 10 دقیقه، فاصله تا ترمینال مسافربری با ماشین 10 دقیقه، فاصله تا راه آهن با ماشین 10 دقیقه، فاصله تا فرودگاه با ماشین 20 دقیقه و فاصله تا مترو با ماشین 5 دقیقه است. با رزرو هتل در مشهد می‌توانید بین هتل های مشهد مناسب‌ترین آن را نسبت به بودجه‌تان انتخاب کرده و به سفر بپردازید.

آدرس: خیابان امام رضا(ع)- امام رضا 5(کوچه چهنو)- مقابل مسجد بقیه الله(عج).

هتل آپارتمان آفرین

هتل دیبا مشهد

هتل دیبا، هتل یک ستاره در نزدیکی حرم مطهر است که دارای اتاق‌های بسیار بزرگ، تمیز و با امکانات کامل است که این هتل را حتی قابل مقایسه با هتل‌های دو ستاره شهر مشهد می کند. این هتل  5 طبقه است و با 32 واحد اقامتی پذیرای زائرین امام رضا (ع) در تمام ایام سال است. با رزرو هتل در مشهد می‌توانید بین هتل های مشهد مناسب‌ترین آن را نسبت به بودجه‌تان انتخاب کرده و به سفر بپردازید.

آدرس: خیابان امام رضا(ع) - امام رضای 8 نبش چهار راه دوم.

هتل آپارتمان کنعان مشهد

هتل آپارتمان یک ستاره کنعان هتلی ارزان با کیفیت و امکانات خوب در جوار حرم ملکوتی امام رضا (ع) واقع گردیده است. این هتل آپارتمان چهار طبقه با ۲۸ سوئیت و با امکاناتی نظیر اینترنت وایرلس در لابی هتل، رستوران، کافی شاپ، صندلی ماساژور در لابی و... محیطی آرام را برای شما زائران گرامی فراهم نموده است. از مزایای قابل ذکر این هتل کیفیت غذای خوب رستوران این هتل آپارتمان است.

آدرس: خیابان امام رضا -امام رضا 8- کوچه شهید ربیعی- کوچه صاحب نهم

هتل آپارتمان کنعان

هتل مرمر مشهد

هتل مرمر از تمیزترین و شیک‌ترین هتل‌های قیمت مناسب و نوساز نزدیک به حرم است. این هتل ده طبقه دارد که پنج طبقه آن شامل اتاق‌ها و سوئیت‌های تمیز و دلنشین است و پنج طبقه دیگر شامل رستوران‌های ایرانی، فرنگی، عربی، کافی‌شاپ، پارکینگ و چایخانه سنتی است.

آدرس: خیابان امام رضا(ع) امام رضا 8 بعد از چهار راه سوم.

هتل مرمر

هتل آدینا مشهد

آسایش در آدینا هتل سه ستاره یکی از بهترین هتل های سه ستاره کشور است که در خیابان امام رضا منتهی به حرم مطهر رضوی واقع شده است.

این هتل با برخورداری از موقعیت مکانی مطلوب در اواخر سال 1397به بهره برداری رسیده است و یکی از به روز ترین هتل های پایتخت معنوی کشور می باشد. هتل آدینا با در نظر داشتن این اصل که میهمان در فرهنگ دینی و ملی ما از کرامتی ویژه برخوردار است، توانسته با بکار گیری نهایت توان خود در خدمت رسانی به میهمانان، روزهای خوبی را از سفر به مشهد مقدس برای آنها به یادگار بگذارد.

هتل آدینا به جهت داشتن فضایی مطوب و کیفیت برتر در قسمت های مختلف توانسته به یکی از اهداف میهمانان جهت سفر به مشهد مقدس تبدیل شود.این هتل با مساحتی بالغ بر 400 مترمربع در 10طبقه و زیر بنای 5500 مترمربع برخوردار از خدمات و تجهیزات پیشرفته می باشد. در این هتل با طراحی 69 واحد اقامتی ؛ انواع اتاق های چهار تخته، چهار تخته VIP، چهار تخته VIPویژه، سوئیت رویال دو تخته، دبل ( یک تخت دو نفره کینگ)، توئین (دو تخت تک نفره) و سینگل ( تک نفره)با دکوراسیونی زیبا خاطره ای ماندگار را در طول اقامت برای میهمانان خود برجای می گذارد.

هتل آدینا با بهره گیری از فضاهای رستوران ،کافی شاپ ، همراه با منوهای مختلف سنتی، انواع غذاهای ایرانی فضایی به یاد ماندنی را جهت رعایت هر چه بیشتر اصل میهمان نوازی و کرامت به میهمان مهیا کرده است. همچنین این هتل با فراهم آوردن امکانات رفاهی از قبیل مجموعه تاکسی سرویس، خدمات لاندری، ترانسفر فرودگاهی ، توانسته تا اسباب آسایش، آرامش و رضایت میمانان گرامی را مهیا کند. با رزرو هتل در مشهد می‌توانید بین هتل های مشهد مناسب‌ترین آن را نسبت به بودجه‌تان انتخاب کرده و به سفر بپردازید.

هتل هاترا

هتل سه ستاره هاترا در خیابان سرشور در نزدیکی حرم مطهر امام رضا در فروردین ماه سال 1392 افتتاح شده است. این هتل در محیطی آرام در 9 طبقه دارای فضاهای اقامتی مجهز به امکانات رفاهی می باشد. فاصله نزدیک تا حرم امام رضا و مراکز خرید و دیدنی از جمله امتیازات هتل هاترا به شمار می‌رود. کافی شاپ 24 ساعته در کنار لابی، رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، لابی، صندوق امانات، دکوراسیون لوکس و چشم نواز همراه با پرسنلی مجرب از جمله امکانات این هتل است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۴۳۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان