//
کدخبر: ۴۳۹۲۰۹ //

تارتار:تیم فوتبال تراکتورسازی بازیکنان باکیفیتی دارد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تراکتورسازی بازیکنان بسیار با کیفیتی را به خدمت گرفته و این تیم برای قهرمانی بسته شده است.

تارتار:تیم فوتبال تراکتورسازی بازیکنان باکیفیتی دارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهدی تارتار  غروب دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های ملوان و تراکتورسازی تبریز در بندرانزلی اظهار کرد: همانطور که پیش بینی می شد بازی بسیار سختی بود زیرا تراکتورسازی تیمش را آسیایی بسته است.

وی افزود: اما ما نیز بسیار خوب ظاهر شدیم و موقعیت های گلزنی بسیار خوبی هم داشتیم و از سوی دیگر تیم تراکتورسازی نیز هیچ فرصت گلزنی نداشت و ساختار دفاعی ما در این بازی بسیار عالی بود.

وی ادامه داد: البته اگر باهوش بودیم و از موقعیت های گلزنی خود به درستی استفاده می کردیم، بی شک می توانستیم پیروز این بازی سخت باشیم زیرا فرصت های گلزنی مناسبی را از دست دادیم و در نهایت به نتیجه مساوی دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: در جریان این دیدار به خصوص هر چه از زمان بازی می گذشت، ما بیشتر به بر بازی تسلط داشتیم به خصوص در دقایق پایانی ۲ نیمه که به طور کامل بازی دراختیار ما بود.

تارتار به قضاوت این بازی نیز اشاره و بیان کرد: بیژن حیدری در نیمه نخست قضاوت خوبی نداشت و در اکثر مواقع با سوت های بی مورد بازی را از جریان می انداخت اما نیمه دوم قضاوت خوب بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به هرحال هم اینک همه تیم ها روی ملوان حساب ویژه ای را باز کردند و ما تیم قابل احترامی هستیم اما در نیم فصل دوم باید تیم را تقویت کنیم تا بتوانیم به روند صعودی خود ادامه دهیم.

تیم های فوتبال ملوان و تراکتورسازی تبریز عصر دوشنبه در هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی صفر بر صفر خاتمه یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۲۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان