//
کدخبر: ۴۳۷۰۷۳ //

استقلال، پرسپولیس و کاسه‌های شکسته!

استقلال و پرسپولیس پنجشنبه به مصاف هم می‌روند تا هیاهوی فوتبال در عرصه باشگاهی به اوج خود برسد.

استقلال، پرسپولیس و کاسه‌های شکسته!
به گزارش فرتاک نیوز،

جدال دو تیم مطرح و قطب‌های سنتی فوتبال کشورمان گاهی اوقات زیبا از آب در نمی‌آید اما همواره حساس است و این حساسیت از هر دربی به دربی بعدی منتقل می‌شود. متاسفانه طی سال‌های گذشته تعداد رویارویی‌های زیبای استقلال و پرسپولیس به مراتب کمتر از جدال‌های کسل کننده این دو تیم بوده و کاملاً مشخص بود که سرمربیان وقت آبی و قرمز اساس کار را بر پایه گل نخوردن و نباختن استوار می‌کردند.

نمی‌دانیم این اتفاق پنجشنبه هم رخ می‌دهد یا نه اما امیدواریم اگر متاسفانه دوباره شاهد دیداری کسل کننده بودیم، بازیکنان و مربیان دو تیم کاسه‌ها کوزه ها را بر سر رسانه‌ها نشکنند و دوباره این ادعای نخ نما شده را مطرح نکنند که رسانه‌ها موجب حساسیت کاذب مسابقه شدند و همین مسئله روی کیفیت تاثیر منفی گذاشت. دربی همیشه حساس است و رفتاری که اتفاقاً در سالیان اخیر از برخی بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس دیده‌ایم، نشان می‌دهد عوامل دو تیم به مراتب بیشتر از رسانه‌ها و هواداران هر دو تیم قضیه را جدی می‌گیرند و روی همین اصل ترجیح می‌دهند ابتدا به گل نخوردن و نباختن فکر کنند تا اینکه در اندیشه گل زدن و پیروز شدن باشند.

امیدواریم مسابقه پنجشنبه زیبا از آب در بیاید اما اگر چنین اتفاقی رخ ندهد، قطعاً رسانه‌ها و هواداران هیچ نقشی در چنین اتفاقی ندارند و دلیل آن را باید در تفکرات خود استقلال و پرسپولیس جستجو کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۷۰۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان