//
کدخبر: ۴۳۳۵۵۳ //
مدیران پرسپولیس در راه عربستان

درویش همسفر پرسپولیس، منظر آشتی بزرگ باشید!

به احتمال زیاد رضا درویش همراه با کاروان پرسپولیس راهی سفر عربستان خواهد شد و اگر اینگونه باشد باید منتظر آشتی بزرگی در این تیم بود.

درویش همسفر پرسپولیس، منظر آشتی بزرگ باشید!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از جلسه هیات مدیره و تاکید اعضا بر اینکه درویش در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس باقی بماند و البته یحیی گل محمدی به کارش در راس کادر فنی ادامه دهد ظاهرا اوضاع پرسپولیس آرام شده و همه روی بازی با النصر تمرکز کرده اند.

کاروان پرسپولیس سه روز زودتر از مسابقه با النصر یعنی روز جمعه راهی عربستان خواهد شد و ظاهرا باشگاه پرسپولیس مقدمات انجام این سفر را چیده و قرار است تیم با سفر چارتر به ریاض سفر کند.

در عین حال این امکان وجود دارد که پرسپولیسی‌ها بعد از بازی در ریاض راهی جده شده و سپس به مکه بروند و زیارت خانه خدا نصیب‌شان شود.

در عین حال گفته می‌شود احتمالا دراین سفر رضا درویش و برخی مدیران باشگاه مثل حسین بادامکی هم همراه تیم پرسپولیس خواهند بود.این حضور به جهت اهمیت بازی با النصر و البته حضور یک تیم ایرانی در عربستان اهمیت بسیاری دارد اما می‌تواند برای پرسپولیس منشا خیر باشد.

بعد از نامه بازیکنان پرسپولیس خطاب به هواداران که در آن مدیریت باشگاه را خطاب قراردادند و حتی خواستار استعقفای مدیرعامل باشگاه خود شدند حال همراهی درویش با تیم می‌تواند زمینه‌ساز یک آشتی بزرگ را فراهم کند.در واقع طی روزهای گذشته این سوال به شکلی جدی پیرامون بحران اخیر پرسپولیس مطرح بوده که بعد از آن نامه تند چطور قرار است این بازیکنان  و درویش به همکاری‌شان ادامه دهند اما حالا سفر مشترک به عربستان می‌تواند یک آشتی بزرگ و اتفاقی مثبت را در تیم پرسپولیس رقم بزند.

اتفاقی که قبل از بازی حساس و تعیین کننده مقابل نماینده قدرتمند عربستان می‌تواند شرایط روانی تیم را در موقعیتی به مراتب بهتر از روزهای گذشته قرار دهد و زمینه ساز کسب نتیجه لازم در ریاض باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۳۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان