//
کدخبر: ۴۳۱۵۹۴ //

بیرانوند: به خاطر سرماخوردگی ۱۸ بازیکن فقط یک جلسه با هم تمرین کرده بودیم/ ناراحتم بهترین بازیکن زمین شدم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت، تیمش به دلیل شیوع ویروس سرماخوردگی نتوانسته است عملکرد همیشگی خودش را در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش بگذارد.

بیرانوند: به خاطر سرماخوردگی ۱۸ بازیکن فقط یک جلسه با هم تمرین کرده بودیم/ ناراحتم بهترین بازیکن زمین شدم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا بیرانوند در نشست خبری بعد از بازی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در نیمه اول بازی خیلی خوبی ارائه کردیم و توانستیم یک گل خوب به ثمر برسانیم، اما در نیمه دوم شرایط بچه‌ها دچار اُفت شد و 20 تا 30 دقیقه اُفت کردیم. فکر کنم از 23 نفری که به تاجیکستان آمدیم 17 یا 18 نفر دچار سرماخوردگی یا ویروس شدید شدند. دو سه بازیکن تیم از جمله امید عالیشاه که اصلاً همراه ما نبودند. به دلیل سرماخوردگی هفت بازیکن پرسپولیس نتوانستند از ابتدا بازی کنند.

وی در ادامه افزود: بعد از این تساوی شرایط ما خیلی سخت شد. می‌توانستیم با کسب پیروزی در بازی امروز شرایط بهتری برای صعود از مرحله گروهی داشته باشیم. در صورت برد مقابل استقلال تاجیکستان، می‌توانستیم 70 یا 80 درصد شانس صعود داشته باشیم. استقلال تاجیکستان خیلی خوب پرس انجام داد و موقعیت‌های خوبی داشت، ولی امیدوارم در بازی‌های بعد نتایج بهتری بگیریم.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: با توجه به تساوی امشب شرایط‌ صعودمان در لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت شد. از الان خودمان را برای بازی حساس لیگ مقابل سپاهان آماده می‌کنیم. ان‌شاءالله باید از فردا ریکاوری کنیم تا بتوانیم بازی خوبی داشته باشیم.

بیرانوند در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس رقیب تاجیکستانی خود را دست‌کم گرفته بود، گفت: ما هیچ وقت هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم و با تمام توان بازی خواهیم کرد. بازی امروز یک اتفاق بود. استقلال تاجیکستان به این دلیل در 20 یا 30 پایانی نیمه دوم توانست به ما فشار زیادی وارد کند که بیشتر بچه‌ها دچار سرماخوردگی بودند و  شرایط تمرین نداشتند. فقط یک روز قبل از بازی همه با هم تمرین کردیم. شاید خیلی‌ها دل‌شان بخواهد بهترین بازیکن زمین باشند، اما خیلی ناراحتم که من بهترین بازیکن زمین شدم، چرا که پرسپولیس هیچ وقت طوری بازی نمی‌کند که دروازه‌بان بهترین بازیکن زمین شود.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه جانشینی در ترکیب پرسپولیس ندارد و این موضوع عامل فشار روانی بر وی و سرمربی سرخپوشان شده است، عنوان کرد: خدا را شکر امروز شرایط خوبی داشتیم. دیروز هم یک مقدار قبل از تمرین سرماخوردگی داشتم. پزشکان تلاش کردند من و بیشتر بازیکنان دچار سرماخوردگی را به این بازی رساندند. به هر حال من مشغول تمرین با تیم هستم. طبق صلاحدید کادر فنی هر وقت لازم باشد بازی می‌کنم. البته ما سه گلر جوان خوب در تیم داریم، شاید تجربه لازم را نداشته باشند، اما شرایط خوبی دارند. همین که اینجا هستند یعنی آقای گل‌محمدی به آنها اعتماد کرده است. امیدوارم که در آینده حرف‌های زیادی از آنها بشنویم. تا الان مشکلی نداشتم و هر وقت آقای گل‌محمدی صلاح بداند در ترکیب بازی می‌کنم.

وی راجع به جو ورزشگاه محل برگزاری مسابقه عنوان تصریح کرد: هواداران استقلال تاجیکستان میهمان‌نوازی کردند و واقعاً جو خیلی خوبی بود. از هواداران خودمان تشکر می‌کنم که تا دقیقه 90 ما را در ورزشگاه تشویق کردند. ما با این نتیجه شرمنده هواداران عزیزمان در تاجیکستان و ایران شدیم. تمام سعی و تلاش‌مان را کردیم، اما نشد. تیم پرسپولیس ثابت کرده تیم روزهای سخت است. دو بازی سخت مقابل النصر و الدحیل داریم، اما معتقدم اتفاق خوبی برای پرسپولیس در این دو بازی می‌افتد و با قدرت صعود می‌کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۵۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان