//
کدخبر: ۴۰۰۷۰۹ //

استقلال در آستانه از دست دادن جام حذفی

بازیکنان استقلال قصد دارند اعتراض خود را به شکل دیگری به گوش مدیران باشگاه برسانند.

استقلال در آستانه از دست دادن جام حذفی
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از پیروزی استقلال مقابل مس رفسنجان بار دیگر موج عظیمی از نارضایتی‌های بازیکنان بابت خلف وعده‌های مکرر باشگاه استقلال به پا شد و شاگردان ساپینتو یکی بعد از دیگری به نداری‌های تیم خود اشاره کردند. همه بازیکنانی که بعد از خروج از رختکن استقلال مقابل خبرنگاران قرار گرفتند به ماه‌ها بی‌پولی اشاره کردند و بی‌هیچ رودربایستی اعلام کردند که باشگاه ۷، ۸ ماه است که حقوقی به آن‌ها پرداخت نکرده و با این وضعیت ادامه دادن راه دشوار است. ریکاردو ساپینتو نیز در نشست خبری بعد از بازی به بحران‌های متعددی که سد راه تیمش شده اشاره کرد. او نیز درباره مشکلات مالی صحبت‌های مهمی کرد و حتی تهدید کرد که اگر وضعیت استقلال به همین منوال پیش برود در این تیم به مربی‌گری ادامه نخواهد داد.

این مجموعه اعتراض‌ها و تهدیدها نشان می‌دهد کانون تیم استقلال با وجود بردی که مقابل مس رفسنجان به دست آمد و امتیاز این تیم را ارتقا بخشید اما به‌شدت بحرانی است و ادامه مسیر با این وضعیت ممکن نخواهد بود. در این میان بازیکنان استقلال نیز قصد دارند اعتراض خود را به شکل دیگری به گوش مدیران باشگاه برسانند و از مدیران باشگاه بخواهند تا قبل از دربی حقوقی که ماه‌ها عقب افتاده را پرداخت کنند.

این‌که مدیران باشگاه استقلال با توجه به این‌که مشخص نیست بعد از پایان فصل و بازی‌های جام حذفی همچنان در این باشگاه حضور داشته باشند و اگر هم باشند در راستای حل مشکلات مالی اقدامی انجام دهند روشن نیست. تاکنون که حجت کریمی هیچ اقدامی در راستای پرداخت حقوق بازیکنان انجام نداده و بدون این‌که قدمی در این راه بردارد در حال مدیریت است. تنها حرکت کریمی در روزهای اخیر سفر به امارات و رایزنی‌های ناموفق با باشگاه شباب الاهلی امارات بوده و در راستای پرداخت مطالبات بازیکنان عملا کاری انجام نشده است.

ادامه این روند حتی ممکن است منجر به سردی و بی‌تفاوتی بازیکنان استقلال در جام حذفی شود و آینده این تیم در این جام نیز به مخاطره بیفتد. بسیاری از هواداران استقلال بر این باورند که اگر تیم محبوب‌شان با همین روحیه نامناسب که در لیگ دیده شد، در جام حذفی هم به میدان برود، عملا شانسی در آن جام نیز نمی‌توان برای استقلال متصور بود و جا دارد که هم مدیریت و هم اعضای کادر فنی اقداماتی انجام دهند که منجر به افزایش توان روحی و روانی بازیکنان شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۰۷۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان