//
کدخبر: ۳۹۸۱۹۶ //

استراماچونی تا آخرین لحظه از استقلال یورو گرفت!

طبق ادعای سرپرست باشگاه استقلال، وکیل سرمربی ایتالیایی به خاطر تاخیر دو روزه در پرداخت طلب استراماچونی از استقلال غرامت گرفته است!

استراماچونی تا آخرین لحظه از استقلال یورو گرفت!
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود پرداخت بدهی استقلال به استراماچونی توسط بانک شهر و مختومه شدن پرونده این سرمربی با آبی های تهران در فیفا، همچنان نکاتی از این پروسه طاقت فرسا و ناراحت کننده برای مدیران و هواداران استقلال وجود دارد.

نکاتی که یکی از آنها توسط حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، امروز فاش شد و آن، دریافت جریمه دیرکرد دو روزه توسط وکیل استراماچونی از باشگاه استقلال بود. تاخیری که به واسطه تعطیلی در کشور قطر بود و اشکالی متوجه باشگاه استقلال نبود اما همین دیرکرد دو روزه هم دستاویزی شد تا وکیل استراماچونی، مبلغ 2400 یورو - در حدود 150 میلیون تومان - دیگر از باشگاه استقلال بگیرد.

موضوعی که کریمی در پست اینستاگرامی امروزش در مورد آن نوشت: «هواداران عزیز در جریان باشند با وجود پرداخت نزدیک به یک میلیون و 600 هزار یورو بابت بدهی استراماچونی، به خاطر 2 روز تعطیلی کشور قطر به دلیل عید فطر، انتقال پول استراماچونی با تأخیر همراه بود. وکیل ایشان اعلام کرد که چون پول را دیر پرداخت کردید باید 2400 هزار یورو بابت این دو روز پرداخت کنید! مربی‌ای که کمتر از یک نیم فصل سرمربی استقلال بود کل مطالبات 2 فصل به اضافه دو روز تأخیر را هم گرفت! ضمن اینکه اگر بدهی استراماچونی پرداخت نمی‌شد، باید روزانه بالای 100 میلیون تومان خسارت می‌ دادیم ولی خوشبختانه جلوی این اتفاق گرفته شد.»

موضوعی که احتمال بار دیگر از محبوبیت این سرمربی نزد هواداران استقلال به خاطر برخوردهای او با باشگاه به خصوص در مقطع اخیر می‌کاهد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۱۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان