//
کدخبر: ۳۴۰۹۹۱ //
قشقایی اسیر سو مدیرت ها؛

تیمی بدون سرمربی به فکر فروش بازیکن!

تیم فوتبال قشقایی شیراز همچنان بدون سرمربی به کار خودش ادامه می دهد.

تیمی بدون سرمربی به فکر فروش بازیکن!
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال قشقایی شیراز که یکی از پرطرفدارترین تیم های لیگ یک حساب می شود در این فصل ابتدا متفاوت از گذشته ظاهر شد و صدرنشین رقابت ها هم بود اما پس از اینکه بازهم صحبت از مسائل مالی و حمایت ها شد این تیم به سراشیبی سقوط افتاد و مهدی رجب زاده هم رفتنی شد تا دوباره قشقایی در مسیر همیشگی خود قدم بگذارد. 

قشقایی پس از رجب زاده با کمک طهماسبی و کرمی دو مربی بومی خودش به مصاف رقبا رفت اما همچنان که در تعطیلات نیم فصل هستیم مالک این تیم سرمربی جدید، راانتخاب نکرده است و بیشتر درگیر فروش و درآمدزایی از بازیکنان تیمش است. 

در دنیا مساله فروش بازیکنان یکی از راههای اصلی درآمدزایی باشگاه ها با سودی مشخص است اما در قشقایی این مساله گویا یک مساله تمام سود برای باشگاه می باشد، چونکه تا به اینجا باشگاه به بازیکنان خود مبلغ بسیار پایینی پرداخت کرده است و رضایت نامه بازیکنان هم در قبال مبالغ بسیار هنگفتی صادر می کند تا این مساله به یک نقطه برای بحث و جدل میان بازیکنان و مدیریت تبدیل شود. 

در این بین ای کاش مالک قشقایی که الحق والانصاف در این سالها از جیب شخصی خودش هزینه کرده و کار بسیار بزرگی هم انجام داده است کمی منطقی تر تصمیم می گرفت و ابتدا محاسبه می کرد چند درصد پرداختی به بازیکنانش داشته است که حالا برای جدایی طلب مبالغ صد میلیون تومانی می کند؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۰۹۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان