//
کدخبر: ۳۳۷۵۵۳ //

استقلال را قهرمان نیم فصل لیگ بیست و یکم بدانید/ پرسپولیس در یک صورت قهرمان می شود

آبی پوشان تهران را باید قهرمان نیم فصل لیگ بیست و یکم فوتبال کشور بدانیم.

استقلال را قهرمان نیم فصل لیگ بیست و یکم بدانید/ پرسپولیس در یک صورت قهرمان می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال‌تهران با هدایت فرهاد مجیدی در آستانه کسب قهرمانی در نیم فصل رقابت‌های لیگ بیست و یکم هستند و اگر اتفاق خاصی در بازی پانزدهم بوجود نیاید بایستی از الان آن‌ها را صدرنشین این رقابت‌ها دانست.

شاگردان فرهاد مجیدی در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر با کسب 32 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و بایستی در هفته پانزدهم به مصاف نفت مسجدسلیمان بروند و با توجه به شرایط هر دو تیم کمی بعید به نظر می رسد که مشکلی در این بازی پیش رو داشته باشند.

آبی پوشان تهران اگر حتی در این بازی یک امتیاز کسب نمایند 33 امتیازی شده و با توجه به فاصله سه امتیازی خود با پرسپولیس ، حتی در صورت پیروزی سرخ پوشان برابر فجرسپاسی شیراز، بازهم این شاگردان مجیدی هستند که یک امتیاز برتری دارند و قهرمان نیم فصل خواهند شد.

استقلال اگر حتی بازنده بازی برابر نفت مسجدسلیمان هم باشد، با توجه به این که تفاضل گل مثبت 16 داشته و پرسپولیس مثبت 10 می باشد یعنی این که آنها حداقل باید در برابر نفت مجسدسلیمان با سه گل شکست بخورند یا اینکه اگر با هر نتیجه‌ای شکست بخورند، پرسپولیس بایستی با نتیجه‌ای برنده بازی باشد که این فاصله را جبرن نماید که این امر خیلی بعید به نظر می رسد.

به هر حل اگرچه هنوز پرسپولیس بر روی کاغذ شانس قهرمانی نیم فصل لیگ برتر را در لیگ بیست و یکم دارد، اما با توجه به شرایط جدولی این گونه به نظر می رسد که شاگردان فرهاد مجیدی را بایستی از هم اکنون قهرمانی نیم فصل دانست مگر این که اتفاقات عجیب و غریبی را شاهد باشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان