//
کدخبر: ۳۳۴۱۸۵ //

قایدی در نظرسنجی دوم شد

گل مهدی قایدی به الاهلی عربستان در رده دوم نظرسنجی بهترین گل های لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

قایدی در نظرسنجی دوم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اقدام به برپایی نظرسنجی درخصوص انتخاب بهترین گل های لیگ قهرمانان آسیا در چند مرحله کرده است. در بخش نخست رأی گیری که چند روز پیش انجام شد، گل مهدی قایدی بازیکن سابق استقلال به الاهلی عربستان، در میان گل های برتر دیده می شد.

در پایان این نظرسنجی، گل ناصر الدوسری بازیکن الاهلی در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پوهانگ استیلرز با کسب 83 درصد آراء در جایگاه نخست قرار گرفت و گل مهدی قایدی نیز که توانسته بود 13 درصد آراء کاربران را به خود اختصاص دهد، دوم شد.

وب سایت AFC درباره قایدی نوشته بود: مهدی قایدی که به عنوان یکی از ستاره‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 شناخته می‌شود، با نشان دادن استعداد فوق‌العاده‌اش در همان بازی اول، مسابقات را زیبا کرد و از فاصله 30 یاردی برای دومین بار دروازه الاهلی عربستان را در جریان پیروزی 5 بر 2 تیمش باز کرد.

57777

وب سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در چند مرحله اقدام به انتخاب بهترین گل این دوره از رقابت ها کرده است و گل ناصر الدوسری در مرحله نیمه نهایی اول توانست برنده شود. گل شهریار مغانلو به الریان نیز در نظرسنجی که امروز منتشر شده، در مرحله نیمه نهایی دوم قرار دارد تا فرد برنده برای تصاحب عنوان بهترین گل فصل لیگ قهرمانان آسیا با ناصر الدوسری رقابت کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۱۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان