//
کدخبر: ۳۳۳۲۵۳ //
حیدری:همه از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند

پرسپولیس برنده داربی است/ پرسپولیس برای فوتبال ایران آبروداری کرده است

بازیکن سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم در داربی پیش رو نسبت به استقلال شرایط بهتری دارد.

پرسپولیس برنده داربی است/ پرسپولیس برای فوتبال ایران آبروداری کرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

سپهر حیدری، درباره شرایط پرسپولیس پیش از داربی 97 اظهار کرد: با وجود اینکه هر سال تلاش می‌شود به پرسپولیس ضربه وارد شود اما این تیم به دور از حواشی و مشکلات، با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان سعی می‌کند بهترین نتایج را بگیرد. با وجود اینکه هرسال مشکلاتی وجود دارد اما همه از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند. بازیکنان پرسپولیس چون می‌خواهند قهرمان شوند، تلاش می‌کنند و قهرمان می‌شوند.

وی افزود: پرسپولیس فقط قهرمانی می‌خواهد و برایش فرقی ندارد چه بازیکنانی رفته‌اند. البته قبول دارم که ابزار یک مربی بازیکنانش هستند اما هرسال بازیکنانی از پرسپولیس رفتند اما این تیم برای فوتبال ایران آبرو داری می‌کرد. به خاطر لیگ قهرمانان آسیا و نبود زمان کافی و بعد اردوهای تیم ملی، پرسپولیس فرصت کافی را برای بدنسازی نداشت و همین امر موجب شد که تیم در هفته‌های ابتدایی عملکرد خوبی نداشته باشد. با این حال بازیکان جدید عملکرد خوبی در تیم دارند و این اتفاق خوبی برای پرسپولیس است.

این پیشکسوت پرسپولیس همچنین گفت: پرسپولیس بازی به بازی بهتر شد و از دیدار برابر صنعت نفت، دوباره به سیستم ۲-۴-۴ برگشت و مطمئن هستم روز داربی هم پرسپولیس با همین سیستم روز بسیار خوبی خواهد داشت. در ماه‌های اخیر اتفاقات بدی در بیرون زمین برای پرسپولیس رخ داده است. به طور مثال مشخص نبودن هیات‌مدیره تاثیر زیادی روی تیم گذاشته است. پرسپولیس در برخی بازی‌ها به خاطر اشتباهات داوری مقابل 12 بازی کرده است و در بازی آخر هم وقتی نتوانستند کاری کنند، داور چهار کاری کرد که به همه اعضای کادر فنی پرسپولیس عصبی بشوند. با این حال باز هم می‌گویم که هیچ چیز نمی‌تواند جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد و این تیم باز قهرمان خواهد شد.

وی به داربی 97 اشاره و اظهار کرد: پرسپولیس شرایط بهتری دارد فکر می‌کنم برنده بازی خواهد شد. با احترام به استقلال، در این دیدار مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر گلزنی خواهند کرد. اگر داوری مشکلی نداشته باشد، بازی جذاب خواهد شد و بازی زیبایی می‌بینیم. امیدوارم قبل و بعد از داربی دیگر شاهد ناله نباشیم و تیم‌ها برای کسب جام فقط تلاش کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۲۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان