//
کدخبر: ۲۶۶۷۱۲ //

خلیل زاده: پیشنهادی ندارم و همه چیز دروغ است

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد به خاطر رسیدگی به یک پرونده قدیمی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شده است.

خلیل زاده: پیشنهادی ندارم و همه چیز دروغ است
به گزارش فرتاک نیوز،

شجاع خلیل‌زاده پس از حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره شروع مجدد مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: اول از فدراسیون تشکر می‌کنیم که دوباره بازی‌ها را برگزار می‌کند. فوتبال کار، رشته و عشق ماست و ان‌شاءالله با بازی‌های خوب بتوانیم امسال هم مقام قهرمانی را به دست بیاوریم.

وی در مورد دلیل حضورش در کمیته انضباطی و اینکه آیا به خاطر پرونده‌های خود به این کمیته مراجعه کرده است، گفت: کاری شخصی بود. نمی‌توانم در مورد همه چیز حرف بزنم. من پرونده‌ای نداشتم و هفته‌ای دو سه بار کمیته انضباطی می‌روم. یک پرونده‌ای قبلاً بود که برای رسیدگی به آن در کمیته انضباطی حاضر شدم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود از باشگاه السد قطر پیشنهاد دارد و آیا فصل آینده نیز در پرسپولیس می‌ماند یا خیر، گفت: فعلاً که اینجا هستیم. ان‌شاءالله فصل با قهرمانی تمام شود و بعد تصمیم می‌گیرم. من پیشنهادی ندارم و همه چیز دروغ است. فعلاً من بازیکن پرسپولیس هستم و ان‌شاءالله فصل تمام شود، بعد تصمیم می‌گیریم.

خلیل‌زاده در مورد صحبت‌های محمدرضا زنوزی توضیح داد: هر کسی نظر شخصی خودش را می‌گوید. مردم هم همه چیز را می‌دانند. شما تا الان دیده‌اید ما در مورد یک تیم دیگر حرف بزنیم؟ بهتر است هر کسی در مورد تیم خودش حرف بزند. ما 40، 50 میلیون هوادار داریم و آنها خودشان همه چیز را می‌دانند.

وی در مورد دیدار دوستانه پرسپولیس و شهر خودرو عنوان کرد: بازی خوبی با شهر خودرو داشتیم. آنها تیم خوبی هستند و ما برای اولین بازی لیگ با پیکان آماده شدیم. بازی‌های‌مان خیلی حساس است، چون از قبل نباید خودمان را قهرمان بدانیم. امیدوارم اولین گام را خوب برداریم و برویم به سوی قهرمانی.

مدافع تیم پرسپولیس در واکنش به این موضوع که نامش برای دعوت به اردوی تیم ملی مطرح شده است،‌ گفت: نام من چهار سال است مطرح است اما مگر تیم ملی رفتم؟!

خلیل‌زاده درباره دلیل دعوت نشدنش در سال‌های اخیر، گفت: این موضوع نظر سرمربی تیم ملی است و به آن احترام می‌گذارم. شاید یک نفر از قیافه من خوشش نیاید. هر مربی سلیقه‌ای دارد و شاید از سبک بازی من خوشش نیاید. ما امیدواریم تیم ملی موفق باشد و به جام جهانی برود. من برای اسکوچیچ هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

«آیا کریم باقری درباره حضور در تیم با تو صحبت کرده است؟» وی در واکنش به طرح این موضوع گفت: خیر، تا الان هیچ صحبتی نکرده‌ایم. آقا کریم با هیچ بازیکنی در مورد تیم ملی حرف نزده است. او هم شرایط خاص خودش را دارد و امیدوارم در تیم ملی موفق باشد. تیم ملی به جام جهانی برود فوتبال کشورمان موفق می‌شود.

مدافع تیم پرسپولیس در مورد مصدومیت بازیکنانی مانند انصاری، تبریزی و آذری گفت: این طبیعی است. سه ماه فوتبال نبوده و اگر بازیکن تمرین نکند به مشکل می‌خورد. برای آذری، انصاری و تبریزی آرزوی موفقیت می‌کنم. آن‌ها همه دوستان ما هستند و امیدوارم قوی باشند و محکم برگردند. درست است ما با استقلال رقیب هستیم ولی همه دوستیم و همیشه برای آن‌ها آرزوی سلامتی می‌کنیم.

خلیل‌زاده در مورد انجام بازی‌های لیگ بدون تماشاگران گفت: خیلی سخت است، امیدوارم هواداران در آینده بتوانند به ورزشگاه بیایند و از بازی‌ها لذت ببرند.

وی در پایان در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس یادآور شد: مشکلات در همه باشگاه‌های ایران وجود دارد. ان‌شاءالله این مشکلات هم برطرف شود. آرزوی ما این است که تمام مشکلات حل شود، چون وقتی بازیکن هم قرارداد می‌بندد، خانواده دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۷۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان