//
کدخبر: ۲۶۶۱۴۴ //

رسمی؛ چلسی تیمو ورنر را به خدمت گرفت

بر اساس اعلام رسمی باشگاه چلسی کار انتقال تیمو ورنر ستاره لایپزیش به چلسی به پایان رسیده: مبلغ قرارداد 47.5 میلیون پوند اعلام شده است.

رسمی؛ چلسی تیمو ورنر را به خدمت گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه چلسی از طریق وبسایت رسمی باشگاه پیوستن تیمو ورنر ستاره آلمانی لایپزیش به این تیم را تایید کرد. مبلغ قرارداد ورنر 47.5 میلیون پوند اعلام شده. بر اساس اعلام چلسی ورنر در ماه جولای به چلسی خواهد پیوست.

بر اساس این اعلام، باشگاه چلسی با تیمو ورنر ستاره آلمانی لایپزیش بر سر قراردادی 47.5 میلیون یورویی به توافق رسیده و ورنر به این ترتیب به چلسی پیوسته است. انتظار می‌رود خبر رسمی این انتقال به زودی اعلام شود.

ورنر با قراردادی 5ساله به چلسی می‌پیوندد و دستمزدش در این تیم هفته‌ای 170هزار پوند خواهد بود. بر اساس این گزارشها ورنر بعد از پایان فصل جاری بوندس‌لیگا به انگلیس خواهد رفت و پیراهن چلسی را به تن خواهد کرد.

ورنر به این ترتیب دومین خرید چلسی برای فصل آینده خواهد بود. پیش از او هم حکیم زیاش به چلسی پیوسته بود. از دیگر خریدهای احتمالی چلسی در پنجره نقل و انتقالاتی فعلی می‌توان به کای هاورتز وینگر لورکوزن و بن چیلول ستاره لسترسیتی اشاره کرد.

روزنامه انگلیسی تلگراف می‌گوید فرانک لمپارد سرمربی چلسی و پتر چک، سنگربان سابق و مدیر فنی فعلی باشگاه نقش مهمی در راضی کردن تیمو ورنر برای پیوستن به این تیم ایفا کرده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۱۴۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان