//
کدخبر: ۲۴۹۷۰۷ //

مهاجم شاکی از بایرن مونیخ جدا می شود؟

اخبار حاکی از افزایش احتمال جدایی توماس مولر، ستاره آلمانی و باتجربه بایرن مونیخ است.

 مهاجم شاکی از بایرن مونیخ جدا می شود؟

به گزارش فرتاک نیوز، توماس مولر که در دوران حضور نیکو کوواچ از روزهای پرفروغ فاصله گرفته و دچار افت محسوسی شده بود، با انتصاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی این تیم تولدی دوباره یافته و تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تیمش شده است.

اما علیرغم درخشش در بازی های اخیر، هنوز پیشرفتی در تمدید قرارداد این مهاجم باتجربه ایجاد نشده است. به نظر می رسد بایرن هنوز در مورد حفظ توماس مولر به نتیجه نرسیده و حسن صالح حمیدزیچ جمع بندی نهایی نداشته، اتفاقی که به نظر موجب دلخوری توماس مولر شده است.

نشریه بیلد مدعی شد بایرن مونیخ از چندی قبل روند مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکنان باتجربه اش از جمله مانوئل نویر را آغاز کرده، اما هنوز این اتفاق در مورد توماس مولر رخ نداده و این مهاجم تصور می کند این به منزله عدم قدردانی از عملکرد و زحمات اوست. انتظار بر آن است که بعد از برگزاری دیدار مقابل چلسی در لیگ قهرمانان، بایرن مونیخ مذاکرات برای حفظ توماس مولر را آغاز کند، وگرنه احتمال جدایی او بالا خواهد بود.

تیم هایی از لیگ برتر جزیره و سری آ خواهان جذب این ستاره آلمانی هستند و هفته های پیش رو نقش مهمی در روشن شدن سرنوشت توماس مولر خواهد داشت. در صورت عدم مبادرت بایرن به تمدید قرارداد، او بعد از یک دهه درخشان از این تیم جدا خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۹۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان