//
کدخبر: ۱۹۴۳۱۰ //

ممنوعیت فعالیت ایجنت جنجالی فوتبال به حالت تعلیق درآمد

دادگاه عالی ورزش، CAS، ممنوعیت فعالیت مینو رایولا، ایجنت جنجالی فوتبال را تا زمان مشخص شدن نتیجه فرجام‌خواهی اضطراری او به حالت تعلیق درآورد.

ممنوعیت فعالیت ایجنت جنجالی فوتبال به حالت تعلیق درآمد
به گزارش فرتاک نیوز،

دادگاه عالی ورزش CAS تایید کرد که ممنوعیت فعالیت مینو رایولا، ایجنت جنجالی فوتبال تا مشخص شدن نتیجه فرجام‌خواهی اضطراری او که روز چهارشنبه به این دادگاه ارسال شده به حالت تعلیق درخواهد آمد. رایولا که مدیریت برنامه‌های ستاره‌هایی مثل پل پوگبا، ماتیس دی‌لیخت و زلاتان ابراهیموویچ را به عهده دارد در ماه مه از سوی فدراسیون فوتبال ایتالیا با ممنوعیت سه ماهه فعالیت جریمه شده بود.

پس از آن فیفا وارد این پرونده شد و ممنوعیت فعالیت رایولا را جهانی کرد. بر اساس تصمیم فیفا رایولا به مدت سه ماه از هر گونه فعالیت در بازار نقل و انتقالات محروم شده بود. ولی دادگاه عالی ورزش CAS دیروز اعلام کرد رایولا به این دادگاه تقاضای فرجام‌خواهی داده و در نتیجه ممنوعیت فعالیت او تا ماه آینده زمانی که تصمیم این دادگاه درباره این پرونده اعلام خواهد شد، به حالت تعلیق درخواهد آمد.

در بیانیه صادر شده از سوی CAS آمده:" دادگاه عالی ورزش با تقاضای فرجام‌خواهی آقای کارمین رایولا ملقب به مینو رایولا مواجه شده که درباره حکم صادر شده از سوی کمیته فرجام فیفا در تاریخ 28 مه 2019 است. کمیته فرجام فیفا تصمیم کمیته انضباطی فیفا درباره این شخص را تایید کرده است. فیفا تصمیم فدراسیون فوتبال ایتالیا برای ممنوعیت سه ماه فعالیت ایشان را جهانی کرده و در نتیجه آقای رایولا به مدت سه ماه از فعالیت در بازار نقل و انتقالات دنیا محروم شده است. اما آقای رایولا با مراجعه به دادگاه عالی ورزش، تقاضای فرجام‌خواهی اضطراری کرده و تقاضای ایشان پذیرفته شده است".

در ادامه بیانیه دادگاه عالی ورزش آمده:" بر این اساس، ممنوعیت مینو رایولا از هر گونه فعالیت ورزشی در سطح دنیا تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی‌های CAS به حالت تعلیق درخواهد آمد. البته تصمیم تعلیق ایشان توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا شامل این حکم نخواهد بود".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۴۳۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان