//
کدخبر: ۶۷۱۸۲ //

اختلال و قطعی اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران

دقایقی است اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران دچار اختلال شدید و قطعی شده و کاربران امکان اتصال به به این شبکه جهانی را ندارند. هنوز هیچ مقام رسمی واکنشی به قطعی اینرنت در تهران نشان نداده است.

اختلال و قطعی اینترنت همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

از حوالی ساعت 23 شنبه نهم دی ماه 96 ، اینترنت اپراتورهای تلفن همراه ایران در برخی از شهر های کشور خصوصا تهران دچار اختلال شدید شده و قطع گردیده است. این اختلال در هر 3 اپراتور همراه اول ، ایرانسل و رایتل در تهران گزارش شده و متاسفانه هیچ مقام رسمی واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

 

همچین به دنبال قطع اینترنت‌های همراه اول و ایرانسل؛ دستگاه‌های پرداخت در محل از دسترس خارج شد و کاربران برای استفاده از دستگاه های پرداخت با مشکل مواجه شده اند. به گزارش خبرنگار گجت نیوز، تعداد زیادی از مسافران اسنپ نیز برای تهیه خودرو در تهران دچار مشکل شده و به دلیل قطعی اینترنت امکان دسترسی به اپلیکیشن اسنپ و سایر اپلیکیشن های مشابه وجود ندارد.

 

تلاش تیم گجت نیوز برای ارتباط با روابط عمومی اپرتورهای تلفن همراه کشور نیز بی نتیجه ماند و در حال حاضر هیچکس پاسخگوی این اختلالات نیست.

index

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: جام‌جم آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۷۱۸۲ //
ارسال نظر
 
  • میلاد

    خودپردازها هم با این وضعیت کار نمی کنند اونایی که با اینترنت ایرانسل به سوییچ وص ل هستند کار نمی کنند مخصوصا شهرستان اهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان