//
کدخبر: ۴۶۲۳۶۸ //
رئیس ستاد انتخابات استان:

مردم برگزار‌کنندگان اصلی انتخابات هستند

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:مردم برگزار‌کنندگان اصلی انتخابات هستند.

مردم برگزار‌کنندگان اصلی انتخابات هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

" علی شعبانی" رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای چهارهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اظهار کرد: بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت، بلافاصله ستاد انتخابات فعال و تقویم زمانبندی انتخابات از سوی وزارت کشور با تایید شورای نگهبان اعلام شد.

وی مردم را برگزار‌کنندگان اصلی انتخابات  عنوان کرد و افزود: انتخابات در جمهوری اسلامی کاملا مردمی است و هیات نظارت بر اجرای آن نظارت خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات استان گفت:بر اساس پیش‌بینی انجام گرفته انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در کشور به صورت دستی انجام می‌شود و تنها احراز هویت‌ها بصورت الکترونیک خواهد بود.

 شعبانی مدارک مورد نیاز برای شرکت در انتخابات را کارت ملی یا شناسنامه بدون ضرب مُهر عنوان کرد و بیان داشت: تمامی افرادی که متولد هشتم تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن هستند می‌توانند در این دوره از انتخابات شرکت نمایند.

وی اضافه کرد: با اعلام افراد تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان که زودتر از موعد مقرر اعلام شد، از ۲۳ خرداد تبلیغات داوطلبین آغاز می‌شود و امکان حضور این افراد با هماهنگی از پیش تعیین شده در زمان تبلیغات در استان مهیا خواهد شد.

وی از آمادگی کامل ناظران و هیات‌های اجرایی استان در۱۶۷۰ شعبه خبر داد و گفت: بیش از ۳۲ هزار نفر از عوامل اجرایی این دوره از انتخابات را برگزار خواهند کرد.

 رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: امیدواریم در دور اول انتخابات رئیس جمهور منتخب مردم معرفی شود اما در صورتی که آرا ماخوذه به حد نصاب نرسد دور دوم انتخابات در ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان افزود: تا این لحظه روسای ستادی کاندیداها در استان‌ها به صورت رسمی معرفی نشده‌‌اند در صورت اعلام رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: استفاده تبلیغاتی مدیران از امکانات دولتی ممنوع است و بر اساس قانون با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

خبرنگار:طیبه دولت‌آبادی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۶۲۳۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد