//
کدخبر: ۳۱۰۰۸۴ //

راهنمای خرید ماکروفر بوش با گنجایش مناسب

  • یک ماکروفر خوب چه ویژگی هایی را دارد ؟
  • هنگام خرید ماکروفر به چه نکاتی باید توجه کرد ؟
  • بهترین ماکروفر کدام است ؟

این دسته از سوالات ممکن است شما را در انتخاب ماکروفر بوش BOSCH  دچار سردرگمی کند !

بوش

در دنیای امروز به دلیل کار زیاد و فرصت کم برای پخت و پز و گرم کردن غذا ، از ماکروفر استفاده می شود و باید بدانید که استفاده از ماکروفر نه تنها موجب سرعت بخشیدن در پخت و پز می شود ، بلکه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود .

ما در این مقاله قصد داریم که با توجه نظرات مشتریانی که ماکروفر بوش خریده اند و همچنین تجربیاتمان در نمایندگی تعمیرات ماکروفر در محل ، بهترین راهنمای خرید ماکروفر بوش BOSCH  را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین ماکروفر را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید .

ماکروفر معمولی یا ماکروفر با قابلیت انتقال گرما

  • ماکروفر معمولی ، امواج مایکروویو را برای طبخ غذا از ظروف شیشه ای و پلاستیکی عبور می دهد .
  • ماکروفر دارای انتقال گرما ، با ترکیب تکنولوژی ماکروفر ساده و حرارت تابشی و گردش هوای گرم این امکان را به شما می دهد غذاها را بهترطبخ کنید .
  • ماکروفر دارای قابلیت انتقال گرما یک المنت گرمایی و فن برای گردش هوای گرم دارد و باعث شده که غذا بهتر و کامل ترو سریع تر از نوع ساده خود پخته شود .
  • با ترکیب اشعه ماکروویو و نور شدید یک لامپ هالوژن کوارتز برای کبابی و برشته کردن غذا روشی جایگزین است که عموما در سولاردم ها استفاده می شود .

نکاتی که باید هنگام خرید ماکروفر بوش به آن دقت کنید

  • مکان
  • اندازه
  • توان مصرفی
  • نوع ماکروفر و ویژگی های مد نظر شما

مکان

اول این که هنگام خرید ماکروفر بوش باید مکانی مناسب در نظر بگیرید تا ماکروفر را در آنجا قرار دهید .

مکانی که شما انتخاب می کنید بر قیمت ماکروفر، ویژگی ها ، نصب و اندازه ماکروفر تاثیر بسزایی دارد .

اندازه

اول باید فضایی را که می خواهید ماکروفر را انجا قرار دهید در نظر بگیرید و با ارتفاع  ، عرض و عمق ماکروفری مورد نظرتان تطبیق دهید تا از مناسب بودن آن با فضایی که دارید مطمئن شوید .

بعد از آن اندازه ظرفیت ماکروفر بوش BOSCH  است که با توجه به پخت و پز کامل وعده های غذایی و تعداد افراد خانواده باید به آن توجه کنید .

می توانید برای تخمین ظرفیت داخلی ماکروفر بوش ابعاد بزرگترین ظرفی که می خواهید از آن برای ماکروفر استفاده نمایید را موقع خرید ماکروفر درنظر بگیرید .

توان مصرفی

بدانید که توان مصرفی بالاتر، غذای شما را سریع تر و یکنواخت تر آماده می کند .اکثر ماکروفرها توان مصرفی بین 600 تا 1200 وات دارند .

بوش 2

البته به  یاد داشته باشید که هر چه توان ماکروفر کم باشد ، زمان طبخ یا گرم کردن بیشتر خواهد بود بنابراین اندازه، توان می تواند  به طور چشم گیری بر قیمت و عملکرد ماکروفر تاثیر می گذارد . برای دریافت اطلاعات کامل تر در این زمینه می توانید با متخصصان نمایندگی تعمیرات ماکروفر بوش در تهران در تماس باشید.

نوع ماکروفر و ویژگی های مد نظر شما

چهار نوع دسته بندی اصلی برای ماکروفر وجود دارد : ماکروفر رومیزی ، ماکروفر بالا اجاقی ، ماکروفر کشویی و ماکروفر ترکیبی با اجاق گاز که هر کدام بسته به نیاز و سلیقه شما مزایای خاص خود را دارند .

ویژگی ها و امکانات

از امکانات ضروری ماکروفر عبارت است از : زمان پخت و پز، یخ زدایی سریع ، سطح قدرت و تایمر که ماکروفرهای امروزی نسبت به مدل های قدیمی تر امکانات بیشتری برای راحتی استفاده کنندگان دارند .

از مهم ترین امکانات ماکروفر ها :

سینی شیشه ای چرخان :

یک سینی شیشه ای چرخان درون ماکروفر برای پخت یکسان تمام غذا لازم است چرا که در غیر این صورت باید چندین بار ماکروفر را متوقف کرده و غذا را با دست بچرخانید .

قفل های داخلی :

اکثر ماکروفرها دو قفل دارند ، حتی برخی از آن ها سه قفل دارند تا به عنوان پشتیبان عمل کند و تضمین می کند که در صورت باز شدن درب ماکروفر یا نیمه باز ماندن آن ، دستگاه کار نکند .

کنترل های توان متغیر :

این اجازه را می دهد که سطح تنظیمات را تغییر دهید و بتوانید مواد غذایی را با 50 درصد توان دستگاه بپزید یا با 30 درصد توان یخ زدایی نمایید.

قفل کودک :

بسیار مهم هستند چرا که ظرف غذا هنگام خارج کردن از دستگاه ممکن است خیلی داغ باشد .

سنسور ها اتوماتیک :

هنگامی که غذا به اندازه کافی پخته شود ، با اندازه گیری میزان رطوبت در ماکروفر شما را از اتمام کار مطلع می سازد و مجبور نیستید تایمر را تنظیم کنید بلکه ماکروفر به صورت خودکار خاموش می شود .

تکنولوژی اینورتر :

یک ماکروفر بوش اینورتر مصرف انرژی را بر اساس نیاز تنظیم می کند ، مدل های جدیدی که از این  تکنولوژی استفاده می کنند ، می توانند توان خود را حفظ نمایند و به راحتی غذاها را با توان مصرفی کمتری طبخ نمایید .

بوش 3

در این مقاله سعی کردیم اطلاعات کاملی از خرید ماکروفر بوش با گنجایش مناسب در اختیار شما قرار دهیم. شما می توانید همچنین سوالات خود را با متخصصان بخش پشتیبانی نمایندگی تعمیرات بوش در تهران در میان بگذارید. در حال حاظر  تعمیرگاه تخصصی بوش در بیشتر کشورها به عنوان برند اصلی لوام خانگی شناخته می شود. بوش با شعار اینکه ما نمی توانیم زندگی شما را از روزمرگی در آوریم ولی آن را برای شما راحت تر و لذت بخش تر می کنیم همواره در تلاش بوده تا با جدیدترین نوآوری ها بهترین تولیدات را داشته باشد.

* این مطلب صرفا یک ریپورتاژ آگهی است و فرتاک نیوز در مورد محتوای آن نظری ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۰۰۸۴ //
ارسال نظر
 
  • حسن امامی

    ماکروفر های بوش بی نظیر هستند. فقط ترس د اشتم که داخل ایران تعمیر نشه که خیلی راح ت هم تونستم با نمایندگی تعمیرات بوش ارتب اط بگیرم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان