//
کدخبر: ۳۹۸۳۱۵ //

بایرن مونیخ صدر جدول را از دورتموند پس گرفت

باواریایی‌ها با یک پیروزی خانگی مقابل قعرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، صدر جدول این رقابت‌ها را از رقیب دیرینه‌ خود پس گرفتند.

بایرن مونیخ صدر جدول را از دورتموند پس گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

سرنوشت قهرمانی بوندس‌لیگا دوباره به دست مدافع این عنوان افتاد. کمتر از 48 ساعت پس از آنکه دورتموند صدرنشین مقابل بوخوم فرصت‌سوزی کرد، بایرن مونیخ قدر فرصت به وجود آمده برای بازگشت به صدر جدول را دانست و با برتری 2 بر صفر امروز (یکشنبه) خود مقابل هرتابرلین در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا، در هفته سی‌ام مسابقات دوباره پیشتاز کورس قهرمانی شد.

پس از یک ساعت به در بسته خوردن حملات شاگردان توماس توخل، سرانجام سرژ گنبری در دقیقه 69 قفل دروازه‌ها را شکست. 10 دقیقه پس از او هم کینگسلی کومان دومین گل میزبان را به ثمر رساند و خیال باواریایی‌ها را از بابت کسب پیروزی آسوده کرد.

ثبت هجدهمین پیروزی در کارنامه بایرن مونیخ، این تیم را 62 امتیازی کرد تا باورایایی‌ها با یک امتیاز برتری نسبت به دورتموند در صدر جدول قرار بگیرند. این در حالی است که در چهار هفته باقیمانده به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا بایرن‌‌مونیخ بازی‌های نسبتاً آسان‌تری نسبت به دورتموند دارد.

در حالی که در چهار هفته پایانی دورتموند باید به ترتیب برابر ولفسبورگ (خانه)، مونشن‌گلادباخ (خانه)، آگزبورگ (بیرون از خانه) و ماینتس (خانه) بازی کند، بایرن مقابل وردربرمن (خارج از خانه)، شالکه (خانه)، لایپزیگ (خانه) و کلن (خارج از خانه) به میدان خواهد رفت.

در آخرین بازی هفته سی‌ام بوندس‌لیگا از ساعت 19 به وقت تهران، ولفسبورگ پذیرای ماینتس خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۳۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان