//
کدخبر: ۴۱۹۵۴۵ //
نسیم ادبی

این عکس وحشتناک از نسیم ادبی شما را شوکه میکند!

نسیم ادبی بازیگر ایرانی تصویری را از خود با یک گریم ترسناک منتشر کرد.

این عکس وحشتناک از نسیم ادبی شما را شوکه میکند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 نسیم ادبی بازیگر تلویزیون و تئاتر که سال گذشته همسر خود را از دست داد تصویری متفاوت را از چهره گریم شده و متفاوت خود به اشتراک گذاشت.

چهره ترسناک "خانم بازیگر" همه را ترساند/ عکس

نسیم ادبی در فیلم «دلا»

 فیلم سینمایی «دلا» به کارگردانی فاطیما اباحمزه با عبور از نیمه‌های فیلمبرداری برای جشنواره‌های داخلی و خارجی آماده می‌شود.

فیلمبرداری این فیلم به نویسندگی و کارگردانی فاطیما اباحمزه و تهیه‌کنندگی علیرضا خسرویان و محمدباقر خدادوست از حدود دو هفته پیش آغاز شده و همه بازیگران آن مقابل دوربین سعید براتی رفته‌اند و این روزها فیلمبرداری در لوکیشن‌های تهران ادامه دارد و از نیمه گذشته است.

این فیلم که مضمونی اجتماعی و خانوادگی دارد، با فضایی روان‌کاوانه نوشته شده و برای حضور در فستیوال‌های داخلی و خارجی آماده نمایش می‌شود.

دلا قصه ملتهب زندگی زنی است که در آستانه چهل سالگی با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شود و در تلاش برای بهبود وضعیت خود است و در خلاصه قصه آن آمده: «من یک خط اشتباه کردم، تو یه کتاب حکم دادی»

نسیم ادبی، عباس غزالی، امیر حسین هشت رودی، مرتضی امینی‌تبار در این فیلم حضور دارند. همچنین فرخ نعمتی و با حضور شبنم قلی‌خانی، سام کبودوند، محمد رسول صفری، صحرا اسدالهی، لادن ژاوه‌وند و میثم محمدخانی و معرفی مریم شریف‌زاده در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.
 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان