//
کدخبر: ۴۰۶۷۱۸ //
امین حیایی

داستان امضا دادن امین حیایی در عروسی محمدرضا گلزار چه بود ؟!| امضای امین حیایی عجب سروصدایی کرده!

تصویربردار مراسم عروسی محمدرضا گلزار از پشت پرده آنچه که دیده شد، استوری گذاشت.

داستان امضا دادن امین حیایی در عروسی محمدرضا گلزار چه بود ؟!| امضای امین حیایی عجب سروصدایی کرده!
به گزارش فرتاک نیوز،

تصویربردار مراسم عروسی محمدرضا گلزار  از پشت پرده آنچه که دیده شد، استوری گذاشت.  محمدرضا گلزار با انتشار تصاویری ازدواجش با آیسان را علنی کرد. محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار متاهل است و ازدواج کرده است. محمدرضا گلزار سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات هم فعالیت دارد. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

افشاگری فیلمبردار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان آقاخانی

 اون شب بعد مراسم یه اتفاق خیلی عجیب افتاد که پرام ریخته بود و بیشتر فهمیدم که این مردم شدیدا دچار فقر فرهنگی هستن و خودشون دوست دارن همچین جریاناتی رو .

حالا چی شده بود ؟ ملت غیور همیشه در صحنه نمیدونم چه جوری آدرس باغ مراسم اون شبو پیدا کرده بودن و تو کوچه باغ زیلو انداخته بودن و با خانواده نشسته بودن جوری که انگار 13 به در بود و منتظر بودن که مراسم تموم شه تا همون آدمایی که منو شما باهاشون حال نمی کنیم بیان بیرون و باهاشون عکس بندازن .

اونجایی پرام ریخته بود که جلو ماشین امین حیایی رو که همراه خانوادش بود رو گرفتن و پیادش کردن و باعاش عکس انداختن . این واقعا دارکه . حالا شما بگو نه ما فرهنگ 2500 ساله داریم بگو تو داری تعصب میکشی تو داری اهمیت میدی ! نه من فقط می خوام یه ذره رودروایسی رو با خودتون بزارید کنار و واقعیت های جامعه رو بپذیرید

محمدرضا گلزار

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۷۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان