//
کدخبر: ۳۹۱۱۲۶ //

تصاویری فوق‌العاده زیبا از مراسم عروسی پژمان بازغی با همسر دومش

پژمان بازغی بالاخره عکس‌های از مراسم عروسی با همسر دومش را منتشر کرد.

تصاویری فوق‌العاده زیبا از مراسم عروسی پژمان بازغی با همسر دومش
به گزارش فرتاک نیوز،

پژمان بازغی بازیگر چشم رنگی سینما و تلویزیون ایران با انتشار عکس‌های از مراسم عروسی با همسر دومش از این مراسم لاکچری و عروس خانم زیبا رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: رفتار مشکوک و خجالت آور محمود شهریاری | فیلم رقص محمود شهریاری با یک زن جوان + ویدئو

 

پژمان بازغی متولد سال 1353 است. همسر  سابق او مستانه مهاجر است و حاصل ازدواج وی یک دختر به نام نفس است. پژمان بازغی بازیگر و مجری تلویزیون است. آشنایی پژمان بازغی با بازیگری به دورانی بر می گردد که در دانشگاه آزاد لاهیجان در رشته مهندسی معدن تحصیل می کرد. پس از اینکه وارد سینمای جوانان مرکز گیلان می شود به طور جدی فعالیت بازیگری را دنبال می کند.و همین پیگیری باعث می شود که در سال ۱۳۷۳ اولین فیلم خود را به کارگردانی مجید فهیم خواه با نام اعتراف بازی کند. در ادامه راه با بازی در سریال خاطره انگیز و پر بیننده آژانس دوستی به شهرت و محبوبیت بسیاری دست می بابد.

پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی

از سال ۱۳۹۹ خبرهای طلاق پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در مقاطع مختلفی پخش می شد اما هر بار با تکذیب دو طرف به فراموشی می رفت.

در نهایت ماه های اخیر ، خبر طلاق این زوج هنری در بین اهالی هنر قوت گرفت و در نهایت این دو با پاک کردن تمام عکس های مشترک خود از صفحه های مجازی خود تلویحا خبر جدایی و طلاق خود را تایید کردند ولی بصورت رسمی صحبتی تاکنون نکردند و هنوز علتی بیان نشده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۱۱۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان