//
کدخبر: ۱۴۴۴۵۱ //

پرده برداری خانم بازیگر از دلیل کم کاری‌اش در تلویزیون

فلور نظری بازیگر درباره فعالیت این روزهای خود و دلیل کم کاری‌اش در تلویزیون صحبت کرد.

 پرده برداری خانم بازیگر از دلیل کم کاری‌اش در تلویزیون
به گزارش فرتاک نیوز،

 فلور نظری بازیگر تلویزیون و سینما که قرار بود در سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی به ایفای نقش بپردازد درباره این پروژه گفت: به دلیل اینکه درگیر سریال«راه و بی راه» به کارگردانی داود بیدل بودم و لوکیشن فیلمبرداری این سریال با سریال «عروس تاریکی» در یک شهر نبود، ناگزیر شدم از این پروژه انصراف دهم.

این بازیگر با بیان اینکه به تازگی نمایشنامه خوانی«روز واقعه» را به اتمام رسانده است، بیان کرد: به تازگی با یک پروژه سینمایی قرارداد بسته ام همچنین این روزها در سریال «حکایت های کمال» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی مشغول بازی هستم که این سریال در مرحله فیلمبرداری است و احتمالا از شبکه یک یا دو پخش می‌شود.

بازیگر فیلم های «خانه به دوش» و «متهم گریخت» درباره وضعیت سریال های تلویزیون در سال های اخیر گفت: متاسفانه این روزها فیلمنامه ها خیلی شبیه هم شده اند و شخصیت های آن شباهتی به آدم هایی که ما در جامعه می‌بینیم، ندارند.

این بازیگر تلویزیون با اعلام اینکه سریال ها در دور باطل افتاده اند، توضیح داد: شخصیت های سریال ها خیلی شبیه هم شده اند و فقط بازیگران آنها تغییر می کنند و حتی گاهی بازیگران این شخصیت‌ها هم عوض نمی‌شوند و به‌نظرم این وضع فاجعه است.

نظری در پاسخ به این پرسش که فیلمنامه هایی که به وی پیشنهاد می‌شود چه کیفیتی دارد، عنوان کرد: من این شانس را داشته ام که در چند سریال بسیار قوی کار کردم که حتی بعد از گذشت چندین سال باز هم مخاطب خود را دارد و به همین دلیل سعی می‌کنم نقش تکراری بازی نکنم. حتی گاهی مردم برایم عکس ارسال می‌کنند که در حال تماشای دیدن این سریال ها هستند و من هیچ زمان این تجربه شیرین را فراموش نمی‌کنم و به احترام مخاطبان در هر کاری حضور نمی یابم.

 وی در پایان عنوان کرد: هرچند من هم به عنوان یک بازیگر ممکن است از لحاظ مالی در شرایطی باشم که مجبور شوم در فیلم یا سریالی بازی کنم اما سعی می کنم بیشتر مشغول نمایشنامه خوانی، اجرای تئاتر یا نمایش رادیویی باشم و به کمک این کارها بتوانم خودم را بازنگری کنم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۴۴۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان