//
کدخبر: ۴۰۶۲۷۵ //

این مردان هیچ جایگاهی نزد زنان ندارند| نشانه‌هایی که خانم‌ها را فراری می‌دهد!

در این نوشتار به برخی از این موارد که از نگاه خانم‌ها، یک مرد نباید این گونه باشد را بررسی می‌کنیم.

این مردان هیچ جایگاهی نزد زنان ندارند| نشانه‌هایی که خانم‌ها را فراری می‌دهد!
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی از مردها مدام این سوال رو از خود دارند که چرا خانم‌ها توجه‌ای به آنها ندارند؟ اما هیچ وقت نخواستند بدانند که این بی‌توجهی دلیلش رفتارهایی است که از خود آنها سر میزند و اگر در جهت رفع آنها برآیند شاید بتوانند توجه جنس مخالف را به خود جلب نمایند.

در این نوشتار به برخی از این موارد که از نگاه خانم‌ها، یک مرد نباید این گونه باشد را بررسی می‌کنیم.

مردهای شکاک

یکی از بدترین خصلت‌ها تو آقایون، شکاک بودنشونه. جمله‌هایی مثل: «این آقاهه کیه باهاش حرف می‌زدی؟»، «چرا دیر جواب تلفنمو دادی» و … باعث می‌شه که خانم‌ها بعد یه مدتی احساس کنن که انگار تو یه قفس گیر کردن و هر جوری شده باید از اونجا فرار کنن.

مردهایی که چشمشون دائم دنبال خانم‌های دیگست

این که یه مردی دائما نگاهش به خانم‌های دیگه باشه یا مثلا مدام به فرد مقابلش بگه تو چرا شبیه فلانی لباس نمی‌پوشی و …، برای خانم‌ها خیلی ناراحت کنندست و برای بعضی‌هاشون حتی یه جور خیانت محسوب می‌شه.

 مردهایی که حامی نیستند

خانم‌ها اکثرا مردهای قدرت‌مندی رو دوست دارن که توی مراحل مختلف زندگی همراهشون باشه. البته به این معنی نیست که خانم خودش هیچ‌کاری نکنه و از مرد توقع داشته باشه دائم حمایتش کنه؛ بلکه به این معنا هست که خانم‌ها بدونن وقتی که به حمایتشون نیاز دارن، همراهشون هستن و تنهاشون نمی‌زارن.

مردهایی که وابستگی زیادی به خانواده دارن

یکی از شروط خیلی مهم رابطه، استقلال عاطفیه؛ چه برای خانم و چه برای آقا؛ اما بعضی از آقایون بیش از حد به خانوادشون وابسته هستند و یه‌جورایی انگار بدون مشورت با اون‌ها آب نمی‌خورن. این عدم استقلال و وابستگی باعث می‌شه که جذابیت و مردونگی فرد مقابل، در نظر خانم‌ها پایین بیاد.

این مردها هیچ جایگاهی نزد زنان ندارند

مردهای دمدمی

یکی از شکایت‌های خانم‌ها از فرد مقابلشون دمدمی بودنشه. بعضی آقایون یه روز عاشقونه می‌گن دوستت دارم و …، بعد یه هفته غیبشون می‌زنه و اصلا هم هیچ حرفی نمی‌زنن. این رفتارها، خانم‌ها رو گیج می‌کنه که بالاخره تکلیف چیه. البته شاید اولش یه تکنیک آقایون برای جذب باشه که گاهی جواب می‌ده، اما بعد از مدتی طرف مقابل رو خسته می‌کنه.

سلطه‌گر

گاهی بعضی از مردها، سلطه‌گری رو با مقتدر بودن اشتباه می‌گیرن. مثلا می‌خوان اقتدار مردونش رو نشون بدن، به جاش تبدیل می‌شن به آدمی که دائم به فرد مقابلش همه چیز رو دیکته می‌کنه. این رفتار باعث می‌شه آزادی فرد مقابل ازش گرفته بشه و همین بعد از مدتی دیگه غیرقابل تحمل می‌شه.

مردهایی که به ظاهر خودشون نمی‌رسن

مردهایی که خیلی به مسواک، عطر یا … اعتقادی ندارن، خیلی زود فرد مقابل رو از خودشون دور می‌کنن. درسته که درون آدم خیلی مهمه، اما یکی از فاکتورهای مهم جذاب بودن، تیپ و ظاهر هم هست.

مردهای ساکت و بی‌تفاوت

یکی از پایه‌های ارتباط، تعامل برقرار کردن دو نفر هست. مردی که تقریبا هیچ‌وقت، هیچ‌نظری نمی‌ده و همیشه بی‌تفاوته، طرف مقابل رو تو ارتباط خسته می‌کنه. به عنوان مثال، بعضی آقایون تو جواب همه چیز می‌گن: «نمی‌دونم؛ هر چی تو بگی». ممکنه این حرف‌ها تا یه حدی احترام به فرد مقابل باشه، ولی زیاد از حدش اصلا جذاب نیست.

مردهای زود‌جوش و عصبانی

مردهایی که زود جوش میارن و عصبانی می‌شن، خیلی سریع فرد مقابل رو از خودشون دور می‌کنن. این عدم کنترل روی هیجانات به خصوص خشم، خیلی سریع رابطه رو به سمت نابودی می‌کشونه.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۲۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان