//
کدخبر: ۳۵۵۸۹۶ //
مونا کرمی

تصویری رمانتیک از مونا کرمی/ خانم بازیگر فاز غم برداشته!

مونا کرمی تصویری رمانتیک از خودش را منتشر کرد که به گفته کاربران در این تصویر فاز غم برداشته.

تصویری رمانتیک از مونا کرمی/ خانم بازیگر فاز غم برداشته!
به گزارش فرتاک نیوز،

مونا کرمی، زاده 18 آذر سال 1396 در گلستان، بازیگر می باشد. مونا کرمی بازیگری را از سن 9 سالگی با تئاتر آغاز نمود و در سریال حوالی پاییز در نقش شیوا معروف شد.

مونا کرمی

بیوگرافی مونا کرمی

مونا کرمی متولد 18 آذرماه سال 1369 می باشد. او اصالتا شمالی است و اهل گلستان می باشد. خانواده مونا کرمی چهار نفره است و او یک برادر  به اسم مجید دارد.

مونا کرمی علاقه زیادی به تماشای فوتبال دارد اما ورزش مورد علاقه‌اش تنیس است. مونا بسیار کتاب خوان است و به ادبیات کلاسیک جهان علاقه‌منداست.

غذای مورد علاقه مونا کرمی ماکارونی است وی آشپزی‌ خودش خوب است. او در کارهایش همیشه مورد حمایت پدرش بوده و خودش در مصاحبه‌ای گفته‌ است اگر پشتوانه حمایت پدر را نداشت ممکن بود نتواند به آرزوهایش برسد.

مونا کرمی

مونا کرمی بازیگری را از سن 9 سالگی با تئاتر آغاز نمود. و اولین بار با سریال بیمار استاندارد ساخته سعید آقاخانی در سال 95 در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شد.

مونا کرمی در سریال بیمار استاندارد در نقش سحر با بازیگرانی چون امیر غفارمنش ، بابک حمیدیان ، جواد عزتی ، علیرضا خمسه ، حسین محب اهری ، شیلا خداداد و ... همبازی بود.

مونا کرمی در فاصله بین بازی در سریال بیمار استاندارد تا سریال حوالی پاییز در چند نمایش روی صحنه رفت.

سریال حوالی پاییز ساخته حسین نمازی دومین سریال مونا کرمی در تلویزیون است که او در این سریال با رویا تیموریان ، لیلا اوتادی ، حسین مهری ، آن ماری سلامه و ... همبازی است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۸۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان