//
کدخبر: ۳۵۵۴۴۹ //
گلشیفته فراهانی | علی شادمان

ویدئویی از گلشیفته فراهانی و علی شادمان / گلشیفته به علی در حمام تنفس مصنوعی میدهد!!+ ویدئو لورفته

کلیپی از گلشیفته فراهانی و علی شادمان در فضای مجازی دست بدست می شود

ویدئویی از گلشیفته فراهانی و علی شادمان / گلشیفته به علی در حمام تنفس مصنوعی میدهد!!+ ویدئو لورفته
به گزارش فرتاک نیوز،

علی شادمان یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است. علی شادمان بازیگری خود را باغ فیلم "میم مثل مادر" شروع کرده است. علی شادمان علاوه بر بازیگری نوازنده ویلن نیز است.

در این ویدئو شاهد حضور گلشیفته فراهانی و علی شادمان در حمام هستیم که علی در حال خفه شدن در وان حمام می باشد و گلشیفته برای جلوگیری از مرگ او بهش تنفس مصنوعی می‌دهد و این کلیپ در فضای مجازی با این نام که آنها به حمام رفته اند منتشر می شود که باید گفت اول این که در فیلم است و دوران کودکی علی شادمان دوم اینکه موضوع چیز دیگری است.

بیوگرافی علی شادمان

محمدعلی شادمان (زاده: ۱۳۷۵ در ایلام) بازیگر نوجوان ایرانی اهل ایلام کردتبار  است.علی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است.

او در سال ۹۲ در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال ۹۰ در فیلم رویای سینما به کارگردانی علی شاه‌حاتمی ایفای نقش کرده است.

وی در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال ۲۰۱۱ نیز برنده جایزه بهترین بازیگر نوجوان جهان شد. علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز بازی کرده است.

علی شادمان

 جوایز

۱۳۸۶: بهترین بازیگر کودک برای فیلم میم مثل مادر در سی و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد

 ۱۳۸۷:جایزه ویژه جشنواره سینه‌کید هلند برای فیلم زمانی برای دوست داشتن

 ۱۳۸۷: پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم زمانی برای دوست داشتن در بیست و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان

۱۳۹۰: پروانه زرین بهترین بازیگر کودک و نوجوان برای فیلم رویای سینما در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان