//
کدخبر: ۳۵۵۰۸۹ //
کتایون ریاحی

تصویری از کتایون ریاحی در کنار برادرش/ شباهت خانم بازیگر به برادر چشم رنگیش!

تصویری از کتایون ریاحی در کنار برادرش را در ادامه خواهید دید که چشمهای رنگیش شباهت زیادی به خواهرش دارد.

تصویری از کتایون ریاحی در کنار برادرش/ شباهت خانم بازیگر به برادر چشم رنگیش!
به گزارش فرتاک نیوز،

کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است. کتایون ریاحی در خانواده ای فرهنگی بزرگ شده است. پدر کتایون ریاحی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است.

کتایون ریاحی و برادرش

کتایون ریاحی از هنرمندان «بی حاشیه» و «خلوت» کشور است که خصوصا در این سالها کمتر حضوری از او دیده‌ ایم. خبرنگار به بهانه سالروز تولد این هنرمند در تماسی تلفنی از او می خواهد از دنیای هنری‌اش صحبت کند و اینکه آیا واقعا قصد بازگشت به بازیگری به خصوص فضای تلویزیون را دارد؟

کتایون ریاحی

ریاحی ابتدا درباره آرزوهایی که در سالروز تولدش برای خودش و مردم کشورش دارد، می گوید: تشکر برای تبریک تولد؛ امیدوارم روزهای خوب از راه برسند، قبل از اینکه دیر شود. روز تولدم برایم زمانی خوشحال کننده و خوب خواهد بود که احساس کنم همه آدم ها در شرایط خوبی زندگی می‌کنند و ما دیگر غم آنها را نداشته باشیم، آن روز برایم روز تولدم است.

بیوگرافی کتایون ریاحی:

کتایون ریاحی متولد ۱۰ دی۱۳۴۰، هنرپیشه سینما و تلویزیون است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. پدر و مادر وی شیرازی -گیلانی تبار هستند. پدر وی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس می باشد. کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

کتایون ریاحی

از 16 سالگی هم درس می خوانده و هم به عنوان معلم حق‌ التدریس در آموزش و پرورش تدریس میکرد و همچنین در کنار آن در یک تولیدی لباس نوزاد هم کار می کرده است.

کتایون ریاحی کار خود را با نویسندگی برای کودکان آغاز کرد و اولین بار در فیلم «خبرچین» جلوی دوربین سینما رفت اما این فیلم با مشکل مواجه شد و در نیمه‌راه متوقف شد. او برای دومین حضور خود در سینما برای فیلم «پاییزان» انتخاب شد اما این فیلم هم موفق نبود و  نتوانست استعداد خود را شکوفا کند. 

کتایون ریاحی پس از چند تجربه ناموفق در فیلم «پدرسالار» در کنار بازیگرانی  همچون محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، خسرو شجاع زاده، سیامک اطلسی، جمیله شیخی، کمند امیرسلیمانی و ...  در سال ۱۳۷۴ حضور پیدا کرد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به محبوبیت برسد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۵۰۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان