//
کدخبر: ۳۵۴۷۴۰ //
روزبه حصاری

استوری جنجالی روزبه حصاری به مخاطب خاص+ عکس

روزبه حصاری با انتشار استوری جنجالی واکنش‌های مخاطبان را به جان خرید.

استوری جنجالی روزبه حصاری به مخاطب خاص+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

روزبه حصاری (زاده ۱۲ بهمن ۱۳۶۶) بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده است. روزبه حصاری، زاده تهران و دانش‌آموختهٔ مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است. آموزش بازیگری را از سال ۱۳۹۰ و در آموزشگاه کارنامه آغاز کرد.

59d04389-3805-4858-b804-5b0bc6e60f49

بیوگرافی روزبه حصاری:

روزبه حصاری، متولد 12 بهمن ماه  ۱۳۶۶ در تهران، بازیگر سینما،تئاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده اهل ایران است. در یک خانواده 4 نفره بدنیا آمده است و فقط یک برادر دارد. روزبه حصاری در مدرسه تیزهوشان درس خوانده است. روزبه حصاری به دلیل مخالفت خانواده تا ۲۰ سالگی غیر از نواختن سازهای کوبه‌ای فعالیت هنری دیگری نداشت.

او فعالیت موسیقی خود را از نوازندگی خیابانی و همراهی با گروههای زیرزمینی آغاز کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در سن ۱۸ سالگی تصمیم گرفت در دوره‌های بازیگری شرکت کند تا مقدمات حضور‌ حرفه‌ای او در عرصه بازیگری فراهم شود.

روزبه حصاری دانش‌آموخته مهندسی صنایع از دانشگاه آزاد است، آموزش بازیگری را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد. فعالیت هنری‌اش را در تئاتر، را با نمایش «پیتزا جهان» آغاز نمود. حصاری از میان تعداد زیادی متقاضی، برای ایفای نقش در مجموعه «یادآوری» به کارگردانی حجت‌الله قاسم‌زاده اصل انتخاب شد و پا به عرصه تصویر گذاشت.

روزبه حصاری

روزبه حصاری همچنین کارگردانی نمایشی را با نام «بن‌بست»، نوشته ریچارد پارسونز، را بر عهده داشته‌است.

روزبه به دلیل فرم صورت و میمیکی کـه دارد چهره‌ای دلنشین دارد و همین هم باعث شده تا در نقش‌های مثبت بسیار موفق باشد هرچند خودش می گوید همه ی تلاش خودرا خواهد کرد تا در نقش منفی هم بازی کند و از عهده آن برآید.

روزبه حصاری نامزدی جایزه‌ بهترین کارگردانی و دریافت تندیس بهترین بازیگر مرد برای نمایش «مرگ در میزند»، را از جشنواره‌ی تئاتر امید در کارنامه‌‌ هنری‌اش دارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان