//
کدخبر: ۳۵۴۴۳۱ //
مریم مومن

تصویری جدید از مریم مومن با لباس سفید نامزدی / خانم بازیگر متاهل شد!

مریم مومن به تازگی تصویری در استوری اینستاگرامش با لباس سفید منتشر کرد که از نظر کاربران لباس نامزدی و شاید ازدواج اوست.

تصویری جدید از مریم مومن با لباس سفید نامزدی / خانم بازیگر متاهل شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

مریم مومن متولد ۶ مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل، بازیگر سینما و تلویزیون است. مریم مومن هنوز بصورت رسمی ازدواج نکرده اما مریم مومن تایید کرده است در رابطه عاشقانه ای قرار داد و دلش برای طرف که اسم نامش (س) هست قنج می رود!

مریم مومن

بیوگرافی مریم مومن

مریم مومن فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری می باشد که اولین بار در پنج سالگی جلوی دوربین رفت تا اینکه با تئاتر ادامه داد و در بانوی عمارت به شهرت عجیبی رسید.

مریم مومن چندی پیش به مناسبت روز تولدش تصاویری ژورنالی از خود منتشر کرد که برای کاربران و مخاطبانش بسیار جذاب و دیدنی بود. مریم مومن در ششم مرداد ماه وارد 23 سالگی شد. در ادامه تصویری هم از تولد خانم بازیگر مشاهده می کنید که این استایل آنقدر ها به تولد نمیاد اما از انجایی که وی عشقِ تفاوت هستند آن را انتخاب نموده است.

مریم مومن

مریم مومن بازیگر شناخته شده ایرانی می باشد که با بازی در سریال "بانوی عمارت" دیده و البته معروف شد. این بازیگر جوان پس از ایفای نقش فخر الزمان برای مخاطبین محبوب شد و حالا هواداران خاص خودش را نیز دارد.

مریم مومن بازیگری خوش فیس و نچرال است که در صفحه شخصی خود تیپ هایی جنجالی و البته ژورنالی پست می کند. وی در حال حاظر زیر 100 هزار دنبال کننده دارد و در کل حاشیه خاصی هم ندارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۴۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان