//
کدخبر: ۳۵۱۷۰۲ //
محمدرضا گلزار

دور دور محمدرضا گلزار با ماشین لاکچری‌اش در خیابان‌های تهران + ویدئو

کلیپی از محمدرضا گلزار در حال رانندگی با ماشین لاکچری‌اش در خیابان‌های تهران

دور دور محمدرضا گلزار با ماشین لاکچری‌اش در خیابان‌های تهران + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران است. محمدرضا گلزار بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد.

محمدرضا گلزار اصالتاً اهل تبریز است. محمدرضا گلزار دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

گلزار که بازیگری او مدت‌ها مورد انتقاد قرار می‌گرفت در سال های اخیر با ظاهری جا افتاده تر، بازی احساسی تری از خود بروز داده است. او در سریال عاشقانه در نقش همسر ساره بیات بازی کرد و تصاویر آن‌ها که بعضا فتوشاپ هم بود شایعاتی مبنی بر ارتباط این دو بازیگر را رقم زد که گلزار آن را بشدت تکذیب کرد. پس از سریال خانگی عاشقانه، این دو در فیلم رحمان ۱۴۰۰ نیز به عنوان زوج هنری مقابل هم بازی کردند. پیش از این مهناز افشار در چندین فیلم همچون آتش بس، سیزده گربه روی شیروانی و زهر عسل نقش مقابل گلزار را بازی کرده بود.

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت. هم‌اکنون او کنسرت‌هایی را در ایران و خارج از کشور برگزار می‌کند. کنسرت فوق لاکچری محمدرضا گلزار در سالن برگزاری اسکار که مهر ۱۳۸۸ در لس آنجلس آمریکا برگزار شد سر و صدای زیادی به پا کرد.

بیوگرافی محمدرضا گلزار:

محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر سینما، نوازنده، خواننده، مجری و مدل ایرانی است. محمدرضا گلزار فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشد. گلزار در سال ۱۳۷۹ برای نخستین بار در فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد. صمیمی ترین دوست گلزار، امین حیایی است و از ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

محمدرضا گلزار

خانواده محمدرضا گلزار:

پدر محمدرضا گلزار تبریزی و مهندس است و مادرش تهرانی و خانه دار است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

فعالیت موسیقی محمدرضا گلزار:

او فعالیت موسیقی خود را از سال ۱۳۷۶ به عنوان گیتاریست با گروه آریان آغاز کرد. او در نواختن گیتار، ارگ و پرکاشن مهارت دارد. وی همچنین قصد داشت که با گروه دارکوب کار کند که به دلایلی این همکاری پیش از آن که آغاز شود، پایان یافت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۷۰۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان