//
کدخبر: ۳۵۱۰۲۸ //
پریناز ایزدیار

چهره بدون حجاب پریناز ایزدیار باعث تعجب همگان شد !! / پریناز ایزدیار با انشتار تصویری بدون حجاب از خود کولاک به راه انداخت !!! + عکس

پریناز ایزدیار بازیگر معروف زن سینما و تلویزیون ایران در برابر ایرج طهماسب که از او تست می گرفت به گریه افتاد.

چهره بدون حجاب پریناز ایزدیار باعث تعجب همگان شد !! / پریناز ایزدیار با انشتار تصویری بدون حجاب از خود کولاک به راه انداخت !!! + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

پریناز ایزدیار بازیگر و صداپیشهٔ اهل ایران است. پریناز ایزدیار پس از بازی در سریال زمانه ساختهٔ حسن فتحی به شهرت رسید. نخستین کار بازیگری پریناز ایزدیار در فیلم یک مرد، یک شهر است. پریناز ایزدیار در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم ابد و یک روز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و چهارمین دوره جشنوارۀ فیلم فجر شد.

پریناز ایزدیار تصویری را از خود با چهره جدید و چتری های زیبایش منتشر کرد که بسیار پسندیده شد. پریناز ایزدیار بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی که به تازگی با لباسهای زیباییش در اکران فیلم مغز استخوان دیده شد، عکسی زیبا را از خود با چهره متفاوتش منتشر کرد.

پریناز ایزدیار

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 است و مدرک کارشناسی گرافیک دارد. شش سالی از حضورش در عرصه بازیگری می‌گذرد اما 5 کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او محسوب می‌شد، که با نقشی متفاوت، به خانه‌های مردم آمد و شاید همین نقش به اصطلاح «روح» باعث شد چهره و توانایی‌هایش نسبت به قبل برای ایرانیان شناخته‌تر و ملموس‌تر شود.

پریناز ایزدیار

دوران کودکی پریناز ایزدیار

در دوران کودکی به شدت شیطان بودم. اغلب اوقات خرابکاری می‌کردم و روی در و دیوار نقاشی می‌کشیدم و اصولا کوچه را برای بازی انتخاب می‌کردم تا به خانه آوردن من، امری مشکل برای خانواده محسوب شود. چون تمام مدت، در حال حرکت بودم و به همراه برادرم فوتبال بازی می‌کردم.

به یاد دارم، در آن زمان، مادرم اجازه نمی‌داد که ظهرها بیرون بروم و با بچه‌ها بازی کنم و من را مجبور می‌کرد که بخوابم، اما متاسفانه هر چه سعی می‌کردم، خوابم نمی‌برد، به همین دلیل برای آن‌که، آن ساعات طی شود، آن قدر از زیر در با دوستانم صحبت می‌کردم، تا یکی از اعضای خانواده بیدار شود و به من مجوز بیرون رفتن را بدهد!!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۰۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان