//
کدخبر: ۳۴۳۹۳۹ //
مهدی هاشمی

واکنش جنجالی مهدی هاشمی به یک ویدیو: مشروب مال من نبود + ویدئو

مهدی هاشمی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران نسبت به انتشار جنجالی یک ویدئو واکنش نشان داد و گفت :این یک بخش از تئاتر است و تبلیغاتی بوده است و در تمام دنیا مرسوم است.

واکنش جنجالی مهدی هاشمی به یک ویدیو: مشروب مال من نبود + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی هاشمی بازیگر با سابقه و البته دوست داشتنی سینما و تلویزیون است .مهدی هاشمی با بازی در سریال "دردسر های عظیم" بیشتر به یاد ها مانده است. البته بازی جذاب مهدی هاشمی را در سریال «روزگار غریب» هم نمیتوان فراموش کرد.

بیوگرافی مهدی هاشمی:

مهدی هاشمی، با اسم اصلی میرمهدی هاشمی قرمزی( متولد ۱۶ ماه آذر ۱۳۲۵ در لنگرود)، هنرپیشه، کارگردان و فیلمنامه نویس تلویزیون، سینما و تئاتر ایران است. وی بارها بخاطر نقش آفرینی هایش در سینما و تلویزیون ستایش شده و در اثرهای کارگردانان بزرگ سینمای ایران زیرا بهرام بیضایی و رخشان بنی اعتماد و کیانوش عیاری نقش آفرینی نموده است وی از بازیگران مطرح ایران می باشد.

مهدی هاشمی

مهدی هاشمی پدر نورا هاشمی و برادر ناصر هاشمی کارگردان سینما است. وی در سال ۱۳۵۲ در رشته هنرهای نمایشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد. فعالیت در تئاتر را بعنوان هنرپیشه بهمراه داریوش فرهنگ در سال ۱۳۴۸ با تشکیل دسته تئاتر« پیاده» شروع نمود.

داریوش فرهنگ و همسر سابقش سوسن تسلیمی، همچنین گلاب آدینه از همکلاسی های دوره دانشکده مهدی هاشمی محسوب میشوند که اوج همکاری آن ها در ساخت مجموعه تلویزیونی سلطان و شبان بود.

مهدی هاشمی نخستین بازی سینمایی اش را در فیلم« زنده باد...» ساخته خسرو سینایی تجربه کرد. ولی بازی وی در سریال امیر و شبان بود که نامش را سر زبان ها انداخت و وی را به شهرت رساند.

ازدواج اول مهدی هاشمی:

مهدی هاشمی حدودا سال 1359 هنگامی که 34 ساله بود با گلاب آدینه که در سال 1358 با وی سر فیلم امیر و شبان اشنا شده بود ازدواج کرد.

ازدواج دوم مهدی هاشمی:

مهنوش صادقی هنرپیشه نه چندان کاری در 6 تیر ماه 1398 در یک ویدیو رسمی اعلام کرد که چند سالی است با مهدی هاشمی ازدواج کرده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۳۹۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان