//
کدخبر: ۳۳۷۸۳۳ //
الناز حبیبی

پیشنهاد شرم آور الناز حبیبی در مورد رابطه جنسی قبل ازدواج / الناز خانم حبیبی فقط حجالت بکشید !!!+ ویدئو خجالت آور

الناز حبیبی در ویدئویی جنجالی صراحتاً پیشنهاداتی در مورد رابطه جنسی پیش از ازدواج مطرح کرد.

پیشنهاد شرم آور الناز حبیبی در مورد رابطه جنسی قبل ازدواج / الناز خانم حبیبی فقط حجالت بکشید !!!+ ویدئو خجالت آور
به گزارش فرتاک نیوز،

الناز حبیبی بازیگر با سابقه سینما و تلوزیون است . الناز حبیبی در سریال های طنز و جدی زیادی ایفای نقش کرده است . الناز حبیبی در اخرین کار خود با علی انصاریان همبازی بوده است . در ادامه ویدیوی الناز حبیبی در حال ورزش کردن در ویلای لاکچری را مشاهده می کنید . این ویدیو از الناز حبیبی سروصدای زیادی ایفا کرده است .

نظر جنجالی الناز حبیبی درباره رابطه جنسی بدون ازدواج

الناز حبیبی مدتی پیش در مصاحبه ای با زهراداود نژاد دختر علیرضا داودنژاد در پاسخ به سوالی که از او در مورد شوهر کردن پرسیده شد، گفت که به نظر من دیگر به ازدواج کردن نباید فکر کرد و مسائل جنسی را می توان بیرون از چارچوب خانواده مرتفع کرد، در مدرسه باید به جای چند کتاب درسی چنین مسائلی را به ما آموزش می دادند.

 

الناز حبیبی خانوم کوچولو سینما که این روزها رمانتیسم عماد و طوبی را روی پرده دارد ویدیویی از ورزش کردن خود منتشر کرد.

الناز حبیبی بازیگر ریزنقش سینما که با حضور در سریال دردسرهای عظیم به شهرت رسید و بعد کم کم از تلویزیون فاصله گرفت و به سراغ سینما رفت البته الناز خانوم بار دیگر با دوپینگ در تلویزیون حضور پیدا کرد که چندان موفق نبود و مورد استقبال قرار نگرفت.

الناز حبیبی

الناز حبیبی که دهه شصتی است و یکبار هم ازدواج کرده که منتهی به طلاق شد اما چون جثه ای ریز و بیبی فیس دارد به کوچولوی سینما معروف است. وی از فعالین اینستاگرام می باشد البته همانند بهاره رهنما و سحر قریشی اهل حاشیه سازی نیست.

الناز+حبیبی

الناز خانم به استایل و پوشش خود اهمیت زیادی می دهد او به تازگی ویدیو از ورزش کردن خود منتشر کرد. در این ویدیو که با دور تند منتشر شده الناز به همراه مربی خود در یک حیاط زیبا مشغول تمرین و ورزش هستند.

الناز که این روزها عاشقانه رمانتیسم عماد و طوبی را روی پرده دارد که آخرین حضور زنده یاد علی انصاریان است و بازی الناز خانوم حبیبی هم حضور درخشانی در این فیلم داشت و بازی او بسیار مورد توجه منتقدین قرار گرفت. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۸۳۳ //
ارسال نظر
 
  • ناصری

    به حرف این جانور هایی که دچار خود بزرگ ب ینی شدن توجهی نکنید اون اگه میتونست رفتا ر خودشو اصلاح میکرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان