//
کدخبر: ۳۳۶۱۵۶ //
رز رضوی | محمدرضا شریفی نیا

رز رضوی صیغه و محرم محمدرضا شریفی نیا شد / رابطه آن ها علنی شد + ویدئو

آیا واقعاً رز رضوی صیغه شریفی نیا است ؟!

رز رضوی صیغه و محرم محمدرضا شریفی نیا شد / رابطه آن ها علنی شد + ویدئو
به گزارش فرتاک نیوز،

بارها در اخبار آمده است که رز رضوی همسر صیغه ای محمد رضا شریفی نیا است اما خودش تاکید کرده هیچ نسبت زناشویی ای با شریفی نیا ندارد.

رز رضوی بازیگر سینما، تلویزیون در 14 فروردین 1361 در تهران متولد شد. رز رضوی مترجم زبان اسپانیایی است و چند کتاب هم ترجمه کرده که هنوز فرصت چاپشان را پیدا نکرده .رز رضوی سالهاست که دوست صمیمی مهراوه شریفی نیاست و معتقد است خیلی چیزها را از او یاد گرفته است . 

رز رضوی تا قبل از فیلم ملودی به کلاس بازیگری نرفته اما بعد از آن یک دوره کلاسهای آقای سمندریان را دیده است.از مجموعه فعالیتهای رز رضوی  عبارتند از :سریالهای مختارنامه ، کلاه پهلوی ، ملکوت ، تبریز در مه و..و فیلم های بیداری رویاها ، ملودی و دعوت وی در بهمن 93 طی مصاحبه ای با شبکه اینترنتی تی وی پلاس تاریخ صحیح تولد خود را 14 فرودین 1361 ذکر کرد و تاریخی که در وبسایت های مختلف درج شده است و او را متولد آبان ماه ذکر کرده اند، اشتباه خواند.

رز رضوی

فعالیت هنری خود را با فیلم سینمایی ملودی به کارگردانی جهانگیر جهانگیری آغاز کرد بعد از آن در چند فیلم و سریال ایفای نقش کرد تا اینکه در نهایت با بازی در سریال ملکوت به کارگردانی محمدرضا آهنج دیده شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۶۱۵۶ //
ارسال نظر
 
  • رجب صفروف

    تورا به حضرت عباس یکی ترمز این شریفی نیا رو بکشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان