//
کدخبر: ۳۳۴۲۳۹ //
آنا نعمتی

آنا نعمتی با لباس چسبان و شرم آور + عکس

تصویری از آنا نعمتی با پوشش نامناسب را در ادامه مشاهده میکنید

آنا نعمتی با لباس چسبان و شرم آور + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

آناهیتا نعمتی بازیگر جذاب ایرانی است که در زندگی شخصی علاقه زیادی به کوهنوردی دارد و در اینستاگرامش هم تصاویر زیادی از فتح قله منتشر کرده.

آنا نعمتی

آنا نعمتی بازیگر 44 ساله ایران می باشد. آنا نعمتی هیچگاه حاشیه خاصی نداشته و به آرامی زندگی و حرفه خود را گذرانده است. آنا نعمتی  در گذشته همسر ابوالفضل پور عرب بود که پس از چند سال زندگی به طلاق ختم شد آنا نعمتی در اینستا گرام فعال است آنا نعمتی متولد دهه 50 در سمنان است.

 آناهیتا نعمتی چون مدتی بود که خیلی زیاد اسمش با خانم آناهیا همتی بازیگر ایرانی قاطی میشد به همین دلیل تصمیم گرفت تا نامش را مختصر کند و در آخر به آنا نعمتی تبدیل شد.

آنا نعمتی

این هنرمند عزیز در دهه هشتاد فعالیت خوبی در سینما و تلویزیون داشت اما حالا تنها فعالیتش در اینستاگرام است. وی 1.7 میلیون دنبال کننده دارد و علاقه زیادی هم به کوهنوردی و ورزش حرفه ای دارد. در ادامه نمونه هایی از آن را مشاهده می کنید.

آنا نعمتی

آنا خانم میان سال اما جوان!!

آناهیتا نعمتی چهره نچرالی ندارد و با عمل های زیبایی آن را تغییر داده اما در چند پست اخیرش چیزی که توجه کاربران را به خود جلب کرد مدل ابروی خانم بازیگر است که لیفتش ضخیم و شیطانی شده!

ظاهرا آنا خانم با وجود این که سن کمی ندارند نه تنها پیر نشده بلکه زمان برایشان به عقب هم برمیگردد و جذاب تر هم شده.

آنا نعمتی 

بیوگرافی آناهیتا نعمتی

آناهیتا نعمتی متولد 20 تیر 1356 در شاهرود سمنان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

تا مقطع دیپلم علوم تجربی تحصیل کرد و با اینکه دانشگاه هنرهای دراماتیک نوشهر قبول شده بود بخاطر مسافت زیاد نرفت و حالا یک فرزند دختر دارد.

آنا نعمتی

یک خواهر و یک برادر دارم و پدر و مادرم هر دو فرهنگی بازنشسته هستند ، حتی مادربزرگم در حوزه فرهنگ نیز فعالیت هایی داشته است.

من در چنین فضایی بزرگ شدم ، فضایی که پدرم مرا به سمت کارهای نقاشی و خطاطی و ورزش هل می داد و خودم هم علاثه زیادی به موسیقی داشتم.

بعد از کنکوز و قبولی در رشته هنرهای دراماتیک که نرفتم ، مسیر تازه ای در بازیگری پیدا و سعی کردم آنرا ادامه بدهم.

خانم بازیگر وقتی قید درسو زد!

در سال 1375 وقتی 19 ساله بود قید تحصیل در دانشگاه را زد و به کلاس های بازیگری اساد حمید سمندریان رفت. در کنار یادگیری و کار تئاتر از همین کلاس بازیگری در سال 1376 بود که توسط رسول ملاقلی برای فیلم هیوا انتخاب شد و توانست نقش کوتاهی را ایفا کند.

ازدواج با سوپراستار سینما

آناهیتا نعمتی در سال 1379 وقتی 23 ساله بود با ابوالفضل پور عرب سوپراستار 39 ساله سینما که تجربه دو ازدواج ناموفق داشت ازدواج کرد.

این زوج در حالی 16 سال اختلاف سنی داشتند که در سال 80 صاحب فرزند دختری بنام رایکا شدند اما بعد از آن این زندگی به مشکل خورد و از هم جدا شدند.

رابطه خفن مادر دختری

رایکا انگیزه زندگی ، کار کردن ، موفقیت ، پیشرفت و ساختن من است ، بسیار دختر باهوشی و منتقد کارهای من هم می باشد

آنا نعمتی

یکی از دلایلی که بعضی از فیلم ‌ها را بازی نکردم رایکا بود چند تا از کارهای من را دید و گفت خجالت نمی ‌کشی اینها را بازی کرده ‌ای ؟ این چه بازی است (خنده)

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان