//
کدخبر: ۳۳۳۵۳۴ //
آناشید حسینی

آناشید حسینی را بیشتر بشناسید

یکی از فعالان صنعت مد که این روزها با سلیقه منحصر به‌ فردش در فضای مجازی حسابی بر سر زبان‎ها افتاده است. بیاید او را بیشتر بشناسید.

آناشید حسینی را بیشتر بشناسید
به گزارش فرتاک نیوز،

سیده آناشید حسینی متولد چهار بهمن، هزار و سیصد و هفتاد در شهر اهواز است. او در یک خوانواده تقریبا پرجمعیت متولد شده و دارای یک خواهر و برادر است. آناشید، لیسانس معماری و فوق لیسانس مدیریت فشن از دانشگاه بین‌المللی مد آرت پاریس را دارد. او از چندین سال پیش فعالیت خود را در زمینه مد و لباس آغاز و در مدت زمان کم به معروفیت چشم گیری دست پیدا کرد. او به یکی از معروف‌ترین افراد در زمینه مد تبدیل شد و بابت سلیقه بی‌عیب و نقصی که در این رشته داشت، بسیار مورد توجه قرار گرفت.

آناشید حسینی

سلیقه آناشید

او همانند تمامی دختران علاقه بسیار زیادی به فشن، مد و لباس دارد. اما همه ما می‌دانیم که ترکیب کردن و خلق یک استایل کار آسانی نیست. شما در این کار علاوه بر تخصص نیاز به مهارت، دانش و ذوق هنری دارید. آناشید حسینی دختر خوش ذوق و با سلیقه‌ی مد و فشن، توانست به خوبی از پس این کار بر‌آید.

آناشید حسینی

او در ترکیب رنگ‌ها به شدت ماهر است و حتی در یکی از مصاحبه‎ های خود به این نکته که شما برای داشتن یک استایل زیبا و یونیک نیاز نیست تا حتما از لباس‌های گران قیمت استفاده کنید، گفت: تنها چیزی که نیاز دارید، سلیقه و اطلاعات درباره رنگ شناسی و مبانی رنگ است، با دانستن این نکات شما به راحتی می‎توانید استایل زیبا و منحصر به فرد داشته باشید و نیاز به خرید لباس‌های گران قیمت ندارید. او در ادامه به این نکته اشاره کرد؛ در ایران برندهای زیادی وجود ندارد و این کمی کار را برای ما سخت میکند. به همین دلیل او تصمیم میگیرد تا برند خودش را ثبت کند.

آناشید حسینی

Hiba و آناشید

از آنجایی که سبک لباس پوشیدن او مورد استقبال خیلی از افراد است، او تصمیم گرفت تا در حوزه تولید و عرضه پوشاک دست به کار شود. در ابتدا با تولید مانتوهای ایرانی کار خود را آغاز کرد و بعد آن را گسترش داد. بعدها لاین تولید کیف را هم به این برند اضافه کرد. امروزه هیبا علاوه بر تولید مانتو ایرانی، کیف، برگزاری نمایشگاه‎ها و ایونتت های مد و فشن، در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس نیز مشغول است و می‎توان گفت در همین مدت زمان کم، به شدت در این زمینه موفق بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان