//
کدخبر: ۴۵۲۹۶۵ //

فال رابطه | فال رابطه یکشنبه ۱۹ فروردین ماه۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه یکشنبه 19 فروردین ماه1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

ما همیشه روی مسائل کوچک در رابطه متمرکز می شویم. تعامل فرد با همسرش حول مسائل کوچک می چرخد. توجه فرد از یک کار یا مشکل روی کار دیگری، از یک فهرست بی پایان از مسائلی که باید انجام شود، در حال تغییر است.

این تمرکز روزانه بیشتر اوقات به نفع فرد است. اما در زندگی اولویت های بیشتری هم وجود دارد. اگر طبق عادت توجه ما متمرکز مسائل کوچک و فعالیت های روزانه باشد، شاید اولویت های بزرگتر را نادیده بگیریم و اقدامی درباره ی آنها نکنیم و این مساله باعث دلخوری و عدم رضایت می شود.

با داشتن احساسات منفی، عادت دیرینه ی تمرکز بر چیزهای کوچک ممکن است چنان در وجود فرد ریشه کند که قادر به دیدن تصویر بزرگتر نباشد. در ادامه ی انحراف با مسائل جزئی، شخص قادر به درک وضعیت جاری نخواهد بود. درعوض، درباره ی مسائل کوچک و مختلف مدام شکوه می کند و دلخوری خود را در قالب سوالاتی از این قبیل مطرح می کند: کی چی گفت، کی چه کرد، یا چرا اینطوری شد. بدین ترتیب هیچگاه به مسائل واقعی دست نمی باید و احساس رضایت نمی کند.

کارت دیدگاه مشترک به شما هشدار می دهد که مراقب باشید دید خود را نسبت به تصاویر بزرگتر از دست ندهید! سرگرم شدن با مسائل کوچک – و نادیده گرفتن اولویت های بزرگتر - بسیار راحت است. در مواقع رنجش، آزار و اذیت، نارضایتی از رابطه، این کارت می خواهد که دید خود را از حوزه ی تمرکز فعلی بیشتر کنید. ببینید شاید موضوع بزرگتری برای حل و فصل نیاز به توجه شما داشته باشد.

اولویت های اصلی به مسائلی اشاره دارد که در زندگی واقعاً به آن بها می دهید – مثل بچه داشتن یا نداشتن، عادات ایده آل، احساسات واقعی، کار و زندگی، و هرآنچه که شما را تحریک می کند یا حتی وقت گذراندن در طبیعت. این مسائل ممکن است شامل معنویات یا ابراز خلاقیت شود. این ها مسائل مهمی است که زندگی شما را باارزش می کند.

بگذارید تصورات در زندگی شما کندوکاش کنند تا بفهمند چه چیزی می تواند آن را تغییر دهد. چه چیزی فراتر از اهداف مادی یا فعالیت های روزانه هست که غذای روح شما شود؟ کارت دیدگاه مشترک از شما می خواهد تا رابطه ی خود را متناسب با اولویت های بزرگ زندگی هدایت کنید. بررسی این مساله خوب است حتی اگر در رابطه ی مشترک خود مشکلی ندارید. آیا دو طرف دارای اولویت های مشترکی هستند؟ آیا چیز دیگری برای به اشتراک گذاشتن وجود دارد؟ آیا اولویت هایی دارید که در رابطه تان حمایت نشود؟ نادیده گرفته شود؟ یا در تعارض با هم باشند؟

این کارت شما را ترغیب می کند تا پاسخ های خود را به شیوه ای سازنده و محترمانه با همسرتان درمیان بگذارید. اگر حوزه های متعارضی بین اولویت های حقیقی شما و رابطه تان وجود داشته باشد، در مورد ریشه های این مساله - درمورد هر دو نفر- بحث کنید. ببینید که آیا راه حل مثبتی وجود دارد که چاره ی مشکل باشد و بتواند رابطه و اولویت های شما را دوباره متعادل کند اما شما آن را نادیده گرفته باشید.

سپس به طرح راه هایی بپردازید که رابطه ی شما حامی آن است یا با الویت های برتر شما سازگاری دارد. دیدگاه مشترک خود را کندوکاش کنید – موارد مهمی که در آن اشتراک دارید. انرژی مثبتی را که این دیدگاه مشترک در شما ایجاد می کند، بپذیرید. بدانید که این منبع الهام بخش دیدگاه مشترک، به دو طرف رابطه کمک می کند تا حتی در پرچالش ترین مواقع هم حرکت رو به جلو داشته باشند.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

برقرار کردن ارتباط ، اساس یک رابطه است. در برقراری ارتباط، شما و شریکتان تجربه ای را با هم به اشتراک می گذارید. درنتیجه یک حس ادغام شدن بوجود می آید. مادام که این ارتباط عمیق تر می شود، شما از تجربیات یکدیگر آگاه تر می شوید. ارتباط سالم شامل توانایی برای انتقال سریعتر آگاهی شما و شریکتان است. شما می توانید با ادغام کردن آگاهی ها، هنوز هم در درون خودتان استوار باشید.

اما در مواقعی نیز ارتباط گیری می تواند مشکل باشد. کارت ارتباط گیری هر مشکل عاطفی که باعث شود ارتباطتان با شریکتان قطع شود را به شما نشان می دهد. اگر اینچنین باشد، شاید زمان آن رسیده است که با چیزی که در درونتان اتفاق افتاده است روبرو شوید. مسائل زیادی در این راه وجود دارد. ممکن است رنجش هایی وجود داشته باشد که با آنها رو در رو نشده باشید. ممکن است کسی نخواهد آزادی و یا کنترل خود را از دست بدهد. یا کسی بخواهد مدتی را به تنهایی سپری کند. جریاناتی که در درونتان اتفاق می افتد را کشف کنید. ممکن است چیزی درون شما نیاز به التیام داشته باشد – و حالا وقتش رسیده که این کار را انجام دهید. ممکن است بخواهید درمورد آن موضوع با شریکتان صحبت کنید، که این خودش نوعی ارتباط است.

این کارت به شما یادآوری می کند شکل هایی از ارتباط وجود دارند که کمتر سالم می باشند – برای مثال شما عادت داشته باشید تا به احساسات و نیازهای شریکتان بیشتر از خودتان توجه کنید. در این صورت ممکن است نگرش، احساسات و خواسته های او را بیشتر دریابید – و از خودتان دور شوید. اگر در چنین شرایطی هستید، این کارت از شما می خواهد تا به احساسات خودتان بیشتر توجه کنید. با هر آنچه که احساسش می کنید، آن را می خواهید و یا به آن نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. با ارتباط گیری با خودتان قادر خواهید بود تا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید – و همچنان خودتان باشید.

در ارتباط سالم، هریک از طرفین می دانند که چه کسی هستند، و به عنوان یک شریک قلب خود را به سوی یکدیگر باز میکنند. در لحظه های مثبت، لذت آنها چندبرابر می شود. یک تجربه خوب بسیار با شکوه تر می شود. ممکن است یک غروب آفتاب رنگارنگ باشد، یک وعده غذایی خوشمزه، یک صحبت الهام بخش، یک پیاده روی دوستانه، و یا برخی فعالیت های لذت بخش دیگر.

ارتباط داشتن می تواند در طول زمان های دشوار، مفید باشد. به جای کناره گیری در هنگام ناراحتی، و یا جلوگیری از احساس غم و اندوه شریکتان، می توانید باز هم در کنار او باشید. می توانید حاضر باشید و ارتباط برقرار کنید. می توانید با شریکتان صحبت کنید. می توانید هر آنچه که در درون شما درجریان است را به اشتراک بگذارید – بدون تلاش برای تغییر آن و یا اجتناب از آن. شما به سادگی هر اتفاقی که می افتد را با هم تجربه می کنید.

در زمان سختی، چالش واقعی، در ارتباط ماندن با خودمان است. آیا هیچگاه از احساسات بد اجتناب نمی کنیم؟ آیا تمایل نداریم اینگونه فکر کنیم که در داشتن احساسات بد، همیشه مقصر خود ما هستیم؟ با دوری از احساسات منفی ارتباطمان با دیگران و همچنین با خودمان قطع می شود.

اما زمانی که شما مایل به تجربه کردن آن احساسات هستید – مثبت یا منفی – ظرفیتتان را برای ارتباط گیری واقعی افزایش می دهید. دوستان شما فقط زمانی حاضر هستند که همه چیز خوب پیش می رود. با این حال زندگی شما مدام تغییر می کند. به جای اصرار بر تابش خورشید و بیزاری از نشانه های حضور ابر در آسمان، این مسئله را درک کنید که باران ارزشمند است! اگر آزادی واقعی در رابطه تان می خواهید، این را بدانید که ارتباط گیری همیشه به خوب پیش رفتن مسائل وابسته نیست. با یادگیری پذیرفتن و در دسترس بودن در تمام تجربیات زندگی، شما در تمام روابطتان بهتر نقش ایفا می کنید.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

درحال حاضر تعادل زندگی شما در چه حدی است؟ تعادل فرآیندی مستمر و چالشی همیشگی است. دنیا همواره در حال تغییر است. زندگی زیاد ثابت نمی ماند. همانطور که جریان زندگی شما تغییر می کند دیدگاه شما هم عوض می شود و جنبه های جدیدی از زندگی ظهور می یابد. گاهی حتی ممکن است دیدگاه جدیدی بر شما غالب شود و تا مدتی تعادل زندگی شما را بر هم زند.

تعادل یعنی توجه به تمام جنبه های انسانی که در وجود شماست – حتی وقتی که انرژی شما معطوف موضوعی خاص است. تعادل به مانند باغبانی است که یادآور آبیاری است و به تمام گل و گیاهان توجه دارد – حتی اگر گلی با شکوفه های زیبا بیشتر جلب توجه کند.

کارت "تعادل" یادآور پرورش تمامیت انسانی است – سرتاسر باغ وجود شما. باغ وجود انسان خواسته های متفاوتی دارد – کار، بازی، استراحت، وقت گذرانی با دیگران، و خلوت کردن. ابعاد مختلفی نیز دارد – جسمانی، عاطفی، روانی، و روحی. حالت های مختلفی را بیان می کند – جدی، شوخ، مصمم، صبور، برونگرا، پذیرنده، شجاع، متین، و بسیاری از حالات دیگر.

این کارت به شما یادآوری می کند که مواظب باشید تا گرفتار تک بعدگرایی نشوید و فقط به یک نیاز خاص، یک بعد، یا یک حالت انسانی توجه نکنید و سایر جنبه های وجودی خود را نادیده بگیرید. نگذارید که گل و گیاه های دیگر وجود شما پژمرده شوند و از بی توجهی بمیرند. همگی بخشی از وجود شما هستند. برای سالم بودن باید تمامشان را تغذیه کنید.

در برقراری روابط، همواره لازم است تا تعادل بیشتری را در برخورد با دیگران حفظ کنید. شما و شریک زندگی تان ممکن است اغلب با هم در موارد مختلف مخالف باشید. یکی سرگرم کار و دیگری مشغول بازی باشد. یکی بیشتر نیازمند خلوت کردن و دیگری مشتاق باهم بودن باشد. یکی حالت ذهن گرایی داشته و مشتاق حل مشکلات است و دیگری بیشتر جسم گرا و مشتاق ارتباطات عاطفی است. یکی جدی و دیگری بی خیال باشد.

برای داشتن رابطه ای سالم لازم است که هر دو نفر نیازها و خواسته های یکدیگر را برآورده کنند. هر فردی می تواند آزادانه موضع خود را بیان کند و همه باید مجال ابراز عقاید را داشته باشند. تصمیمات خود را با دیگران درمیان بگذارند. در بیان اینکه چه کسی چه چیزی را چه زمانی می خواهد باید تعادل وجود داشته باشد. این یک نمای مطلوب از تعادل در عمل است.

اما گاهی روابط مانند یک مدار سه حلقه ای از تعارض بین خواسته ها، نیازها، و تفاوت هاست. آیا تفاوت ها باعث ایجاد کدورت در روابط شما می شود؟ آیا خواسته های یار شما متفاوت از آن چیزی است که شما می خواهید؟ این مساله باعث نزاع بسیار، آشتی سطحی و وضعیتی نامطلوب می شود. اما شانس تغییر وجود دارد. چگونه می توان قدم در راه رشد گذاشت؟ راز آن در فهم این است که: علی رغم تفاوت های موجود، خواسته های شریک زندگی شما یادآور توجه به جنبه ای از وجود شماست که احتمالاً آن را نادیده گرفته اید!

اگر با این دید به قضیه نگاه کنید، خواسته های شریک زندگی تان را نوعی حرکت به سوی تعادل خواهید دانست. هر دو نفر طبعاً خواسته های متفاوتی از یکدیگر دارند. به جای اینکه این تفاوت ها را منشا تعارض بدانید، بهتر است با آغوشی باز به خواسته های شریک زندگی خود توجه کنید. بدنید که ممکن است آن خواسته ها به نفع شما باشد و شما را به سمت تعادل، تکامل و سلامت بیشتر در زندگی هدایت کند. با تعادل بخشیدن به خواسته ها و نیازهای خود و شریک زندگی تان، به لحاظ درونی هم به تعادل بیشتری دست خواهید یافت.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

وقتی که به آینه نگاه می کنید، بازتابی از خود را می بینید. طرفین یک رابطه اغلب مثل آینه ی همدیگرند. هرآنچه که در طرف مقابل می بینید ممکن است بازتابی از شما باشد – بازتاب چیزی که مایل به دیدن آن در خود نیستید. کارت "آینه" این سوال را به ذهن می آورد: "چه چیزی را در طرف مقابل خود می بینید که در خود نمی بینید؟"

اغلب متوجه ویژگی های خود نیستیم و فکر می کنیم که آن ویژگی ها فقط در طرف مقابل ما وجود دارد. با نگاه کردن به آینه ی شریک زندگی، بخش کشف نشده ای از خود را می بینیم.

چه چیزی را در شریک زندگی خود عجیب، ناآشنا، متفاوت، یا مغایر می دانید؟ چه چیزی در او برایتان تحسین برانگیز است که آرزوی رسیدن به آن را دارید؟ از چه چیزی بدتان می آید که از نداشتن آن خوشحالید؟ آینه دو جنبه ی مثبت و منفی دارد. هرچیز متفاوتی را که در طرف مقابل خود می بینید، ممکن است در وجود شما هم باشد. شاید در شما نهان است و یا سالهاست که سرکوب شده است.

کارت آینه از شما می خواهد که با ویژگی های مثبت دیگران ارتباط برقرار کنید و آن را در خود بپرورانید. کار را با تصور خود ضمن توصیف آن ویژگی آغاز کنید. چه می گویید و چه می کنید؟ چه طور به نظر می رسید؟ چه حسی دارید؟ با بررسی این ویژگی ها می توانید منابع مثبت درون خود را بیدار کنید.

آن دسته از ویژگی های دیگران که نسبت به آن واکنش منفی دارید هم به بخش گمشده ای از وجود شما اشاره دارد. به طور مثال، عصبانیت را در نظر بگیرید. این یکی از ویژگی های طرف مقابل است که آن را دوست ندارید. اما عصبانیت نشان دهنده ی برآورده نشدن نیازهای شخص است. این یک نشانه مهم است اما ممکن است منکر آن در خود شویم و آن را فقط در دیگران ببینیم.

خواه عصبانیت باشد یا چیز دیگر، ارتباط فرد با بخشی از وجودش قطع شده است. در کودکی، به فرد یاد داده اند که برخی چیزها را یاد بگیرد و برخی دیگر را نادیده بگیرد. با این روند بخشی از قابلیت های خود را نادیده گرفته و یا سرکوب کرده است. پتانسیلی که فرد با آن متولد می شود شامل تمام انواع حالات انسانی است. انسان دارای درک، هوش، و احساسات بسیاری است. انسان هم می تواند قاطع باشد، هم پذیرا، هم درون گرا هم برون گرا، جدی یا بی خیال. همه ی انسان ها پتانسیل لازم و حق برخورداری از ویژگی های مختلف را دارند.

هر گاه از رفتار طرف مقابل خود نارحت می شود یا آن را دوست ندارید، زمان مناسبی است که به دنبال آن رفتار در خود بگردید. کارت آینه از شما می خواهد دید خود را به فراتر از قضاوت های شخصیتی منفی ببرید. ذهن خود را باز کنید تا عملکرد مثبت آن را هم ببینید.

هر کس می تواند دامنه ی ویژگی های انسانی اش را گسترش دهد. در بیدار کردن بخش های نهفته ی وجود انسان باید حدومرزهای قدیمی برداشته شوند و انعطاف پذیری در او کشف شود. به این فرآیند رشد شخصیتی گفته می شود. هر وقت که فرد متوجه انعکاس رفتارهای طرف مقابل در خود شود، در حال رشد است.

به جای حسادت و واکنش نسبت به تفاوت های طرف مقابل، کارت آینه از فرد می خواهد تا روی خود متمرکز شود تا به ویژگی های نهفته در خود پی ببرد. برقراری ارتباط با بخش های گمشده ی وجود آدمی و پرورش آنها به شیوه ی خود، نشان دهنده ی حق بهره مندی از کمال انسانی است.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

هماهنگی در رابطه نتیجه ی حل کردن تنش ها، مسائل و درگیری ها است؛ به جای اینکه آن ها را نادیده بگیرید یا اجازه بدهید که از دست بروند. شریک هایی که صرفا از درگیری اجتناب می کنند، از انجام هماهنگی درست اجتناب می کنند. هماهنگی از کار کردن روی تنش ها به دست می آید که به ایجاد راه حل می انجامد.

کارت هماهنگی به شما یادآوری می کند که خیلی طبیعی است که در یک رابطه مسائل متناقض و تنش به وجود بیاید. برای حل و فصل آنها، شما می توانید به سطح جدیدی از درک و رضایت متقابل برسید. تنش زمانی مخرب است که شما به برخورد با آنها ادامه دهید.

عدم درگیری به این معنا نیست که هماهنگی وجود دارد. اساسا، احساسات ابراز نشده می تواند رابطه را بی روح کند. قطع رابطه به هیچ وجه باعث ایجاد هماهنگی نمی شود.

هنگامی که دو نوازنده با هم، همنوازی می کنند، صدای آنها ممکن است برخورد داشته باشد یا ممکن است به خوبی در هم بیامیزند. حرکت بین تنش و وضوح صدا موسیقی را خلق می کند. به طور مشابه، یک رابطه سالم و زنده گاها با تقابل، تنش، و حتی درگیری، رشد می کند. شما می توانید از لحظاتی که به چالش کشیده می شوید، بیاموزید و رشد کنید - البته تا زمانی که شخصیت شما حفظ شود.

دو استاد نوازنده که بداهه نوازی هم می کنند ممکن است در لحظاتی متوجه شوند که صداها ناهماهنگ هستند. اما زمانی که این اتفاق می افتد، آنها نواختن را متوقف نمی کنند! آنها به طور فعال - و مسئول - در حال ساخت موسیقی هستند. آنها می دانند چگونه آن لحظات شامل تنش را حل و فصل کنند. از این رو آنها در آن شرایط باقی مانده و همچنان به هم نوازی ادامه می دهند.

رابطه موسیقیایی نتیجه اش فرآیندی هیجان انگیز، زنده، و غنی است. هر دو طرف کاملا در رابطه شرکت می کنند، در این راه به یکپارچگی خود و موسیقی احترام می گذارند. آنها به طور مداوم در موقعیت های مختلف به یکدیگر گوش می دهند و قادرند که با انعطاف پذیری فوری پاسخگو باشند. آنها در این راه با استفاده از اختلاف نظری که به شفافیت بیشتری منجر می شود، معنای مثبت موسیقی را می سازند.

گاهی اوقات، حتی یک موسیقیدان ممکن است نیاز به یک استراحت کوتاه مدت پیدا کند. آنها ممکن است روی صحنه نشسته و به شریک خود گوش کنند، و یا حتی راه بروند و زمان بگذرانند - اما هرگز سالن کنسرت را ترک نمی کنند. آنها در لحظه مناسب قادر به بازگشت هستند و در ادامه ی هم نوازی با شریک خود، پر از انرژی های جدید و بینش موسیقی غنی تر، باقی می مانند.

آیا در حال حاضر در روابط شما تنش وجود دارد؟ کارت هماهنگی شما را به استفاده از تمام مسائل مربوط به تضاد و تنش به عنوان عامل "همکاری" برای رشد بیشتر تشویق می کند.

برای ایجاد هماهنگی، این کارت به شما یادآوری می کند که نفس بکشید، ذهن خود را باز بگذارید، گوش خود را باز کنید - و به سهم هر یک احترام بگذارید. هماهنگی یک رابطه فعال است که شما و همسرتان هر دو در آن شرکت دارید، که منجر به راه حلی می شود که واقعا شما و ارتباط شما را حفظ خواهد کرد.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

یک رابطه از بسیاری جهات درست مانند رقص است. زمانبندی در روابط همانند رقص بسیار مهم است. تفاوت در هماهنگی طرفین معمولاً منجر به بزرگترین مشکل آنها می شود. آنها به ندرت به این مسئله توجه می کنند که زمانبندی فاکتور مهمی است. در عوض آنها بیشتر یکدیگر را سرزنش می کنند و رابطه خود را "رابطه بد" می نامند.

زمانبندی زمانی اتفاق می افتد که دو نفر بصورت همگام حرکت کنند. وقتی زمانبندی نداشته باشید شما و شریکتان با یکدیگر مطابقت ندارید و با هم حرکت نمی کنید. حتی ممکن است در دو جهت مخالف حرکت کنید! کارت زمانبندی به شما یادآوری می کند که انتظار نتیجه را داشته باشید. اگر نبینید که ریتم شما متفاوت است، تنش به وجود می آید. بسیاری از مشکلات فقط از زمانبندی نشأت می گیرند، اما ممکن است شما به اشتباه گمان کنید که علت آنها چیز دیگریست.

اختلاف در زمانبندی چه موقع رابطه شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

یکی از مواقع، زمانی است که ریتم خواستن نزدیکی و یا فاصله تان با هم اختلاف داشته باشد. درحالی که هر کس نیازمند فضای ارتباطی و فضای انفرادی است، طرفین معمولاً از اینکه چه کسی در چه زمانی چه چیز را می خواهد از حالت همگام بودن خارج می شوند. به هر دلیلی ممکن است یک نفر فضای انفرادی را بخواهد و در همان زمان شخص دیگر ارتباط را بخواهد.

مردم اغلب اختلاف در زمانبندی را با اختلاف در هدف اشتباه می گیرند. در نتیجه ممکن است فردی شریکش را "غیر صمیمی" و یا "بسیار نیازمند" ببیند. معمولاً در چنین مواقعی تعارض رخ می دهد که در نتیجه آن ترس هر دو طرف نسبت به طرد شدن و یا گیر افتادن توسط دیگری فعال می شود. در این آشفتگی، عامل واقعی - اختلافات زمانبندی طبیعی - نادیده گرفته می شود.

زمانبندی همچنین شامل چگونگی تلاش طرفین برای حل مشکلات است. برخی از افراد در ابتدا نیاز به زمان برای موشکافی یک مسئله دارند قبل از اینکه به صحبت درمورد آن بپردازند. برخی دیگر به دنبال یک راه حل سریع برای حل مشکلات هستند و سعی می کنند خیلی زود بحثی منطقی ارائه دهند. برخی نیاز به بروز دادن بی وقفه احساساتشان قبل از حل کردن منطقی مشکلات دارند. زمانبندی های متفاوت این سبک های مختلف باعث بوجود آمدن آشفتگی های جدید می شود.

مواقع زیاد دیگری هم تحت تأثیر زمانبندی هستند: زمانی که شما می خواهید کار کنید و یا بازی کنید. سریع تمام کردن وظایفتان زمانی که انرژی شما کم و یا زیاد می باشد. یا زمانی که می خواهید قدم مهمی را در یک رابطه بردارید. شرکای رمانتیک معمولاً اختلاف زمانبندی را در پاسخ های جنسی تجربه می کنند.

این کارت به شما هشدار می دهد تا اختلافات زمانبندی را به یک منبع تنش تبدیل نکنید. در مقابل اشتباهات مختلف مانند مسائل حل نشدنی در روابطتان آگاه باشید. آرام باشید. نفس بکشید. قلبتان را باز کنید. و موقعیت را بپذیرید.

به دنبال اطلاعاتی از شریکتان باشید تا نیازهای زمانبندی های مختلفتان را بهتر درک کنید. کشف کنید که چگونه می توانید با ریتم بهتری کار کنید. با یادگیری احترام گذاشتن به تفاوت ها در ریتم هایتان، می توانید از شکل گیری بسیاری از باورهای مخرب و غیر ضروری روابطتان جلوگیری کنید. مهمتر از آن اینکه می توانید در نهایت مشکل واقعی را حل کنید.

بازی دلفین ها را در آب در نظر بگیرید. اینکه چگونه و در چه زمانی می توانند به حرکات یکدیگر پاسخ دهند. اگر شما و شریکتان یاد بگیرید که تفاوت های زمانبندی یکدیگر را بپذیرید، به جای اینکه پا جلوی پای یکدیگر بگذارید می توانید با یکدیگر به راحتی برقصید.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

هر زمان که ما با منابع و توانایی های خود ارتباطی ایجاد می کنیم، قدرتمند می شویم. و زمانی که از گزینه های مثبتی که در حال حاضر داریم، آگاه می شویم؛ مثل یک ببر قدرتمند، آماده ی به جست و خیز درآمدن می شویم. ما دسترسی به یک قابلیت انعطاف پذیری داریم که به ما اجازه می دهد تا فراتر از محدودیت های ظاهری هر وضعیتی، حرکت کنیم.

این کارت شما را تشویق به توانمندسازی در مورد این که چگونه با دیگران در تعامل باشید، می کند. از شما می خواهد که در مورد چگونگی توانمندسازی خویش برای انتخاب گزینه هایی که زنده نگه داشتن رابطه تان را تحقق می بخشد، تامل کنید.

همه ما ممکن است در روابط مان بارها دچار احساساتی که سرکوب شده اند، شده باشیم. ما ممکن است انرژی زیادی را صرف تلاش برای پیدا کردن چیزی که آن را "مشکل" می نامیم - و کسی که "مقصر این مشکل است" می کنیم. اما این ها سوالات بی اهمیتی هستند. سوال موثرتر این است که بعضی وقت ها از خود بپرسید، "چه گزینه هایی می توانم برای حرکت در جهت مثبت با شریک زندگی ام - و در زندگی ام، پیدا کنم؟"

اولین قدم برای حرکت در جهت مثبت این است که به وضوح مشخص کنید به کجا می خواهید بروید. بجای متمرکز ماندن در آن چیزی که اشتباه است، و شما نمی خواهیدش، شروع کنید به تمرکز کردن بر روی آن چیزی که می خواهید. مثل وقتی باشید که یک ببر آماده پرش می شود. او برای خیز برداشتن به جایی که می خواهد، تمرکز می کند. به طور مشابه، اگر شما می خواهید در جهت مثبت با شریک زندگی تان حرکت کنید، توجه خود را به این متمرکز کنید که چه چیزی در رابطه تان می خواهید؟

وقتی شما به روشنی بدانید چه می خواهید، سوال بعدی این است که چه چیزی شما را در حرکت به این جهت، قدرتمند خواهد ساخت؟ اقداماتی که در جهت حرکت مثبت توانمندتان می کند - و اقداماتی که شما را تضعیف می کند را شناسایی کنید!

از سر عادت، ممکن است ما بیان کنیم که راه ها نا امید کننده، و یا ناراضی کننده هستند و مایل هستیم شریکمان به شکایات ما پاسخ دهد. اما انتقاد کردن از شریک مان و یا تلاش برای تغییر دادن او، باعث می شود قدرت و توانمندی را از او سلب کنیم. این قضاوت ها باعث می شود تا طرف مقابل تغییری نکند، و منجر به ناراحتی پیچیده ای می شود که اعتماد بنفس و عزت نفس او را کاهش می دهد.

به عبارت دیگر ما ممکن است در سکوت و خشم انتظار شریک مان را بکشیم تا درباره ی آنچه ما می خواهیم و نیاز داریم، ذهن ما را بخواند. البته آن ها هرگز پس از سرزنش شدن و گناهکار شناخته شدن نزد ما نمی آیند. این که به سادگی آن چه را که می خواهید به وضوح و مستقیم و به روش مثبت درخواست کنید، به مراتب بیشتر اثربخش می شود. به شریک زندگی خود، صبر و احترام نشان دهید. شریک زندگی تان را همان گونه که هستد بپذیرید، و به یاد داشته باشید که او در حال انجام بهترین کاری است که می تواند.

شما زمانی که به دنبال سازندگی در بیان خواسته های خود هستید، خودتان را قدرتمند می سازید. وقتی که شما می آموزید چگونه صحبت کنید و عمل کنید، شریک زندگی تان را قادر می سازید تا شما را بشنود - و به شما پاسخ بدهد. نکته ی دارای اهمیتی که شما می توانید انجام دهید این است که چگونگی بیان خود را تغییر دهید - به جای اینکه برای تغییر دادن شریک زندگی خود تلاش کنید. این انعطاف پذیری ببر است. این یک منبع واقعی از قدرت شماست که به فراتر از محدودیت های ظاهری از یک وضعیت، جهش و پرش داشته باشید و در جهت مثبتی که می خواهید حرکت کنید.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

همه نیاز به پرورش دارند – توسط خود یا شخص دیگر. منظور از پرورش توجه، تغذیه، یا به یاد داشتن است. پرورش با پذیرش این مساله آغاز می شود که هرکسی – صرف نظر از سن - جنبه های کودکانه ای دارد. این رفتارها با جریان خودجوش هیجان و تعجب یا در حالت های بچه گانه همراه است. اگر این بخش وجود خود را نپرورانید خیلی "بالغ" شده اید.

مواقعی که احساس آسیب دیدگی، تاسف یا عصبانیت دارید ممکن است بیشتر حس بچگی را تجربه کنید. در چنین مواقعی، ممکن است یک اتفاق، جراحت عاطفی کودکی شما را تازه کند – و بخش "جوانتر" وجود خود را احساس کنید که نیازمند عشق و التیام است. این بخشی از وجود است که نیازمند پرورش است. تا زمانی که یاد نگیرید بخش کودک وجود خود را پرورش دهید، احتمال دوباره به وجود آمدن حساسیت، صدمات، ترس ها یا خشم ها وجود دارد.

در پرورش خود به اندازه ی کودکی که عاشقش هستید به خود توجه کنید، برای خود دلسوزی کنید و خود را درک کنید. شاید تصور کنید کودکی با شما زندگی می کند. حامی خود باشید، و به خود اعتبار دهید. درست مثل والدینی که عاشق فرزند خود هستند و از او می خواهند احساستش را با آن ها در میان بگذارد، به درونی ترین احساسات خود اجازه ی بروز دهید.

وقتی که احساسات خود را دریابید و آنها را کامل تجربه کنید – به خصوص ناراحتی، خشم، یا ترس – در حال پرورش خود هستید. پرورش خود به معنای پذیرش احساسات است نه راندن آنها و انتقاد از آنها. این کار در آغوش گرفتن احساسات است نه انکار آن، سرزنش طرف مقابل، یا واداشتن دیگران برای کمک به شما. درست همانطور که کودک نیاز دارد احساساتش درک شود، برای پرورش خود باید آرام بنشینید و به احساسات خود متوسل شوید و بگذارید حس عشق در اعماق وجودتان حفظ شود.

کارت "پرورش" شما را ترغیب می کند تا پرورش دادن را در روابط خود ترویج دهید. اما درست بعد از اینکه آموختید تا کامل در خدمت خود و پرورش خود باشید می توانید این کار را در مورد طرف مقابل خود هم انجام دهید. اگر با دردهای عاطفی خود مشکل دارید، به سختی می توانید هنگام درد طرف مقابل در دسترس او باشید بدون اینکه سعی در حل مشکل او یا برطرف کردن آن داشته باشید. اگر نتوانید خشم خود را بدون سرزنش کردن دیگران تجربه کنید، به سختی می توانید به خشم طرف مقابل خود بدون عکس العمل توجه کنید.

با پرورش درست، جا برای تمام احساسات – درد، ترس، اندوه، خشم، و لذت و هیجان - وجود دارد. تمایل برای نشستن در کنار هم و پذیرفتن یکدیگر در لحظات احساسی بسیار التیام بخش است.

الان چه چیزی برای پرورش شما لازم است؟ چطور می توانید خود را پرورش دهید؟ دوست دارید که رابطه شما از چه جنبه هایی تقویت شود؟

پرورش مثل عسل است که می تواند از لیمو یک نوشیدنی برای رفع عطش درست کند. این حس با حضور واقعی و دلسوزی برای خود – و دیگران – در رویدادهای بسیار احساسی تجربه می شود.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

سرعت زیاد زندگی باعث شده تا بسیاری از ما انسانها احساس کمبود زمان کنیم. ما در زیر آوار برنامه زمانبندی مان دفن شده ایم و زمان زیادی در طول یک روز نداریم. ما زمان کمی برای برقراری ارتباط با دیگران داریم - به خصوص زمانهایی که پر انرژی تر هستیم و سرگرم مسائل دیگر نیستیم.

کارت زمان از شما می خواهد تا چگونگی تخصیص زمان به روابطتان را در نظر بگیرید. بسیاری از ما زمان مان را به تمرکز بر روابطی تخصیص می دهیم که توسط آن کاری را انجام دهیم - مانند یک تجارت، یک وظیفه، یک پروژه، و یا بزرگ کردن بچه هایمان. ممکن است در آرزوی وقت بیشتر برای با هم بودن باشیم، اما یک احساس مسئولیت، مدام ما را از این کار دور نگه می دارد.

کاملا واضح است اگر شما چیزی را ارزش گذاری کنید، مستلزم آن است که به آن تمایل داشته باشید. این مسئله برای روابط نیز مانند کسب و کار باید در لیست کارهایتان قرار گیرد. اگر شما زمان و انرژی کافی نگذارید، مشخص است که همه چیز از هم می پاشد. کارت زمان به شما کمک می کند تا در روابطتان زمان زیادی را بر روی اهداف خارجی متمرکز نکنید. شراکت شما زمانی موفقیت آمیز است که شما مطمئن باشید رابطه تان همراه با انرژی مثبت و رشد شخصی باقی می ماند.

هر رابطه ای شبیه یک باغ است. اگر می خواهید دائماً انرژی مثبت برداشت کنید باید مدام به آن رسیدگی کنید. اگر شما به آن نرسید و آب و غذا به آن ندهید، محصولاتتان خواهند مرد و دیگر چیزی برای برداشت ندارید. شما با حضور مداوم خود، به آن غذا می دهید. با اشکهای حاصل از احساساتتان به آن آب می دهید. این رابطه به رطوبت نیاز دارد - و همچنین به گرمای آفتابی که در قلبتان جای دارد.

کارت زمان یادآور این است که هر رابطه معنا داری از شما و شریکتان می خواهد تا برای همدیگر وقت بگذارید. اما نه فقط در راستای فعالیت های هدفمند. شما نیاز ندارید که بطور خاص برای پیاده روی یا بیرون رفتن برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کنید.

در طول این زمان که به همراه شریکتان صرف می کنید، برای ایجاد یک ارتباط واقعی در دسترس باشید. چیزی که این رابطه را مخصوص می کند، این است که شما در واقع خودتان را به اشتراک می گذارید و کیفیت های مثبت خود را نشان می دهید - مانند شفقت، صبر، شادی، صلح، تفاهم، احترام و مراقبت صحیح، کیفیت هایی مانند گوش دادن به قلبتان و صحبت کردن از طریق قلبتان.

اگر با انجام دادن کارها سرتان را شلوغ کنید، ممکن است این کیفیت ها را در روابطتان تغذیه نکنید - که بعدها خشک و بی ثمر می شوند. گاهی اوقات مردم برای اجتناب از چیزی، به فعالیت های مختلف روی می آورند. اگر این اتفاق برای شما افتاد، کارت زمان می تواند شما را تشویق کند. بسیار مهم است که زمانی را با شریک خود بگذرانید - برای کشف و به اشتراک گذاشتن احساساتتان و پی بردن به اینکه واقعاً چه می گذرد. خطر فرار کردن از هر رابطه ای، این است که ممکن است کل روابطتان را از دست دهید.

شما و شریکتان مشغول بزرگ کردن باغتان هستید. می توانید در باغتان فقط علف هرز داشته باشید، یا اینکه با صرف وقت برای آن، انرژی مثبت، شادی، و تکامل برداشت کنید.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

معمولاً بر این باوریم که واکنش ما به دیگران براساس اتفاقی است که هم اکنون پیش روی ما در جریان است. کارت "سرگذشت" به شما نشان می دهد که نحوه ی رفتار و نگاهتان به شریک زندگیتان تا چه حد تحت تاثیر گذشته قرار دارد.

گذشته ی ما مانند کتاب گشوده ای است که همواره در زندگی پیش روی ماست. هر رویدادی در گذشته که منجر به آسیب روحی، تاسف، رهایی، تحقیر، سوءتفاهم یا شرمندگی شده است می تواند هنوز هم ما را تحت تاثیر قرار دهد و ما را نسبت به برخی مسائل حساس کند. شیوه ی تربیتی و معاشرتی خانواده شالوده ی بسیاری از "بایدها" در زندگی است – آنچه که ما به عنوان "خوب"، "بد" ، "درست" یا "غلط" تعبیر می کنیم.

به بیان ساده، ما دیگران را از طریق لنزهایی می بینیم که در حقیقت گذشته ی ماست. این لنزها نگاه ما را به طرف مقابل رنگ می کند، تیز می کند و یا حتی تحریف می کند. چون همیشه بر زمان حال متمرکز هستیم، متوجه نمی شویم که چقدر واکنش های ما تحت تاثیر شیوه ی تربیتی گذشته ی ماست.

به طور مثال، ممکن است نحوه ی تاثیر گذاری خانواده ی دو نفر در ابراز احساسات کاملاً متفاوت باشد. شاید یکی در خانواده ای سرزنده و پرشور بزرگ شده باشد و یاد گرفته که احساساتش را در لحظه بروز دهد. شاید دیگری در خانواده ای آرام بزرگ شده و یادگرفته که ابراز احساسات خود را کنترل کند. بدین طریق هر یک از دو نفر ممکن است رفتار دیگری را زننده بداند. فرد برون گرا ممکن است درونگرایی دیگری را نشانه از عدم توجه به خود تلقی کند درحالیکه فرد آرام ممکن است ابراز احساسات را نشانه ی بی احترامی و عدم کنترل بداند. شیوه های مختلف رفتار این دو، ریشه در گذشته ی آنها دارد و ممکن است عامل اختلافات زیادی شود.

اما اگر هر دو نفر در خانواده ای پرشور و احساسی بزرگ شده بودند باز هم ممکن بود تضادها و تعارض هایی با هم داشته باشند. شاید یکی آنقدر از ابراز احساسات خانواده اش آسیب دیده که این کار را اشتباه می داند و معتقد است باید از آن اجتناب کرد.

کارت "سرگذشت" از شما می خواهد که دریابید چگونه گذشته بر دیدگاه شما نسبت به شریک زندگی تان تاثیر می گذارد. آیا تفاوت شما و او، باعث تنش می شود؟ چگونه تفاوت های گذشته ی شما بر این رابطه اثر می گذارد؟

شاید تفاوت های موجود در سرگذشت خود را نادیده گرفته اید. اگر فکر کنید که شریک زندگی تان ارزش ها، باورها، و انتظارات مشابه شما دارد ممکن است به سادگی کارهای او را اشتباه برداشت کنید. بدین ترتیب ناراحتی یک یا هر دو نفر شما امری اجتناب ناپذیر است.

سوال این نیست که چه کسی "درست" می گوید یا چه کسی "غلط". سوال این است که اگر لنزهای منحرف کننده ی گذشته را از روی چشم خود بردارید، چه راه کارهای مثبتی وجود دارد؟

به جای واکنش نشان دادن به رفتار طرف مقابل و دعوا کردن بر سر مشکلات، ببینید که چگونه گذشته همچنان شما را تحت تاثیر قرار داده است. به جای سرزنش طرف مقابل، در گذشته ی خود جستجو کنید. کارت "سرگذشت" شما را ترغیب می کند تا به بررسی گذشته ی خود بپردازید. چگونه بزرگ شدن در خانواده روی شما اثر گذاشته است؟ چطور ممکن است هنوز هم تحت تاثیر آن باشید؟ گذشته ی طرف مقابل شما چگونه بوده است؟ خود را جای او قرار دهید. به جایی که طرف مقابل شما بدان تعلق دارد احترام بگذارید و آن را درک کنید.

هروقت که هردوی شما همدیگر را بهتر بفهمید، می توانید راه های جدید و بهتری را برای مدیریت شرایطی که معمولاً مشکل زا هستند، ارائه دهید. با ایجاد راه کارهای مثبت، می توانید کتاب گذشته ی خود را ببندید.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

اتمام، به معنی حل و فصل مسائل گذشته تان، و خاتمه دادن به چیزهای قدیمی می باشد که در حال حاضر با شما در ارتباطند. درست مانند تمام کردن پاراگراف نهایی در فصل قبل زندگی شماست، بنابراین شما می توانید بسیار کامل تر از قبل زندگی کنید.

چگونه گذشته در حالتی باقی می ماند که هنوز ما را تحت تأثیر قرار می دهد؟ آیا ما سعی نمی کنیم تا حوادث ناگوار را فراموش کنیم؟ خب، درواقع ما بطور آگاهانه این کار را انجام می دهیم. با این حال در حالت نا آگاهانه این مسائل مربوط به گذشته و احساسات ناراحت کننده اطرافش، هنوز در روح و روان ما زنده اند.

همه ما می دانیم که در مورد بعضی چیزها در رابطه مان، حساس هستیم. گاهی اوقات ممکن است چگونگی حساسیت مان نسبت به مسائل گذشته را تشخیص دهیم. درد، ترس و یا خشم می تواند ما را از باز شدن مجدد دیدمان منع کند. به طور مشابه، یک اشتیاق بی پایان، یک تشنگی برای انتقام، تأسفی عمیق، و یا کینه ای خیره کننده می تواند شما را برای سالها گیر بیندازد.

در این گیر بودن، یک صفحه خاص از فصل قبلی زندگی شما هنوز هم بارها و بارها خوانده می شود. حتی ممکن است شما متوجه چگونگی تأثیر آن بر زندگی حال حاضرتان نشوید. و یا اگر هم متوجه تأثیرات گذشته شوید، ممکن است به این باور برسید که کاری برای انجام دادن باقی نمانده است. حالت ناتمام می تواند برای شما عادی شود. احساس معطل شدن، و یا انتظارات منفی برای شما آشنا و حتی راحت می شوند – مانند کفش های قدیمی. این کارت شما را تشویق می کند تا به تمام آن کفش های قدیمی خداحافظ بگویید. توجه کنید که آنها دیگر شما را در زندگی امروزتان به سمت جلو حرکت نمی دهند.

شما در رابطه تان نسبت به چه چیزی حساس هستید؟ چه چیزی باعث می شود تا شما واکنش نشان دهید؟ چه داستان های آشنایی را بارها و بارها در مورد رابطه تان برای خودتان تعریف می کنید؟ چگونه این چیزها با مسائل حل نشده در گذشته تان همراه می شوند؟ حتی ممکن است یک مسئله کنونی با شریکتان باشد که در گذشته وجود داشته و بطور کامل حل نشده است و هنوز بر روی شما تأثیر می گذارد.

کارت اتمام شما را دعوت می کند تا چیزی را بگویید که تا به حال نگفته اید اما با آن ارتباط برقرار کرده اید. کاری را انجام دهید که تا به حال انجام نداده اید، رها شوید، خودتان و دیگران را ببخشید، و حتی خداحافظ بگویید. مهم نیست که آیا فرد دیگر زنده است یا خیر و یا اینکه شما با او در تماس هستید یا نه – زیرا اتمام، کاملا در درون شما اتفاق می افتد.

سعی کنید نامه ای بنویسید، شاید آن نامه هیچ گاه به کسی ارسال نشود. تمام نیازهای خود را درون نامه بنویسید. تمامی احساساتی که تا به حال داشته اید و یا دارید به خصوص احساساتی که از آنها جلوگیری می کنید را مورد کاوش قرار دهید! از جمله خشم، ترس، درد، ناراحتی و اندوه، تأسف، چیزی که به آن امید دارید، به آن نیاز دارید و آن را در زندگیتان می خواهید. همه این احساسات را بنویسید.

چه شما آن را بنویسید، چه ننویسید، هر احساسی که دارید را کاملاً تا عمق آن درک کنید. قلب خود را برای تجربه احساساتی که سالها از آن دوری می کردید باز کنید. نکته این است که با احساسات کهنه و قدیمی تان در تماس باشید – یک بار برای همیشه. سپس یک حالت میل به تمام شدن را درون خود حس می کنید، انتخاب کنید که با نامه می خواهید چکار کنید – و یا اگر هنوز یک گزینه پیش روی شما باشد، چه چیزی به شخص مورد نظرتان می گویید؟

هنگامی که یک داستان قدیمی بالاخره تمام می شود، می توانید یک صفحه خالی تازه را باز کنید و شروع به نوشتن فصل بعدی زندگیتان کنید. می توانید با آمادگی بیشتر، به یک زندگی در نهایت لذت و کمال بپردازید.

فال رابطه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

تمامیت چیست؟ تمامیت در مجموعه ای از تجاربی منعکس می شود که فرد آزاد است تا آن را درآغوش بگیرد. در این بین خوشحالی، ناراحتی، سعادت، ترس، خشم، احساس، شوخ طبعی، امید، لطافت، خشونت، قدرت پذیرش، ابراز وجود، عشق، تنفر، بینش، عقلانیت، عملگرایی و ایده آل گرایی هم به چشم می خورد. این ها تعداد اندکی از انواع وجوه انسانی است. اما افراد معدودی قادر به بیان تمام آن ها هستند – اغلب ممکن است خیلی از این وجوه را رد کنیم.

همه ی افراد بشر پتانسیل کامل بودن را دارند. اما از کودکی به او می آموزند که دامنه ی نیازهایت را محدود کن. خانواده به فرد می آموزد که فکر کردن، عمل کردن، و طرز ابراز کردن خود را محدود کن. شخصیت فرد به واسطه ارتباط با هم سن و سالان، هنجارها، وظایف مرتبط با جنسیت و کلیشه های جامعه شکل می گیرد. در نتیجه با تجربه ی مجموعه ی کوچکی از این وجوه، زندگی فرد پایان می یابد.

مثلاً از قدیم مردها باید منطقی، قوی، و ساکت باشند و احساساتی مثل ترس، آسیب دیدگی، و ناراحتی را بیان نکنند. درحالیکه احساساتی بودن زن ها ایرادی ندارد اما از قدیم آموخته اند که تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را به کار نگیرند.

گذشته ی ما هر چه که بوده، همگی با تجربه ی یک سری از صفات خاص انسانی به زندگی خود خاتمه داده اند. برخی در صحبت کردن و تعقل قوی هستند. برخی به لحاظ احساسی برونگرا هستند. برخی افراد سرسخت و قاطع اند. برخی نرم و منعطف اند. برخی فقط در ابراز یک حالت احساسی استعداد دارند – شادی، خوشحالی، ترس، یا خشم. برخی دیگر به ندرت حسی را تجربه کرده اند. شما چه ویژگی دارید؟

کارت تمامیت به شما یادآوری می کند که از ویژگی های به اصطلاح زنانه و مردانه ی خود استفاده کنید. صرف نظر از جنسیت، انسان بودن آمیزه ای است از عقل و احساس، فعال و پذیرا، سخت و نرم، عملی و عینی گرا.

لازم نیست که فقط به خاطر آموزش های کودکی بخشی از میراث انسانیت خود را رها کنیم. کارت تمامیت از شما می خواهد تا به درون خود بنگرید و بخش هایی از وجود خود را که سالهاست به خواب رفته، بیدار کنید. مهم نیست که در کودکی چطور تعلیم دیده اید، برخورداری از تمام ظرفیت انسانی حق طبیعی شماست.

مهمترین راه برای بسط استعدادهای خود از طریق رابطه است. همه با هم تفاوت دارند و این یک اتفاق نیست که برخی در بعضی از زمینه ها از برخی دیگر بهترند. تفاوت های شما و زوجتان فرصتی است برای رشد استعدادهای درونی تان. می توانید از طرف مقابل خود ویژگی هایی را یاد بگیرید که تاکنون آنها را تجربه نکرده اید. این ویژگی ها را می توانید به شیوه ی منحصر بفرد خود پرورش دهید. بدین طریق می توان راه های جدیدی را – از طریق افرادی متفاوت – تجربه کرد.

البته لازم نیست که قبل از ایجاد یک رابطه ی سالم به تمامیت برسید. اما اگر خود را وقف تمامیت کنید و تفاوت را بپذیرید، می توانید استعدادهای خود را با تجربه ای شاد و موفق تعمق ببخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد