//
کدخبر: ۴۵۲۷۳۳ //

فال رابطه | فال رابطه جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه جمعه 17 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

روابط، در هر عصری احساسات ما را به جنبش در می آورد، اما گاهی اوقات یک واکنش عاطفی شریکتان ممکن است چنان به نظر برسد که به سمت شما هدفگیری شده است. در روابط عاشقانه، تیر عشق، جزء ابتدایی همه چیز است. در دیگر روابط، به احتمال زیاد مورد استقبال قرار گرفتن می باشد.

آیا تا به حال با ابراز احساسات کسی ناراحت شده اید؟ کارت جاخالی دادن از تیرها شما را دعوت می کند تا روشهای جدیدی را با کسانی که واکنشهای احساسی نشان می دهند، در نظر بگیرید.

بارها دیده ایم که هنگامی که فردی احساسات خود را بیان می کند، باعث ایجاد یک واکنش ضد از سوی فرد دیگر می شود. درست مانند تیری است که بر قلبمان فرود می آید. در چنین مواقعی، شریکتان ممکن است واقعاً قصد واکنش نداشته باشد اما با این وجود، این طور به نظر می رسد که می خواهد همچین کاری را انجام دهد.

این تیرها در شکل های مختلف ظاهر می شوند – انتقاد، یک لحن صحبت دارای قضاوت، سرزنش کردن، گریه کردن، و یا فریاد زدن. راههای بی شماری وجود دارد که دچار صدمه شویم. هر تیری می تواند عمیقاً بر ما وارد شود و احساس خشم، گناه، ترس، صدمه، عدم کفایت و نا امیدی ما را بر انگیخته کند. در پاسخ، ممکن است سعی کنیم تا این وضعیت را رفع رجوع کنیم، استدلال شریکمان را اصلاح کنیم، و یا احساس او را بهتر کنیم. بطور معمول این روشها، نتیجه عکس دارند، به طوری که با یک حالت تدافعی شروع به تیر اندازی به سمت یکدیگر می کنیم و یا قهر می کنیم.

این کارت از شما می خواهد تا در هنگام ناراحت بودن شریکتان، کاری را انجام دهید که سازنده باشد نه اینکه یک واکنش ضد نشان دهید و یا قهر کنید: در برابر همه ی تیرها بدون در نظر گرفتن شکل آنها، جاخالی دهید. و به جای تیر خوردن، از مسیر آن خارج شوید و بگذارید تیر از کنار شما عبور کند.

در جاخالی دادن از تیرها، باید مسائل کلیدی را به یاد بیاورید. اول اینکه هنگامی که شریکتان احساس ناراحتی خود را بیان می کند، آن احساس منطقی نیست و لزوماً به همان معنی که آن را بیان می کند نیست. اگر شما با انجام هر کاری غیر از گوش دادن به شریکتان بر سر راه او بایستید، انگار که چشمه ی آب گرم را بسته اید. شما با این کار مانع آزاد شدن احساسات او می شوید. سد کردن احساسات شریکتان عصبانیت و ناراحتی او را تشدید می کند.

بنابراین، از تکرار بپرهیزید: هیچ مسئله شخصی را بیان نکنید. کلمات طرف مقابل را تصحیح نکنید، با او مخالفت نکنید، سعی کنید چیزی را تعیین نکنید. درباره هیچ نکته ای بحث نکنید، حتی نکته جدیدی نسازید. فقط بگذارید تیرها به پرواز در آیند. فضای خالی برای تیرها فراهم کنید. آنها را لمس نکنید! اما در عین حال عقب هم نکشید.

در عوض، متمرکز و استوار بمانید. نفس عمیق بکشید! جاخالی دادن نسبت به تیرها بسیار سازنده تر از نشان دادن واکنش ضد است. این مهارتی است که می توانید آن را یاد بگیرید. اما از آنجایی که استاد شدن در این مهارت زمان می برد، پس با خودتان مهربان باشید. همیشه به خودتان اجازه دهید تا اگر تیر های زیادی به شما اصابت کرد بگویید "وقت تمام" – و اینجاست که شما نیاز دارید واکنش نشان دهید. بروید کمی قدم بزنید، و شروع به نفس کشیدن عمیق کنید! به شریکتان بگویید که باقی ماجرا را پس از بازگشتتان می شنوید، هنگامی که توانستید بهتر به او گوش بدهید.

هنگامی که نسبت به تیرها جاخالی می دهید، بدانید که حضور شما در کنار شریکتان در هنگام رها کردن احساساتش، پسندیده ترین کار ممکن است. این یک هدیه نادر است، که به شما نشان می دهد قدرت عجیبی دارید – قدرتی برای شنیدن، و نه انجام دادن کار دیگر.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

روابط فرصت های زیادی برای تجربه شفای عاطفی ارائه می دهند. اما در درمان، شما باید اول از آنچه که به شفا نیاز دارد، آگاه باشید. این به این معناست که به هر آنچه که شما واقعا احساس می کنید، توجه کنید. احساسات شما به شما می گویند چه چیز به شفا نیاز دارد.. هر جایی از یک رابطه که در آن احساس ناراحتی، مسدود شدن، گیر افتادن، خارج شدن، و یا بی حسی می کنید، به شفا نیاز دارد.

بسیاری از احساساتی که ما در ارتباط با دیگران تجربه می کنیم در واقع حاصل حوادث گذشته است - که برخی مربوط به دوران کودکی می شود. هر رویداد در گذشته، بزرگ یا کوچک، که منجر به احساس صدمه، ترس، خشم، ترد شدن، تحقیر، و یا شرمندگی شود، در حال حاضر هنوز هم می تواند موثر باشد. همه ی ما این زخم های درونی را داریم.

فقط با تصدیق بعضی زخم ها می توانید شروع به التیام آن ها کنید. سرزنش کردن شریک تان برای "دلیل" احساس ناراحتی شما بودن، تنها شما را از رسیدن به این نتیجه که علت اصلی درد، چیزی در درون خودتان است، دور می کند. اگر شما برای حل کردن ناراحتی خود تلاش کنید که یک "علت" خارجی برای آن بیابید، فقط شفای آن را طولانی تر می کنید. کارت شفا از شما می خواهد که در شرایط کنونی فراتر از یک "قربانی" باشید.

آیا واقعا می خواهید که آن زخمها التیام یابند؟ شرط لازم این است که بدانید واقعا می خواهید زخمتان التیام یابد. درمان از قلب شما شروع می شود - از قبول کردن آنچه که شما احساس می کنید، بدون قضاوت درباره آن، بدون سرزنش، و بدون تلاش برای حل کردن آن. درمان این است که به درون خود رجوع کنید و به سادگی عمیق ترین احساسات خود را تجربه کنید. این است که کاملا هر آنچه که وجود دارد را احساس کنید - بدون کلمه ای و بدون تجزیه و تحلیلی، بدون اینکه تلاش کنید که آن را بهتر کنید و آرزو کنید از بین برود. بدون اینکه برای احساسی که دارید، به آن برچسب "بد" یا "اشتباه" بزنید. به سادگی و با آرامشی که از پذیرش قلبی ناشی می شود، آن را احساس کنید.

در روابط، یک شریک می تواند دیگری را در بهبود کمک کند، اما نه به شیوه های معمولی که مثلا تلاش کند که آنها را رفع کند، با آنها با منطق روبرو شود، و یا کمک کند که احساس بهتری داشته باشد. این راه تنها روند درمان طبیعی را مختل می سازد. فقط قلب خود را باز بگذارید و به سادگی با آنها مواجه شوید. سعی نکنید چیزی را تغییر دهید. شما بهبود یافتن شریکتان را زمانی پرورش می دهید که هر آنچه که او احساس می کند را، بدون قضاوت، و یا تحت عنوان "اشتباه"، "منفی"، یا "نامطلوب" بپذیرید.

شفا در اشکال مختلف می آید. این اتفاق زمانی می افتد که شما به کسی با تمرکز و همدلی گوش می کنید. شفا زمانی اتفاق می افتد که بی وقفه به شریک زندگی خود کاملا اختیار می دهید آنچه که اتفاق می افتد را احساس کند؛ ترس، غم، خشم و ... یکی از مهمترین هدیه هایی که شفا می دهد این است که کنار شریک زندگی تان بنشینید و شاهد غم و اندوه و یا با مشت به بالش کوبیدن در خشم و گریه اش باشید. شفا حتی در سکوت کامل اتفاق می افتد. ما زمانی شفا پیدا می کنیم که مقاومت علیه احساسات را متوقف کنیم، و به خود اجازه دهیم که آنها را تجربه کنیم.

در شفا، عشق یک حس مقدس است. ما می توانیم با کمک یکدیگر شفا پیدا کنیم. آیا موضوعی در رابطه ی شما وجود دارد که بخواهید شفا پیدا کند؟ مطمئن باشید هر زمان که زوجین روند بهبودی را باهم شریک شوند، هر دو شفا می یابند.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

 

متن فال:

کنجکاوی و گشوده بودن برای دیگران اغلب زمانی به اوج می رسد که تازه آنها را می شناسید. می خواهید همه چیز را در باره ی طرف مقابل بفهمید – و درباره ی خود به آنها بگویید. با روحیه ی کشف، داستان ها را با هم درمیان می گذاریم، شباهت ها و تفاوت ها را پیدا می کنیم و هر یافته را در حکم گوهری ارزشمند می بینیم.

اما با گذر زمان، اغلب شروع به افت می کنیم. کم کم از درباره ی خود گفتن کاسته می شود و جنبه های وجودی خود را رو نمی نماییم. گویی که صدف بسته می شود و گوهر از دست می رود.

آیا میزان کنجکای و گشودگی در رابطه ی شما کم شده است؟ آیا مایلید بیشتر در خود فرو بروید؟ آیا چیزی وجود دارد که بخواهید آن را پس بکشید و از رابطه مخفی کنید؟

میل به پنهان کردن موضوعات ریشه در نیات دارد. نمی خواهید طرف مقابل را ناراحت کنید، مشکل ایجاد کنید یا موضوعات منفی را مطرح کنید. مایلید تظاهر کنید که همه چیز روبراه است به جای اینکه موضوع آزاردهنده ای را مطرح کنید. می خواهید مطمئن بازی کنید.

پس تصمیم می گیرید برخی احساسات را در خود نگه دارید. بدین طریق، با در خود فرو ریختن، از هم فاصله می گیرید. صدفی حفاظتی دور چیزهایی می کشید که آنها را ناراحت کننده یا "منفی" قلمداد می کنید – چزهایی که نباید به بیرون درز کند.

اما در اجتناب از بخش های منفی خود دسترسی به قسمت های مثبت را هم از دست می دهیم. پنهان کردن هر چیزی منجر به کاهش انرژی های درونی می شود. همانطور که انرژی ها دور می شوند، سرزندگی و طراوت رابطه کم می شود. آنگاه احساس کسالت به شما دست می دهد. اگر متوجه نشوید که عامل این وضعیت شما هستید، اشتباهاً طرف مقابل را سرزنش می کنید.

کارت آشکارسازی از شما می خواهد تا هر چیزی را که مانع حضور شما در رابطه می شود را از بین ببرید. برای این کار باید به ندای کودکی که منشا میل به کم حرفی است – مثل "خانواده خود را ناراحت نکن"، "هیچ کس به خواسته ی واقعی تو اهمیت نمی دهد" یا "نباید این حس را داشته باشی"- غلبه کنید.

به خاطر داشته باشید که آشکارکردن احساسات درونی، برای طرف مقابل بخش مهمی از یک رابطه ی حقیقی است. شاید لازم باشد که هر دو گوشه ای بنشینید تا با هم همه چیز را مرور کنید، به خصوص اگر عادت به این کار ندارید. ضمن شروع، ممکن است بخواهید اول خطی مشی هایی برای به اشتراک گذاشتن احساسات، خواسته ها و نیازهای خود – یا اطلاعات مختلف - تعیین کنید. چگونه می توان این کار را به روشی سازنده و مطمئن انجام داد؟ در مورد اینکه چطور می توان با یکدیگر محترمانه برخورد کرد صحبت کنید – و مراقبت باشید به بهانه ی "صداقت" خود را بر سر دیگری خالی نکنید.

آنگاه اگر چیزی در سر دارید، حتی کم اهمیت ترین را برای بیان کردن انتخاب کنید. با خود و طرف مقابل مهربان باشید. در صورت ممکن، جملات را مثبت ادا کنید. با بیان چیزی که پنهان کرده اید می توانید گوهرهای ارزشمندی پیدا کنید.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

کارت جریان داشتن در مورد راه تجربه کردن احساسات است. احساساتی مانند خشم، درد، غم، خستگی، ترس، یا غم و اندوه. چگونه تلاش می کنید از این احساسات دوری کنید؟ آیا تا به حال متوجه شده اید که هنگامی که اجازه نمی دهید که احساساتتان از طریق شما جریان یابند، آنها زندگی شما را به شدت محدود می کنند؟

یک جریان جاری می تواند به ما بیاموزد که چگونه احساسات به طور طبیعی حرکت می کنند. گاهی این جریان ملایم و کم عمق است و گاهی عمیق. گاهی اوقات ملایم و آرام است. گاهی اوقات به شدت و سرعت پیش می رود. با این حال، جریان در حال حرکت است

کارت جریان داشتن، شما را تشویق می کند تا به احساساتتان اجازه بدهید جریان داشته باشند. احساسات می توانند مانند آب حرکت کنند، و خیلی بهتر است که اجازه دهید آنها جریان داشته باشند – نه اینکه آنها را نگه دارید، و یا برای جلوگیری از جریان داشتن آن ها سعی و تلاش کنید. اگر قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را رها کنید، همه چیز در امان خواهد بود. با نگه داشتن، شما نمی توانید مانع احساسات درونی تان شوید. اگر در برابر آنها مقاومت نکنید، آنها را آزاد می گذارید تا مثل آب حرکت کنند و جریان داشته باشند.

چگونه می توانید تشخیص دهید که در برابر احساس تان مقاومت می کنید؟ یکی از نشانه ها این است که سعی می کنید مشکلات عاطفی ذهنی تان را حل کنید. ممکن است درگیر استدلال کردن شوید، قضاوت کردن، مقایسه کردن، انتقاد کردن، سرزنش کردن، برچسب زدن، توجیه کردن. و تنها کاری که انجام نمی دهید به سادگی احساس کردن است.

کارت جریان از شما می خواهد به طور کامل احساسات خود را درک کنید. بجای ماندن در ذهن خود، آگاهی خود را به قلب تان ببرید - و به سادگی هر آنچه که احساس می کنید را تجربه کنید. با آن روبرو شوید. قبول کنید. نفس عمیق بکشید. و فقط آن را احساس کنید. بدون اینکه کلمه ای بگویید. بدون آن که نیاز باشد آن را ناپدید کنید و یا از بین ببرید. آن را احساس کنید طوری که انگار آن تنها چیزی است که وجود دارد. اگر احساسات یک نهر باشد، پس در آن شیرجه بزنید و کاملا غوطه ور شوید! در تجربه کامل خود آبتنی کنید - و به طور کامل پاک شوید!

این کارت در مورد اجازه دادن و آزاد گذاشتن احساسات است تا در دنیای درون خود جریان داشته باشد. آزادی ای که در اینجا از آن صحبت می شود این گونه نیست که اجازه دهید احساسات شما مثل آب از یک شلنگ آتش نشانی با فشار بالا، به سمت شریک زندگی تان فوران کند.

اجازه دادن به احساسات جاری به صورت آزادانه در حضور یک شریک می تواند شفابخش باشد - و یا می تواند به آشفتگی بزرگی منجر شود! اگر شریک زندگی شما مایل و قادر باشد که در سکوت شاهد احساساتتان باشد، در واقع می تواند بسیار مفید باشد. اما مراقب هرگونه برچسب کلامی، علل، دلایل، و یا سرزنش نسبت به آنچه که احساس می کنید، باشید. سعی کنید تمام بحث گذشته را رها کنید. به سادگی احساسات خود را - بدون بازی با کلمات تجربه کنید. اگر نمی توانید این کار را بکنید، ممکن است بهتر باشد که احساسات خود را درک کرده و بعدا دوباره درباره اش صحبت کنید. همانطور که شما کاملا احساسات خود را تجربه می کنید، باید حضور آن ها را به عنوان یک دوست درک کنید.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

کنجکاوی و گشوده بودن برای دیگران اغلب زمانی به اوج می رسد که تازه آنها را می شناسید. می خواهید همه چیز را در باره ی طرف مقابل بفهمید – و درباره ی خود به آنها بگویید. با روحیه ی کشف، داستان ها را با هم درمیان می گذاریم، شباهت ها و تفاوت ها را پیدا می کنیم و هر یافته را در حکم گوهری ارزشمند می بینیم.

اما با گذر زمان، اغلب شروع به افت می کنیم. کم کم از درباره ی خود گفتن کاسته می شود و جنبه های وجودی خود را رو نمی نماییم. گویی که صدف بسته می شود و گوهر از دست می رود.

آیا میزان کنجکای و گشودگی در رابطه ی شما کم شده است؟ آیا مایلید بیشتر در خود فرو بروید؟ آیا چیزی وجود دارد که بخواهید آن را پس بکشید و از رابطه مخفی کنید؟

میل به پنهان کردن موضوعات ریشه در نیات دارد. نمی خواهید طرف مقابل را ناراحت کنید، مشکل ایجاد کنید یا موضوعات منفی را مطرح کنید. مایلید تظاهر کنید که همه چیز روبراه است به جای اینکه موضوع آزاردهنده ای را مطرح کنید. می خواهید مطمئن بازی کنید.

پس تصمیم می گیرید برخی احساسات را در خود نگه دارید. بدین طریق، با در خود فرو ریختن، از هم فاصله می گیرید. صدفی حفاظتی دور چیزهایی می کشید که آنها را ناراحت کننده یا "منفی" قلمداد می کنید – چزهایی که نباید به بیرون درز کند.

اما در اجتناب از بخش های منفی خود دسترسی به قسمت های مثبت را هم از دست می دهیم. پنهان کردن هر چیزی منجر به کاهش انرژی های درونی می شود. همانطور که انرژی ها دور می شوند، سرزندگی و طراوت رابطه کم می شود. آنگاه احساس کسالت به شما دست می دهد. اگر متوجه نشوید که عامل این وضعیت شما هستید، اشتباهاً طرف مقابل را سرزنش می کنید.

کارت آشکارسازی از شما می خواهد تا هر چیزی را که مانع حضور شما در رابطه می شود را از بین ببرید. برای این کار باید به ندای کودکی که منشا میل به کم حرفی است – مثل "خانواده خود را ناراحت نکن"، "هیچ کس به خواسته ی واقعی تو اهمیت نمی دهد" یا "نباید این حس را داشته باشی"- غلبه کنید.

به خاطر داشته باشید که آشکارکردن احساسات درونی، برای طرف مقابل بخش مهمی از یک رابطه ی حقیقی است. شاید لازم باشد که هر دو گوشه ای بنشینید تا با هم همه چیز را مرور کنید، به خصوص اگر عادت به این کار ندارید. ضمن شروع، ممکن است بخواهید اول خطی مشی هایی برای به اشتراک گذاشتن احساسات، خواسته ها و نیازهای خود – یا اطلاعات مختلف - تعیین کنید. چگونه می توان این کار را به روشی سازنده و مطمئن انجام داد؟ در مورد اینکه چطور می توان با یکدیگر محترمانه برخورد کرد صحبت کنید – و مراقبت باشید به بهانه ی "صداقت" خود را بر سر دیگری خالی نکنید.

آنگاه اگر چیزی در سر دارید، حتی کم اهمیت ترین را برای بیان کردن انتخاب کنید. با خود و طرف مقابل مهربان باشید. در صورت ممکن، جملات را مثبت ادا کنید. با بیان چیزی که پنهان کرده اید می توانید گوهرهای ارزشمندی پیدا کنید.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

یک رابطه از بسیاری جهات درست مانند رقص است. زمانبندی در روابط همانند رقص بسیار مهم است. تفاوت در هماهنگی طرفین معمولاً منجر به بزرگترین مشکل آنها می شود. آنها به ندرت به این مسئله توجه می کنند که زمانبندی فاکتور مهمی است. در عوض آنها بیشتر یکدیگر را سرزنش می کنند و رابطه خود را "رابطه بد" می نامند.

زمانبندی زمانی اتفاق می افتد که دو نفر بصورت همگام حرکت کنند. وقتی زمانبندی نداشته باشید شما و شریکتان با یکدیگر مطابقت ندارید و با هم حرکت نمی کنید. حتی ممکن است در دو جهت مخالف حرکت کنید! کارت زمانبندی به شما یادآوری می کند که انتظار نتیجه را داشته باشید. اگر نبینید که ریتم شما متفاوت است، تنش به وجود می آید. بسیاری از مشکلات فقط از زمانبندی نشأت می گیرند، اما ممکن است شما به اشتباه گمان کنید که علت آنها چیز دیگریست.

اختلاف در زمانبندی چه موقع رابطه شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

یکی از مواقع، زمانی است که ریتم خواستن نزدیکی و یا فاصله تان با هم اختلاف داشته باشد. درحالی که هر کس نیازمند فضای ارتباطی و فضای انفرادی است، طرفین معمولاً از اینکه چه کسی در چه زمانی چه چیز را می خواهد از حالت همگام بودن خارج می شوند. به هر دلیلی ممکن است یک نفر فضای انفرادی را بخواهد و در همان زمان شخص دیگر ارتباط را بخواهد.

مردم اغلب اختلاف در زمانبندی را با اختلاف در هدف اشتباه می گیرند. در نتیجه ممکن است فردی شریکش را "غیر صمیمی" و یا "بسیار نیازمند" ببیند. معمولاً در چنین مواقعی تعارض رخ می دهد که در نتیجه آن ترس هر دو طرف نسبت به طرد شدن و یا گیر افتادن توسط دیگری فعال می شود. در این آشفتگی، عامل واقعی - اختلافات زمانبندی طبیعی - نادیده گرفته می شود.

زمانبندی همچنین شامل چگونگی تلاش طرفین برای حل مشکلات است. برخی از افراد در ابتدا نیاز به زمان برای موشکافی یک مسئله دارند قبل از اینکه به صحبت درمورد آن بپردازند. برخی دیگر به دنبال یک راه حل سریع برای حل مشکلات هستند و سعی می کنند خیلی زود بحثی منطقی ارائه دهند. برخی نیاز به بروز دادن بی وقفه احساساتشان قبل از حل کردن منطقی مشکلات دارند. زمانبندی های متفاوت این سبک های مختلف باعث بوجود آمدن آشفتگی های جدید می شود.

مواقع زیاد دیگری هم تحت تأثیر زمانبندی هستند: زمانی که شما می خواهید کار کنید و یا بازی کنید. سریع تمام کردن وظایفتان زمانی که انرژی شما کم و یا زیاد می باشد. یا زمانی که می خواهید قدم مهمی را در یک رابطه بردارید. شرکای رمانتیک معمولاً اختلاف زمانبندی را در پاسخ های جنسی تجربه می کنند.

این کارت به شما هشدار می دهد تا اختلافات زمانبندی را به یک منبع تنش تبدیل نکنید. در مقابل اشتباهات مختلف مانند مسائل حل نشدنی در روابطتان آگاه باشید. آرام باشید. نفس بکشید. قلبتان را باز کنید. و موقعیت را بپذیرید.

به دنبال اطلاعاتی از شریکتان باشید تا نیازهای زمانبندی های مختلفتان را بهتر درک کنید. کشف کنید که چگونه می توانید با ریتم بهتری کار کنید. با یادگیری احترام گذاشتن به تفاوت ها در ریتم هایتان، می توانید از شکل گیری بسیاری از باورهای مخرب و غیر ضروری روابطتان جلوگیری کنید. مهمتر از آن اینکه می توانید در نهایت مشکل واقعی را حل کنید.

بازی دلفین ها را در آب در نظر بگیرید. اینکه چگونه و در چه زمانی می توانند به حرکات یکدیگر پاسخ دهند. اگر شما و شریکتان یاد بگیرید که تفاوت های زمانبندی یکدیگر را بپذیرید، به جای اینکه پا جلوی پای یکدیگر بگذارید می توانید با یکدیگر به راحتی برقصید.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

هماهنگی در رابطه نتیجه ی حل کردن تنش ها، مسائل و درگیری ها است؛ به جای اینکه آن ها را نادیده بگیرید یا اجازه بدهید که از دست بروند. شریک هایی که صرفا از درگیری اجتناب می کنند، از انجام هماهنگی درست اجتناب می کنند. هماهنگی از کار کردن روی تنش ها به دست می آید که به ایجاد راه حل می انجامد.

کارت هماهنگی به شما یادآوری می کند که خیلی طبیعی است که در یک رابطه مسائل متناقض و تنش به وجود بیاید. برای حل و فصل آنها، شما می توانید به سطح جدیدی از درک و رضایت متقابل برسید. تنش زمانی مخرب است که شما به برخورد با آنها ادامه دهید.

عدم درگیری به این معنا نیست که هماهنگی وجود دارد. اساسا، احساسات ابراز نشده می تواند رابطه را بی روح کند. قطع رابطه به هیچ وجه باعث ایجاد هماهنگی نمی شود.

هنگامی که دو نوازنده با هم، همنوازی می کنند، صدای آنها ممکن است برخورد داشته باشد یا ممکن است به خوبی در هم بیامیزند. حرکت بین تنش و وضوح صدا موسیقی را خلق می کند. به طور مشابه، یک رابطه سالم و زنده گاها با تقابل، تنش، و حتی درگیری، رشد می کند. شما می توانید از لحظاتی که به چالش کشیده می شوید، بیاموزید و رشد کنید - البته تا زمانی که شخصیت شما حفظ شود.

دو استاد نوازنده که بداهه نوازی هم می کنند ممکن است در لحظاتی متوجه شوند که صداها ناهماهنگ هستند. اما زمانی که این اتفاق می افتد، آنها نواختن را متوقف نمی کنند! آنها به طور فعال - و مسئول - در حال ساخت موسیقی هستند. آنها می دانند چگونه آن لحظات شامل تنش را حل و فصل کنند. از این رو آنها در آن شرایط باقی مانده و همچنان به هم نوازی ادامه می دهند.

رابطه موسیقیایی نتیجه اش فرآیندی هیجان انگیز، زنده، و غنی است. هر دو طرف کاملا در رابطه شرکت می کنند، در این راه به یکپارچگی خود و موسیقی احترام می گذارند. آنها به طور مداوم در موقعیت های مختلف به یکدیگر گوش می دهند و قادرند که با انعطاف پذیری فوری پاسخگو باشند. آنها در این راه با استفاده از اختلاف نظری که به شفافیت بیشتری منجر می شود، معنای مثبت موسیقی را می سازند.

گاهی اوقات، حتی یک موسیقیدان ممکن است نیاز به یک استراحت کوتاه مدت پیدا کند. آنها ممکن است روی صحنه نشسته و به شریک خود گوش کنند، و یا حتی راه بروند و زمان بگذرانند - اما هرگز سالن کنسرت را ترک نمی کنند. آنها در لحظه مناسب قادر به بازگشت هستند و در ادامه ی هم نوازی با شریک خود، پر از انرژی های جدید و بینش موسیقی غنی تر، باقی می مانند.

آیا در حال حاضر در روابط شما تنش وجود دارد؟ کارت هماهنگی شما را به استفاده از تمام مسائل مربوط به تضاد و تنش به عنوان عامل "همکاری" برای رشد بیشتر تشویق می کند.

برای ایجاد هماهنگی، این کارت به شما یادآوری می کند که نفس بکشید، ذهن خود را باز بگذارید، گوش خود را باز کنید - و به سهم هر یک احترام بگذارید. هماهنگی یک رابطه فعال است که شما و همسرتان هر دو در آن شرکت دارید، که منجر به راه حلی می شود که واقعا شما و ارتباط شما را حفظ خواهد کرد.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

یکی از ساده ترین راه ها برای برقراری ارتباط با دیگران لمس کردن است. خواه دستی به شانه ی رفیق کشیدن باشد یا درآغوش گرفتن معشوق، حس لامسه منبع مهمی از اطلاعات است. با این کار می گویید "من به تو اهمیت می دهم" و حضور واقعی خود را به گونه ای نشان می دهید که کلمات از بیان آن قاصرند. حتی در روابط کاری، دست دادن خیلی چیزها را نشان می دهد – و گاهی نشانه ای از یک قرارداد است.

آیا ممکن است از این روش مهم انتقال اطلاعات به دیگران غفلت کرده باشید و حتی متوجه این مساله هم نشده باشید؟ انسان ها از نظر میزان علاقه به لمس کردن و لمس شدن متفاوت اند. نگرش ما بازگوکننده ی نوع تربیت ماست. لمس کردن همراه با نگرشی خاص به کودک آموزش داده می شود. در برخی خانواده ها لمس کردن بخش معمولی از زندگی است درحالیکه در برخی دیگر به شدت نادر است. آموزش های جنسیتی هم بر نگرش فرد در این زمینه تاثیر می گذارد و باعث تفاوت عمده ی دیدگاه زن و مرد به این قضیه می شود.

اغلب خود را در لمس کردن محدود می کنند. مثلاً لمس کردن زوج می تواند نشانه ی تمایل جنسی باشد که اگر نبود لمس کردنی هم وجود نداشت. این کارت به شما یادآوری می کند که لمس کردن بخش اولیه ی برقراری ارتباط است و می پرسد که آیا خود را در ابراز و دریافت این حس محرویم می کنید یا نه.

در یک رابطه ی رمانتیک، لمس کردن می تواند گرم و دوست داشتنی یا داغ و شهوت انگیز باشد. بهترین حالت زمانی است که انواع آن را تجربه کنید. لمس کردن هم می تواند جنبه های معاشقه ای داشته باشد و هم انتقال ساده ی احساسات قلبی به فرد دیگر باشد. بغل کردن و در آغوش گرفتن خودبخودی عشقی شیرین را بیان می کند ، بخصوص وقتی که هیچ هدفی فراتر از تمایلات اولیه برای برقراری ارتباط وجود نداشته باشد. بدون هیچ استثنایی یا انگیزه ای، لذت ناب و عاشقانه ی لمس کردن قلب را به آواز وا می دارد.

چه در رابطه ی رمانتیک یا انواع روابط دیگر، لمس کردن نباید با اجبار باشد. همواره به سطح راحتی دیگران هنگام لمس کردن توجه داشته باشید. همه ی ما از این نظر با هم تفاوت داریم و همه حق دارند که بخواهند حدودشان در این زمینه محترم شمرده شود. اما به خاطر داشته باشید که همواره می توان آن را بیشتر طلب کرد، این را از زوج خود بخواهید!

در تمام روابط، شیوه ی درست لمس کردن راهی است برای برقراری حس حمایت و پشتیبانی. در مواقع صدمه دیدگی ما را تسکین می دهد و به ما کمک می کند تا شادی های خود را جشن بگیریم. گاهی لمس کردن به تنهایی ارزش هزاران کلمه را دارد. گاهی وقتی حرفی برای گفتن نیست، لمس کردن مناسب می تواند حاوی بهترین پیام باشد.

کارت لمس کردن از شما می خواهد تا از تاثیر این بعد مهم رابطه در زندگی خود آگاه باشید. چقدر با لمس کردن راحتید؟ آیا این حرکت اغلب از سوی شماست؟ چقدر نسبت به میزان واکنش افراد به این کار اهمیت می دهید – چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند – چه کاری مناسب است؟ آیا با یک شریک رمانتیک همه نوع حرکات لامسه را تجربه کرده اید – یا خود را محدود می کنید؟ آیا به راحتی درخواست لمس شدن می کنید؟ حس لامسه را چگونه برای برقراری رابطه با دوستان و خانواده بکار می گیرید؟

اگر فکر می کنید در زمینه ی لمس کردن محدودیت دارید، شاید زمان آن باشد که به خود اجازه ی امتحان کردن آن را بدهید. شاید دیگر لازم نیست خود را محدود کنید. لامسه روشی ساده برای رشد است – راهی که همه می توانند برای لذت بردن از آن استفاده کنند.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

تجربیات گذشته ی ما، امروز بر نحوه ی ارتباط برقرار کردن ما با دیگران تاثیر می گذارد. رویدادهای عاطفی و باورهای منفی حاصل از آن را گاهی "کوله بار" احساسات گویند.

بخش اعظم این کوله بار را همواره به طور ناخودآگاه با خود حمل می کنیم. این مساله باعث می شود که به طور ناخودآگاه به حوادث مشابه با خاطره ای تلخ و اضطراب آور واکنش نشان دهیم. بسیاری از واکنش های احساسی ما ترکیبی از گذشته و حال است. آیا تابحال متوجه واکنش افراطی و خارج از حد لازم طرف مقابل خود شده اید؟

اغلب دیدن این مساله در طرف مقابل ساده تر از دیدن آن در خود است. از واکنش شدید او تعجب می کنیم. از اینکه کوله بار او باعث رنجش شما می شود اعتراض می کنیم. درباره ی حساسیت ها و مشکلات احساسی او صحبت می کنیم.

جالب این جاست که کوله بار احساسی طرف مقابل اغلب به خوبی جمع می شود، مثل جعبه ای سفارشی. دقیقاً نحوه ی عکس العمل یک طرف باعث ناراحتی دیگری می شود – و برعکس. این عمل باعث عکس العمل می شود – چرخه ای که هیچ یک از طرفین مایل به خروج از آن نیستند.

تسلط گذشته بر فرد، در صورتی که از آن آگاه نباشد، بسیار زیاد است. ما همیشه چمدان های خود را بسته نگه می داریم و نمی خواهیم به خاطرات دردآور گذشته نگاه کنیم.

وقتی که از واکنش طرف مقابل ناراحت می شویم، بندرت متوجه تاثیر حساسیت های خود هستیم. متوجه نیستیم که رویدادهای گذشته چقدر دید ما را تحریف کرده است. درعوض، فکر می کنیم که طرف مقابل، همان مسبب احساس فعلی ماست.

کارت مالکیت از شما می خواهد تا زخم های گذشته ی خود را، که هنوز همراهتان است، برطرف کنید – التیام ببخشید. اولین گام در این راه این است که به جای سرزنش طرف مقابل به خاطر ایجاد این حس در شما، به جای راندن او، مالک احساس خود باشید – خشم، ترس، درد- را به عنوان حسی در وجودتان بپذیرید؛ قلب خود را بگشایید تا تمامیت احساس خود را درک کنید. با آن نفس بکشید. بعد از اینکه کاملاً آن را احساس کردید، ممکن است از خود بپرسید، " این حس چه ربطی به گذشته ی من دارد؟"

مواقع ناراحتی بهترین فرصت برای التیام زخم هاست. هنگام طغیان مشکلات، صدمات گذشته بیشترین احتمال بروز را دارند. در این مواقع، احتمال دیدن این دردها – و التیام آنها – بیشتر از همیشه است. التیام بخشیدن زمانی شروع می شود که کوله بار خود را باز کنیم. این کار باعث می شود که نگاهی به داخل آن بیاندازیم و به ما جرات می دهد تا صاحب هرچه در آن است شویم و آن را تجربه کنیم.

مالکیت یعنی گشودن قلبی که قبلاً جراحت دیده است. با یادآوری خاطرات احساسی گذشته، انرژی عاطفی، بیشتر افزایش می یابد. لازم است که بتوانید به خود اجازه ی رها کردن احساسات را بدهید و قدرت تجربه کردن آن را در زمان حاضر داشته باشید. به نفس کشیدن ادامه دهید و این بخش از وجود خود را در قلبتان حس کنید گویی که کودکی است که عاشقانه دوستش دارید. بگذارید که با هر نفس تمام احساسات در شما جریان پیدا کند و جلوه نماید.

مالکیت، ما را آرام می کند. طرفین رابطه ای که هریک کوله بار خود را حمل می کنند و مایلند آن را باز کنند و مالک تجربیات آن شوند، رابطه ای خواهند داشت که در کنار هم می توانند آن را التیام ببخشند.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

واژه ی "آزادی" معمولا زمانی شنیده می شود که مردم احساس به دام افتادگی و یا محدود شدن در یک رابطه را دارند. کارت آزادی شما را به در نظر گرفتن ماهیت واقعی آزادی دعوت می کند - آزادی که شما می توانید در یک رابطه تجربه کنید. آزادی به یک سفر انفرادی اختصاص ندارد. آن را می توان با یک شریک به اشتراک گذاشت. شما دو نفر می توانید با هم در آسمان آزادی پرواز کنید.

آزادی واقعی به شما اجازه می دهد به شریک زندگی خود با آگاهی و انتخاب پاسخ دهید - بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد. برای برخی آزادی به معنای کشیده نشدن به سمت انتظارات و یا افکار منفی می باشد. برای بعضی دیگر هم، ممکن است به معنای آزادی بیان در احساسات و یا درخواست آن چه که می خواهند، باشد.

این ها چند نمونه از آزاد شدن از محدودیت ها در یک رابطه است که بسیاری از ما خودمان برای خودمان قائل می شویم. البته، ما عمدا خودمان را محدود نمی کنیم. ما معمولا حتی از آن چه در حال انجام آن هستیم، آگاهی نداریم! بیشتر محدودیت های ما از باورهای ناخودآگاه، انتظارات ناخودآگاه، و تمایلات ناخودآگاه بوجود می آیند که از گذشته ی ما نشات می گیرند.

کارت آزادی شما را به درک این موضوع که محدودیت ها الزامی نیستند، دعوت می کند! در هر زمان، شما می توانید بالاتر از ابرهای بلند، به سمت افق آگاهی و انتخاب بیشتر، پرواز کنید.

اگر تمایلات ناخودآگاه بر ما حکومت کنند، آزاد نیستیم. اگر صرفا به دیگران عکس العمل نشان بدهیم، آزاد نیستیم. هنگامی که ما مورد سرزنش، انتقاد، استدلال، قضاوت، برداشت، و یا عمل بدون احساس، قرار می گیریم ما فقط عکس العمل نشان می دهیم. آیا واقعا در حالی که میان هر یک از این واکنش ها هستیم، آزادیم؟ و یا تمایل داریم بال های خود را بچینیم؟

کارت آزادی از شما می خواهد نسبت به واکنش هایی که نسبت به شریک زندگی تان نشان می دهید و ممکن است به نظر ناگهانی و یا اتوماتیک برسند هشیار باشید. این واکنش ها ممکن است نشان ندهند که شما واقعا چه چیزی می خواهید. آزادی ای که شما در چنین لحظاتی به آن نیاز دارید، آزادی از واکنش ناخودآگاه شما است - نه آزادی از شریک زندگی خود و یا از رابطه خود!

خوشبختانه، شما می توانید به طور خودکار فراتر از این واکنش ها بروید - و انتخاب های جدیدی را بیازمایید که در خدمتتان در آیند تا زندگی خود را به شکلی که واقعا آرزو دارید درآورید. خود آگاهی و اشتیاق برای آزادی واقعی، لازم است. توجه خود را به انتظارات، باورها و تمایلات اصلی تان در واکنش هایی که نشان می دهید جلب کنید. وقتی که مچ خود را در مورد واکنش هایی که نشان می دهید، می گیرید، مکث کنید و درک کنید که لازم نیست هر انگیزه ای را تا انتها دنبال کنید. این آزادی واقعی است که درک کنید شما دیگر محدود به شرایطی نیستید که معمولا به آن واکنش نشان می دادید، و شما در حال حاضر یک انتخاب جدید دارید.

آزادی واقعی به شما مقام بالایی می دهد - تا راه های جدیدی کشف کنید، راه های متفاوت، و رضایت بخش تر برای اینکه به شریک زندگی تان پاسخ دهید، حتی زمانی که همه چیز زمانبر، دشوار، یا ناراحت کننده است. حتی زمانی که انتظار بدترین را دارید! به جای واکنش نشان دادن در برابر یکدیگر هنگام مشکلات، شما دو نفر می توانید، برای پیدا کردن راه های بهتر ارتباط با یکدیگر، ذهن خود را باز بگذارید. که به شما این آزادی را می دهد که زندگی خود را آن گونه که واقعا می خواهید بسازید.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

معمولاً بر این باوریم که واکنش ما به دیگران براساس اتفاقی است که هم اکنون پیش روی ما در جریان است. کارت "سرگذشت" به شما نشان می دهد که نحوه ی رفتار و نگاهتان به شریک زندگیتان تا چه حد تحت تاثیر گذشته قرار دارد.

گذشته ی ما مانند کتاب گشوده ای است که همواره در زندگی پیش روی ماست. هر رویدادی در گذشته که منجر به آسیب روحی، تاسف، رهایی، تحقیر، سوءتفاهم یا شرمندگی شده است می تواند هنوز هم ما را تحت تاثیر قرار دهد و ما را نسبت به برخی مسائل حساس کند. شیوه ی تربیتی و معاشرتی خانواده شالوده ی بسیاری از "بایدها" در زندگی است – آنچه که ما به عنوان "خوب"، "بد" ، "درست" یا "غلط" تعبیر می کنیم.

به بیان ساده، ما دیگران را از طریق لنزهایی می بینیم که در حقیقت گذشته ی ماست. این لنزها نگاه ما را به طرف مقابل رنگ می کند، تیز می کند و یا حتی تحریف می کند. چون همیشه بر زمان حال متمرکز هستیم، متوجه نمی شویم که چقدر واکنش های ما تحت تاثیر شیوه ی تربیتی گذشته ی ماست.

به طور مثال، ممکن است نحوه ی تاثیر گذاری خانواده ی دو نفر در ابراز احساسات کاملاً متفاوت باشد. شاید یکی در خانواده ای سرزنده و پرشور بزرگ شده باشد و یاد گرفته که احساساتش را در لحظه بروز دهد. شاید دیگری در خانواده ای آرام بزرگ شده و یادگرفته که ابراز احساسات خود را کنترل کند. بدین طریق هر یک از دو نفر ممکن است رفتار دیگری را زننده بداند. فرد برون گرا ممکن است درونگرایی دیگری را نشانه از عدم توجه به خود تلقی کند درحالیکه فرد آرام ممکن است ابراز احساسات را نشانه ی بی احترامی و عدم کنترل بداند. شیوه های مختلف رفتار این دو، ریشه در گذشته ی آنها دارد و ممکن است عامل اختلافات زیادی شود.

اما اگر هر دو نفر در خانواده ای پرشور و احساسی بزرگ شده بودند باز هم ممکن بود تضادها و تعارض هایی با هم داشته باشند. شاید یکی آنقدر از ابراز احساسات خانواده اش آسیب دیده که این کار را اشتباه می داند و معتقد است باید از آن اجتناب کرد.

کارت "سرگذشت" از شما می خواهد که دریابید چگونه گذشته بر دیدگاه شما نسبت به شریک زندگی تان تاثیر می گذارد. آیا تفاوت شما و او، باعث تنش می شود؟ چگونه تفاوت های گذشته ی شما بر این رابطه اثر می گذارد؟

شاید تفاوت های موجود در سرگذشت خود را نادیده گرفته اید. اگر فکر کنید که شریک زندگی تان ارزش ها، باورها، و انتظارات مشابه شما دارد ممکن است به سادگی کارهای او را اشتباه برداشت کنید. بدین ترتیب ناراحتی یک یا هر دو نفر شما امری اجتناب ناپذیر است.

سوال این نیست که چه کسی "درست" می گوید یا چه کسی "غلط". سوال این است که اگر لنزهای منحرف کننده ی گذشته را از روی چشم خود بردارید، چه راه کارهای مثبتی وجود دارد؟

به جای واکنش نشان دادن به رفتار طرف مقابل و دعوا کردن بر سر مشکلات، ببینید که چگونه گذشته همچنان شما را تحت تاثیر قرار داده است. به جای سرزنش طرف مقابل، در گذشته ی خود جستجو کنید. کارت "سرگذشت" شما را ترغیب می کند تا به بررسی گذشته ی خود بپردازید. چگونه بزرگ شدن در خانواده روی شما اثر گذاشته است؟ چطور ممکن است هنوز هم تحت تاثیر آن باشید؟ گذشته ی طرف مقابل شما چگونه بوده است؟ خود را جای او قرار دهید. به جایی که طرف مقابل شما بدان تعلق دارد احترام بگذارید و آن را درک کنید.

هروقت که هردوی شما همدیگر را بهتر بفهمید، می توانید راه های جدید و بهتری را برای مدیریت شرایطی که معمولاً مشکل زا هستند، ارائه دهید. با ایجاد راه کارهای مثبت، می توانید کتاب گذشته ی خود را ببندید.

فال رابطه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

درحال حاضر تعادل زندگی شما در چه حدی است؟ تعادل فرآیندی مستمر و چالشی همیشگی است. دنیا همواره در حال تغییر است. زندگی زیاد ثابت نمی ماند. همانطور که جریان زندگی شما تغییر می کند دیدگاه شما هم عوض می شود و جنبه های جدیدی از زندگی ظهور می یابد. گاهی حتی ممکن است دیدگاه جدیدی بر شما غالب شود و تا مدتی تعادل زندگی شما را بر هم زند.

تعادل یعنی توجه به تمام جنبه های انسانی که در وجود شماست – حتی وقتی که انرژی شما معطوف موضوعی خاص است. تعادل به مانند باغبانی است که یادآور آبیاری است و به تمام گل و گیاهان توجه دارد – حتی اگر گلی با شکوفه های زیبا بیشتر جلب توجه کند.

کارت "تعادل" یادآور پرورش تمامیت انسانی است – سرتاسر باغ وجود شما. باغ وجود انسان خواسته های متفاوتی دارد – کار، بازی، استراحت، وقت گذرانی با دیگران، و خلوت کردن. ابعاد مختلفی نیز دارد – جسمانی، عاطفی، روانی، و روحی. حالت های مختلفی را بیان می کند – جدی، شوخ، مصمم، صبور، برونگرا، پذیرنده، شجاع، متین، و بسیاری از حالات دیگر.

این کارت به شما یادآوری می کند که مواظب باشید تا گرفتار تک بعدگرایی نشوید و فقط به یک نیاز خاص، یک بعد، یا یک حالت انسانی توجه نکنید و سایر جنبه های وجودی خود را نادیده بگیرید. نگذارید که گل و گیاه های دیگر وجود شما پژمرده شوند و از بی توجهی بمیرند. همگی بخشی از وجود شما هستند. برای سالم بودن باید تمامشان را تغذیه کنید.

در برقراری روابط، همواره لازم است تا تعادل بیشتری را در برخورد با دیگران حفظ کنید. شما و شریک زندگی تان ممکن است اغلب با هم در موارد مختلف مخالف باشید. یکی سرگرم کار و دیگری مشغول بازی باشد. یکی بیشتر نیازمند خلوت کردن و دیگری مشتاق باهم بودن باشد. یکی حالت ذهن گرایی داشته و مشتاق حل مشکلات است و دیگری بیشتر جسم گرا و مشتاق ارتباطات عاطفی است. یکی جدی و دیگری بی خیال باشد.

برای داشتن رابطه ای سالم لازم است که هر دو نفر نیازها و خواسته های یکدیگر را برآورده کنند. هر فردی می تواند آزادانه موضع خود را بیان کند و همه باید مجال ابراز عقاید را داشته باشند. تصمیمات خود را با دیگران درمیان بگذارند. در بیان اینکه چه کسی چه چیزی را چه زمانی می خواهد باید تعادل وجود داشته باشد. این یک نمای مطلوب از تعادل در عمل است.

اما گاهی روابط مانند یک مدار سه حلقه ای از تعارض بین خواسته ها، نیازها، و تفاوت هاست. آیا تفاوت ها باعث ایجاد کدورت در روابط شما می شود؟ آیا خواسته های یار شما متفاوت از آن چیزی است که شما می خواهید؟ این مساله باعث نزاع بسیار، آشتی سطحی و وضعیتی نامطلوب می شود. اما شانس تغییر وجود دارد. چگونه می توان قدم در راه رشد گذاشت؟ راز آن در فهم این است که: علی رغم تفاوت های موجود، خواسته های شریک زندگی شما یادآور توجه به جنبه ای از وجود شماست که احتمالاً آن را نادیده گرفته اید!

اگر با این دید به قضیه نگاه کنید، خواسته های شریک زندگی تان را نوعی حرکت به سوی تعادل خواهید دانست. هر دو نفر طبعاً خواسته های متفاوتی از یکدیگر دارند. به جای اینکه این تفاوت ها را منشا تعارض بدانید، بهتر است با آغوشی باز به خواسته های شریک زندگی خود توجه کنید. بدنید که ممکن است آن خواسته ها به نفع شما باشد و شما را به سمت تعادل، تکامل و سلامت بیشتر در زندگی هدایت کند. با تعادل بخشیدن به خواسته ها و نیازهای خود و شریک زندگی تان، به لحاظ درونی هم به تعادل بیشتری دست خواهید یافت.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد