//
کدخبر: ۴۵۲۵۸۳ //
فال قانون جذب

فال قانون جذب | فال قانون جذب پنج شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال قانون جذب | فال قانون جذب پنج شنبه 16 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال قانون جذب را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

هر واژه ای که بر زبان می آورید، فرکانس خودش را دارد. همین که آن را آزاد می کنید وارد کائنات می شود. قانون جذب به تمام فرکانس ها پاسخ می دهد، پس به کلمات گفته شده ی شما نیز پاسخ می دهد. وقتی از کلمات خیلی نیرومندی چون، افتضاح، مزخرف، و نفرت انگیز، برای تشریح موقعیتی استفاده می کنید، فرکانسی به همان قدرت به کائنات ارسال می دارید؛ قانون جذب هم باید با باز گرداندن آن فرکانس به خودتان، پاسخ دهد.

قانون جذب بی طرف است. صرفا فرکانس شما را با پاسخ مشابه جور می کند. می بینید چقدر مهم است که قویا درباره خواسته ی خود صحبت کنید، و درمورد چیزی که نمی خواهید از کلمات نیرومند استفاده نکنید.

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

پیشرفت شما در تبحر یافتن در قانون جذب بر پایه ی آموختن و بعد تمرین، بهترین راهکار است.

هر روز می توانید با رهگیری اتفاقات آن روز، ببینید چه افکاری در ذهن شما گذشته است. تمام دنیای شما فیلمی است که نشان می دهد به کدام سمت روانه اید. پس اطلاعات زیادی دارید، چون پیوسته دارید بازخورد می گیرید. از بازخوردها درس بگیرید. خود را بشناسید تا در قانون جذب متبحر شوید.

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

من به دیگران کمک می کنم آنچه را که می خواهند به دست آورند و از این کار لذت می برم من به همه عشق می ورزم و این دلیل موفقیت من است.

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

هر موقع از روز و هر وقت که یادتان افتاد، بگویید : من شاد هستم.

اگر دوست داشتید روزی هزار بار بگویید. مرتب بگویید، ولی هر کلمه را آرام ادا کنید و تاکیدی یکسان روی هر کلمه داشته باشید. وقتی دارید آرام آرام آن ها را تکرار می کنید، معنای هر کلمه را حس کنید و تا می توانید در درون خود احساس شادی کنید. این احساس را هر روز ایجاد کنید. احساس شادی تان در درون باید بیشتر از واکنش تان به شرایط در بیرون باشد. در این صورت، شرایط بیرون را تغییر خواهید داد. شادی، شادی را جذب می کند.

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

من به قدرت و تواناییهای خود ایمان دارم. من احساس قدرت، سرعت و حرکت می کنم. به خود اعتماد دارم و موفق می شوم، اعتماد به نفس من مرا جذاب و محبوب می کند.

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

به محض اینکه انسان دریابد که شر، قدرتی ندارد، در یک چشم به هم زدن، رهایی او نیز از راه می رسد. عالم مادی، محو و عالم چهار بعدی یا «دنیای شگفتیها» آشکار می شود.

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

جز تردید و هراس، هیچ چیز نمی تواند میان انسان و بزرگترین آرمانها یا مرادهای دلش فاصله ایجاد کند.

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

جملات تاکیدی :

ندا و بصیرت درونی من به مراتب بیشتر ، ژرف تر ، واضح تر و رساتر از عقاید و نظریات بیرونی است . من حاکم بر زندگی خودم هستم و کائنات جوابگوی هر امر من است . راجع به هر آنچه می خواهم فکری جدید می کنم، آنها را حس می کنم و شاکر هستم که عملی شده اند .

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

از قدرت کائنات استفاده کنید و پیش از این که راه بیفتید تصور کنید ترافیک روان خواهد بود و مسیر را با آسودگی و خوشحالی طی خواهید کرد و به موقع به مقصد خواهید رسید.

از رانندگی لذت ببرید!

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

اگر می خواهید پول بیشتری جذب کنید، فهرستی از چیزهایی که با آن پول می خواهید بخرید، تهیه کنید. اطراف خود را پر از عکس آن چیزها کنید و همیشه احساس آن را داشته باشید که هم اکنون مالک آن ها هستید. تصور کنید آن را با عزیزان خود تقسیم می کنید؛ شادی آنان را تصور کنید.

اکنون در حال آفرینش هستید!

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

ضمیر ناخودآگاه ما از حساسیت فراوانی نسبت به تلقین برخوردار است و قدرت استدلال و انتخاب و توانایی سنجش و تفکر را ندارد ، بنابراین هر پیامی به آن بدهیم به صورت یک باور آن را در خود ذخیره می کند و بالاخره این باورها را در زندگی ما به عینیت درمی آورد !

فال قانون جذب ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

جمله تاکیدی :

من برای زیبایی و عشقی که مرا احاطه کرده است سپاسگزارم.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۵۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد