//
کدخبر: ۴۵۲۲۵۴ //

فال رابطه | فال رابطه دوشنبه ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه دوشنبه 13 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

مغز انسان مانند یک ضبط صوت عمل می کند.در دوران کودکی هزاران پیام، نگرش، باور و قانون را برای رفتار انسان ضبط می کند. در دوران بلوغ، مغز تمایل به پخش همان پیام ها را دارد و تا زمانی که ما بطور آگاهانه آنها را به روز رسانی نکنیم، این پیام های قدیمی بطور خودکار ما را هدایت می کنند.

برخی پیام ها مانند "نگاه کردن هر دو سمت خیابان قبل از عبور کردن از آن" در زندگیمان باقی می مانند. نوارهای ضبط شده از گذشته، به شدت روابط ما با دیگران را محدود می کنند. این پیام ها ما را به قضاوت کردن یا واکنش نشان دادن به یکدیگر با روش های ناراحت کننده هدایت می کنند.

کدام نوارها هنوز هم چنین تأثیری بر روی شما دارند؟ آیا صدای نوارها را می شنوید که درحال پخش "بایدها" و "نبایدها"یی است که در دوران کودکی در مغز شما ضبط شده؟ چیزهایی که باید بگویید، انجام دهید، احساس کنید و یا نشان دهید. نوارهایی که "خوب"، "بد"، "درست" و "اشتباه" را تعریف می کنند. نوارهایی که برای سرزنش دیگران به کار می روند. نوارهایی که شما را به راه درست هدایت می کنند و یا باعث می شوند تا احساس گناه کنید. نوارهایی که درباره ی جنسیتتان می باشد و می گوید هر زن و مردی چگونه باید عمل کند. و یا نوارهایی که دارای برچسب منحصر به شخصیت خودتان می باشد و به شما می گوید "غیر مستعد"، "نا امید"، "خجالتی" و یا یک "شکست خورده" هستید.

چنین نوارهای درونی ممکن است هنوز هم شما را تحت تأثیر قرار دهند - حتی اگر به آنها توجه نکنید. این نوارها قدرت بالایی در تأثیرگذاری بر جنبه های مختلف روابطتان با دیگران دارند. می توانند باعث ایجاد حس سرزنش، قضاوت، گناه و ناخشنودی شوند.

کارت نوارها، از شما می خواهد که نسبت به پیام های قدیمی در حال پخش و تأثیرگذار بر روابط امروزتان آگاه باشید. در زمان قضاوت کردن شریکتان یا حتی خودتان، توجه داشته باشید. هنگامی که می خواهید ثابت کنید حق با شماست، دقت کنید. هنگامی که می خواهید به خودتان و یا دیگران بگویید که چه کاری باید انجام شود و چه کاری نباید انجام شود، دقت کنید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا نسبت به پخش شدن نوارتان آگاه تر باشید. آنها معمولاً با سرعت زیادی پخش می شوند. خیلی سریع تر از آنکه به طور آگاهانه آنها را بشنوید! پس چگونه می توانید به آنها توجه کنید؟ به لغات کلیدی مکالمه هایتان گوش دهید مانند "بهتر است که"، "باید"، "اجباری است که"، "همیشه"، "هرگز". از قضاوت هایی که مردم را گمراه می کند آگاه باشید. زمانی که به دیگری برچسب می زنید و یا صدایش می کنید، آگاه باشید. زمانی که به خود برچسب می زنید، در موقعیت های عاطفی که نوارها اغلب تمایل به پخش شدن دارند، آگاه باشید.

هرگاه خودتان را در شرایطی دیدید که درحال انجام یک واکنش عاطفی هستید یا در حال استفاده از یک کلمه کلیدی، برای یک لحظه صبر کنید! دکمه استاپ را بزنید و یک یا دو نفس عمیق بکشید. سپس به آرامی به پیام درونی که همراه با واکنشتان می باشد گوش فرا دهید. چه باورها و نگرش ها و قوانینی برای شما بازپخش می شود؟ آیا پیامی از کودکیتان می شنوید؟ صدای چه کسی آن پیام را میگوید؟ یک شریک یا شخص دیگر؟ چگونه آن پیام با اتفاقات گذشته تان در ارتباط است؟ مهمتر از همه، آیا آن پیام هنوز هم برای شما به عنوان یک شخص بالغ عمل می کند؟

با شنیدن آن ممکن است بخواهید نوار را عوض کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که یک پیام کاملاً جدید را ضبط کنید. و ممکن است نگاهی عمیق به درون قلبتان بیندازید و دریابید که نوار، دیگر با زندگیتان - و یا چگونگی رفتارتان با دیگران مرتبط نیست.

کارت نوار، شما را تشویق می کند تا به عنوان بخشی از سفر رشد شخصیتی تان خود را مورد آزمون قرار دهید. شما هنگامی که نوار کهنه تان را با پیام های جدید خودتان جایگزین می کنید، مانند یک فرد بالغ تکامل پیدا می کنید. پیام های خود را که منعکس کننده تمایل شما برای ایجاد روابط پر از شادی و کامل در زندگیتان است را انتخاب کنید - و آنها را تکرار کنید.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

کارت جریان داشتن در مورد راه تجربه کردن احساسات است. احساساتی مانند خشم، درد، غم، خستگی، ترس، یا غم و اندوه. چگونه تلاش می کنید از این احساسات دوری کنید؟ آیا تا به حال متوجه شده اید که هنگامی که اجازه نمی دهید که احساساتتان از طریق شما جریان یابند، آنها زندگی شما را به شدت محدود می کنند؟

یک جریان جاری می تواند به ما بیاموزد که چگونه احساسات به طور طبیعی حرکت می کنند. گاهی این جریان ملایم و کم عمق است و گاهی عمیق. گاهی اوقات ملایم و آرام است. گاهی اوقات به شدت و سرعت پیش می رود. با این حال، جریان در حال حرکت است

کارت جریان داشتن، شما را تشویق می کند تا به احساساتتان اجازه بدهید جریان داشته باشند. احساسات می توانند مانند آب حرکت کنند، و خیلی بهتر است که اجازه دهید آنها جریان داشته باشند – نه اینکه آنها را نگه دارید، و یا برای جلوگیری از جریان داشتن آن ها سعی و تلاش کنید. اگر قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را رها کنید، همه چیز در امان خواهد بود. با نگه داشتن، شما نمی توانید مانع احساسات درونی تان شوید. اگر در برابر آنها مقاومت نکنید، آنها را آزاد می گذارید تا مثل آب حرکت کنند و جریان داشته باشند.

چگونه می توانید تشخیص دهید که در برابر احساس تان مقاومت می کنید؟ یکی از نشانه ها این است که سعی می کنید مشکلات عاطفی ذهنی تان را حل کنید. ممکن است درگیر استدلال کردن شوید، قضاوت کردن، مقایسه کردن، انتقاد کردن، سرزنش کردن، برچسب زدن، توجیه کردن. و تنها کاری که انجام نمی دهید به سادگی احساس کردن است.

کارت جریان از شما می خواهد به طور کامل احساسات خود را درک کنید. بجای ماندن در ذهن خود، آگاهی خود را به قلب تان ببرید - و به سادگی هر آنچه که احساس می کنید را تجربه کنید. با آن روبرو شوید. قبول کنید. نفس عمیق بکشید. و فقط آن را احساس کنید. بدون اینکه کلمه ای بگویید. بدون آن که نیاز باشد آن را ناپدید کنید و یا از بین ببرید. آن را احساس کنید طوری که انگار آن تنها چیزی است که وجود دارد. اگر احساسات یک نهر باشد، پس در آن شیرجه بزنید و کاملا غوطه ور شوید! در تجربه کامل خود آبتنی کنید - و به طور کامل پاک شوید!

این کارت در مورد اجازه دادن و آزاد گذاشتن احساسات است تا در دنیای درون خود جریان داشته باشد. آزادی ای که در اینجا از آن صحبت می شود این گونه نیست که اجازه دهید احساسات شما مثل آب از یک شلنگ آتش نشانی با فشار بالا، به سمت شریک زندگی تان فوران کند.

اجازه دادن به احساسات جاری به صورت آزادانه در حضور یک شریک می تواند شفابخش باشد - و یا می تواند به آشفتگی بزرگی منجر شود! اگر شریک زندگی شما مایل و قادر باشد که در سکوت شاهد احساساتتان باشد، در واقع می تواند بسیار مفید باشد. اما مراقب هرگونه برچسب کلامی، علل، دلایل، و یا سرزنش نسبت به آنچه که احساس می کنید، باشید. سعی کنید تمام بحث گذشته را رها کنید. به سادگی احساسات خود را - بدون بازی با کلمات تجربه کنید. اگر نمی توانید این کار را بکنید، ممکن است بهتر باشد که احساسات خود را درک کرده و بعدا دوباره درباره اش صحبت کنید. همانطور که شما کاملا احساسات خود را تجربه می کنید، باید حضور آن ها را به عنوان یک دوست درک کنید.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

قدردانی یک منبع مهم انرژی مثبت در روابط است. قلب ما هرگز از دریافت آن خسته نمی شود. با این حال، به مرور زمان، ما به دریافت بعضی محبت ها عادت کرده، و اظهار قدردانی ما از دیگران کاهش می یابد. چیزهایی که باعث لذت زیاد ما می شوند، و همیشه انتظار آن را داریم، گاهی به نظر می رسد که دچار کم توجهی شده اند.

کارت قدردانی شما را به دوباره بیدار کردن قلب خود برای نشان دادن اهمیت اظهار تقدیر به شریک زندگیتان در هر روز دعوت می کند؛ درست همانطوری که شما برای اولین بار او را ملاقات کردید! تمام چیزهای کوچکی که در مورد شریکتان دوست دارید چه چیزهایی هستند؟ شاید زمان آن فرا رسیده است که آن ها را به یاد بیاورید و از راهی قابل مشاهده قدردانی خود را برای آنها نشان دهید.

هر تقدیر کوچکی باعث شعله ور شدن دوباره گرمای میان زوج ها می گردد. این کار باعث می شود تا به خاطر بیاوریم که در با هم بودنمان چه چیزی را دوست می داریم. به قدردانی، به عنوان سوخت گیری دوباره، راهی برای نگهداری احساسات، و زنده نگه داشتن اشتیاق در یک رابطه نگاه کنید.

تقدیر را می توان با روش های مختلف نشان داد - در آغوش گرفتن، گفتن کلمه "متشکرم"، اظهار عشق یا تحسین، و یا دادن یک هدیه کوچک و خاص، چیزهایی هستند که شما می دانید شریکتان از آن لذت می برد!

یک شاخه گل رز موارد کلیدی زیادی را در مورد قدردانی نشان می دهد. ابتدا زمانی که شکوفه می دهد، تنها برای مدت چند روز دوام می آورد. این نشان می دهد که شما بایستی قدردانی خود را مرتبا تکرار کنید. همانطور که تقدیم یک شاخه گل رز در سال کفایت نمی کند، به زبان آوردن قدردانی و یا عشق ورزیدن در یک ماه نیز کافی نیست. گل رز کوچک است. این نشان می دهد که اندازه نمایش قدرشناسی شما به اندازه تداوم بخشیدن به آن اهمیت ندارد. بسیاری از قدرشناسی های کوچک به مراتب قدرتمندتر از هر عمل بزرگی می باشند. اغلب با نشان دادن قدردانی می توانید خود را سخاوتمند نشان دهید.

در نهایت، از آنجاییکه یک شاخه گل رز به طور طبیعی دارای خار است، بنابراین یک رابطه نیز می تواند به همین شکل باشد. موضوع این نیست که خارها "اشتباه" هستند. موضوع این است که چگونه مسئولیت رسیدگی به گل رز را به عهده بگیریم و در خار آن گرفتار نشویم. اگر شما فقط در چیزهای اشتباه و یا گم شده در رابطه تمرکز کنید و یا به سرزنش بپردازید، دید مثبتی که نسبت به قسمت های خوب رابطه دارید را از دست خواهید داد.

هنگامی که یک رابطه منفی می شود، ممکن است به این معنی باشد که قدردانی کافی در آن نشان داده نشده است. تقدیر می تواند شروع به دور زدن چنین شرایطی کند. این کار می تواند سوخت شرکا را برای حرکت در جهت مثبت پر کند. اگر شریکتان کارهایی را می کند که دوست ندارید و شما از این بابت ناراحت هستید، به جای شکایت کردن، از کارهای خوبی که می کند تقدیر و تشکر کنید. شنیدن این شکایت ها و گلایه ها ما را از رسیدن به گام های مثبت عقب می اندازد. اما تقدیر و تشکر به ما قدرت می دهد و برای عمل مثبتی که پیش رو داریم به ما الهام می بخشد.

تقدیر به ما پاداش می دهد و اجازه می دهد که بسیاری از کمک های ما و همکاری هایمان مورد توجه واقع شود و احساس شود. مهم نیست که یک عمل چقدر عادی به نظر برسد، اما گفتن: "تشکر می کنم که مشکل را حل کردی" و یا "تشکر می کنم برای شستن ظرف ها" و یا "تشکر برای رانندگی" کمک می کند تا شریکتان احساس کند که کار و تلاشش با ارزش بوده است.

آگاهی فعال برای ادامه دادن قدردانی لازم است. شما اغلب باید چشمان خود را مرتبا پاک کنید، عمل دیگران را در روشنایی تازه ببینید و همکاری های آن ها را چه بزرگ و چه کوچک مشاهده کنید. شرکایی که از یکدیگر مرتبا قدردانی می بینند، رابطه ای را خواهند داشت که به طور مستمر در آن لذت و خوشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

هر فردی به حمایت نیاز دارد. گاهی فرد نیاز دارد تا داستان خود را روایت کند – شنیده شود – و احساساتش را به اشتراک بگذارد. حمایت چیزی است که همه نیاز.

شما چگونه سعی در حمایت از همسر خود دارید؟ آیا سعی در بهتر کردن حال او دارید؟ آیا سعی در همفکری با او، حل مسائل و برطرف کردن مشکلاتش را دارید؟

از قضا، چنین تلاشی برای کمک کردن شرایط را بدتر می کند. چون ضمن حل مساله، گوش کردن را فراموش می کنید. علی رغم نیات خوب ممکن است ناخواسته حرف طرف مقابل را در حین حل مساله قطع کنید و موجب رنجش بیشتر او شوید.

گوش دادن به تنهایی بسیار موثرتر است.

بهترین کاری که برای حمایت از همسر خود می توانید انجام دهید این است که به حرف هایش واقعاً گوش دهید. این بیش از هرچیز دیگری به او کمک می کند. جایی که هست را بپذیرید. هر حسی که دارد را بپذیرید. فقط به او محبت کنید و گوش دهید. حس حقیقی او را بفهمید و به او فرصت دهید تا این حس را در حضور شما تجربه کند.

گاهی شخص با گوش دادن محض مشکل دارد. کارت حمایت شما را ترغیب می کند تا راحت باشید و به طرف خود اجازه دهید هر چه می خواهد بگوید و هر حسی که می خواهد را تجربه کند. نفس بکشید تا در این کار به خود کمک کنید – ضمن گوش دادن هم به نفس عمیق کشیدن ادامه دهید. بدانید که چیزی برای حل کردن یا درست کردن وجود ندارد. هیچ حرفی را به دل نگیرید. چون احساسات بر اساس منطق نیستند، سعی نکنید اشتباهات او را اصلاح کنید. فقط حضور داشته باشید. هنگام واکنش های احساسی فقط شاهد او باشید. حضور و پذیرش، هدایایی است که می توانید به زوج خود بدهید.

این بدین معنا نیست که حمایت هیچ گاه شکست نمی خورد. حمایت، از پرخاش طرف مقابل جلوگیری می کند. حمایت او را برای خوب بودن و انجام بهترین کار تشویق می کند. بدانید که هرکسی ممکن است احساس بدی داشته باشد اما با قربانی جلوه دادن او، داستان را تشدید نکنید؛ با سرزنش او هم پیشرفتی نخواهید کرد. او را تشویق کنید تا احساسات خود را تجربه کنند.

فقط زمانی که فرد احساساتش را پشت سر بگذارد می تواند رو به جلو حرکت کند. فقط در این حالت است که می توان انتخاب های منطقی داشت و دست به عمل زد. حمایت از حالت عاطفی به حالت عقلانی تغییر می کند.

توجه داشته باشید که اگر ضمن حمایت از دیگری احساس تهی بودن یا ناراحتی به شما دست داد، مراقب حدود خود باشید. برای بدست آوردن اقتدار خود بهتر است ابتدا زمانی با خودتان خلوت کنید تا با مشکل بوجود آمده در خود کنار بیایید. اگر چنین شد بگویید "من باید کمی بیرون بروم تا تمرکز کنم و بتوانم بهتر به تو گوش کنم. حرف هایت واقعاً برایم مهم است – و خیلی زود برمیگردم ".

در حمایت از طرف مقابل، بدانید که این یک انتخاب است، نه اجبار. وقتی که واقعاً مایل به حمایت طرف مقابل باشید، یک حامی صریح و قدرتمند می شوید – وقتی که بتوانید با قلبی آرام متمرکز شوید و همه چیز را بپذیرید، هر حسی را، بدون سعی در برطرف کردن یا تغییر آن.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

پذیرش، یکی از قدرتمند ترین پاسخ هایی است که ما می توانیم در یک وضعیت دشوار ارائه دهیم. مشکلات معمولا ما را به انجام یک عمل یا عکس العمل وا میدارند، و به ما فضای کمی برای استراحت و تنفس می دهند و یا ما را در شرایطی که اتفاق افتاده رها می کنند. ما نسبت به چیزهایی که ظاهراً "اشتباه" به نظر می رسند تحمل کمی داریم، بنابراین تمایل داریم سریعاً موقعیت و یا شخص دیگری را تغییر دهیم درحالی که کارت پذیرش به ما می گوید وضعیت فعلی را بپذیرید.

از قضا، بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم برعکس است. اعمال ما بر اساس احساس ما نسبت به اتفاقی که می افتد و در حال حاضر برای ما غیر قابل قبول است صورت می گیرد. شریک ما با دریافت پیام هایی که غیر قابل قبول هستند رابطه اش را با ما به هم میزند. و این پیام ها تبدیل به صدمه روحی و حالت تدافعی و سپس ضد واکنش می شود.

حال بیایید با آن روبرو شویم - پذیرش چیزی است که همه ما در یک رابطه می خواهیم. هیچ دردی بدتر از پذیرفته نشدن وجود ندارد. هنگامی که ما احساس پذیرفته نشدن را داریم، در مورد شریکمان، خودمان، و روابطمان احساس ناراحتی می کنیم. به طور معمول، در آن نقطه واکنش تدافعی و عاطفی ما، هردوی ما را از مشاهده گزینه های سازنده منع می کند.

آیا در رابطه شما مسئله پیچیده ای برای پذیرفتن وجود دارد؟ پاسخ شریکتان چیست؟ عدم پذیرش چگونه شما ها را از حرکت رو به جلو و ایجاد گزینه های موثرتر با هم باز می دارد؟

کارت "پذیرش" شما را به دیدن اینکه چگونه پذیرش، کلید تمامی حرکت ها و جنبش هاست دعوت می نماید. تمرکز کردن بر روی اشتباهات، تنها شما را بیشتر گیر می اندازد.

پذیرش کلیدی است که می تواند قفل دری را در وضعیت دشوار باز نماید. هنگامی که شما درب را با پذیرش باز می کنید، آنگاه می توانید شروع به تنفس آزادانه تری بنمایید. این کلید در قلب شما است. به محض اینکه شما قلب خود را باز می کنید و شروع به پذیرش می کنید، بسیاری از چیزهایی را که در یک وضعیت گیر کرده بودند دوباره آزاد کرده و باعث می شوید تا به حرکت خود ادامه دهند. درهای بسته می توانند شروع به باز شدن کنند. از طریق این درب شما و شریکتان قادر به حرکت رو به جلو با هم خواهید بود، و به شما این امکان را می دهد تا فرصت های جدید و مثبتی را که نمی توانستید قبلا ببینید پیدا کنید.

با باز کردن قلب خود، شما می پذیرید که شرایط و همه چیز، همانطوری است که باید باشد. و شریک زندگیتان کاری را انجام می دهد که بهترین است. پذیرش، با این حال، به این معنا نیست که هر طور که با شما رفتار می شود را بپذیرید. اگر رفتارها به صورت جسمی یا عاطفی نوعی سوء استفاده باشند، شما موظف هستید تا به دیگران بگویید که چه چیزی برای شما مناسب نیست و مرزهای خود را روشن نمایید.

پذیرش می تواند یک فضای امن تر را به وجود آورد که در آن شما و شریکتان، حتی با وجود یک مشکل، ارتباط بهتری را برقرار کنید. شرکای سالم، مشکلات را به عنوان نشانه هایی که بیانگر یک رابطه بد است و یا اینکه چیزی در رابطه شان کاملا "اشتباه" است نمی بینند. در عوض، آنها وضعیت را می پذیرند. آنها زمانی که با این شرایط روبرو می شوند، می دانند که ممکن است با صدمه، ناراحتی، عصبانیت و یا ترس مواجه شوند، و به درستی ندانند که چه کار باید کرد. اما آنها می دانند که با به خاطر سپردن کلید پذیرش، می توانند درب هایی که منجر به حل مشکل واقعی شوند را باز کنند.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

رابطه ها، چه کوچک و چه بزرگ، توسط یک توافقی که ما تعریف می کنیم تعریف می شوند. در وسیعترین مقیاس، ما در مورد چگونگی عمل و صحبت کردن توافق می کنیم. بسیاری از این موافقت نامه ها ناخودآگاه هستند، و همانطور باقی می مانند تا زمانی که ما به تغییر آنها نیاز پیدا کنیم.

در یک مقیاس کوچکتر، ما موافقت نامه های خاصی را در مورد چیزهایی مانند ملاقات در زمان های خاص، درگیر شدن در فعالیت های خاص و یا انجام وظایف خاص به وجود می آوریم. چنین توافق نامه هایی معمولا اقدامات و زمان را مشخص می کنند. نگه داشتن این توافقات یک بلوک اعتماد در میان شرکا است. هر گاه شما موافقت نامه های خود را حفظ نکنید، آن اعتماد را نقض کرده اید.

انتخاب کارت توافق ممکن است نشان دهد که شما نیاز به تغییر یک توافق قدیمی و یا ایجاد یک توافق جدید دارید – تا به حل و فصل برخی از شرایط بپردازید و یا به حرکت در جهت یک هدف مثبت پیش بروید. این کارت از شما می خواهد تا برای ایجاد انواع توافقات آگاهانه تر قدم بردارید.

آیا شما تا به حال بدون آنکه به توافقی برسید آن را به حال خود رها کرده اید؟ موافقت نامه ها همیشه به راحتی حفظ نمی شوند. این امر به ویژه زمانی مهم است که شما به گفته خود زیاد اطمینان ندارید. در این مورد، بخشی از وجود شما ممکن است واقعا به توافق نرسیده باشد. با این حال، در این میان شما موافقت کرده اید، در حالیکه ممکن است از هر گونه سوال یا اعتراضی که بعدها پیش خواهد آمد آگاه نباشید.

کارت موافقت نامه ممکن است به شما بگوید که آگاهانه تر وارد یک مذاکره شوید. آیا شما تمایل دارید در همه موارد سریع به توافق برسید؟ آیا شما این کار را از روی ناچاری و فشار انجام می دهید؟ یا برای جلوگیری از درگیری، و یا اینکه شریکتان احساس بهتری داشته باشد انجام می دهید؟ هنگامی که زمان تحقق یک توافق می رسد، آیا شما با تاخیر جواب می دهید، و یا با نیمه قلبتان آن را قبول می کنید؟ آیا شما کارها را انجام می دهید زیرا از شما انتظار می رود، و شما از اینکه "نه" را بر زبان بیاورید ناراحتید؟ این علائم نشان می دهد که شما تمایل به ایجاد توافق، بدون توجه به احساس واقعی خود دارید.

این کارت به شما یادآوری می کند که گفتن "خیر" به اندازه "بله" گفتن مهم است. اگر شما در ساخت یک توافق به طور کامل به خودتان اطمینان ندارید، وضعیتی را بوجود آورده اید که ناخودآگاه در آن ممکن است توافق تان را بشکنید و یا در نگه داشتن آن به مشکل بر بخورید. ماده حیاتی برای حفظ توافقات روشن و واضح، آن است که از آنچه واقعا در وجود شما در زمان بستن موافقت نامه اتفاق می افتد کاملا آگاه باشید.

این کارت به شما نشان می دهد که در زمان انجام توافق، توجه زیادی به آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد داشته باشید. توجه کنید که کاملا حس "بله" گفتن را در درون خود داشته باشید. به احساسات و یا نگرانی هایی که وجود دارند و آنها را بیان نمی کنید، خوب توجه کنید. اینکه از خود بپرسید "چه احساساتی و یا نیازهایی ممکن است شما را از نگهداری این توافق نامه منع کند" به شما بسیار کمک می کند.

بررسی موافقت نامه هایی که شما قبول می کنید یا نمی کنید و یا آنها را نگه می دارید یا نه، و یا در نگهداری آن دچار خشم می شوید، دری را برای خودشناسی به روی شما باز می نماید. در مورد تمام احساسات، نگرانی ها، و انگیزه هایتان در ایجاد یک توافق بحث کنید. در نتیجه شما توافق نامه هایی را ایجاد می کنید که می توانید با آنها زندگی کنید. شرکایی که این توافق ها را برای یکدیگر بدون هیچ خطری توضیح می دهند و دیدگاه های خود را با صدای رسا برای دیگری بیان می کنند و بر سر هر چیزی مذاکره می نمایند، رابطه ای با شیوه سالم تر با یکدیگر خواهند داشت. ایجاد و نگه داری موافقت نامه، با آگاهی و انتخاب، پایه اعتماد واقعی و درک متقابل را ایجاد می کند.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

قدردانی یک منبع مهم انرژی مثبت در روابط است. قلب ما هرگز از دریافت آن خسته نمی شود. با این حال، به مرور زمان، ما به دریافت بعضی محبت ها عادت کرده، و اظهار قدردانی ما از دیگران کاهش می یابد. چیزهایی که باعث لذت زیاد ما می شوند، و همیشه انتظار آن را داریم، گاهی به نظر می رسد که دچار کم توجهی شده اند.

کارت قدردانی شما را به دوباره بیدار کردن قلب خود برای نشان دادن اهمیت اظهار تقدیر به شریک زندگیتان در هر روز دعوت می کند؛ درست همانطوری که شما برای اولین بار او را ملاقات کردید! تمام چیزهای کوچکی که در مورد شریکتان دوست دارید چه چیزهایی هستند؟ شاید زمان آن فرا رسیده است که آن ها را به یاد بیاورید و از راهی قابل مشاهده قدردانی خود را برای آنها نشان دهید.

هر تقدیر کوچکی باعث شعله ور شدن دوباره گرمای میان زوج ها می گردد. این کار باعث می شود تا به خاطر بیاوریم که در با هم بودنمان چه چیزی را دوست می داریم. به قدردانی، به عنوان سوخت گیری دوباره، راهی برای نگهداری احساسات، و زنده نگه داشتن اشتیاق در یک رابطه نگاه کنید.

تقدیر را می توان با روش های مختلف نشان داد - در آغوش گرفتن، گفتن کلمه "متشکرم"، اظهار عشق یا تحسین، و یا دادن یک هدیه کوچک و خاص، چیزهایی هستند که شما می دانید شریکتان از آن لذت می برد!

یک شاخه گل رز موارد کلیدی زیادی را در مورد قدردانی نشان می دهد. ابتدا زمانی که شکوفه می دهد، تنها برای مدت چند روز دوام می آورد. این نشان می دهد که شما بایستی قدردانی خود را مرتبا تکرار کنید. همانطور که تقدیم یک شاخه گل رز در سال کفایت نمی کند، به زبان آوردن قدردانی و یا عشق ورزیدن در یک ماه نیز کافی نیست. گل رز کوچک است. این نشان می دهد که اندازه نمایش قدرشناسی شما به اندازه تداوم بخشیدن به آن اهمیت ندارد. بسیاری از قدرشناسی های کوچک به مراتب قدرتمندتر از هر عمل بزرگی می باشند. اغلب با نشان دادن قدردانی می توانید خود را سخاوتمند نشان دهید.

در نهایت، از آنجاییکه یک شاخه گل رز به طور طبیعی دارای خار است، بنابراین یک رابطه نیز می تواند به همین شکل باشد. موضوع این نیست که خارها "اشتباه" هستند. موضوع این است که چگونه مسئولیت رسیدگی به گل رز را به عهده بگیریم و در خار آن گرفتار نشویم. اگر شما فقط در چیزهای اشتباه و یا گم شده در رابطه تمرکز کنید و یا به سرزنش بپردازید، دید مثبتی که نسبت به قسمت های خوب رابطه دارید را از دست خواهید داد.

هنگامی که یک رابطه منفی می شود، ممکن است به این معنی باشد که قدردانی کافی در آن نشان داده نشده است. تقدیر می تواند شروع به دور زدن چنین شرایطی کند. این کار می تواند سوخت شرکا را برای حرکت در جهت مثبت پر کند. اگر شریکتان کارهایی را می کند که دوست ندارید و شما از این بابت ناراحت هستید، به جای شکایت کردن، از کارهای خوبی که می کند تقدیر و تشکر کنید. شنیدن این شکایت ها و گلایه ها ما را از رسیدن به گام های مثبت عقب می اندازد. اما تقدیر و تشکر به ما قدرت می دهد و برای عمل مثبتی که پیش رو داریم به ما الهام می بخشد.

تقدیر به ما پاداش می دهد و اجازه می دهد که بسیاری از کمک های ما و همکاری هایمان مورد توجه واقع شود و احساس شود. مهم نیست که یک عمل چقدر عادی به نظر برسد، اما گفتن: "تشکر می کنم که مشکل را حل کردی" و یا "تشکر می کنم برای شستن ظرف ها" و یا "تشکر برای رانندگی" کمک می کند تا شریکتان احساس کند که کار و تلاشش با ارزش بوده است.

آگاهی فعال برای ادامه دادن قدردانی لازم است. شما اغلب باید چشمان خود را مرتبا پاک کنید، عمل دیگران را در روشنایی تازه ببینید و همکاری های آن ها را چه بزرگ و چه کوچک مشاهده کنید. شرکایی که از یکدیگر مرتبا قدردانی می بینند، رابطه ای را خواهند داشت که به طور مستمر در آن لذت و خوشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

مغز انسان مانند یک ضبط صوت عمل می کند.در دوران کودکی هزاران پیام، نگرش، باور و قانون را برای رفتار انسان ضبط می کند. در دوران بلوغ، مغز تمایل به پخش همان پیام ها را دارد و تا زمانی که ما بطور آگاهانه آنها را به روز رسانی نکنیم، این پیام های قدیمی بطور خودکار ما را هدایت می کنند.

برخی پیام ها مانند "نگاه کردن هر دو سمت خیابان قبل از عبور کردن از آن" در زندگیمان باقی می مانند. نوارهای ضبط شده از گذشته، به شدت روابط ما با دیگران را محدود می کنند. این پیام ها ما را به قضاوت کردن یا واکنش نشان دادن به یکدیگر با روش های ناراحت کننده هدایت می کنند.

کدام نوارها هنوز هم چنین تأثیری بر روی شما دارند؟ آیا صدای نوارها را می شنوید که درحال پخش "بایدها" و "نبایدها"یی است که در دوران کودکی در مغز شما ضبط شده؟ چیزهایی که باید بگویید، انجام دهید، احساس کنید و یا نشان دهید. نوارهایی که "خوب"، "بد"، "درست" و "اشتباه" را تعریف می کنند. نوارهایی که برای سرزنش دیگران به کار می روند. نوارهایی که شما را به راه درست هدایت می کنند و یا باعث می شوند تا احساس گناه کنید. نوارهایی که درباره ی جنسیتتان می باشد و می گوید هر زن و مردی چگونه باید عمل کند. و یا نوارهایی که دارای برچسب منحصر به شخصیت خودتان می باشد و به شما می گوید "غیر مستعد"، "نا امید"، "خجالتی" و یا یک "شکست خورده" هستید.

چنین نوارهای درونی ممکن است هنوز هم شما را تحت تأثیر قرار دهند - حتی اگر به آنها توجه نکنید. این نوارها قدرت بالایی در تأثیرگذاری بر جنبه های مختلف روابطتان با دیگران دارند. می توانند باعث ایجاد حس سرزنش، قضاوت، گناه و ناخشنودی شوند.

کارت نوارها، از شما می خواهد که نسبت به پیام های قدیمی در حال پخش و تأثیرگذار بر روابط امروزتان آگاه باشید. در زمان قضاوت کردن شریکتان یا حتی خودتان، توجه داشته باشید. هنگامی که می خواهید ثابت کنید حق با شماست، دقت کنید. هنگامی که می خواهید به خودتان و یا دیگران بگویید که چه کاری باید انجام شود و چه کاری نباید انجام شود، دقت کنید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا نسبت به پخش شدن نوارتان آگاه تر باشید. آنها معمولاً با سرعت زیادی پخش می شوند. خیلی سریع تر از آنکه به طور آگاهانه آنها را بشنوید! پس چگونه می توانید به آنها توجه کنید؟ به لغات کلیدی مکالمه هایتان گوش دهید مانند "بهتر است که"، "باید"، "اجباری است که"، "همیشه"، "هرگز". از قضاوت هایی که مردم را گمراه می کند آگاه باشید. زمانی که به دیگری برچسب می زنید و یا صدایش می کنید، آگاه باشید. زمانی که به خود برچسب می زنید، در موقعیت های عاطفی که نوارها اغلب تمایل به پخش شدن دارند، آگاه باشید.

هرگاه خودتان را در شرایطی دیدید که درحال انجام یک واکنش عاطفی هستید یا در حال استفاده از یک کلمه کلیدی، برای یک لحظه صبر کنید! دکمه استاپ را بزنید و یک یا دو نفس عمیق بکشید. سپس به آرامی به پیام درونی که همراه با واکنشتان می باشد گوش فرا دهید. چه باورها و نگرش ها و قوانینی برای شما بازپخش می شود؟ آیا پیامی از کودکیتان می شنوید؟ صدای چه کسی آن پیام را میگوید؟ یک شریک یا شخص دیگر؟ چگونه آن پیام با اتفاقات گذشته تان در ارتباط است؟ مهمتر از همه، آیا آن پیام هنوز هم برای شما به عنوان یک شخص بالغ عمل می کند؟

با شنیدن آن ممکن است بخواهید نوار را عوض کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که یک پیام کاملاً جدید را ضبط کنید. و ممکن است نگاهی عمیق به درون قلبتان بیندازید و دریابید که نوار، دیگر با زندگیتان - و یا چگونگی رفتارتان با دیگران مرتبط نیست.

کارت نوار، شما را تشویق می کند تا به عنوان بخشی از سفر رشد شخصیتی تان خود را مورد آزمون قرار دهید. شما هنگامی که نوار کهنه تان را با پیام های جدید خودتان جایگزین می کنید، مانند یک فرد بالغ تکامل پیدا می کنید. پیام های خود را که منعکس کننده تمایل شما برای ایجاد روابط پر از شادی و کامل در زندگیتان است را انتخاب کنید - و آنها را تکرار کنید.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

وقتی که پروژکتور نور را روی فیلم می اندازد، نور حالت و رنگ افراد تصویر شده در فیلم را به خود می گیرد. فیلم حاصل که روی پرده می افتد به نظر آنقدر واقعی می رسد که تماماً غرق در داستان آن می شویم و فراموش می کنیم که در سالن تئاتر نشسته ایم. اما برای تجربه کردن چنین تاثیری حتماً لازم نیست که به سینما برویم.

بخش اعظمی از زندگی براساس فرآیندهای مشابه بنا شده است و ما در آن نقش پروژکتور را داریم؛ به تصورات خود درباره ی دیگران شکل می دهیم و رنگ می بخشیم. ذهن ما مانند فیلم است. شخصیت های مختلف، مکالمات، اتفاقات و داستان های زیادی از گذشته در آن ذخیره شده است. این تصاویر "فیلم درون" ما هستند.

اغلب به جای دیدن حقایق دنیای بیرون، ما فیلم درون خود را می بینیم. این فیلم ها دید ما به طرف مقابل را رنگ آمیزی می کند و عکس العمل های عاطفی ما را شکل می دهد. فیلم های ما آنقدر واقع گرایانه است که درگیر آنها می شویم و احتمالات واقعیات را نادیده می گیریم.

کارت فرافکنی به ما یادآوری می کند که ما تمایل داریم فیلم های قدیمی را در روابط خود منعکس کنیم به خصوص مواقعی که ناراحت و مضطرب هستیم. تم های فیلم های درون ما همانند فیلم های سینماست: جنگ قدرت، خیانت، رهایی، ترس، خجالت، بی ارزشی، در دام افتادن، و فرار. هنگام بروز این تم ها در شما، این کارت به شما هشدار می دهد. شاید هم می خواهید یک داستان کهنه را زنده کنید و انتخاب های فعلی خود را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که در فرافکنی شما فقط "مجری فیلم" هستید. یک فیلم درونی را با واقعیت در هم می کنید و فکر می کنید که واقعیت همان است. اگر نارحت هستید، و افکار و انتظارات منفی دارید، مایلید آنرا بپذیرید. نمی بینید که بقایای گذشته، شما را تحریک کرده است. آنگاه واکنش به فیلم درون شروع می شود نه دنیای بیرون. در پاسخ، دنیا بیشتر شبیه فیلم درون شما واکنش می دهد و بدین ترتیب منابع موفقیت در دنیای بیرون را از دست می دهید.

وقتی که حتی شک می کنید که ممکن است در حال فرافکنی فیلمی در رابطه ی خود باشید، این کارت به شما پیشنهاد می کند تا فیلم را "نگه دارید". از خود بپرسید "چگونه درگیر تجربه ی چنین موقعیتی شدم؟" آنگاه بپرسید "این موقعیت چه شباهتی به گذشته ی من دارد؟ چگونه گذشته در فکر و احساس من رخنه کرده است؟ - یا انتظار چه اتفاقی را داشتم؟"

این کارت از شما می خواهد تا بین آنچه هم اکنون اطراف شما در جریان است و فرافکنی خود از گذشته تمایز قائل شوید. وقتی متوجه می شوید که یک فیلم قدیمی شما را تحت تاثیر قرار داده، بر میل به دیدن آخر فیلم غلبه کنید؛ شما پیشاپیش می دانید که این فیلم به کجا ختم می شود. اعتراف کنید که در مورد نحوه ی نگرش خود به اطراف ممکن است دچار اشتباه شده باشید. آنگاه تمام انتخاب های مثبت موجود را بررسی کنید.

با این پرسش که چگونه درگیر این موقعیت و تجربه ی آن شده اید به خود قدرت می دهید تا راه کارهای مثبت موجود را بیابید و بسیاری از سختی های بی مورد را پایان دهید. در نهایت، ممکن است به این نتیجه برسید که برخی فیلم ها پایان متفاوتی داشته اند.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

هر زمان که ما با منابع و توانایی های خود ارتباطی ایجاد می کنیم، قدرتمند می شویم. و زمانی که از گزینه های مثبتی که در حال حاضر داریم، آگاه می شویم؛ مثل یک ببر قدرتمند، آماده ی به جست و خیز درآمدن می شویم. ما دسترسی به یک قابلیت انعطاف پذیری داریم که به ما اجازه می دهد تا فراتر از محدودیت های ظاهری هر وضعیتی، حرکت کنیم.

این کارت شما را تشویق به توانمندسازی در مورد این که چگونه با دیگران در تعامل باشید، می کند. از شما می خواهد که در مورد چگونگی توانمندسازی خویش برای انتخاب گزینه هایی که زنده نگه داشتن رابطه تان را تحقق می بخشد، تامل کنید.

همه ما ممکن است در روابط مان بارها دچار احساساتی که سرکوب شده اند، شده باشیم. ما ممکن است انرژی زیادی را صرف تلاش برای پیدا کردن چیزی که آن را "مشکل" می نامیم - و کسی که "مقصر این مشکل است" می کنیم. اما این ها سوالات بی اهمیتی هستند. سوال موثرتر این است که بعضی وقت ها از خود بپرسید، "چه گزینه هایی می توانم برای حرکت در جهت مثبت با شریک زندگی ام - و در زندگی ام، پیدا کنم؟"

اولین قدم برای حرکت در جهت مثبت این است که به وضوح مشخص کنید به کجا می خواهید بروید. بجای متمرکز ماندن در آن چیزی که اشتباه است، و شما نمی خواهیدش، شروع کنید به تمرکز کردن بر روی آن چیزی که می خواهید. مثل وقتی باشید که یک ببر آماده پرش می شود. او برای خیز برداشتن به جایی که می خواهد، تمرکز می کند. به طور مشابه، اگر شما می خواهید در جهت مثبت با شریک زندگی تان حرکت کنید، توجه خود را به این متمرکز کنید که چه چیزی در رابطه تان می خواهید؟

وقتی شما به روشنی بدانید چه می خواهید، سوال بعدی این است که چه چیزی شما را در حرکت به این جهت، قدرتمند خواهد ساخت؟ اقداماتی که در جهت حرکت مثبت توانمندتان می کند - و اقداماتی که شما را تضعیف می کند را شناسایی کنید!

از سر عادت، ممکن است ما بیان کنیم که راه ها نا امید کننده، و یا ناراضی کننده هستند و مایل هستیم شریکمان به شکایات ما پاسخ دهد. اما انتقاد کردن از شریک مان و یا تلاش برای تغییر دادن او، باعث می شود قدرت و توانمندی را از او سلب کنیم. این قضاوت ها باعث می شود تا طرف مقابل تغییری نکند، و منجر به ناراحتی پیچیده ای می شود که اعتماد بنفس و عزت نفس او را کاهش می دهد.

به عبارت دیگر ما ممکن است در سکوت و خشم انتظار شریک مان را بکشیم تا درباره ی آنچه ما می خواهیم و نیاز داریم، ذهن ما را بخواند. البته آن ها هرگز پس از سرزنش شدن و گناهکار شناخته شدن نزد ما نمی آیند. این که به سادگی آن چه را که می خواهید به وضوح و مستقیم و به روش مثبت درخواست کنید، به مراتب بیشتر اثربخش می شود. به شریک زندگی خود، صبر و احترام نشان دهید. شریک زندگی تان را همان گونه که هستد بپذیرید، و به یاد داشته باشید که او در حال انجام بهترین کاری است که می تواند.

شما زمانی که به دنبال سازندگی در بیان خواسته های خود هستید، خودتان را قدرتمند می سازید. وقتی که شما می آموزید چگونه صحبت کنید و عمل کنید، شریک زندگی تان را قادر می سازید تا شما را بشنود - و به شما پاسخ بدهد. نکته ی دارای اهمیتی که شما می توانید انجام دهید این است که چگونگی بیان خود را تغییر دهید - به جای اینکه برای تغییر دادن شریک زندگی خود تلاش کنید. این انعطاف پذیری ببر است. این یک منبع واقعی از قدرت شماست که به فراتر از محدودیت های ظاهری از یک وضعیت، جهش و پرش داشته باشید و در جهت مثبتی که می خواهید حرکت کنید.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

یک رابطه از بسیاری جهات درست مانند رقص است. زمانبندی در روابط همانند رقص بسیار مهم است. تفاوت در هماهنگی طرفین معمولاً منجر به بزرگترین مشکل آنها می شود. آنها به ندرت به این مسئله توجه می کنند که زمانبندی فاکتور مهمی است. در عوض آنها بیشتر یکدیگر را سرزنش می کنند و رابطه خود را "رابطه بد" می نامند.

زمانبندی زمانی اتفاق می افتد که دو نفر بصورت همگام حرکت کنند. وقتی زمانبندی نداشته باشید شما و شریکتان با یکدیگر مطابقت ندارید و با هم حرکت نمی کنید. حتی ممکن است در دو جهت مخالف حرکت کنید! کارت زمانبندی به شما یادآوری می کند که انتظار نتیجه را داشته باشید. اگر نبینید که ریتم شما متفاوت است، تنش به وجود می آید. بسیاری از مشکلات فقط از زمانبندی نشأت می گیرند، اما ممکن است شما به اشتباه گمان کنید که علت آنها چیز دیگریست.

اختلاف در زمانبندی چه موقع رابطه شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

یکی از مواقع، زمانی است که ریتم خواستن نزدیکی و یا فاصله تان با هم اختلاف داشته باشد. درحالی که هر کس نیازمند فضای ارتباطی و فضای انفرادی است، طرفین معمولاً از اینکه چه کسی در چه زمانی چه چیز را می خواهد از حالت همگام بودن خارج می شوند. به هر دلیلی ممکن است یک نفر فضای انفرادی را بخواهد و در همان زمان شخص دیگر ارتباط را بخواهد.

مردم اغلب اختلاف در زمانبندی را با اختلاف در هدف اشتباه می گیرند. در نتیجه ممکن است فردی شریکش را "غیر صمیمی" و یا "بسیار نیازمند" ببیند. معمولاً در چنین مواقعی تعارض رخ می دهد که در نتیجه آن ترس هر دو طرف نسبت به طرد شدن و یا گیر افتادن توسط دیگری فعال می شود. در این آشفتگی، عامل واقعی - اختلافات زمانبندی طبیعی - نادیده گرفته می شود.

زمانبندی همچنین شامل چگونگی تلاش طرفین برای حل مشکلات است. برخی از افراد در ابتدا نیاز به زمان برای موشکافی یک مسئله دارند قبل از اینکه به صحبت درمورد آن بپردازند. برخی دیگر به دنبال یک راه حل سریع برای حل مشکلات هستند و سعی می کنند خیلی زود بحثی منطقی ارائه دهند. برخی نیاز به بروز دادن بی وقفه احساساتشان قبل از حل کردن منطقی مشکلات دارند. زمانبندی های متفاوت این سبک های مختلف باعث بوجود آمدن آشفتگی های جدید می شود.

مواقع زیاد دیگری هم تحت تأثیر زمانبندی هستند: زمانی که شما می خواهید کار کنید و یا بازی کنید. سریع تمام کردن وظایفتان زمانی که انرژی شما کم و یا زیاد می باشد. یا زمانی که می خواهید قدم مهمی را در یک رابطه بردارید. شرکای رمانتیک معمولاً اختلاف زمانبندی را در پاسخ های جنسی تجربه می کنند.

این کارت به شما هشدار می دهد تا اختلافات زمانبندی را به یک منبع تنش تبدیل نکنید. در مقابل اشتباهات مختلف مانند مسائل حل نشدنی در روابطتان آگاه باشید. آرام باشید. نفس بکشید. قلبتان را باز کنید. و موقعیت را بپذیرید.

به دنبال اطلاعاتی از شریکتان باشید تا نیازهای زمانبندی های مختلفتان را بهتر درک کنید. کشف کنید که چگونه می توانید با ریتم بهتری کار کنید. با یادگیری احترام گذاشتن به تفاوت ها در ریتم هایتان، می توانید از شکل گیری بسیاری از باورهای مخرب و غیر ضروری روابطتان جلوگیری کنید. مهمتر از آن اینکه می توانید در نهایت مشکل واقعی را حل کنید.

بازی دلفین ها را در آب در نظر بگیرید. اینکه چگونه و در چه زمانی می توانند به حرکات یکدیگر پاسخ دهند. اگر شما و شریکتان یاد بگیرید که تفاوت های زمانبندی یکدیگر را بپذیرید، به جای اینکه پا جلوی پای یکدیگر بگذارید می توانید با یکدیگر به راحتی برقصید.

 فال رابطه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

کارت قلب از شما می خواهد که در قلمرو قلبتان حرکت کرده و به ندای آن گوش دهید. هنگامی که شما در قلب خود هستید، می توانید با دیگران از محل شفقت و انرژی عشق در ارتباط باشید. قلب شما راه آرامی جدا از عقل دارد، بی حرف و آرام است. هنگامی که شما با همه چیز با قلب باز برخورد می کنید، می توانید به هر آنچه که می بینید، با احترام و پذیرش، پرتو بیافکنید.

برای رسیدن به قلب خود، حرکت و آگاهی خود را به پایین قفسه سینه خود ببرید، و با منبع درونی خود تماس برقرار کنید. به خودتان اجازه دهید تا آرامش یابید و نفس عمیق بکشید. تمرکز و توجه خود را به احساساتی که در قفسه سینه خود دارید، معطوف کنید. از عشق دعوت کنید تا در قلب شما راه یابد و جا باز کند! بعد از آن است که احساس گرما می کنید، و به انرژی آن وسعت می بخشید.

قلب باز می شود؛ شبیه به یک گل که به اشعه های گرم نور خورشید در یک روز کامل بهاری باز می شود. می توانید این حس عمیق که از آرامش درونی ناشی می شود را به یاد آورید؟ یک کره ی طلایی از نور خورشید را تجسم کنید که به آرامی قفسه سینه شما را پر می کند. اجازه دهید گرمای شما خارج از قلب تان هم شروع به تابش کند- و به جهان اطراف شما بتابد.

در باز کردن قلب تان، شما یک موقعیت عالی را به ارمغان می آورید برای تحمل کردن هر آنچه که ممکن است اتفاق بیافتد. شما می توانید برقراری ارتباط با قلب را در هر شرایطی انتخاب کنید - حتی جایی که در آن به صورت منفی واکنش نشان می دهید. قلب شما پر از قدرت است. آن را می توانید در هر لحظه ی آسان یا سختی باز کنید. شما ممکن است شگفت زده شوید با قدرت خورشیدی که در قلب شما می درخشد، حتی در شرایط بسیار نگران کننده.

در هر حال، باز کردن قلب تان، به این معنا نیست که شما باید نیازهای خود را فدا کنید. در واقع، قلب شما می تواند به شما کمک کند که به صدای نیازهای واقعی خود گوش کنید و اجازه دهید که شریک زندگی تان هم شما را بشنود. در نهایت، زندگی توام با عقل و احساس به شما اجازه می دهد تا به نتایج رضایت بخش تر دست یابید.

هنگامی که شما در قلب خود هستید، نیازی به قطع ارتباط با شریکتان در هنگام ابراز احساسات ناراحت کننده، ندارید. هنگامی که شما یک قلب باز دارید، می توانید به سادگی نفس بکشید و اجازه دهید که دیگران احساسات خود را بیان کنند. شما می توانید بی سر و صدا شاهد احساس امنیت و قدرت خود باشید. در شرایط دشوار، می توانید تشخیص دهید که شما و شریک زندگی تان در حال حرکت به سوی بهبود هستید - حتی اگر در ابتدا باید از لحظات تاریک و یا احساسات نگران کننده عبور کنید.

مانند هوای طوفانی، احساسات هم تنها لحظه ای از خورشید دور می مانند. قلب شما می داند که حتی باران - در قالب اشک - در خدمت یک هدف مثبت است. حتی در تاریکی شب، قلب شما به شما یادآوری می کند که خورشید هنوز وجود دارد. قلب شما می داند که خورشید در نهایت طلوع می کند. در قلب تان، شما می توانید یک خورشید طلایی را ببینید، احساس کنید در درون شما طلوع می کند و گرمای خود را که از درون قفسه سینه تان می تابد احساس کنید.

شما می توانید مطمئن شوید که خورشید در نهایت با شریک زندگی شما طلوع خواهد کرد. همانطور که تصور می کنید که از طلوع آفتاب، قلب شما می تواند بیشتر و بیشتر باز شود. همانطور که تصویر روشنی از طلوع خورشید را نگه می دارید، شفقت خود را می توانید برای خود و شریک زندگی تان به درخشش درآورید. در هر جریان، قلب شما می تواند به شما کمک کند که به سوی بهبود، رشد و درک بهتر حرکت کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۲۲۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد