//
کدخبر: ۴۵۱۸۲۴ //

فال رابطه | فال رابطه پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه پنجشنبه 9 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

خلوت به معنای با خود وقت گذراندن – بدون حضور هیچ شخص دیگری - است. این زمانی است که توجه شما فقط به خودتان است. این زمان را می توان صرف خوداندیشی کرد – گویی که تصویر خود را در برکه ای آرام می بینید و زمانی را صرف وارسی خود می کنید. یا می توانید زمانی را صرف انجام کارهایی کنید که ارتباط شما را با خودتان بیشتر می کند.

ارتباط با دیگران عالی است و روابط نیازمند زمان و توجه است. با این حال، لازم است که به همان اندازه زمان و توجه تان را به خود اختصاص دهید. کارت خلوت به شما یادآوری می کند که گذار بین دو حالت با هم بودن و خلوت کردن بخشی از یک رابطه ی سالم است. اگر کارت خلوت را اتخاب کنید یعنی زمان مناسبی برای توجه به نیازهای شخصی – یا نیازهای طرف مقابل – است تا زمانی را به تنهایی بگذرانید.

خلوت کردن با خود برای رشد شخصی بسیار مهم است – و خیلی چیزها را به فرد نشان می دهد. بدین طریق می توانید خود را بهتر بشناسید. به قلب خود مجال گشودن می دهید تا بتوانید خواسته ها، احساسات و نیازهای واقعی خود را کندوکاو کنید. خلوت کردن به فرد کمک می کند تا حدود فردی را حفظ کند و به او در رشد فردیت کمک می کند. به فرد مجال تامل درباره ی خود، کارهایش و مقصدش در زندگی می دهد.

صرف زمان برای انجام کارهای شخصی – تمدد اعصاب، کتاب خوانی، قدم زدن در طبیعت، یا کار روی پروژه ای خاص باعث پرورش عمیق فرد می شود. با خلوت کردن می توانید ظرفیت حقیقی خود برای لذت بردن، آرامش، و عشق درونی را بیابید.

خلوت کردن زمانی لازم است که وقت کافی برای همنشینی با خود صرف نکرده اید. این کارت در پاسخ به نیاز طرف مقابل برای اندکی دوری از هم رو می شود. نیاز به تنها بودن یکی از طرفین باعث احساس عدم امنیت در دیگری می شود. باید به خاطر داشته باشید که کمی خلوت کردن بخش مهم و سلامت یک رابطه است – و به معنای وجود "مشکل" در رابطه نیست. همه نیاز دارند تا زمانی را صرف خلوت با خود کنند.

برخی به اشتباه فکر می کنند که نیاز طبیعی به تنها بودن یعنی وجود مشکل در رابطه. بلکه اگر کسی هیچ وقت احساس نیاز به خلوت کردن نکند به معنای وجود مشکل است. تنها بودن برخی را عصبی می کند به همین دلیل سعی می کنند تا حد ممکن وقت خود را با کار و افراد مختلف پر کنند.

اگر میل به اجتناب از آن دارید، پس تنها بودن همان چیزی است که نیاز دارید. حس می کنید چیزی از درونتان در حال غلیان است. کارت خلوت پیامی است که به شما می گوید با درون خود ارتباط برقرار کنید – دل خود را باز کنید و از درون خود باخبر باشید. اینک زمان التیام شخصی و جوانی دوباره است.

مثل قدیمی "خودت را بشناس" مثل همیشه حیاتی است. می توان آن را چنین برداشت کرد که "زمانی را صرف با خود بودن کن". تمرکز بر درون را تمرین کنید – تا با خود ارتباط برقرار کنید و خود را بشناسید – و مستقیماً از رابطه با خود بهره مند شوید. با این کار نه تنها چیزی را از همسرتان نمی گیرید بلکه حس تمامیت، آرامش، و قلبی آکنده تر از با هم بودن را به رابطه می آورید.

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

رابطه ها، چه کوچک و چه بزرگ، توسط یک توافقی که ما تعریف می کنیم تعریف می شوند. در وسیعترین مقیاس، ما در مورد چگونگی عمل و صحبت کردن توافق می کنیم. بسیاری از این موافقت نامه ها ناخودآگاه هستند، و همانطور باقی می مانند تا زمانی که ما به تغییر آنها نیاز پیدا کنیم.

در یک مقیاس کوچکتر، ما موافقت نامه های خاصی را در مورد چیزهایی مانند ملاقات در زمان های خاص، درگیر شدن در فعالیت های خاص و یا انجام وظایف خاص به وجود می آوریم. چنین توافق نامه هایی معمولا اقدامات و زمان را مشخص می کنند. نگه داشتن این توافقات یک بلوک اعتماد در میان شرکا است. هر گاه شما موافقت نامه های خود را حفظ نکنید، آن اعتماد را نقض کرده اید.

انتخاب کارت توافق ممکن است نشان دهد که شما نیاز به تغییر یک توافق قدیمی و یا ایجاد یک توافق جدید دارید – تا به حل و فصل برخی از شرایط بپردازید و یا به حرکت در جهت یک هدف مثبت پیش بروید. این کارت از شما می خواهد تا برای ایجاد انواع توافقات آگاهانه تر قدم بردارید.

آیا شما تا به حال بدون آنکه به توافقی برسید آن را به حال خود رها کرده اید؟ موافقت نامه ها همیشه به راحتی حفظ نمی شوند. این امر به ویژه زمانی مهم است که شما به گفته خود زیاد اطمینان ندارید. در این مورد، بخشی از وجود شما ممکن است واقعا به توافق نرسیده باشد. با این حال، در این میان شما موافقت کرده اید، در حالیکه ممکن است از هر گونه سوال یا اعتراضی که بعدها پیش خواهد آمد آگاه نباشید.

کارت موافقت نامه ممکن است به شما بگوید که آگاهانه تر وارد یک مذاکره شوید. آیا شما تمایل دارید در همه موارد سریع به توافق برسید؟ آیا شما این کار را از روی ناچاری و فشار انجام می دهید؟ یا برای جلوگیری از درگیری، و یا اینکه شریکتان احساس بهتری داشته باشد انجام می دهید؟ هنگامی که زمان تحقق یک توافق می رسد، آیا شما با تاخیر جواب می دهید، و یا با نیمه قلبتان آن را قبول می کنید؟ آیا شما کارها را انجام می دهید زیرا از شما انتظار می رود، و شما از اینکه "نه" را بر زبان بیاورید ناراحتید؟ این علائم نشان می دهد که شما تمایل به ایجاد توافق، بدون توجه به احساس واقعی خود دارید.

این کارت به شما یادآوری می کند که گفتن "خیر" به اندازه "بله" گفتن مهم است. اگر شما در ساخت یک توافق به طور کامل به خودتان اطمینان ندارید، وضعیتی را بوجود آورده اید که ناخودآگاه در آن ممکن است توافق تان را بشکنید و یا در نگه داشتن آن به مشکل بر بخورید. ماده حیاتی برای حفظ توافقات روشن و واضح، آن است که از آنچه واقعا در وجود شما در زمان بستن موافقت نامه اتفاق می افتد کاملا آگاه باشید.

این کارت به شما نشان می دهد که در زمان انجام توافق، توجه زیادی به آنچه در ذهن و قلبتان می گذرد داشته باشید. توجه کنید که کاملا حس "بله" گفتن را در درون خود داشته باشید. به احساسات و یا نگرانی هایی که وجود دارند و آنها را بیان نمی کنید، خوب توجه کنید. اینکه از خود بپرسید "چه احساساتی و یا نیازهایی ممکن است شما را از نگهداری این توافق نامه منع کند" به شما بسیار کمک می کند.

بررسی موافقت نامه هایی که شما قبول می کنید یا نمی کنید و یا آنها را نگه می دارید یا نه، و یا در نگهداری آن دچار خشم می شوید، دری را برای خودشناسی به روی شما باز می نماید. در مورد تمام احساسات، نگرانی ها، و انگیزه هایتان در ایجاد یک توافق بحث کنید. در نتیجه شما توافق نامه هایی را ایجاد می کنید که می توانید با آنها زندگی کنید. شرکایی که این توافق ها را برای یکدیگر بدون هیچ خطری توضیح می دهند و دیدگاه های خود را با صدای رسا برای دیگری بیان می کنند و بر سر هر چیزی مذاکره می نمایند، رابطه ای با شیوه سالم تر با یکدیگر خواهند داشت. ایجاد و نگه داری موافقت نامه، با آگاهی و انتخاب، پایه اعتماد واقعی و درک متقابل را ایجاد می کند.

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

سرعت زیاد زندگی باعث شده تا بسیاری از ما انسانها احساس کمبود زمان کنیم. ما در زیر آوار برنامه زمانبندی مان دفن شده ایم و زمان زیادی در طول یک روز نداریم. ما زمان کمی برای برقراری ارتباط با دیگران داریم - به خصوص زمانهایی که پر انرژی تر هستیم و سرگرم مسائل دیگر نیستیم.

کارت زمان از شما می خواهد تا چگونگی تخصیص زمان به روابطتان را در نظر بگیرید. بسیاری از ما زمان مان را به تمرکز بر روابطی تخصیص می دهیم که توسط آن کاری را انجام دهیم - مانند یک تجارت، یک وظیفه، یک پروژه، و یا بزرگ کردن بچه هایمان. ممکن است در آرزوی وقت بیشتر برای با هم بودن باشیم، اما یک احساس مسئولیت، مدام ما را از این کار دور نگه می دارد.

کاملا واضح است اگر شما چیزی را ارزش گذاری کنید، مستلزم آن است که به آن تمایل داشته باشید. این مسئله برای روابط نیز مانند کسب و کار باید در لیست کارهایتان قرار گیرد. اگر شما زمان و انرژی کافی نگذارید، مشخص است که همه چیز از هم می پاشد. کارت زمان به شما کمک می کند تا در روابطتان زمان زیادی را بر روی اهداف خارجی متمرکز نکنید. شراکت شما زمانی موفقیت آمیز است که شما مطمئن باشید رابطه تان همراه با انرژی مثبت و رشد شخصی باقی می ماند.

هر رابطه ای شبیه یک باغ است. اگر می خواهید دائماً انرژی مثبت برداشت کنید باید مدام به آن رسیدگی کنید. اگر شما به آن نرسید و آب و غذا به آن ندهید، محصولاتتان خواهند مرد و دیگر چیزی برای برداشت ندارید. شما با حضور مداوم خود، به آن غذا می دهید. با اشکهای حاصل از احساساتتان به آن آب می دهید. این رابطه به رطوبت نیاز دارد - و همچنین به گرمای آفتابی که در قلبتان جای دارد.

کارت زمان یادآور این است که هر رابطه معنا داری از شما و شریکتان می خواهد تا برای همدیگر وقت بگذارید. اما نه فقط در راستای فعالیت های هدفمند. شما نیاز ندارید که بطور خاص برای پیاده روی یا بیرون رفتن برای تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی کنید.

در طول این زمان که به همراه شریکتان صرف می کنید، برای ایجاد یک ارتباط واقعی در دسترس باشید. چیزی که این رابطه را مخصوص می کند، این است که شما در واقع خودتان را به اشتراک می گذارید و کیفیت های مثبت خود را نشان می دهید - مانند شفقت، صبر، شادی، صلح، تفاهم، احترام و مراقبت صحیح، کیفیت هایی مانند گوش دادن به قلبتان و صحبت کردن از طریق قلبتان.

اگر با انجام دادن کارها سرتان را شلوغ کنید، ممکن است این کیفیت ها را در روابطتان تغذیه نکنید - که بعدها خشک و بی ثمر می شوند. گاهی اوقات مردم برای اجتناب از چیزی، به فعالیت های مختلف روی می آورند. اگر این اتفاق برای شما افتاد، کارت زمان می تواند شما را تشویق کند. بسیار مهم است که زمانی را با شریک خود بگذرانید - برای کشف و به اشتراک گذاشتن احساساتتان و پی بردن به اینکه واقعاً چه می گذرد. خطر فرار کردن از هر رابطه ای، این است که ممکن است کل روابطتان را از دست دهید.

شما و شریکتان مشغول بزرگ کردن باغتان هستید. می توانید در باغتان فقط علف هرز داشته باشید، یا اینکه با صرف وقت برای آن، انرژی مثبت، شادی، و تکامل برداشت کنید.

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

ابراز احساسات ما به یکدیگر، سنگ بنای موفقیت در روابط است. اما همیشه کار آسانی نیست - به ویژه که باید در شیوه ای سازنده مطرح شود. به تعداد کمی از ما در دوران کودکی چگونگی ابراز احساسات به روش سالم نشان داده شده است. بعضی از ما از اعتراف به احساسات خود دچار ناراحتی می شویم. به پسران اغلب گفته شده است که گریه نکنند و ترسشان را نشان ندهند، و به دختران گفته شده که خشمگین شدن در "شخصیت" آن ها نیست.

با گذشت زمان، ممکن است ما آموخته باشیم که برخی از احساسات مان را نگه داریم. در حال حاضر ممکن است ما با اینکه بدانیم چگونه و یا چه زمانی آنها را ابراز کنیم، مشکل داشته باشیم. ممکن است به نظر برسد که هرگز زمان مناسب برای صحبت کردن وجود نداشته باشد. ممکن است ما احساسات خود را حتی در زمانی که از ما خواسته شده است، ابراز نکنیم. به عبارت دیگر، ممکن است ما احساساتمان را از راهی بیان کنیم که در بهترین حالت، آنچه را که واقعا می خواهیم، به ما نمی دهد - و یا، در بدترین حالت، ایجاد آشوب بیشتری می کند. ما هنگامی که عصبانی هستیم منفجر می شویم، اگر صدمه دیده ایم تعطیل می شویم، و یا اگر احساس ترس کنیم چنگ می زنیم.

در یک رابطه سالم، بسیار مهم است که شما احساسات خود را به یکدیگر بیان کنید. احساسات سیگنال ها هستند. به اشتراک نگذاشتن احساسات، مانند رانندگی کردن در شب بدون چراغ است. هیچ کس متوجه نمی شود چرا شریکش به طور ناگهانی رابطه را متوقف می کند، یا به نوبه خود به دیگری پشت می کند. هیچ کس نمی داند که در ذهن طرف مقابل چه می گذرد!

به یکدیگر آنچه را که احساس می کنید تاثیری در رابطه تان دارد، بازگو کنید. اگر یکی از شما عصبانی است، یا صدمه دیده است، و یا ترسیده است، نیاز دارید آن را مطرح کنید. و شما نیاز دارید آن را به روشی مطرح کنید که شریک زندگی تان بدون اینکه حالت تدافعی، بسته، و یا واکنشی پیدا کند، قادر باشد صحبتهای شما را بشنود.

کارت ابراز احساسات از شما می خواهد به چگونگی بیان احساسات خود توجه کنید. ابراز احساسات، یک مهارت است که می توان آن را آموخت. مهم ترین مسئله در بیان احساسات این است که در راه سازنده، مطرح شود.

نظر درباره این که بیان احساسات شما سازنده است یا خیر توسط شریک تان انجام می گیرد – نه شما! به طور مثال، اگر شریک زندگی شما با فریاد زدن بحث را خاتمه می دهد، پس آن فریادها نمی توانند سازنده باشد! اگر احساسات شما شدید هستند، گاهی اوقات بهتر است تا زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا ذهن تان آنها را پردازش کند، به جای مطرح کردن آنها در آن موقع، آنها را در زمان دیرتری اما بدرستی مطرح کنید. چند نفس عمیق بکشید. شاید صحبت کردن با یک دوست یا نوشتن در مورد احساستان بتواند کمک کننده باشد. زمانی که شما دوباره نزد شریک زندگی خود باز می گردید، ممکن است بتوانید ارتباط بهتری برقرار کنید.

در به اشتراک گذاری احساسات ، اغلب بهتر آن است که یک نفر به بیان احساسات بپردازد و دیگری صرفا شنونده باشد تا اینکه هر دو با هم بخواهند یک مرتبه به بیان احساسات بپردازند. وقتی که نوبت شما رسید، قصد واقعی خود را بگویید. آیا در این زمان به تخلیه احساسات خود می پردازید همراه با صدمه زدن به روحیات شریک زندگی تان - یا به بیان چیزهایی که می تواند رابطه شما را بهبود بخشد و به درک بیشتر کمک کند، می پردازید؟

این خیلی کمک کننده است که در چنین شرایطی چگونه براحتی احساسات خود را مطرح کنید - "من احساس ناراحتی می کنم"، "من احساس ترس می کنم"، "من احساس خشم می کنم" از کلمه "من" استفاده کنید - و از کلمه "شما" برحذر باشید. جملات کوتاه بکار ببرید. بدون قضاوت و هیچ سرزنشی. بدون تجزیه و تحلیل. هیچ جمله ای مانند "من احساس می کنم تو به من توجه نمی کنی" به کار نبرید. یا "تو مرا به خاطر تنبل بودنت عصبانی می کنی." هرگز شریک زندگی خود را به دلیل احساسی که دارید از خودتان دور نکنید.

احساسات خود را بیان کنید به دلیل اینکه مهم است که به شریک زندگی خود بگویید چه اتفاقی برای شما رخ داده است. به عنوان شنونده، به سادگی به احساس حال حاضر طرف مقابل احترام بگذارید، به جای اینکه تلاشی برای رفع و یا تغییر آن بکنید. این کارت از شما می خواهد راه های سازنده ی بیان احساسات خود را گسترش دهید. در انجام این کار، شما واقعا باید به احساسات خود افتخار کنید – به این دلیل که شما پیام آن ها را دریافت می کنید و این شانس را دارید که شنیده شوید.

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

کارت جریان داشتن در مورد راه تجربه کردن احساسات است. احساساتی مانند خشم، درد، غم، خستگی، ترس، یا غم و اندوه. چگونه تلاش می کنید از این احساسات دوری کنید؟ آیا تا به حال متوجه شده اید که هنگامی که اجازه نمی دهید که احساساتتان از طریق شما جریان یابند، آنها زندگی شما را به شدت محدود می کنند؟

یک جریان جاری می تواند به ما بیاموزد که چگونه احساسات به طور طبیعی حرکت می کنند. گاهی این جریان ملایم و کم عمق است و گاهی عمیق. گاهی اوقات ملایم و آرام است. گاهی اوقات به شدت و سرعت پیش می رود. با این حال، جریان در حال حرکت است

کارت جریان داشتن، شما را تشویق می کند تا به احساساتتان اجازه بدهید جریان داشته باشند. احساسات می توانند مانند آب حرکت کنند، و خیلی بهتر است که اجازه دهید آنها جریان داشته باشند – نه اینکه آنها را نگه دارید، و یا برای جلوگیری از جریان داشتن آن ها سعی و تلاش کنید. اگر قلب خود را باز بگذارید و احساسات خود را رها کنید، همه چیز در امان خواهد بود. با نگه داشتن، شما نمی توانید مانع احساسات درونی تان شوید. اگر در برابر آنها مقاومت نکنید، آنها را آزاد می گذارید تا مثل آب حرکت کنند و جریان داشته باشند.

چگونه می توانید تشخیص دهید که در برابر احساس تان مقاومت می کنید؟ یکی از نشانه ها این است که سعی می کنید مشکلات عاطفی ذهنی تان را حل کنید. ممکن است درگیر استدلال کردن شوید، قضاوت کردن، مقایسه کردن، انتقاد کردن، سرزنش کردن، برچسب زدن، توجیه کردن. و تنها کاری که انجام نمی دهید به سادگی احساس کردن است.

کارت جریان از شما می خواهد به طور کامل احساسات خود را درک کنید. بجای ماندن در ذهن خود، آگاهی خود را به قلب تان ببرید - و به سادگی هر آنچه که احساس می کنید را تجربه کنید. با آن روبرو شوید. قبول کنید. نفس عمیق بکشید. و فقط آن را احساس کنید. بدون اینکه کلمه ای بگویید. بدون آن که نیاز باشد آن را ناپدید کنید و یا از بین ببرید. آن را احساس کنید طوری که انگار آن تنها چیزی است که وجود دارد. اگر احساسات یک نهر باشد، پس در آن شیرجه بزنید و کاملا غوطه ور شوید! در تجربه کامل خود آبتنی کنید - و به طور کامل پاک شوید!

این کارت در مورد اجازه دادن و آزاد گذاشتن احساسات است تا در دنیای درون خود جریان داشته باشد. آزادی ای که در اینجا از آن صحبت می شود این گونه نیست که اجازه دهید احساسات شما مثل آب از یک شلنگ آتش نشانی با فشار بالا، به سمت شریک زندگی تان فوران کند.

اجازه دادن به احساسات جاری به صورت آزادانه در حضور یک شریک می تواند شفابخش باشد - و یا می تواند به آشفتگی بزرگی منجر شود! اگر شریک زندگی شما مایل و قادر باشد که در سکوت شاهد احساساتتان باشد، در واقع می تواند بسیار مفید باشد. اما مراقب هرگونه برچسب کلامی، علل، دلایل، و یا سرزنش نسبت به آنچه که احساس می کنید، باشید. سعی کنید تمام بحث گذشته را رها کنید. به سادگی احساسات خود را - بدون بازی با کلمات تجربه کنید. اگر نمی توانید این کار را بکنید، ممکن است بهتر باشد که احساسات خود را درک کرده و بعدا دوباره درباره اش صحبت کنید. همانطور که شما کاملا احساسات خود را تجربه می کنید، باید حضور آن ها را به عنوان یک دوست درک کنید.

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

تمامیت چیست؟ تمامیت در مجموعه ای از تجاربی منعکس می شود که فرد آزاد است تا آن را درآغوش بگیرد. در این بین خوشحالی، ناراحتی، سعادت، ترس، خشم، احساس، شوخ طبعی، امید، لطافت، خشونت، قدرت پذیرش، ابراز وجود، عشق، تنفر، بینش، عقلانیت، عملگرایی و ایده آل گرایی هم به چشم می خورد. این ها تعداد اندکی از انواع وجوه انسانی است. اما افراد معدودی قادر به بیان تمام آن ها هستند – اغلب ممکن است خیلی از این وجوه را رد کنیم.

همه ی افراد بشر پتانسیل کامل بودن را دارند. اما از کودکی به او می آموزند که دامنه ی نیازهایت را محدود کن. خانواده به فرد می آموزد که فکر کردن، عمل کردن، و طرز ابراز کردن خود را محدود کن. شخصیت فرد به واسطه ارتباط با هم سن و سالان، هنجارها، وظایف مرتبط با جنسیت و کلیشه های جامعه شکل می گیرد. در نتیجه با تجربه ی مجموعه ی کوچکی از این وجوه، زندگی فرد پایان می یابد.

مثلاً از قدیم مردها باید منطقی، قوی، و ساکت باشند و احساساتی مثل ترس، آسیب دیدگی، و ناراحتی را بیان نکنند. درحالیکه احساساتی بودن زن ها ایرادی ندارد اما از قدیم آموخته اند که تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را به کار نگیرند.

گذشته ی ما هر چه که بوده، همگی با تجربه ی یک سری از صفات خاص انسانی به زندگی خود خاتمه داده اند. برخی در صحبت کردن و تعقل قوی هستند. برخی به لحاظ احساسی برونگرا هستند. برخی افراد سرسخت و قاطع اند. برخی نرم و منعطف اند. برخی فقط در ابراز یک حالت احساسی استعداد دارند – شادی، خوشحالی، ترس، یا خشم. برخی دیگر به ندرت حسی را تجربه کرده اند. شما چه ویژگی دارید؟

کارت تمامیت به شما یادآوری می کند که از ویژگی های به اصطلاح زنانه و مردانه ی خود استفاده کنید. صرف نظر از جنسیت، انسان بودن آمیزه ای است از عقل و احساس، فعال و پذیرا، سخت و نرم، عملی و عینی گرا.

لازم نیست که فقط به خاطر آموزش های کودکی بخشی از میراث انسانیت خود را رها کنیم. کارت تمامیت از شما می خواهد تا به درون خود بنگرید و بخش هایی از وجود خود را که سالهاست به خواب رفته، بیدار کنید. مهم نیست که در کودکی چطور تعلیم دیده اید، برخورداری از تمام ظرفیت انسانی حق طبیعی شماست.

مهمترین راه برای بسط استعدادهای خود از طریق رابطه است. همه با هم تفاوت دارند و این یک اتفاق نیست که برخی در بعضی از زمینه ها از برخی دیگر بهترند. تفاوت های شما و زوجتان فرصتی است برای رشد استعدادهای درونی تان. می توانید از طرف مقابل خود ویژگی هایی را یاد بگیرید که تاکنون آنها را تجربه نکرده اید. این ویژگی ها را می توانید به شیوه ی منحصر بفرد خود پرورش دهید. بدین طریق می توان راه های جدیدی را – از طریق افرادی متفاوت – تجربه کرد.

البته لازم نیست که قبل از ایجاد یک رابطه ی سالم به تمامیت برسید. اما اگر خود را وقف تمامیت کنید و تفاوت را بپذیرید، می توانید استعدادهای خود را با تجربه ای شاد و موفق تعمق ببخشید.

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

یک رابطه از بسیاری جهات درست مانند رقص است. زمانبندی در روابط همانند رقص بسیار مهم است. تفاوت در هماهنگی طرفین معمولاً منجر به بزرگترین مشکل آنها می شود. آنها به ندرت به این مسئله توجه می کنند که زمانبندی فاکتور مهمی است. در عوض آنها بیشتر یکدیگر را سرزنش می کنند و رابطه خود را "رابطه بد" می نامند.

زمانبندی زمانی اتفاق می افتد که دو نفر بصورت همگام حرکت کنند. وقتی زمانبندی نداشته باشید شما و شریکتان با یکدیگر مطابقت ندارید و با هم حرکت نمی کنید. حتی ممکن است در دو جهت مخالف حرکت کنید! کارت زمانبندی به شما یادآوری می کند که انتظار نتیجه را داشته باشید. اگر نبینید که ریتم شما متفاوت است، تنش به وجود می آید. بسیاری از مشکلات فقط از زمانبندی نشأت می گیرند، اما ممکن است شما به اشتباه گمان کنید که علت آنها چیز دیگریست.

اختلاف در زمانبندی چه موقع رابطه شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

یکی از مواقع، زمانی است که ریتم خواستن نزدیکی و یا فاصله تان با هم اختلاف داشته باشد. درحالی که هر کس نیازمند فضای ارتباطی و فضای انفرادی است، طرفین معمولاً از اینکه چه کسی در چه زمانی چه چیز را می خواهد از حالت همگام بودن خارج می شوند. به هر دلیلی ممکن است یک نفر فضای انفرادی را بخواهد و در همان زمان شخص دیگر ارتباط را بخواهد.

مردم اغلب اختلاف در زمانبندی را با اختلاف در هدف اشتباه می گیرند. در نتیجه ممکن است فردی شریکش را "غیر صمیمی" و یا "بسیار نیازمند" ببیند. معمولاً در چنین مواقعی تعارض رخ می دهد که در نتیجه آن ترس هر دو طرف نسبت به طرد شدن و یا گیر افتادن توسط دیگری فعال می شود. در این آشفتگی، عامل واقعی - اختلافات زمانبندی طبیعی - نادیده گرفته می شود.

زمانبندی همچنین شامل چگونگی تلاش طرفین برای حل مشکلات است. برخی از افراد در ابتدا نیاز به زمان برای موشکافی یک مسئله دارند قبل از اینکه به صحبت درمورد آن بپردازند. برخی دیگر به دنبال یک راه حل سریع برای حل مشکلات هستند و سعی می کنند خیلی زود بحثی منطقی ارائه دهند. برخی نیاز به بروز دادن بی وقفه احساساتشان قبل از حل کردن منطقی مشکلات دارند. زمانبندی های متفاوت این سبک های مختلف باعث بوجود آمدن آشفتگی های جدید می شود.

مواقع زیاد دیگری هم تحت تأثیر زمانبندی هستند: زمانی که شما می خواهید کار کنید و یا بازی کنید. سریع تمام کردن وظایفتان زمانی که انرژی شما کم و یا زیاد می باشد. یا زمانی که می خواهید قدم مهمی را در یک رابطه بردارید. شرکای رمانتیک معمولاً اختلاف زمانبندی را در پاسخ های جنسی تجربه می کنند.

این کارت به شما هشدار می دهد تا اختلافات زمانبندی را به یک منبع تنش تبدیل نکنید. در مقابل اشتباهات مختلف مانند مسائل حل نشدنی در روابطتان آگاه باشید. آرام باشید. نفس بکشید. قلبتان را باز کنید. و موقعیت را بپذیرید.

به دنبال اطلاعاتی از شریکتان باشید تا نیازهای زمانبندی های مختلفتان را بهتر درک کنید. کشف کنید که چگونه می توانید با ریتم بهتری کار کنید. با یادگیری احترام گذاشتن به تفاوت ها در ریتم هایتان، می توانید از شکل گیری بسیاری از باورهای مخرب و غیر ضروری روابطتان جلوگیری کنید. مهمتر از آن اینکه می توانید در نهایت مشکل واقعی را حل کنید.

بازی دلفین ها را در آب در نظر بگیرید. اینکه چگونه و در چه زمانی می توانند به حرکات یکدیگر پاسخ دهند. اگر شما و شریکتان یاد بگیرید که تفاوت های زمانبندی یکدیگر را بپذیرید، به جای اینکه پا جلوی پای یکدیگر بگذارید می توانید با یکدیگر به راحتی برقصید.

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

امنیت خاک حاصل خیزی است که باعث رشد و شکوفایی رابطه می شود. به طرفین رابطه اجازه می دهد تا به موفقیت بیشتری دست یابند و لذت بیشتری ببرند. در امنیت است که هر فردی احساس می کند او را همانگونه که هست تمام و کمال پذیرفته اند.

نشانه ی امنیت در رابطه این است که هر دو طرف بتوانند احساسات خود را بیان کنند – آنچه که واقعاً می خواهند و نیاز دارند. آنها می توانند ترس ها، دردها، و رازهای تلخ خود را با هم درمیان بگذارند – و اطمینان داشته باشند که از پشتیبانی همدیگر برخوردار خواهند شد. با علم به اینکه کسی به امیدها، تمایلات، و رویاهای سرکش آنها گوش می دهد و احترام می گذارد می توانند احساسات خود را بروز دهند.

برای اغلب افراد این امنیت همانند رویاست. چه چیز باعث می شود که اینگونه به نظر برسد؟ به یک دلیل؛ اغلب ما در کودکی می آموزیم که نمی توان احساسات، نیازها، خواسته ها، و امیدها را آزادانه بیان کرد. حتی می آموزیم که باید این خواسته ها را سرکوب کرد. تعداد کمی از ما صریح و شفاف بودن را آموخته ایم – تا بتوانیم افکار و احساسات خود را در میان بگذاریم – بدون ترس از قضاوت.

لازم است که این حس امنیت با یکدیگر بودن را در رابطه حفظ کنیم. با ایجاد امنیت، می توان در نهایت درهای درون قلب را باز کرد و خود را وارد رابطه ای سالم، زنده، و عاشقانه کنیم. با امنیت می توان خود را در اختیار دیگری گذاشت و در نهایت ماهیت دوست داشتنی و واقعی خود را درک کنیم.

ایجاد امنیت ساده و راحت نیست. به چالش کشیدن محرومیت ها و ترس های قدیمی جسارت می خواهد تا بتوان به چشمان "اژدها" نگاه و کرد و با چیزهایی روبرو شد که همیشه آنها را سرکوب و رد کردیم. ریسک کردن و درمیان گذاشتن خواسته ها، نیازها و احساسات واقعی – و گوش دادن با قلب و جان به - شریک زندگی جسارت می خواهد. احساس امنیت نیازمند دو نفر است که قادر باشند هر کاری بکنند تا این حس را در زندگی ایجاد کنند. به افرادی نیاز دارد که با چالش ها روبرو می شوند.

کلید امنیت پذیرش است. پذیرش فضای لازم برای همه چیز را به وجود می آورد. در عبور از هر راهی باید قبل از حرکت به سمت جلو، باید قادر باشید سریع قدم بردارید. هر وقت که همه چیز را همانگونه که هست پذیرفتید، می توانید حرکت رو به جلو داشته باشید.

برای احساس امنیت در رابطه به چه چیزی نیاز دارید؟ کارت امنیت از شما می خواهد تا با طرف مقابل خود درباره ی نیاز به حس امنیت صحبت کنید. این استدلال هایی است که ممکن است به آنها برسید: موضوعات به اشتراک گذاشته شده محرمانه می مانند؛ از آنچه که به شما می گوید علیه اش استفاده نمی کنید؛ می توانید شاهد کارهای هم باشید و قضاوت نکنید؛ می توانید همه چیز را بپذیرید و مشکلات را التیام ببخشید – حتی اگر هنوز نمی دانید که چطور باید این کار را کرد. درباره ی نهایت امنیت بحث کنید، جاییکه تمام احساسات را بتوان حس کرد و تمام داستان ها را بتوان شنید و تمام نیازها را مطرح کرد.

بپذیرید که کار را از هرجا که هستید آغاز کنید. امنیت مرحله به مرحله ایجاد می شود. هر آنچه را که فکر می کنید مناسب است به اشتراک بگذارید. راجع به مسائلی که اکنون آماده ی رویارویی با آن نیستید به توافق برسید. به راه هایی فکر کنید که شما را از اشتباه کردن در رابطه باز می دارد. صبور باشید. آرام باشید. بدانید که رشد کامل به زمان – و اعتماد- و امنیت نیاز دارد. زمان به سادگی می گذرد اما در نهایت باعث می شود که شما به سمت خوشحالی و موفقیت در کنار هم بروید.

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

کلمات زیادی وجود دارند که ما عموماً آنها را بدون فهمیدن قدرتشان و یا خطرشان رد و بدل می کنیم. کلمات بزرگی مانند "احترام" ، "حمایت" و "عشق" – و کلمات مضری مانند "تنبل" ، "خودخواه" و "بی عاطفه". تمام این کلمات معمولاً در یک چیز مشترک هستند: همه آنها معانی مبهمی دارند. هر یک از ما آنها را بطور متفاوتی تعریف می کنیم.

چنین کلمات مبهمی، معمولاً بر اساس سرگذشت شخصی ما و یا تجربه های خاص در حال رشدمان دارای معنا می شوند. بنابراین، معمولاً معنای هر کلمه برای هر فرد با فرد دیگر کاملاً متفاوت است. با این حال، با وجود تعاریف مختلف هریک از ما از این کلمات، آن ها را بعنوان ابزاری دقیق برای برقراری روابطمان استفاده می کنیم.

کلمات مبهم معمولاً مشکلات بزرگی را برای ما بوجود می آورند زیرا احتمالاً در قضاوت هایمان، شکایات و انتقاداتمان از آنها استفاده می کنیم. چیزی که این مسئله را خطرناک می کند این است که هم گوینده و هم شنونده بر این باورند که آنچه که ابلاغ شده است را درک کرده اند. نگاهی بیندازیم به عبارت "تو خودخواه هستی". شما با شنیدن این عبارت به احتمال زیاد واکنشی تدافعی از خود نشان می دهید. حتی صبر نمی کنید تا متوجه شوید که منظور دقیق طرف مقابلتان از عبارت "خودخواه" چه بوده است.

کارت تعاریف به شما هشدار می دهد که از به دام افتادن در تله ای که کلمات مبهم منفی ایجاد کرده اند آگاه باشید. از آنجا که ما عادت داریم این کلمات را رد و بدل کنیم، دیدن این دام معمولاً سخت است. شما باید بسیار هوشیار باشید. زمانی که برچسبی مانند "خودخواه" را می شنوید – یا حتی اگر گوینده باشید، لحظه ای درنگ کنید. به خودتان یادآوری کنید که ممکن است گفتگوی سازنده تری ترجیح داده شود.

شما می توانید انتقادات مبهم و تیره را با خاص کردن آنها، به ارتباطات سازنده تبدیل کنید. به همین سادگی. اگر کسی شما را "خودخواه" صدا کرد، منظورش را از به کار بردن آن عبارت در رفتارهای متفاوت بیابید. برای این کار، از او بپرسید "چه حرفی را زده ام یا چه کاری را انجام داده ام که من را در برابر شما خودخواه جلوه داده است؟" شما باید کلمات مبهم را بشکنید. اگر به شما برچسب "خودخواه" زده اند، آن را شخصی ندانید. فقط به دنبال نشان دادن واکنش نباشید. در عوض از شریکتان بخواهید جزئیات بیشتری در اختیارتان بگذارد. و اگر شما به شریکتان این برچسب را نسبت داده اید، باید درنگ کنید و جزئیات بیشتری را ارائه دهید.

با جزئی تر بودن، می توانید به جای ایجاد موقعیتی که در آن افراد حالت تدافعی بگیرند، موضوع را روشن سازید. دادن جزئیات، آگاهی بهتر و بیشتری به دیگران و شما می دهد. این کار شما را از سوء تفاهم ها نجات می دهد. همچنین باعث می شود که درمورد رفتار آینده تان – هنگامی که قلبتان کاملاً باز است و تمایل به تغییر در رفتارتان دارید، اطلاعات بیشتری بدست آورید.

این مسئله درمورد کلمات مبهم منفی بیشتر صدق می کند. جالب اینکه، به کار بردن کلمات مبهم، درمورد کلمات مثبت هم همان ویژگی را دارند. این می تواند به شما قدرت بیشتری برای ایجاد لذت و تکامل در روابطتان ببخشد. معنی خاص تر کلمات مثبت را کشف کنید – مانند "عشق" یا "احترام". می توانید چیزی بیش از معنی کلمه "احترام" را با بکارگیری عملی که آنها را محترم جلوه دهد یاد بگیرید. برای این کار بپرسید "چه حرفی را باید بزنم یا چه کاری را باید انجام دهم تا به شما نشان دهم که برای شما احترام قائلم؟" جواب آنها به شما راههای خاصی را نشان می دهد که احترامتان را به آنها نشان دهید – راههایی که آن را لمس کنند، راههایی که منجر به لذت متقابل شود.

بنابراین، اینکه شما در حال پاسخ به نظرات منفی باشید و یا در جستجوی راههای جدید برای تکامل مثبت، این کارت به شما یادآوری می کند تا از کلمات مبهم آگاه باشید. تمام جزئیات را بپرسید و توضیح دهید!

 فال رابطه ۹ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

تمامیت چیست؟ تمامیت در مجموعه ای از تجاربی منعکس می شود که فرد آزاد است تا آن را درآغوش بگیرد. در این بین خوشحالی، ناراحتی، سعادت، ترس، خشم، احساس، شوخ طبعی، امید، لطافت، خشونت، قدرت پذیرش، ابراز وجود، عشق، تنفر، بینش، عقلانیت، عملگرایی و ایده آل گرایی هم به چشم می خورد. این ها تعداد اندکی از انواع وجوه انسانی است. اما افراد معدودی قادر به بیان تمام آن ها هستند – اغلب ممکن است خیلی از این وجوه را رد کنیم.

همه ی افراد بشر پتانسیل کامل بودن را دارند. اما از کودکی به او می آموزند که دامنه ی نیازهایت را محدود کن. خانواده به فرد می آموزد که فکر کردن، عمل کردن، و طرز ابراز کردن خود را محدود کن. شخصیت فرد به واسطه ارتباط با هم سن و سالان، هنجارها، وظایف مرتبط با جنسیت و کلیشه های جامعه شکل می گیرد. در نتیجه با تجربه ی مجموعه ی کوچکی از این وجوه، زندگی فرد پایان می یابد.

مثلاً از قدیم مردها باید منطقی، قوی، و ساکت باشند و احساساتی مثل ترس، آسیب دیدگی، و ناراحتی را بیان نکنند. درحالیکه احساساتی بودن زن ها ایرادی ندارد اما از قدیم آموخته اند که تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را به کار نگیرند.

گذشته ی ما هر چه که بوده، همگی با تجربه ی یک سری از صفات خاص انسانی به زندگی خود خاتمه داده اند. برخی در صحبت کردن و تعقل قوی هستند. برخی به لحاظ احساسی برونگرا هستند. برخی افراد سرسخت و قاطع اند. برخی نرم و منعطف اند. برخی فقط در ابراز یک حالت احساسی استعداد دارند – شادی، خوشحالی، ترس، یا خشم. برخی دیگر به ندرت حسی را تجربه کرده اند. شما چه ویژگی دارید؟

کارت تمامیت به شما یادآوری می کند که از ویژگی های به اصطلاح زنانه و مردانه ی خود استفاده کنید. صرف نظر از جنسیت، انسان بودن آمیزه ای است از عقل و احساس، فعال و پذیرا، سخت و نرم، عملی و عینی گرا.

لازم نیست که فقط به خاطر آموزش های کودکی بخشی از میراث انسانیت خود را رها کنیم. کارت تمامیت از شما می خواهد تا به درون خود بنگرید و بخش هایی از وجود خود را که سالهاست به خواب رفته، بیدار کنید. مهم نیست که در کودکی چطور تعلیم دیده اید، برخورداری از تمام ظرفیت انسانی حق طبیعی شماست.

مهمترین راه برای بسط استعدادهای خود از طریق رابطه است. همه با هم تفاوت دارند و این یک اتفاق نیست که برخی در بعضی از زمینه ها از برخی دیگر بهترند. تفاوت های شما و زوجتان فرصتی است برای رشد استعدادهای درونی تان. می توانید از طرف مقابل خود ویژگی هایی را یاد بگیرید که تاکنون آنها را تجربه نکرده اید. این ویژگی ها را می توانید به شیوه ی منحصر بفرد خود پرورش دهید. بدین طریق می توان راه های جدیدی را – از طریق افرادی متفاوت – تجربه کرد.

البته لازم نیست که قبل از ایجاد یک رابطه ی سالم به تمامیت برسید. اما اگر خود را وقف تمامیت کنید و تفاوت را بپذیرید، می توانید استعدادهای خود را با تجربه ای شاد و موفق تعمق ببخشید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد