//
کدخبر: ۴۵۱۵۶۵ //

فال راز | فال راز یکشنبه۵ فروردین ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال راز | فال راز یکشنبه5 فروردین 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال راز را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

  فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

زمانی که از مسائلی در زندگیتان شکایت می کنید روی فرکانس شکایت کردن قرار گرفته اید و نمی توانید چیزهایی را که می خواهید جذب کنید، فرکانس افکار خود را تغییر دهید و آن را روی فرکانس شادی وشکرگزاری قرار دهید، اولا باعث می شود حال وهوای خوبی پیدا کنید و ثانیا آنچه را که می خواهید می توانید جذب کنید .

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

حالت طبیعی وجود ما شادی است. اندیشیدن به افکار منفی، به زبان آوردن کلمات منفی، و احساس بدبختی کردن، انرژی زیادی از ما می گیرد. راه آسان در گفتار نیک، پندار نیک، و کردار نیک است. راه آسان را برگزینید

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

یادت باشه قرار نیست تو بار مشکلاتو به دوش بکشی... قرار نیست تو با مشکلات بجنگیی ... فقط درخواست کن و بارتو بسپار به خدا ... وظیفه تو شادی و لذت بردن از زندگیه ... وایسا کنار و ببین خدا و کائنات چه جوری همه چیزو طبق خواستت مهیا میکنه !

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

حسد بزرگترین دشمن عشق است.

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

بخشیدن راه ستاندن را می گشاید.

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

تو می توانی قانون جذب را در همه جا ببینی. تو همه چیز را به سوی خودت جذب می کنی: افراد، موقعیت ها، سلامتی، پول، بدهکاری، لذت، اتومبیلی را که می رانی، جامعه ای را که در آن زندگی می کنی. تو همه و همه را عین مغناطیس به سوی خود می کشانی. هرآنچه را درباره اش فکر کنی، نزد خود می آوری. کل حیات تو تجلی افکار موجود در سرت است.

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

برای این که بگذارید کائنات چیزهای شادتر و بهتری به شما ببخشد، باید به اطراف خود بنگرید و همین جا و همین الان بابت چیزهای خوب موجود شاکر باشید. زیبایی ها را بجویید و نعمت های اطراف تان را بشمارید. نارضایتی چیزهای شادتر و بهتر را به زندگی تان نمی آورد. نارضایتی شما را در نقطه ای که هستید، میخکوب می کند. ولی قدردانی از داشته ها، چیزهای شادتر و بهتر را جذب شما می کند.

یادتان باشد که شما آهن ربا هستید! قدردانی، قدردانی را جذب می کند!

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

مردم حتی تصورش را هم نمی توانند بکنند که اعمالشان بر تن آنها چه اثری می گذارد. هر مرضی علتی ذهنی دارد. چه بسا آدمی با دریافت این حقیقت که تن او در ذهن الهی، صورتی است در اوج کمال، شفایی آنی یابد. اما اگر به تفکر منفی و احتکار و نفرت و ترس و ملامت ادامه دهد، مرض باز خواهد گشت.

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

مرگ و زندگی در قدرت زبان است! (امثال: 18: 21)

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

یکی دیگر از راه های استفاده از قانون جذب به نفع خود این است: هر شب، قبل از این که به خواب بروید، لحظات خوب روز را در ذهن بازپخش کنید و بابت هرکدام صمیمانه خدا را شکر کنید. بعد به فردا بیندیشید و نیت کنید فردا روز خارق العاده ای خواهید داشت که سرشار از عشق و شادی و مملو از خیرت و برکت برای تان خواهد بود. نیت کنید که فردا بهترین روز زندگی تان خواهد بود. فردا صبح که بیدار شدید، قبل از این که از رختخواب بلند شوید، نیت های دیشب خود را اعلام کنید و از این بابت که هم اکنون آن ها را دریافت کرده اید، سپاس ویژه ی خود را ابراز دارید.

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

منشاء هر چیزی از ذهن است؛ آن چه را در بیرون می جویید، پیش تر در تملک شما است. فکر منشاء خواسته ی شما است.

جنریو بهرند

 فال راز ۵ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

به خودتان اجازه ندهید در ناامیدی ها غرق شوید:

ناامیدی تنها باعث جذب اتفاقاتی است که ناراحتی شما را بیشتر خواهند کرد و تنها نشانه آن است که شما به هدفی که در زندگی آرزویش را داشته اید، نرسیده اید. بنابراین به جای حسرت خوردن برای از دست دادن آرزوهایتان، تنها به آنچه دوست دارید و می خواهید، فکر کنید.

 

 

منبع: ساقیا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۵۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد