//
کدخبر: ۴۵۱۵۰۹ //

فال رابطه | فال رابطه دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه دوشنبه 6 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

یک رابطه از بسیاری جهات درست مانند رقص است. زمانبندی در روابط همانند رقص بسیار مهم است. تفاوت در هماهنگی طرفین معمولاً منجر به بزرگترین مشکل آنها می شود. آنها به ندرت به این مسئله توجه می کنند که زمانبندی فاکتور مهمی است. در عوض آنها بیشتر یکدیگر را سرزنش می کنند و رابطه خود را "رابطه بد" می نامند.

زمانبندی زمانی اتفاق می افتد که دو نفر بصورت همگام حرکت کنند. وقتی زمانبندی نداشته باشید شما و شریکتان با یکدیگر مطابقت ندارید و با هم حرکت نمی کنید. حتی ممکن است در دو جهت مخالف حرکت کنید! کارت زمانبندی به شما یادآوری می کند که انتظار نتیجه را داشته باشید. اگر نبینید که ریتم شما متفاوت است، تنش به وجود می آید. بسیاری از مشکلات فقط از زمانبندی نشأت می گیرند، اما ممکن است شما به اشتباه گمان کنید که علت آنها چیز دیگریست.

اختلاف در زمانبندی چه موقع رابطه شما را تحت تأثیر قرار می دهد؟

یکی از مواقع، زمانی است که ریتم خواستن نزدیکی و یا فاصله تان با هم اختلاف داشته باشد. درحالی که هر کس نیازمند فضای ارتباطی و فضای انفرادی است، طرفین معمولاً از اینکه چه کسی در چه زمانی چه چیز را می خواهد از حالت همگام بودن خارج می شوند. به هر دلیلی ممکن است یک نفر فضای انفرادی را بخواهد و در همان زمان شخص دیگر ارتباط را بخواهد.

مردم اغلب اختلاف در زمانبندی را با اختلاف در هدف اشتباه می گیرند. در نتیجه ممکن است فردی شریکش را "غیر صمیمی" و یا "بسیار نیازمند" ببیند. معمولاً در چنین مواقعی تعارض رخ می دهد که در نتیجه آن ترس هر دو طرف نسبت به طرد شدن و یا گیر افتادن توسط دیگری فعال می شود. در این آشفتگی، عامل واقعی - اختلافات زمانبندی طبیعی - نادیده گرفته می شود.

زمانبندی همچنین شامل چگونگی تلاش طرفین برای حل مشکلات است. برخی از افراد در ابتدا نیاز به زمان برای موشکافی یک مسئله دارند قبل از اینکه به صحبت درمورد آن بپردازند. برخی دیگر به دنبال یک راه حل سریع برای حل مشکلات هستند و سعی می کنند خیلی زود بحثی منطقی ارائه دهند. برخی نیاز به بروز دادن بی وقفه احساساتشان قبل از حل کردن منطقی مشکلات دارند. زمانبندی های متفاوت این سبک های مختلف باعث بوجود آمدن آشفتگی های جدید می شود.

مواقع زیاد دیگری هم تحت تأثیر زمانبندی هستند: زمانی که شما می خواهید کار کنید و یا بازی کنید. سریع تمام کردن وظایفتان زمانی که انرژی شما کم و یا زیاد می باشد. یا زمانی که می خواهید قدم مهمی را در یک رابطه بردارید. شرکای رمانتیک معمولاً اختلاف زمانبندی را در پاسخ های جنسی تجربه می کنند.

این کارت به شما هشدار می دهد تا اختلافات زمانبندی را به یک منبع تنش تبدیل نکنید. در مقابل اشتباهات مختلف مانند مسائل حل نشدنی در روابطتان آگاه باشید. آرام باشید. نفس بکشید. قلبتان را باز کنید. و موقعیت را بپذیرید.

به دنبال اطلاعاتی از شریکتان باشید تا نیازهای زمانبندی های مختلفتان را بهتر درک کنید. کشف کنید که چگونه می توانید با ریتم بهتری کار کنید. با یادگیری احترام گذاشتن به تفاوت ها در ریتم هایتان، می توانید از شکل گیری بسیاری از باورهای مخرب و غیر ضروری روابطتان جلوگیری کنید. مهمتر از آن اینکه می توانید در نهایت مشکل واقعی را حل کنید.

بازی دلفین ها را در آب در نظر بگیرید. اینکه چگونه و در چه زمانی می توانند به حرکات یکدیگر پاسخ دهند. اگر شما و شریکتان یاد بگیرید که تفاوت های زمانبندی یکدیگر را بپذیرید، به جای اینکه پا جلوی پای یکدیگر بگذارید می توانید با یکدیگر به راحتی برقصید.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

در یک رابطه ی سالم هر یک از طریفین رشد و پیشرفت یکدیگر به عنوان یک فرد را حمایت می کنند. این کار به شما یاد می دهد تا فردیت را بخش مهمی از یک رابطه بدانید. اهمیت دادن به فردیت طرفین، نه یک تهدید برای نزدیکی، بلکه باعث غنا و تکامل رابطه می شود.

فردیت مانند یک باغ در وجود آدم است. تمام بذرها و گیاهانی که در این باغ می رویند "من" را می سازند. این گیاهان همان استعدادها، علائق، حرفه ها، ویژگی های اخلاقی و هر آنچیزی است که در زندگی به آنها بها می دهید.

کارت "فردیت" از شما می خواهد تا منحصر به فرد بودن، گفته ها، علائق و سلایق خود را محترم بشمارید و چیزهایی را که دوست ندارید نادیده بگیرید. حتی در یک رابطه ی نزدیک لازم است که به حدود خود – و طرف مقابلتان - پایبند باشید. حدومرز به آن چیزی گفته می شود که باغ فردیت را تعریف می کند و از آن حمایت می کند. گاهی اوقات کشیدن حصاری بدور خود لازم است تا بذرهای جوان در فضای خود رشد کنند و نیرو بگیرند.

به عنوان یک فرد، وظیفه ی شما این است که مطمئن شوید تمام بذرهای وجودتان تغذیه می شوند و تحت مراقبت شما هستند. هر یک از دو طرف رابطه باید به حس شخصی خودش احترام بگذارد. هر یک از شما باید محافظ باغ خود باشید و علف های هرز را بچینید و هیچ گاه نگذارید باغ تان بخشکد یا بی بار شود. زمانی را برای انجام کارهایی که دوست دارید اختصاص دهید. علائق خود را دنبال کنید. به تفاوت های خود احترام بگذارید و حتی یاد بگیرید که با آنها شادی کنید!

محترم شمردن فردیت در متن یک رابطه معمولاً کار ساده ای نیست. آیا مانعی بر سر راه شما برای انجام این کار وجود دارد؟ آیا تابحال پیش آمده که به دیگری بیش از خود اهمیت دهید؟ آیا فکر می کنید که توجه به باغ وجودی تان "خودخواهی" یا "بی اهمیتی" است – به خصوص اگر دیگران نیازهای خود را ادا کنند؟ آیا فکر می کنید کشیدن حصاری به دور باغ خود "اشتباه" است و نباید حد و مرزی داشته باشید و نباید هیچ وقت به کسی "نه" بگویید؟

درصورتی که حدومرز شما بیش از حد محو شود و در احساسات و نگرش های طرف مقابلتان گم شوید، کارت فردیت به شما هشدار می دهد. با این کار، شما احساسات، خواسته ها و نیازهای خود را فراموش می کنید. پیشرفت خود را فراموش می کنید. گرچه هدف شما پیوستن و حمایت از طرف مقابلتان است، اما با این کار مسئولیت اصلی خود را نادیده می گیرید. وظیفه ی شما پرورش فردیت خودتان است. اگر این کار را نکنید، به رابطه تان آسیب می زنید.

اگر در حال فراموش کردن فردیت خود هستید، در قلبتان را بیشتر به روی خود – نیازها، خواسته و تمایلات خود – بگشایید و فردیت خود را پرورش دهید. توجه به باغ وجودی هم به صلاح شماست و هم رابطه تان. چون فردیت شما را به عنوان یک انسان کامل تضمین می کند و استعدادهای شما را برای تعامل با دیگران تقویت می کند.

البته فردیت به معنای دیوار کشیدن به دور خود و منزوی شدن نیست. حدومرزها مانند دروازه اند. باز و بسته می شوند. شما می توانید در باغ شریک زندگی تان قدم بزنید. هدف این است که بین یکی شدن و جدایی در جریان باشید – تا هم بتوانید به راحتی با شریک زندگی تان ارتباط برقرار کنید و هم حس فردیت خود را داشته باشید. هدف این است که هم "من" را بشناسید و هم "ما" را.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

معمولاً بر این باوریم که واکنش ما به دیگران براساس اتفاقی است که هم اکنون پیش روی ما در جریان است. کارت "سرگذشت" به شما نشان می دهد که نحوه ی رفتار و نگاهتان به شریک زندگیتان تا چه حد تحت تاثیر گذشته قرار دارد.

گذشته ی ما مانند کتاب گشوده ای است که همواره در زندگی پیش روی ماست. هر رویدادی در گذشته که منجر به آسیب روحی، تاسف، رهایی، تحقیر، سوءتفاهم یا شرمندگی شده است می تواند هنوز هم ما را تحت تاثیر قرار دهد و ما را نسبت به برخی مسائل حساس کند. شیوه ی تربیتی و معاشرتی خانواده شالوده ی بسیاری از "بایدها" در زندگی است – آنچه که ما به عنوان "خوب"، "بد" ، "درست" یا "غلط" تعبیر می کنیم.

به بیان ساده، ما دیگران را از طریق لنزهایی می بینیم که در حقیقت گذشته ی ماست. این لنزها نگاه ما را به طرف مقابل رنگ می کند، تیز می کند و یا حتی تحریف می کند. چون همیشه بر زمان حال متمرکز هستیم، متوجه نمی شویم که چقدر واکنش های ما تحت تاثیر شیوه ی تربیتی گذشته ی ماست.

به طور مثال، ممکن است نحوه ی تاثیر گذاری خانواده ی دو نفر در ابراز احساسات کاملاً متفاوت باشد. شاید یکی در خانواده ای سرزنده و پرشور بزرگ شده باشد و یاد گرفته که احساساتش را در لحظه بروز دهد. شاید دیگری در خانواده ای آرام بزرگ شده و یادگرفته که ابراز احساسات خود را کنترل کند. بدین طریق هر یک از دو نفر ممکن است رفتار دیگری را زننده بداند. فرد برون گرا ممکن است درونگرایی دیگری را نشانه از عدم توجه به خود تلقی کند درحالیکه فرد آرام ممکن است ابراز احساسات را نشانه ی بی احترامی و عدم کنترل بداند. شیوه های مختلف رفتار این دو، ریشه در گذشته ی آنها دارد و ممکن است عامل اختلافات زیادی شود.

اما اگر هر دو نفر در خانواده ای پرشور و احساسی بزرگ شده بودند باز هم ممکن بود تضادها و تعارض هایی با هم داشته باشند. شاید یکی آنقدر از ابراز احساسات خانواده اش آسیب دیده که این کار را اشتباه می داند و معتقد است باید از آن اجتناب کرد.

کارت "سرگذشت" از شما می خواهد که دریابید چگونه گذشته بر دیدگاه شما نسبت به شریک زندگی تان تاثیر می گذارد. آیا تفاوت شما و او، باعث تنش می شود؟ چگونه تفاوت های گذشته ی شما بر این رابطه اثر می گذارد؟

شاید تفاوت های موجود در سرگذشت خود را نادیده گرفته اید. اگر فکر کنید که شریک زندگی تان ارزش ها، باورها، و انتظارات مشابه شما دارد ممکن است به سادگی کارهای او را اشتباه برداشت کنید. بدین ترتیب ناراحتی یک یا هر دو نفر شما امری اجتناب ناپذیر است.

سوال این نیست که چه کسی "درست" می گوید یا چه کسی "غلط". سوال این است که اگر لنزهای منحرف کننده ی گذشته را از روی چشم خود بردارید، چه راه کارهای مثبتی وجود دارد؟

به جای واکنش نشان دادن به رفتار طرف مقابل و دعوا کردن بر سر مشکلات، ببینید که چگونه گذشته همچنان شما را تحت تاثیر قرار داده است. به جای سرزنش طرف مقابل، در گذشته ی خود جستجو کنید. کارت "سرگذشت" شما را ترغیب می کند تا به بررسی گذشته ی خود بپردازید. چگونه بزرگ شدن در خانواده روی شما اثر گذاشته است؟ چطور ممکن است هنوز هم تحت تاثیر آن باشید؟ گذشته ی طرف مقابل شما چگونه بوده است؟ خود را جای او قرار دهید. به جایی که طرف مقابل شما بدان تعلق دارد احترام بگذارید و آن را درک کنید.

هروقت که هردوی شما همدیگر را بهتر بفهمید، می توانید راه های جدید و بهتری را برای مدیریت شرایطی که معمولاً مشکل زا هستند، ارائه دهید. با ایجاد راه کارهای مثبت، می توانید کتاب گذشته ی خود را ببندید.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

تمام روابط مبتنی بر تعاملات دوطرفه است. وقتی همه چیز خوب است، طرفین بی قیدوشرط به هم می بخشند. اما اگر در قبال چیزی که می بخشند پاسخ کافی دریافت نکنند احساس می کنند که در تمام مدت از آنها امتیاز گرفته شده است بدون هیچ بازگشتی.

در تجارت و روابط سطحی، نیاز به امتیاز گرفتن واضح تر است. اما در روابط نزدیک امتیاز گرفتن از طرف به نظر خوب نیست. اگر دیده باشید، امتیاز گرفتن خودخواهی است. واقعیت این است که انسان ها حتی در روابط صمیمی هم امتیاز می گیرند اما اغلب به صورت ناآگاهانه. این کارت از شما می خواهد تا بیشتر در مورد امتیاز گرفتن - و اینکه چگونه می توان از آن در راه ایجاد لذت در رابطه استفاده کرد - هشیار باشید.

در رابطه ی سالم باید چیزی را که می دهید پس بگیرید وگرنه بعد از مدتی احساس رنجش می کنید. این بدان معنا نیست که سر هر مساله ی کوچکی باید خرده بگیرید. اما درنهایت باید تعادل حفظ شود. اگر همیشه بیشتر از آنچه می گیرید، می دهید، رنجش اجتناب ناپذیر است. اگر همیشه بیشتر از آنچه بدهید، می گیرید، احساس می کنید نیازی نیست به همان اندازه بدهید و این طرز فکر قطعاً مشکل ساز است.

کار هریک از طرفین این است که مطمئن شود تعادل کلی بین داده ها و گرفته ها وجود دارد. اگر یکی از طرفین شکایت کند یا ناراضی به نظر برسد چون فکر می کند بیشتر به رابطه بها داده باید طرف دیگر کاری کند که او مطمئن شود مورد توجه قرار دارد. در چنین مواقعی، عمل بیشتر از حرف تاثیرگذار است! رنجش نشانه این است که یکی از طرفین خیلی کمتر از دیگری امتیاز گرفته است. توجیه کردن راه برطرف کردن رنجش نیست. بلکه، باید به روشی ملموس حمایت خود را از طرف مقابل نشان دهید.

آگاهی از نحوه ی شمارش امتیازها به شما در حفظ تعادل کمک می کنند. در شمارش، چیزهای کوچک و بزرگ وجود دارد. طرفین رابطه فکر می کنند که اگر کار بزرگی انجام دهند امتیاز خیلی خیلی بیشتری می گیرند. اما ضرورتاً اینگونه نیست. یک کار کوچک معمولاً یک امتیاز دارد. جالب این است که یک کار بزرگ هم ممکن است یک امتیاز بگیرد. ممکن است فکر کنید کار بزرگی کرده اید اما ممکن است به چشم طرف مقابل به اندازه ی شما مهم نباشد. یک نمونه ی این مساله ازدواج هایی است که در آن مرد همه ی توان خود را صرف کار کردن و تامین خانواده می کند و به این خیال است که این کار امتیاز زیادی می گیرد. اما طرف دیگر فکر می کند کاری که خودش کرده بسیار مهمتر بوده است.

این گفته را به خاطر داشته باشید که "کارهای کوچک در خاطر می ماند". کارهای کوچک – مثل بغل کردن، تقسیم کارهای روزانه، قدردانی کردن، انجام کارها با هم، تعارف کردن، احترام گذاشتن، کادوهای کوچک – به اندازه ی کارهای بزرگ اهمیت دارند. گاهی، بخشیدن ساده یا گذشتن از خطای طرف مقابل امتیاز زیادی می گیرد. انجام کارهای کوچک به راحتی 10 تا 100 برابر بیشتر از کارهای بزرگ امتیاز می گیرد.

کارت امتیازسنجی از شما می خواهد تا مراقب راه های مختلف امتیاز گرفتن از طرف مقابل باشید. از او بپرسید که چه چیزهایی از نظر او امتیاز محسوب می شود. وقتی که دو نفر به روش امتیازدهی همدیگر آشنا باشند، رابطه ی واقعاً غنی و رضایت بخشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

هر رشد و تغییری به صبر نیاز دارد. یک باغبان این موضوع را به خوبی می داند. آب و هوا را باید در نظر داشت، خاک باید مهیا باشد، بذرها باید کاشته شوند و پرورش یابند – تا زمان برداشت برسد. باغبان می تواند هر زمان کاشت کند و بگذارد که طبیعت با سرعت خود پیش برود. این همان صبر است.

برای رشد و تغییر یک رابطه صبر مولفه ی مهمی است. صبر همان توان حفظ و باقی ماندن است؛ وقتی که تغییرات رابطه به همان سرعتی که انتظار دارید صورت نمی گیرد. به مرور زمان، یک رابطه ی موفق حاصل خواهد شد. رشد فردی شکوفا می شود. آگاهی عمیق تر می شود. خواسته ها و نیازهای حقیقی مشخص و محترم شمرده می شوند. مهارت های رابطه ی سالم به وجود می آید. التیام عاطفی و درک تمامیت فردی صورت می گیرد.

اینکه انتظار داشته باشید همه چیز یکباره – به محض نیاز – صورت بگیرد، واقع بینانه نیست. هر موجود زنده ای نیازمند زمانی برای شکوفایی، رشد و تکامل است. رشد و پرورش انسان هم به همین صورت است. از بذر تغییر گرفته تا میوه ی نمایان، رشد شخصی یا رشد رابطه، نیازمند صبر مداوم است. باغبان در هر فصلی باید از باغ مراقبت کند.

آیا چیزهایی در رابطه تان وجود دارد که واقعاً مایل به تغییر آن باشید؟ میل به تغییر همچون کاشتن بذر است. نحوه ی انتقال این میل به طرف مقابل مهیا کردن خاک است – و تغییراتی در آب و هوا ایجاد می کند تا بذر شکوفا شود. از آنجا که آب و هوا در کاشت نقش مهمی دارد، در مورد زمان بندی دقت کنید و بذرافشانی را با دقت انجام دهید. با احترام گذشتن به طرف مقابل، این بذرها را تغذیه کنید. هنگامی که درخواستی دارید مودب باشید. سوال خود را به نحوی متفاوت از قبل مطرح کنید، حتی اگر بارها این سوال را مطرح کرده باشید. یاد گرفتن راه های جدید را شروع کنید. بذرها با سرزنش تغذیه نمی شوند. برداشت لایه ای از خاک روی آن بعد از کاشت، برای اینکه ببینید ریشه زده اند یا نه، به رشد آنها صدمه می زند.

برای رشد هر چقدر لازم است زمان صرف کنید. باز هم تکرار می شود که رشد نیازمند صبر است. صبری استوار و ثابت داشته باشید و همه چیز را همانگونه که هست بپذیرید به جای اینکه اصرار به تغییر آنی داشته باشید. صبر باعث می شود که شکوفه در زمان خود شکوفا شود. تغییر اجباری کارساز نیست. مانند این است که شکوفه را بچینیم تا زودتر باز شود.

صبر مانند تغییر، سازش بسیار، رها کردن یا منتظر نشستن نیست. صبور بودن به معنای پذیرفتن بی احترامی طرف مقابل یا مانند در رابطه ی نامناسب و نامربوط نیست. شما به عمیق ترین میل خود برای تغییر احترام می گذارید اما این میل بهانه ای برای رد زمان حال یا به "اشتباه" انداختن طرف مقابل نیست.

کارت صبر از شما می خواهد تا زمان لازم برای یادگیری و تلفیق راه های جدید را به خود و طرف مقابل بدهید. بدانید که ممکن است گاهی دچار سردگمی و برگشت به راه های قدیمی شوید اما این موارد مثل آب و هوای ناپایدار است. به معنای اشتباه بودن چیزی نیست. باران به معنای کندن گیاه و دور انداختن آن نیست. به خاطر داشته باشید که باران باعث پیشرفت رشد می شود! با صبر، راحت تر می توانید با باد همراه شوید و به رشد تدریجی ادامه دهید.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

برقرار کردن ارتباط ، اساس یک رابطه است. در برقراری ارتباط، شما و شریکتان تجربه ای را با هم به اشتراک می گذارید. درنتیجه یک حس ادغام شدن بوجود می آید. مادام که این ارتباط عمیق تر می شود، شما از تجربیات یکدیگر آگاه تر می شوید. ارتباط سالم شامل توانایی برای انتقال سریعتر آگاهی شما و شریکتان است. شما می توانید با ادغام کردن آگاهی ها، هنوز هم در درون خودتان استوار باشید.

اما در مواقعی نیز ارتباط گیری می تواند مشکل باشد. کارت ارتباط گیری هر مشکل عاطفی که باعث شود ارتباطتان با شریکتان قطع شود را به شما نشان می دهد. اگر اینچنین باشد، شاید زمان آن رسیده است که با چیزی که در درونتان اتفاق افتاده است روبرو شوید. مسائل زیادی در این راه وجود دارد. ممکن است رنجش هایی وجود داشته باشد که با آنها رو در رو نشده باشید. ممکن است کسی نخواهد آزادی و یا کنترل خود را از دست بدهد. یا کسی بخواهد مدتی را به تنهایی سپری کند. جریاناتی که در درونتان اتفاق می افتد را کشف کنید. ممکن است چیزی درون شما نیاز به التیام داشته باشد – و حالا وقتش رسیده که این کار را انجام دهید. ممکن است بخواهید درمورد آن موضوع با شریکتان صحبت کنید، که این خودش نوعی ارتباط است.

این کارت به شما یادآوری می کند شکل هایی از ارتباط وجود دارند که کمتر سالم می باشند – برای مثال شما عادت داشته باشید تا به احساسات و نیازهای شریکتان بیشتر از خودتان توجه کنید. در این صورت ممکن است نگرش، احساسات و خواسته های او را بیشتر دریابید – و از خودتان دور شوید. اگر در چنین شرایطی هستید، این کارت از شما می خواهد تا به احساسات خودتان بیشتر توجه کنید. با هر آنچه که احساسش می کنید، آن را می خواهید و یا به آن نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. با ارتباط گیری با خودتان قادر خواهید بود تا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید – و همچنان خودتان باشید.

در ارتباط سالم، هریک از طرفین می دانند که چه کسی هستند، و به عنوان یک شریک قلب خود را به سوی یکدیگر باز میکنند. در لحظه های مثبت، لذت آنها چندبرابر می شود. یک تجربه خوب بسیار با شکوه تر می شود. ممکن است یک غروب آفتاب رنگارنگ باشد، یک وعده غذایی خوشمزه، یک صحبت الهام بخش، یک پیاده روی دوستانه، و یا برخی فعالیت های لذت بخش دیگر.

ارتباط داشتن می تواند در طول زمان های دشوار، مفید باشد. به جای کناره گیری در هنگام ناراحتی، و یا جلوگیری از احساس غم و اندوه شریکتان، می توانید باز هم در کنار او باشید. می توانید حاضر باشید و ارتباط برقرار کنید. می توانید با شریکتان صحبت کنید. می توانید هر آنچه که در درون شما درجریان است را به اشتراک بگذارید – بدون تلاش برای تغییر آن و یا اجتناب از آن. شما به سادگی هر اتفاقی که می افتد را با هم تجربه می کنید.

در زمان سختی، چالش واقعی، در ارتباط ماندن با خودمان است. آیا هیچگاه از احساسات بد اجتناب نمی کنیم؟ آیا تمایل نداریم اینگونه فکر کنیم که در داشتن احساسات بد، همیشه مقصر خود ما هستیم؟ با دوری از احساسات منفی ارتباطمان با دیگران و همچنین با خودمان قطع می شود.

اما زمانی که شما مایل به تجربه کردن آن احساسات هستید – مثبت یا منفی – ظرفیتتان را برای ارتباط گیری واقعی افزایش می دهید. دوستان شما فقط زمانی حاضر هستند که همه چیز خوب پیش می رود. با این حال زندگی شما مدام تغییر می کند. به جای اصرار بر تابش خورشید و بیزاری از نشانه های حضور ابر در آسمان، این مسئله را درک کنید که باران ارزشمند است! اگر آزادی واقعی در رابطه تان می خواهید، این را بدانید که ارتباط گیری همیشه به خوب پیش رفتن مسائل وابسته نیست. با یادگیری پذیرفتن و در دسترس بودن در تمام تجربیات زندگی، شما در تمام روابطتان بهتر نقش ایفا می کنید.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

به دست آوردن چشم انداز در شرایط سخت اولین گام در حل مشکل است. آیا توجه کرده اید که چگونه در لحظات احساسی همه چیز خراب می شود؟ آیا تا بحال متوجه شده اید که تحت تاثیر احساسات، ظرفیت سازندگی شما در حال از دست رفتن است؟ باید احساسات خود را درک کنید و آنها را بیان کنید. اما کارت چشم انداز به شما یادآوری می کند که لازم است تاثیرات مخرب احساسات خام را کاهش دهید و از روابط مخربی که باعث ایجاد مشکل می شوند دوری کنید. به دست آوردن چشم انداز گامی است در این راه.

راه های بدست آوردن چشم انداز بسیار زیاد است. یک راه اعلام "وقفه" و ترک موقعیت مشکل ساز است تا بتوان از حالت احساسی خارج شد. چند نفس عمیق می تواند به شما کمک کند. کمی قدم زدن، حتی رفتن به آن سوی اتاق، موثر است. اگر فکر کردید که درگیر احساسات شدید هستید، از روی صندلی بلند شوید و کمی راه بروید تا بتوانید نفس عمیق بکشید.

کارت چشم انداز به معنای فاصله گرفتن برای دیدن وضعیت مشکل ساز از زاویه ای بازتر است.

یک راه برای ایجاد چشم انداز در خود این است که خود را عقابی برفراز آسمان تصور کنید. باد را حس کنید که بال های شما را شانه می زند. تازگی هوا را با هر نفس حس کنید. زمین را بنگرید و خود را در وضعیتی ببینید که برایتان مشکل ساز است. تمام اعضای دخیل را بنگرید – از جمله خودتان. به نفس کشیدن ادامه دهید. بالاتر پرواز کنید و از آن فاصله راحت تر و شاید با دلسوزی بیشتر به شرایط بنگرید.

به عنوان یک عقاب از نیروی ویژه ای برخوردارید. می توانید برفراز آسمان با قدرت و اعتماد به نفس کامل پرواز کنید. چشمان عقابی شما می تواند همه چیز را واضح تر از چشمان آدم ببیند. با این چشم ها، به زمین و شخصی که طرف مقابل شما در آن رابطه است نگاه کنید. تمام حالت ها، صداها و کلمات آنها را بنگرید. و به دقت ببینید فردی که شبیه شماست چگونه به این وضعیت واکنش نشان می دهد.

حالا توجه خود را به فردی جلب کنید که شبیه شماست. بادقت تمام حالت های آن فرد، کلمات و تن صدای او را ببینید. ببینید که چگونه بر فردی که شبیه شماست اثر می گذارد. ببینید که چگونه حساسیت های او بروز می کند. ببینید که چگونه هر کلام می تواند باعث قطع ارتباط یا عدم درک متقابل شود. دریابید که چگونه هر یک سعی در ادای نیت مثبت خود در صحنه ی ماجرا دارد اما در آن شکست می خورد.

چشمان عقابی شما این قدرت را دارد تا راه های سالم تر تعامل را پیدا کند. می توانید فرد بهتری را به جای خود انتخاب کنید. فردی را متصور شوید که اعتماد به نفس بیشتر و رفتار مقتدارانه تری دارد. او را در حال برقراری یک ارتباط سالم به شیوه ای سازنده ببینید. آنگاه برای یک لحظه، خود را در آن منظره تصور کنید و ببینید در جای او بودن چه حسی دارد – تعامل به این خوبی چه لذتی دارد!

چشم انداز مکان مرتفع تری در درون شماست. لحظه ای خود را رها کنید تا آن را به سمت پذیرش، درک و دلسوزی سوق دهید. با دیدی روشن به جلو حرکت کنید تا مسائل خود را با طرف مقابل به درستی حل کنید.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

قدردانی یک منبع مهم انرژی مثبت در روابط است. قلب ما هرگز از دریافت آن خسته نمی شود. با این حال، به مرور زمان، ما به دریافت بعضی محبت ها عادت کرده، و اظهار قدردانی ما از دیگران کاهش می یابد. چیزهایی که باعث لذت زیاد ما می شوند، و همیشه انتظار آن را داریم، گاهی به نظر می رسد که دچار کم توجهی شده اند.

کارت قدردانی شما را به دوباره بیدار کردن قلب خود برای نشان دادن اهمیت اظهار تقدیر به شریک زندگیتان در هر روز دعوت می کند؛ درست همانطوری که شما برای اولین بار او را ملاقات کردید! تمام چیزهای کوچکی که در مورد شریکتان دوست دارید چه چیزهایی هستند؟ شاید زمان آن فرا رسیده است که آن ها را به یاد بیاورید و از راهی قابل مشاهده قدردانی خود را برای آنها نشان دهید.

هر تقدیر کوچکی باعث شعله ور شدن دوباره گرمای میان زوج ها می گردد. این کار باعث می شود تا به خاطر بیاوریم که در با هم بودنمان چه چیزی را دوست می داریم. به قدردانی، به عنوان سوخت گیری دوباره، راهی برای نگهداری احساسات، و زنده نگه داشتن اشتیاق در یک رابطه نگاه کنید.

تقدیر را می توان با روش های مختلف نشان داد - در آغوش گرفتن، گفتن کلمه "متشکرم"، اظهار عشق یا تحسین، و یا دادن یک هدیه کوچک و خاص، چیزهایی هستند که شما می دانید شریکتان از آن لذت می برد!

یک شاخه گل رز موارد کلیدی زیادی را در مورد قدردانی نشان می دهد. ابتدا زمانی که شکوفه می دهد، تنها برای مدت چند روز دوام می آورد. این نشان می دهد که شما بایستی قدردانی خود را مرتبا تکرار کنید. همانطور که تقدیم یک شاخه گل رز در سال کفایت نمی کند، به زبان آوردن قدردانی و یا عشق ورزیدن در یک ماه نیز کافی نیست. گل رز کوچک است. این نشان می دهد که اندازه نمایش قدرشناسی شما به اندازه تداوم بخشیدن به آن اهمیت ندارد. بسیاری از قدرشناسی های کوچک به مراتب قدرتمندتر از هر عمل بزرگی می باشند. اغلب با نشان دادن قدردانی می توانید خود را سخاوتمند نشان دهید.

در نهایت، از آنجاییکه یک شاخه گل رز به طور طبیعی دارای خار است، بنابراین یک رابطه نیز می تواند به همین شکل باشد. موضوع این نیست که خارها "اشتباه" هستند. موضوع این است که چگونه مسئولیت رسیدگی به گل رز را به عهده بگیریم و در خار آن گرفتار نشویم. اگر شما فقط در چیزهای اشتباه و یا گم شده در رابطه تمرکز کنید و یا به سرزنش بپردازید، دید مثبتی که نسبت به قسمت های خوب رابطه دارید را از دست خواهید داد.

هنگامی که یک رابطه منفی می شود، ممکن است به این معنی باشد که قدردانی کافی در آن نشان داده نشده است. تقدیر می تواند شروع به دور زدن چنین شرایطی کند. این کار می تواند سوخت شرکا را برای حرکت در جهت مثبت پر کند. اگر شریکتان کارهایی را می کند که دوست ندارید و شما از این بابت ناراحت هستید، به جای شکایت کردن، از کارهای خوبی که می کند تقدیر و تشکر کنید. شنیدن این شکایت ها و گلایه ها ما را از رسیدن به گام های مثبت عقب می اندازد. اما تقدیر و تشکر به ما قدرت می دهد و برای عمل مثبتی که پیش رو داریم به ما الهام می بخشد.

تقدیر به ما پاداش می دهد و اجازه می دهد که بسیاری از کمک های ما و همکاری هایمان مورد توجه واقع شود و احساس شود. مهم نیست که یک عمل چقدر عادی به نظر برسد، اما گفتن: "تشکر می کنم که مشکل را حل کردی" و یا "تشکر می کنم برای شستن ظرف ها" و یا "تشکر برای رانندگی" کمک می کند تا شریکتان احساس کند که کار و تلاشش با ارزش بوده است.

آگاهی فعال برای ادامه دادن قدردانی لازم است. شما اغلب باید چشمان خود را مرتبا پاک کنید، عمل دیگران را در روشنایی تازه ببینید و همکاری های آن ها را چه بزرگ و چه کوچک مشاهده کنید. شرکایی که از یکدیگر مرتبا قدردانی می بینند، رابطه ای را خواهند داشت که به طور مستمر در آن لذت و خوشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

وقتی که پروژکتور نور را روی فیلم می اندازد، نور حالت و رنگ افراد تصویر شده در فیلم را به خود می گیرد. فیلم حاصل که روی پرده می افتد به نظر آنقدر واقعی می رسد که تماماً غرق در داستان آن می شویم و فراموش می کنیم که در سالن تئاتر نشسته ایم. اما برای تجربه کردن چنین تاثیری حتماً لازم نیست که به سینما برویم.

بخش اعظمی از زندگی براساس فرآیندهای مشابه بنا شده است و ما در آن نقش پروژکتور را داریم؛ به تصورات خود درباره ی دیگران شکل می دهیم و رنگ می بخشیم. ذهن ما مانند فیلم است. شخصیت های مختلف، مکالمات، اتفاقات و داستان های زیادی از گذشته در آن ذخیره شده است. این تصاویر "فیلم درون" ما هستند.

اغلب به جای دیدن حقایق دنیای بیرون، ما فیلم درون خود را می بینیم. این فیلم ها دید ما به طرف مقابل را رنگ آمیزی می کند و عکس العمل های عاطفی ما را شکل می دهد. فیلم های ما آنقدر واقع گرایانه است که درگیر آنها می شویم و احتمالات واقعیات را نادیده می گیریم.

کارت فرافکنی به ما یادآوری می کند که ما تمایل داریم فیلم های قدیمی را در روابط خود منعکس کنیم به خصوص مواقعی که ناراحت و مضطرب هستیم. تم های فیلم های درون ما همانند فیلم های سینماست: جنگ قدرت، خیانت، رهایی، ترس، خجالت، بی ارزشی، در دام افتادن، و فرار. هنگام بروز این تم ها در شما، این کارت به شما هشدار می دهد. شاید هم می خواهید یک داستان کهنه را زنده کنید و انتخاب های فعلی خود را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که در فرافکنی شما فقط "مجری فیلم" هستید. یک فیلم درونی را با واقعیت در هم می کنید و فکر می کنید که واقعیت همان است. اگر نارحت هستید، و افکار و انتظارات منفی دارید، مایلید آنرا بپذیرید. نمی بینید که بقایای گذشته، شما را تحریک کرده است. آنگاه واکنش به فیلم درون شروع می شود نه دنیای بیرون. در پاسخ، دنیا بیشتر شبیه فیلم درون شما واکنش می دهد و بدین ترتیب منابع موفقیت در دنیای بیرون را از دست می دهید.

وقتی که حتی شک می کنید که ممکن است در حال فرافکنی فیلمی در رابطه ی خود باشید، این کارت به شما پیشنهاد می کند تا فیلم را "نگه دارید". از خود بپرسید "چگونه درگیر تجربه ی چنین موقعیتی شدم؟" آنگاه بپرسید "این موقعیت چه شباهتی به گذشته ی من دارد؟ چگونه گذشته در فکر و احساس من رخنه کرده است؟ - یا انتظار چه اتفاقی را داشتم؟"

این کارت از شما می خواهد تا بین آنچه هم اکنون اطراف شما در جریان است و فرافکنی خود از گذشته تمایز قائل شوید. وقتی متوجه می شوید که یک فیلم قدیمی شما را تحت تاثیر قرار داده، بر میل به دیدن آخر فیلم غلبه کنید؛ شما پیشاپیش می دانید که این فیلم به کجا ختم می شود. اعتراف کنید که در مورد نحوه ی نگرش خود به اطراف ممکن است دچار اشتباه شده باشید. آنگاه تمام انتخاب های مثبت موجود را بررسی کنید.

با این پرسش که چگونه درگیر این موقعیت و تجربه ی آن شده اید به خود قدرت می دهید تا راه کارهای مثبت موجود را بیابید و بسیاری از سختی های بی مورد را پایان دهید. در نهایت، ممکن است به این نتیجه برسید که برخی فیلم ها پایان متفاوتی داشته اند.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

وقتی که پروژکتور نور را روی فیلم می اندازد، نور حالت و رنگ افراد تصویر شده در فیلم را به خود می گیرد. فیلم حاصل که روی پرده می افتد به نظر آنقدر واقعی می رسد که تماماً غرق در داستان آن می شویم و فراموش می کنیم که در سالن تئاتر نشسته ایم. اما برای تجربه کردن چنین تاثیری حتماً لازم نیست که به سینما برویم.

بخش اعظمی از زندگی براساس فرآیندهای مشابه بنا شده است و ما در آن نقش پروژکتور را داریم؛ به تصورات خود درباره ی دیگران شکل می دهیم و رنگ می بخشیم. ذهن ما مانند فیلم است. شخصیت های مختلف، مکالمات، اتفاقات و داستان های زیادی از گذشته در آن ذخیره شده است. این تصاویر "فیلم درون" ما هستند.

اغلب به جای دیدن حقایق دنیای بیرون، ما فیلم درون خود را می بینیم. این فیلم ها دید ما به طرف مقابل را رنگ آمیزی می کند و عکس العمل های عاطفی ما را شکل می دهد. فیلم های ما آنقدر واقع گرایانه است که درگیر آنها می شویم و احتمالات واقعیات را نادیده می گیریم.

کارت فرافکنی به ما یادآوری می کند که ما تمایل داریم فیلم های قدیمی را در روابط خود منعکس کنیم به خصوص مواقعی که ناراحت و مضطرب هستیم. تم های فیلم های درون ما همانند فیلم های سینماست: جنگ قدرت، خیانت، رهایی، ترس، خجالت، بی ارزشی، در دام افتادن، و فرار. هنگام بروز این تم ها در شما، این کارت به شما هشدار می دهد. شاید هم می خواهید یک داستان کهنه را زنده کنید و انتخاب های فعلی خود را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که در فرافکنی شما فقط "مجری فیلم" هستید. یک فیلم درونی را با واقعیت در هم می کنید و فکر می کنید که واقعیت همان است. اگر نارحت هستید، و افکار و انتظارات منفی دارید، مایلید آنرا بپذیرید. نمی بینید که بقایای گذشته، شما را تحریک کرده است. آنگاه واکنش به فیلم درون شروع می شود نه دنیای بیرون. در پاسخ، دنیا بیشتر شبیه فیلم درون شما واکنش می دهد و بدین ترتیب منابع موفقیت در دنیای بیرون را از دست می دهید.

وقتی که حتی شک می کنید که ممکن است در حال فرافکنی فیلمی در رابطه ی خود باشید، این کارت به شما پیشنهاد می کند تا فیلم را "نگه دارید". از خود بپرسید "چگونه درگیر تجربه ی چنین موقعیتی شدم؟" آنگاه بپرسید "این موقعیت چه شباهتی به گذشته ی من دارد؟ چگونه گذشته در فکر و احساس من رخنه کرده است؟ - یا انتظار چه اتفاقی را داشتم؟"

این کارت از شما می خواهد تا بین آنچه هم اکنون اطراف شما در جریان است و فرافکنی خود از گذشته تمایز قائل شوید. وقتی متوجه می شوید که یک فیلم قدیمی شما را تحت تاثیر قرار داده، بر میل به دیدن آخر فیلم غلبه کنید؛ شما پیشاپیش می دانید که این فیلم به کجا ختم می شود. اعتراف کنید که در مورد نحوه ی نگرش خود به اطراف ممکن است دچار اشتباه شده باشید. آنگاه تمام انتخاب های مثبت موجود را بررسی کنید.

با این پرسش که چگونه درگیر این موقعیت و تجربه ی آن شده اید به خود قدرت می دهید تا راه کارهای مثبت موجود را بیابید و بسیاری از سختی های بی مورد را پایان دهید. در نهایت، ممکن است به این نتیجه برسید که برخی فیلم ها پایان متفاوتی داشته اند.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

سبکی متضاد سنگینی است. پادزهری است برای جدیت بیش از حد – و گیر کردن در مشکلات. کارت سبکی مزایای حفظ تعادل بین حل مشکلات و کنار گذاشتن آن برای مدتی کوتاه را یادآوری می کند. شما نمی توانید همیشه روی رابطه ی خود کار کنید. باید از آن لذت هم ببرید! حفظ تعادل یک عامل ضروری است.

به جای اینکه مدام متمرکز حل مشکلات باشید، سبکی به ذهن اجازه ی استراحت می دهد. ذهن خود را باز کنید و آزادانه تر نفس بکشید. مثل بادبادک روی باد شناورید و از مرز جاذبه و سنگینی فراتر می روید. کمی از اهمیت و "درست" دانستن خود بکاهید و همه چیز را اینقدر جدی نگیرید. دیدگاهی را برگزینید کنید که به شما اجازه ی دیدن جوانب مختلف بیشتری را بدهد. از این جایگاه، راه کارهای جدیدتری و موفقیت آمیزتری به چشم می خورند.

شوخ طبعی نوع بی نظیری از سبکی است. برای کناره گیری از موضع و تعصبات شخصی و دیدن جنبه های بامزه ی موضوع مهارت لازم است. افرادی که حس شوخ طبعی دارند به سبکی دست می یابند که حتی در سختی ها و مشکلات هم به آنها کمک می کند.

وقتی در موضعی ایستاده اید بیش از حد جدی هستید – یا خودتان را بسیار جدی جلوه می دهید؟ این کارت از شما می خواهد که خود را رها کنید. ممکن است فکر کنید نمی توانید قبل از حل یک مشکل خاص احساس خوشحالی کنید. شاید در نقش فردی "بالغ" گیر کرده اید که بیش از حد زیر بار مسئولیت و جدیت رفته است.

کارت سبکی به شما می گوید که زمانی را برای رهایی از قیدوبند در نظر بگیرید و حس هیجان و بازیگوشی کودکی را تجربه کنید. روابط با بازی است که عمیق و شکوفا می شوند و بازی نیاز به پذیرش و اجازه دارد. آزادی حاکم بر بازی یک منبع انرژی خودبخودی را آزاد می کند که غذای روح شماست و شما را احیا می کند. حماقت کردن، شکلک درآوردن یا حتی جک گفتن با صدای عجیب و غریب را تجربه کنید.

اما این کارت به معنای انکار چیزی نیست. افرادی که بر ساده ماندن امور اصرار دارند و خیلی جدی بودن را مسخره می کنند، یا افرادی که مسائل احساسی طرف مقابل خود را مانع رشد خود می دانند نیز در اشتباه هستند. اگر همیشه سعی در فرار از مشکلات سنگین داشته باشید، کارت سبکی از شما می خواهد که عمیق تر فکر کنید. برای رشد و پیشبرد یک رابطه ی سالم لازم است که قدری عمیق تر به مسائل نگاه کنید.

حفظ تعادل بین جدی بودن و سبکی، کار و بازی، نکته ای اساسی است. گفتن اینکه "نمیشه که همش مثل تراکتور کار کرد" به کسالت حاکم بر فردی سخت کوش و رابطه ی او اشاره دارد. کار بیش از حد آدم را خسته می کند و دیگر قادر به دیدن راه کارهای مثبت نیست. لازم است هر از گاهی استراحت کنید و بعداً با روحیه ای تازه تر به کار برگردید.

این کارت به شما می گوید که بین جنبه های سبک و سنگین رابطه تعادل برقرار کنید. بدانید که چه زمان باید جدی بود و چه زمان باید بی خیال بود. بدین طریق، در حل مشکلات خوش فکرتر خواهید بود – و در زندگی روزمره سرحال تر هستید.

 فال رابطه ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

یکی از ساده ترین راه ها برای برقراری ارتباط با دیگران لمس کردن است. خواه دستی به شانه ی رفیق کشیدن باشد یا درآغوش گرفتن معشوق، حس لامسه منبع مهمی از اطلاعات است. با این کار می گویید "من به تو اهمیت می دهم" و حضور واقعی خود را به گونه ای نشان می دهید که کلمات از بیان آن قاصرند. حتی در روابط کاری، دست دادن خیلی چیزها را نشان می دهد – و گاهی نشانه ای از یک قرارداد است.

آیا ممکن است از این روش مهم انتقال اطلاعات به دیگران غفلت کرده باشید و حتی متوجه این مساله هم نشده باشید؟ انسان ها از نظر میزان علاقه به لمس کردن و لمس شدن متفاوت اند. نگرش ما بازگوکننده ی نوع تربیت ماست. لمس کردن همراه با نگرشی خاص به کودک آموزش داده می شود. در برخی خانواده ها لمس کردن بخش معمولی از زندگی است درحالیکه در برخی دیگر به شدت نادر است. آموزش های جنسیتی هم بر نگرش فرد در این زمینه تاثیر می گذارد و باعث تفاوت عمده ی دیدگاه زن و مرد به این قضیه می شود.

اغلب خود را در لمس کردن محدود می کنند. مثلاً لمس کردن زوج می تواند نشانه ی تمایل جنسی باشد که اگر نبود لمس کردنی هم وجود نداشت. این کارت به شما یادآوری می کند که لمس کردن بخش اولیه ی برقراری ارتباط است و می پرسد که آیا خود را در ابراز و دریافت این حس محرویم می کنید یا نه.

در یک رابطه ی رمانتیک، لمس کردن می تواند گرم و دوست داشتنی یا داغ و شهوت انگیز باشد. بهترین حالت زمانی است که انواع آن را تجربه کنید. لمس کردن هم می تواند جنبه های معاشقه ای داشته باشد و هم انتقال ساده ی احساسات قلبی به فرد دیگر باشد. بغل کردن و در آغوش گرفتن خودبخودی عشقی شیرین را بیان می کند ، بخصوص وقتی که هیچ هدفی فراتر از تمایلات اولیه برای برقراری ارتباط وجود نداشته باشد. بدون هیچ استثنایی یا انگیزه ای، لذت ناب و عاشقانه ی لمس کردن قلب را به آواز وا می دارد.

چه در رابطه ی رمانتیک یا انواع روابط دیگر، لمس کردن نباید با اجبار باشد. همواره به سطح راحتی دیگران هنگام لمس کردن توجه داشته باشید. همه ی ما از این نظر با هم تفاوت داریم و همه حق دارند که بخواهند حدودشان در این زمینه محترم شمرده شود. اما به خاطر داشته باشید که همواره می توان آن را بیشتر طلب کرد، این را از زوج خود بخواهید!

در تمام روابط، شیوه ی درست لمس کردن راهی است برای برقراری حس حمایت و پشتیبانی. در مواقع صدمه دیدگی ما را تسکین می دهد و به ما کمک می کند تا شادی های خود را جشن بگیریم. گاهی لمس کردن به تنهایی ارزش هزاران کلمه را دارد. گاهی وقتی حرفی برای گفتن نیست، لمس کردن مناسب می تواند حاوی بهترین پیام باشد.

کارت لمس کردن از شما می خواهد تا از تاثیر این بعد مهم رابطه در زندگی خود آگاه باشید. چقدر با لمس کردن راحتید؟ آیا این حرکت اغلب از سوی شماست؟ چقدر نسبت به میزان واکنش افراد به این کار اهمیت می دهید – چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند – چه کاری مناسب است؟ آیا با یک شریک رمانتیک همه نوع حرکات لامسه را تجربه کرده اید – یا خود را محدود می کنید؟ آیا به راحتی درخواست لمس شدن می کنید؟ حس لامسه را چگونه برای برقراری رابطه با دوستان و خانواده بکار می گیرید؟

اگر فکر می کنید در زمینه ی لمس کردن محدودیت دارید، شاید زمان آن باشد که به خود اجازه ی امتحان کردن آن را بدهید. شاید دیگر لازم نیست خود را محدود کنید. لامسه روشی ساده برای رشد است – راهی که همه می توانند برای لذت بردن از آن استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۵۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد