//
کدخبر: ۴۵۱۵۰۳ //
فال قانون جذب

فال قانون جذب | فال قانون جذب دوشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال قانون جذب | فال قانون جذب دوشنبه 6 فروردین ماه 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت‌های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت‌های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده‌ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال قانون جذب را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال‌ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی کنید. ما از همراهی شما خوشحال هستیم و به این همراهی دلگرمیم.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

مهم است که به خاطر داشته باشید، این افکار و احساسات شما است که با یکدیگر و با کمک قانون جذب دست به آفرینش می زنند؛ نمی توانید آن ها را از هم جدا کنید. هم چنین به خاطر داشته باشید، این احساسات شما است که فرکانس شما را جمع بندی و جهت دهی می کند و می گوید الان در حال آفرینش چه هستید.

پس، الان چه حسی دارید؟ می توانید احساس بهتری داشته باشید؟ پس، همین الان کاری را بکنید که احساس تان را بهتر خواهد کرد.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

قانون جذب لغزش ناپذیر است. هر کس هرچه را درخواست می کند، دریافت می دارد؛ حتی اگر در بیشتر مواقع فرد آگاه نباشد که چیزی را دارد طلب می کند که نمی خواهد. چنین زیبایی مطلقی در قانون جذب است و چنان پذیرا و بخشنده است که از طریق آن می توانیم طعم زندگی را بچشیم.

قانون هرگز تغییر نمی کند؛ باید یاد بگیریم چگونه هماهنگ با قانون جذب زندگی کنیم. سنگین ترین تکلیف آدمی همین است.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

همواره به خاطر داشته باشید از آنجایی که هر اندیشه ای باید عینیت یابد، فکر بیماری نیز بیماری می آورد.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

خداوند گیرنده مطبوع را به اندازه بخشنده خوشدل دوست دارد.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

هرگز نمی توانیم چیزی را جذب کنیم، مگر این که شکر داشته هامان را به جای آوریم. در حقیقت، اگر کسی بابت همه چیز زندگی خود شاکر می بود، هیچ گاه نیاز به درخواست کردن نداشت، زیرا پیش از این که درخواست کند، به او داده می شود. این است قدرت شکرگزاری

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

حالت طبیعی وجود ما شادی است. اندیشیدن به افکار منفی، به زبان آوردن کلمات منفی، و احساس بدبختی کردن، انرژی زیادی از ما می گیرد. راه آسان در گفتار نیک، پندار نیک، و کردار نیک است. راه آسان را برگزینید.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

برای آرام کردن ذهن خود، هر روز کناری بنشینید، چشمان تان را ببندید و افکارتان را تماشا کنید. مقاومتی از خود نشان ندهید و تنها آمد و شد آن ها را تماشا کنید. هر فکری را که تماشا می کنید، خودش ناپدید خواهد شد. این تمرین را هر روز تکرار کنید. می بینید که بهتر و بهتر می شوید. در می یابید که پنج ثانیه است که ذهن بدون فکر است، بعد می شود ده ثانیه و بعد بیست ثانیه.

وقتی می توانید به ذهن دستور دهید آرام باشد و آن را مجبور به فرمان برداری می کنید، حالا تصور کنید چه قدرتی برای آفرینش خواسته ی خود دارید.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

اگر می خواهید پول بیشتری جذب کنید، فهرستی از چیزهایی که با آن پول می خواهید بخرید، تهیه کنید. اطراف خود را پر از عکس آن چیزها کنید و همیشه احساس آن را داشته باشید که هم اکنون مالک آن ها هستید. تصور کنید آن را با عزیزان خود تقسیم می کنید؛ شادی آنان را تصور کنید.

اکنون در حال آفرینش هستید!

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

هر انسانی باید یقین داشته باشد که آنچه را که دوست می دارد در پناه خدا است.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

برای تغییر زندگی، برخی مواقع مجبوریم که تصمیم بگیریم به جای این که مجبور به تحمل ناخوشی ها باشیم، خوشبختی را به زندگی مان بیاوریم. تنها راه برای انجام این کار این است که قدر هر چیزی را در زندگی بدانیم؛ مهم نیست چه باشد.

وقتی شروع به تمرکز روی جنبه ی مثبت و روشن امور می کنیم، قانون جذب پاسخ ما را با کپی کردن این افکار تازه در زندگی، می دهد. اتفاقات خوب شروع به رخ دادن می کنند و همین طور اتفاق خوب است که می افتد.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

جمله تاکیدی :

من برای زیبایی و عشقی که مرا احاطه کرده است سپاسگزارم.

 فال قانون جذب ۶ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

انسان تنها آن چیزی را می تواند به دست آورد که خود را در حال ستاندن آن ببیند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد