//
کدخبر: ۴۵۱۳۱۳ //

فال رابطه | فال رابطه شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه شنبه 4 فروردین 1403
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

هر کسی حساسیت هایی دارد که ممکن است رابطه را تحت تاثیر قرار دهد. افراد مختلف درمورد چیزهای متفاوتی حساسیت دارند. برخی از نزدیکی زیاد عصبی می شوند درحالیکه برخی دیگر از دوری زیاد ناراحت می شوند. برخی از ابراز احساسات خودداری می کنند درحالیکه برخی دیگر مایلند بیشتر احساسات خود را با دیگری در میان بگذارند.

حساسیت های یک زوج معمولاً مکمل هم است. اگر یکی از فاصله بترسد، دیگری با نزدیکی عصبی می شود. اگر یکی از احساساتی شدن جلوگیری کند، دیگری نسبت به پنهان کردن احساسات حساسیت دارد. بدین طریق، تعامل زوجین مثل آب و آتش است. هریک حساسیت های دیگری را "ضعف" یا "نقص شخصیتی" او می داند. هریک با فرض درست بودن رفتار خودش نسبت به رفتار دیگری واکنش نشان می دهد. هرکس با گفتن "مشکل خودته" سعی می کند تا دیگری را "مقصر" بداند.

نسبت دادن حساسیت ها به مشکلاتی که در کودکی ابجاد شده اند، امری وسوسه انگیز است. اما اگر همین جا متوقف شوید، نکته ی ارزشمندی را نادیده گرفته اید. چه تفاوت هایی بین حساسیت های شما و والدین تان وجود دارد؟ چند حساسیت خاص را در نظر بگیرید که در رابطه شما مشکل ایجاد کرده است – به طور مثال، عصبی شدن از نزدیکی در مقابل ناراحتی از دوری.

کارت حساسیت از شما می خواهد تا نکات مثبت حساسیت طرف مقابل خود را ببینید. جفت شدن با کسی که حساسیت های او نقطه ی مقابل حساسیت های شماست، شانس نیست. فرض کنید که حساسیت های شما دو کاسه ی یک ترازو هستند. ببینید که تعادل بین این حساسیت ها در چه حد است.

هر حساسیتی وجه مهمی از یک رابطه است. یک رابطه ی سالم هم دوری دارد هم نزدیکی، اتحاد و فردیت، عقل و احساس – "آب" و "آتش". حساسیت ها تعادلی بین شما ایجاد می کند، تعادلی در رابطه که هیچ یک از شما به تنهایی آن را ندارید.

تناسب این مساله از آن جهت است که هر نفر زبان یک کفه ی ترازوست. صدای آب و صدای آتش. البته هریک از شما ممکن است در دو سوی مخالف هم قرار داشته باشید. ممکن است نسبت به حساسیت های هم حساس شوید. اما در صدای هر کدام از شما ارزش و حقیقتی وجود دارد. هر دو طرف ترازو حائز اهمیت است.

کارت حساسیت از شما می خواهد تا ارزش مثبت حساسیت های طرف مقابل را تشخیص دهید – و حقیقت آنها را بشنوید. بعد از اینکه متوجه شدید چگونه در شما تعادل ایجاد می شود، حتی ممکن است از طرف مقابل خود هم متشکر باشید. دل خود را باز کنید و از او برای بیان سمت و سویش در این ترازو تشکر کنید.

طرف شما چیزهای زیادی برای آموختن به شما دارد، چیزهایی که خودتان میل به نادیده گرفتن آن دارید. همه برای تکامل نیاز به آب و آتش با هم دارند. لزوماً تعارضی بین این دو قطب وجود ندارد! می توانید هر دو کفه ی ترازو را در خود بیابید – و هر دو را به شیوه ی خود ابراز کنید. به حساسیت های طرف مقابل خود احترام بگذارید و حقیقت آن حساسیت را در وجود خود پیدا کنید. بدین طریق، به تعادل و تمامیت در خود و در رابطه دست می یابید.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

به دست آوردن چشم انداز در شرایط سخت اولین گام در حل مشکل است. آیا توجه کرده اید که چگونه در لحظات احساسی همه چیز خراب می شود؟ آیا تا بحال متوجه شده اید که تحت تاثیر احساسات، ظرفیت سازندگی شما در حال از دست رفتن است؟ باید احساسات خود را درک کنید و آنها را بیان کنید. اما کارت چشم انداز به شما یادآوری می کند که لازم است تاثیرات مخرب احساسات خام را کاهش دهید و از روابط مخربی که باعث ایجاد مشکل می شوند دوری کنید. به دست آوردن چشم انداز گامی است در این راه.

راه های بدست آوردن چشم انداز بسیار زیاد است. یک راه اعلام "وقفه" و ترک موقعیت مشکل ساز است تا بتوان از حالت احساسی خارج شد. چند نفس عمیق می تواند به شما کمک کند. کمی قدم زدن، حتی رفتن به آن سوی اتاق، موثر است. اگر فکر کردید که درگیر احساسات شدید هستید، از روی صندلی بلند شوید و کمی راه بروید تا بتوانید نفس عمیق بکشید.

کارت چشم انداز به معنای فاصله گرفتن برای دیدن وضعیت مشکل ساز از زاویه ای بازتر است.

یک راه برای ایجاد چشم انداز در خود این است که خود را عقابی برفراز آسمان تصور کنید. باد را حس کنید که بال های شما را شانه می زند. تازگی هوا را با هر نفس حس کنید. زمین را بنگرید و خود را در وضعیتی ببینید که برایتان مشکل ساز است. تمام اعضای دخیل را بنگرید – از جمله خودتان. به نفس کشیدن ادامه دهید. بالاتر پرواز کنید و از آن فاصله راحت تر و شاید با دلسوزی بیشتر به شرایط بنگرید.

به عنوان یک عقاب از نیروی ویژه ای برخوردارید. می توانید برفراز آسمان با قدرت و اعتماد به نفس کامل پرواز کنید. چشمان عقابی شما می تواند همه چیز را واضح تر از چشمان آدم ببیند. با این چشم ها، به زمین و شخصی که طرف مقابل شما در آن رابطه است نگاه کنید. تمام حالت ها، صداها و کلمات آنها را بنگرید. و به دقت ببینید فردی که شبیه شماست چگونه به این وضعیت واکنش نشان می دهد.

حالا توجه خود را به فردی جلب کنید که شبیه شماست. بادقت تمام حالت های آن فرد، کلمات و تن صدای او را ببینید. ببینید که چگونه بر فردی که شبیه شماست اثر می گذارد. ببینید که چگونه حساسیت های او بروز می کند. ببینید که چگونه هر کلام می تواند باعث قطع ارتباط یا عدم درک متقابل شود. دریابید که چگونه هر یک سعی در ادای نیت مثبت خود در صحنه ی ماجرا دارد اما در آن شکست می خورد.

چشمان عقابی شما این قدرت را دارد تا راه های سالم تر تعامل را پیدا کند. می توانید فرد بهتری را به جای خود انتخاب کنید. فردی را متصور شوید که اعتماد به نفس بیشتر و رفتار مقتدارانه تری دارد. او را در حال برقراری یک ارتباط سالم به شیوه ای سازنده ببینید. آنگاه برای یک لحظه، خود را در آن منظره تصور کنید و ببینید در جای او بودن چه حسی دارد – تعامل به این خوبی چه لذتی دارد!

چشم انداز مکان مرتفع تری در درون شماست. لحظه ای خود را رها کنید تا آن را به سمت پذیرش، درک و دلسوزی سوق دهید. با دیدی روشن به جلو حرکت کنید تا مسائل خود را با طرف مقابل به درستی حل کنید.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

رابطه زمانی شکوفا می شود که بتواند نیازها، خواست ها و آرزوهای دیرینه ی طرفین را برآورده سازد. اما اگر نیازهای واقعی ما برآورده نشود دچار مرگ تدریجی می شود. کارت خواسته ها و نیازها دو پیام اصلی دارد: خواسته و نیاز خود را بدانید. دوم، مستقیم، عملی و به روشی سازنده به دنبالشان باشید.

آگاهی از خواسته و نیاز، خود یک چالش است. همه در کودکی یاد گرفته اند که نیازهای خود را نادیده بگیرند. شاید برای خواسته ی خود تعلیم ندیده باشیم یا انتظار نداشتیم که به آن دست یابیم. حتی ممکن است نتیجه بگیریم که بی لیاقت بوده ایم. علاوه بر آن همیشه به ما گفته میشد که چه چیز را بخواه – از طرف خانواده، جامعه و رسانه ها. به جای عشق و احساس مستقیم به ما غذا، کادو و اسباب بازی می دادند. حالا شاید فکر کنیم که یک خانه ی بزرگ، ماشین رویایی، یا وسیله ی الکترونیکی خاصی را می خواهیم. به علت تاثیرات گذشته، متوجه نیاز واقعی امروز خود نیستیم – و کمتر به دنبال آن می رویم.

اما به عنوان یک انسان یک سری نیازهای اولیه در رابطه داریم. ما همه به امنیت، اعتماد، احترام، حمایت، درک، پذیرش، قدردانی، نزدیکی، و حتی گاهی خلوت نیاز داریم. همچنین خواسته های ویژه ای هم داریم.

چطور می توان به نیازهای حقیقی خود پی برد؟ یک راه این است که به احساسات خود توجه کنید. احساس، نشانه ای از نیاز بشر است. در پس آزردگی، ناراحتی، دلخوری، صدمه دیدن، خشم، و سایر عواطف منفی نیازهای اولیه ای نهفته است که باید برآورده شود. اما اغلب درگیر مسائل ثانویه می شویم. این گله که "چرا تو در شستن ظرفها کمک نمی کنی؟" شاید به این معناست که کارهایی که من انجام می دهم نیاز به قدردانی دارند. و یا دعوا بر سر پول ممکن است واقعاً درباره ی نیاز به اعتماد و امنیت باشد.

راه اصلی برای آگاهی از نیاز واقعی خود این است که به عمیق ترین احساسات خود گوش فرا دهید. به درون خود بروید و بپرسید " الان واقعاً از اعماق وجودم چه می خواهم؟" بگذارید احساستان در پاسخ دادن به شما کمک کند.

وقتی که خواسته و نیار فرد تایید شد، گام بعدی انتقال آن به طرف مقابل است. اما از روی عادت و یا به هر دلیل دیگری ممکن است این کار را نکنید. شاید نیاز خود را مخفی می کنید تا نشان دهید من "قوی" هستم، و طرف مقابل را اذیت نکنید "و مشکل ایجاد نشود"، یا "خودخواه" به نظر نرسید. شاید فکر می کنید که "اگر اهمیت می داد متوجه نیاز من می شد" یا "من نباید بگویم خودش باید بداند".

اما اگر واضح به طرف مقابل نیاز خود را نگویید، شرایطی را مهیا کرده اید که مانع برآورده شدن نیازتان می شود و همین رابطه شما را به خطر می اندازد.

پس این شما هستید که باید خواسته ی خود را بیان کنید – و به روشی سازنده به دنبالش باشید. این یعنی نه فقط باید مراقب چیزی که می گویید باشید، بلکه نحوه ی گفتن آن هم مهم است. آیا خواسته یا تقاضایی دارید؟ منظور شما واضح بود – یا نه؟ آیا لحن واضح و مثبت دارید یا انتقاد می کنید و احساسی می شوید؟ این ها مسائل کلی است که باید در نظر داشت. ممکن است از طرف مقابل بخواهید خواسته هایش را به روش خاصی ادا کند که موثرتر باشد.

در نهایت یاد می گیرید که خواسته ی خود را بیان کنید – و حتی رد شود. بدانید که در هر درخواستی طرف مقابل حق "نه" گفتن دارد. اما اگر هیچ وقت چیزی نخواهید، و نیاز خود را نپذیرید، هیچ گاه شانس "بله" گفتن به او نمی دهید.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

رابطه زمانی شکوفا می شود که بتواند نیازها، خواست ها و آرزوهای دیرینه ی طرفین را برآورده سازد. اما اگر نیازهای واقعی ما برآورده نشود دچار مرگ تدریجی می شود. کارت خواسته ها و نیازها دو پیام اصلی دارد: خواسته و نیاز خود را بدانید. دوم، مستقیم، عملی و به روشی سازنده به دنبالشان باشید.

آگاهی از خواسته و نیاز، خود یک چالش است. همه در کودکی یاد گرفته اند که نیازهای خود را نادیده بگیرند. شاید برای خواسته ی خود تعلیم ندیده باشیم یا انتظار نداشتیم که به آن دست یابیم. حتی ممکن است نتیجه بگیریم که بی لیاقت بوده ایم. علاوه بر آن همیشه به ما گفته میشد که چه چیز را بخواه – از طرف خانواده، جامعه و رسانه ها. به جای عشق و احساس مستقیم به ما غذا، کادو و اسباب بازی می دادند. حالا شاید فکر کنیم که یک خانه ی بزرگ، ماشین رویایی، یا وسیله ی الکترونیکی خاصی را می خواهیم. به علت تاثیرات گذشته، متوجه نیاز واقعی امروز خود نیستیم – و کمتر به دنبال آن می رویم.

اما به عنوان یک انسان یک سری نیازهای اولیه در رابطه داریم. ما همه به امنیت، اعتماد، احترام، حمایت، درک، پذیرش، قدردانی، نزدیکی، و حتی گاهی خلوت نیاز داریم. همچنین خواسته های ویژه ای هم داریم.

چطور می توان به نیازهای حقیقی خود پی برد؟ یک راه این است که به احساسات خود توجه کنید. احساس، نشانه ای از نیاز بشر است. در پس آزردگی، ناراحتی، دلخوری، صدمه دیدن، خشم، و سایر عواطف منفی نیازهای اولیه ای نهفته است که باید برآورده شود. اما اغلب درگیر مسائل ثانویه می شویم. این گله که "چرا تو در شستن ظرفها کمک نمی کنی؟" شاید به این معناست که کارهایی که من انجام می دهم نیاز به قدردانی دارند. و یا دعوا بر سر پول ممکن است واقعاً درباره ی نیاز به اعتماد و امنیت باشد.

راه اصلی برای آگاهی از نیاز واقعی خود این است که به عمیق ترین احساسات خود گوش فرا دهید. به درون خود بروید و بپرسید " الان واقعاً از اعماق وجودم چه می خواهم؟" بگذارید احساستان در پاسخ دادن به شما کمک کند.

وقتی که خواسته و نیار فرد تایید شد، گام بعدی انتقال آن به طرف مقابل است. اما از روی عادت و یا به هر دلیل دیگری ممکن است این کار را نکنید. شاید نیاز خود را مخفی می کنید تا نشان دهید من "قوی" هستم، و طرف مقابل را اذیت نکنید "و مشکل ایجاد نشود"، یا "خودخواه" به نظر نرسید. شاید فکر می کنید که "اگر اهمیت می داد متوجه نیاز من می شد" یا "من نباید بگویم خودش باید بداند".

اما اگر واضح به طرف مقابل نیاز خود را نگویید، شرایطی را مهیا کرده اید که مانع برآورده شدن نیازتان می شود و همین رابطه شما را به خطر می اندازد.

پس این شما هستید که باید خواسته ی خود را بیان کنید – و به روشی سازنده به دنبالش باشید. این یعنی نه فقط باید مراقب چیزی که می گویید باشید، بلکه نحوه ی گفتن آن هم مهم است. آیا خواسته یا تقاضایی دارید؟ منظور شما واضح بود – یا نه؟ آیا لحن واضح و مثبت دارید یا انتقاد می کنید و احساسی می شوید؟ این ها مسائل کلی است که باید در نظر داشت. ممکن است از طرف مقابل بخواهید خواسته هایش را به روش خاصی ادا کند که موثرتر باشد.

در نهایت یاد می گیرید که خواسته ی خود را بیان کنید – و حتی رد شود. بدانید که در هر درخواستی طرف مقابل حق "نه" گفتن دارد. اما اگر هیچ وقت چیزی نخواهید، و نیاز خود را نپذیرید، هیچ گاه شانس "بله" گفتن به او نمی دهید.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

هنگام ابراز احساساتی مثل خشم، ترس، ناراحتی معمولاً چگونه واکنش نشان می دهید؟ آیا عقب نشینی می کنید؟ با شریک تان هم فکری می کنید؟ یا احساسات او را درک می کنید؟ آیا سعی در بهتر کردن یا حل مشکلاتش می کنید؟ اگر شما را به خاطر حسی که دارید سرزنش کند چطور؟ چه عکس العملی نشان می دهید؟ آیا در نهایت خودتان ناراحت می شوید؟

هیچ یک از این ها کارساز نیست – نه برای شما و نه او. کارت شاهد از شما می خواهد تا راه های دیگر و مناسب تر را در نظر بگیرید. هر زمان که طرف مقابل احساسش را بیان کرد، شاهد آن باشید. بگذارید ببیند که همیشه کنارش هستید تا از درک احساساتش نترسد.

کارت شاهد به طرفین اجازه می دهد تا با درک احساسات به تکامل طبیعی برسند. شهادت، حامی ابراز ناراحتی های عاطفی است – و می تواند باعث تغییر کامل موقعیت شود. شاهد فرد دیگر بودن یعنی در دسترس بودن، متمرکز بودن و مهربانی کردن. از شما می خواهد تا نه قضاوت کنید و نه دخالت. این عمل شما قدردانی های عمیق را به دنبال خواهد داشت.

عامل اصلی برای شاهد بودن، متمرکز بودن است. نفس عمیقی بکشید. مطمئن شوید که همچنان به نفس عمیق کشیدن ادامه می دهید. ذهن خود را آرام و ساکت نگاه دارید – مثل برکه ای آرام. اگر افکار و قضاوت ها به ذهنتان خطور کرد، آنها را کنار بزنید – و دوباره روی طرف مقابل متمرکز شوید. صریح و متمرکز بودن – و در دسترس بودن – از همه چیز مهم تر است. اگر نمی توانید این کار را بکنید، اندکی دست نگه دارید.

در شهادت، اشتباه نکنید و حرف های طرف مقابل را به دل نگیرید. اگر چنین شد به خاطر بیاورید که او فقط می خواهد با کلمات احساسات خود را تخلیه کند. به او اجزه دهید که این انرژی را آزاد کند. بدانید که او نمی تواند اکنون منطقی باشد و آنچه که می گوید ممکن است دقیق نباشد.

ممکن است به شما کمک کند تا بفهمید که شاهد آزاد شدن انرژی او از گذشته هستید – احساساتی که از کودکی، از رابطه ی قبل، یا رابطه با شما در او حبس شده اند. منشا این انرژی هرجا که باشد، درصورت رها نشدن بر هر دوی شما تاثیرگذار است – تا زمانی که حبس باشد بر قدرتش اضافه می شود.

بدانید که این مساله در نهایت بسیار التیام بخش خواهد بود. بهترین حمایت شما در التیام او این است که به او اجازه دهید احساسات درونش را تجربه کند. سعی در حل کردن یا بهتر کردن او فقط باعث تاخیر در التیام گرفتن او می شود. به او هدیه ی نایابی بدهید که وقعاً در تسکین موثر است – حضور کامل خود. بدانید که او خود قدرت آزاد کردن انرژی و تسکین خود را دارد. حضور شما تمام چیزی است که برای پشتیبانی و بیرون کشیدن طرف مقابل از تاریکی لازم است.

تصور خورشید هنگامی که کنارش نشسته اید موثر است. حتی در نیمه های شب، می دانید که خورشید همچنن می تابد. گرچه به لحاظ عاطفی حس تاریکی می کند اما می فهمد که خورشید بالاخره طلوع خواهد کرد. شاید ابرها آن را پوشانده باشد – یا حتی باران اشک یا خشم – اما خورشید همچنان وجود دارد. جهانی را با تابش طلائی رنگ خورشید متصور شوید که سینه تان را پر می کند. گرمایش را حس کنید. بزرگ شدنش را در قلب خود حس کنید و پرتوهای نورش را به سمت او هدایت کنید – تصور کنید که چه حسی پیدا می کند وقتی خورشید وجودش بالاخره طلوع کند!

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

شکسپیر می گوید "تمام دنیا عرصه ی بازیگری است و تمام زن و مردها بازیگرند". ما همه در طول زندگی نقش خاصی داریم. اغلب در کودکی این نقش را شکوفا می کنند. به طور غریزی از خانواده و معلمان، و حتی تلویزیون یادگرفتیم که در دنیا و در رابطه با دیگران چطور باشیم.

نقش زن و مرد بودن را یاد گرفتیم، راه های سازگاری با شرایط خانوادگی را آموختیم و برخی از گفته ها را حفظ کردیم تا وارد گروه خاصی شویم. شاید در نقش بازیگر، منتقد، آشوبگر، دلقک، ستاره ی دراماتیک، نابغه، خوش بین، پرستار، میانجی، کودک "خوب" – یا "بد" – بازی کرده ایم.

اغلب به طور ناخودآگاه از بچگی تا آخر عمر این فیلم را بازی می کنیم! هرنقشی محدودیت هایی دارد. هر نقشی بر جنبه ای از وجود انسان تاکید دارد - اما جنبه های دیگر را نادیده می گیرد. نابغه احساس را نادیده می گیرد. پرستار ممکن است به خواسته های خود بی توجه باشد. ستاره ی دراماتیک قدرت تعقل خود را دست کم می گیرد.

نقش مکمل زوجین در یک رابطه جالب توجه است. این تعارض باعث غنای زندگی هر دو نفر می شود اما گاهی مشکل ساز هم هست. این نقش ها به مرد این امکان را می دهد تا در برابر احساسات خود بایستد درحالیکه زن حساسیت عاطفی خود را برای پرورش خانواده حفظ می کند. متاسفانه، این تفاوت ها باعث برخورد و ایجاد اختلاف می شود.

به طور مثال، وقتی که زن سعی می کند احساسات خود را مطرح کند، مرد سعی در برطرف کردن آنها دارد و نقش "حلال مشکل" را بازی می کند، یا آنها را نادیده می گیرد و نقش فردی "مقاوم و آرام" را ایفا می کند. زن نیاز به کسی دارد تا به او گوش کند و درکش کند اما مشغله ی مرد بیشتر از آن است که مشکلات احساسی زن را برطرف کند یا به آنها گوش کند. برخی اوقات نیاز دارد که مرد احساساتش را با او در میان بگذارد، چیزی که برخلاف نقش قوی مرد است و طبق آن تعلیم دیده است. گرچه هریک نیات خوبی دارند، گفته های متعارض درمورد احساسات باعث ایجاد ناراحتی بین آنها می شود.

این نقش های متعارض در تمام روابط وجود ندارد اما هریک از ما نقش خاصی را ایفا می کند که محدودکننده است و باعث ایجاد مشکل در رابطه می شود. در گذشته چه نقش هایی را یاد گرفتید؟ چه نقش هایی را بازی نکردید؟ طرف مقابل شما چه نقش هایی را یاد گرفته؟ این نقش ها در کجا با هم مغایرت پیدا می کنند؟

کارت نقش از شما می خواهد تا پا را از حد نقش هایی که یادگرفته اید – و مشکلات حاصل از تعارض نقش ها - فراتر بگذارید. اولین گام این است که بپذیرید شما دو نفر مثل هم نیستید. درباره ی آموزش نقش های شریک تان در گذشته بیشتر بدانید.

گام بعدی این است که خودتان هم نقش جدیدی را یاد بگیرید. حرف شکسپیر را در دل خود جای دهید و "عضو علی البدل" برای نقش همسر خود باشید. ویژگی های منحصر بفرد او را بررسی کنید و آنها را به شیوه ی خود به کار ببرید. امتحان کردن یک چیز جدید حدود نقش شما را تغییر می دهد – و شما را قادر می سازد تا زندگی خود را با انتخاب های بیشتری ادامه دهید.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

هر فردی به حمایت نیاز دارد. گاهی فرد نیاز دارد تا داستان خود را روایت کند – شنیده شود – و احساساتش را به اشتراک بگذارد. حمایت چیزی است که همه نیاز.

شما چگونه سعی در حمایت از همسر خود دارید؟ آیا سعی در بهتر کردن حال او دارید؟ آیا سعی در همفکری با او، حل مسائل و برطرف کردن مشکلاتش را دارید؟

از قضا، چنین تلاشی برای کمک کردن شرایط را بدتر می کند. چون ضمن حل مساله، گوش کردن را فراموش می کنید. علی رغم نیات خوب ممکن است ناخواسته حرف طرف مقابل را در حین حل مساله قطع کنید و موجب رنجش بیشتر او شوید.

گوش دادن به تنهایی بسیار موثرتر است.

بهترین کاری که برای حمایت از همسر خود می توانید انجام دهید این است که به حرف هایش واقعاً گوش دهید. این بیش از هرچیز دیگری به او کمک می کند. جایی که هست را بپذیرید. هر حسی که دارد را بپذیرید. فقط به او محبت کنید و گوش دهید. حس حقیقی او را بفهمید و به او فرصت دهید تا این حس را در حضور شما تجربه کند.

گاهی شخص با گوش دادن محض مشکل دارد. کارت حمایت شما را ترغیب می کند تا راحت باشید و به طرف خود اجازه دهید هر چه می خواهد بگوید و هر حسی که می خواهد را تجربه کند. نفس بکشید تا در این کار به خود کمک کنید – ضمن گوش دادن هم به نفس عمیق کشیدن ادامه دهید. بدانید که چیزی برای حل کردن یا درست کردن وجود ندارد. هیچ حرفی را به دل نگیرید. چون احساسات بر اساس منطق نیستند، سعی نکنید اشتباهات او را اصلاح کنید. فقط حضور داشته باشید. هنگام واکنش های احساسی فقط شاهد او باشید. حضور و پذیرش، هدایایی است که می توانید به زوج خود بدهید.

این بدین معنا نیست که حمایت هیچ گاه شکست نمی خورد. حمایت، از پرخاش طرف مقابل جلوگیری می کند. حمایت او را برای خوب بودن و انجام بهترین کار تشویق می کند. بدانید که هرکسی ممکن است احساس بدی داشته باشد اما با قربانی جلوه دادن او، داستان را تشدید نکنید؛ با سرزنش او هم پیشرفتی نخواهید کرد. او را تشویق کنید تا احساسات خود را تجربه کنند.

فقط زمانی که فرد احساساتش را پشت سر بگذارد می تواند رو به جلو حرکت کند. فقط در این حالت است که می توان انتخاب های منطقی داشت و دست به عمل زد. حمایت از حالت عاطفی به حالت عقلانی تغییر می کند.

توجه داشته باشید که اگر ضمن حمایت از دیگری احساس تهی بودن یا ناراحتی به شما دست داد، مراقب حدود خود باشید. برای بدست آوردن اقتدار خود بهتر است ابتدا زمانی با خودتان خلوت کنید تا با مشکل بوجود آمده در خود کنار بیایید. اگر چنین شد بگویید "من باید کمی بیرون بروم تا تمرکز کنم و بتوانم بهتر به تو گوش کنم. حرف هایت واقعاً برایم مهم است – و خیلی زود برمیگردم ".

در حمایت از طرف مقابل، بدانید که این یک انتخاب است، نه اجبار. وقتی که واقعاً مایل به حمایت طرف مقابل باشید، یک حامی صریح و قدرتمند می شوید – وقتی که بتوانید با قلبی آرام متمرکز شوید و همه چیز را بپذیرید، هر حسی را، بدون سعی در برطرف کردن یا تغییر آن.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

هر فردی به حمایت نیاز دارد. گاهی فرد نیاز دارد تا داستان خود را روایت کند – شنیده شود – و احساساتش را به اشتراک بگذارد. حمایت چیزی است که همه نیاز.

شما چگونه سعی در حمایت از همسر خود دارید؟ آیا سعی در بهتر کردن حال او دارید؟ آیا سعی در همفکری با او، حل مسائل و برطرف کردن مشکلاتش را دارید؟

از قضا، چنین تلاشی برای کمک کردن شرایط را بدتر می کند. چون ضمن حل مساله، گوش کردن را فراموش می کنید. علی رغم نیات خوب ممکن است ناخواسته حرف طرف مقابل را در حین حل مساله قطع کنید و موجب رنجش بیشتر او شوید.

گوش دادن به تنهایی بسیار موثرتر است.

بهترین کاری که برای حمایت از همسر خود می توانید انجام دهید این است که به حرف هایش واقعاً گوش دهید. این بیش از هرچیز دیگری به او کمک می کند. جایی که هست را بپذیرید. هر حسی که دارد را بپذیرید. فقط به او محبت کنید و گوش دهید. حس حقیقی او را بفهمید و به او فرصت دهید تا این حس را در حضور شما تجربه کند.

گاهی شخص با گوش دادن محض مشکل دارد. کارت حمایت شما را ترغیب می کند تا راحت باشید و به طرف خود اجازه دهید هر چه می خواهد بگوید و هر حسی که می خواهد را تجربه کند. نفس بکشید تا در این کار به خود کمک کنید – ضمن گوش دادن هم به نفس عمیق کشیدن ادامه دهید. بدانید که چیزی برای حل کردن یا درست کردن وجود ندارد. هیچ حرفی را به دل نگیرید. چون احساسات بر اساس منطق نیستند، سعی نکنید اشتباهات او را اصلاح کنید. فقط حضور داشته باشید. هنگام واکنش های احساسی فقط شاهد او باشید. حضور و پذیرش، هدایایی است که می توانید به زوج خود بدهید.

این بدین معنا نیست که حمایت هیچ گاه شکست نمی خورد. حمایت، از پرخاش طرف مقابل جلوگیری می کند. حمایت او را برای خوب بودن و انجام بهترین کار تشویق می کند. بدانید که هرکسی ممکن است احساس بدی داشته باشد اما با قربانی جلوه دادن او، داستان را تشدید نکنید؛ با سرزنش او هم پیشرفتی نخواهید کرد. او را تشویق کنید تا احساسات خود را تجربه کنند.

فقط زمانی که فرد احساساتش را پشت سر بگذارد می تواند رو به جلو حرکت کند. فقط در این حالت است که می توان انتخاب های منطقی داشت و دست به عمل زد. حمایت از حالت عاطفی به حالت عقلانی تغییر می کند.

توجه داشته باشید که اگر ضمن حمایت از دیگری احساس تهی بودن یا ناراحتی به شما دست داد، مراقب حدود خود باشید. برای بدست آوردن اقتدار خود بهتر است ابتدا زمانی با خودتان خلوت کنید تا با مشکل بوجود آمده در خود کنار بیایید. اگر چنین شد بگویید "من باید کمی بیرون بروم تا تمرکز کنم و بتوانم بهتر به تو گوش کنم. حرف هایت واقعاً برایم مهم است – و خیلی زود برمیگردم ".

در حمایت از طرف مقابل، بدانید که این یک انتخاب است، نه اجبار. وقتی که واقعاً مایل به حمایت طرف مقابل باشید، یک حامی صریح و قدرتمند می شوید – وقتی که بتوانید با قلبی آرام متمرکز شوید و همه چیز را بپذیرید، هر حسی را، بدون سعی در برطرف کردن یا تغییر آن.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

روابط فرصت های زیادی برای تجربه شفای عاطفی ارائه می دهند. اما در درمان، شما باید اول از آنچه که به شفا نیاز دارد، آگاه باشید. این به این معناست که به هر آنچه که شما واقعا احساس می کنید، توجه کنید. احساسات شما به شما می گویند چه چیز به شفا نیاز دارد.. هر جایی از یک رابطه که در آن احساس ناراحتی، مسدود شدن، گیر افتادن، خارج شدن، و یا بی حسی می کنید، به شفا نیاز دارد.

بسیاری از احساساتی که ما در ارتباط با دیگران تجربه می کنیم در واقع حاصل حوادث گذشته است - که برخی مربوط به دوران کودکی می شود. هر رویداد در گذشته، بزرگ یا کوچک، که منجر به احساس صدمه، ترس، خشم، ترد شدن، تحقیر، و یا شرمندگی شود، در حال حاضر هنوز هم می تواند موثر باشد. همه ی ما این زخم های درونی را داریم.

فقط با تصدیق بعضی زخم ها می توانید شروع به التیام آن ها کنید. سرزنش کردن شریک تان برای "دلیل" احساس ناراحتی شما بودن، تنها شما را از رسیدن به این نتیجه که علت اصلی درد، چیزی در درون خودتان است، دور می کند. اگر شما برای حل کردن ناراحتی خود تلاش کنید که یک "علت" خارجی برای آن بیابید، فقط شفای آن را طولانی تر می کنید. کارت شفا از شما می خواهد که در شرایط کنونی فراتر از یک "قربانی" باشید.

آیا واقعا می خواهید که آن زخمها التیام یابند؟ شرط لازم این است که بدانید واقعا می خواهید زخمتان التیام یابد. درمان از قلب شما شروع می شود - از قبول کردن آنچه که شما احساس می کنید، بدون قضاوت درباره آن، بدون سرزنش، و بدون تلاش برای حل کردن آن. درمان این است که به درون خود رجوع کنید و به سادگی عمیق ترین احساسات خود را تجربه کنید. این است که کاملا هر آنچه که وجود دارد را احساس کنید - بدون کلمه ای و بدون تجزیه و تحلیلی، بدون اینکه تلاش کنید که آن را بهتر کنید و آرزو کنید از بین برود. بدون اینکه برای احساسی که دارید، به آن برچسب "بد" یا "اشتباه" بزنید. به سادگی و با آرامشی که از پذیرش قلبی ناشی می شود، آن را احساس کنید.

در روابط، یک شریک می تواند دیگری را در بهبود کمک کند، اما نه به شیوه های معمولی که مثلا تلاش کند که آنها را رفع کند، با آنها با منطق روبرو شود، و یا کمک کند که احساس بهتری داشته باشد. این راه تنها روند درمان طبیعی را مختل می سازد. فقط قلب خود را باز بگذارید و به سادگی با آنها مواجه شوید. سعی نکنید چیزی را تغییر دهید. شما بهبود یافتن شریکتان را زمانی پرورش می دهید که هر آنچه که او احساس می کند را، بدون قضاوت، و یا تحت عنوان "اشتباه"، "منفی"، یا "نامطلوب" بپذیرید.

شفا در اشکال مختلف می آید. این اتفاق زمانی می افتد که شما به کسی با تمرکز و همدلی گوش می کنید. شفا زمانی اتفاق می افتد که بی وقفه به شریک زندگی خود کاملا اختیار می دهید آنچه که اتفاق می افتد را احساس کند؛ ترس، غم، خشم و ... یکی از مهمترین هدیه هایی که شفا می دهد این است که کنار شریک زندگی تان بنشینید و شاهد غم و اندوه و یا با مشت به بالش کوبیدن در خشم و گریه اش باشید. شفا حتی در سکوت کامل اتفاق می افتد. ما زمانی شفا پیدا می کنیم که مقاومت علیه احساسات را متوقف کنیم، و به خود اجازه دهیم که آنها را تجربه کنیم.

در شفا، عشق یک حس مقدس است. ما می توانیم با کمک یکدیگر شفا پیدا کنیم. آیا موضوعی در رابطه ی شما وجود دارد که بخواهید شفا پیدا کند؟ مطمئن باشید هر زمان که زوجین روند بهبودی را باهم شریک شوند، هر دو شفا می یابند.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

رابطه زمانی شکوفا می شود که بتواند نیازها، خواست ها و آرزوهای دیرینه ی طرفین را برآورده سازد. اما اگر نیازهای واقعی ما برآورده نشود دچار مرگ تدریجی می شود. کارت خواسته ها و نیازها دو پیام اصلی دارد: خواسته و نیاز خود را بدانید. دوم، مستقیم، عملی و به روشی سازنده به دنبالشان باشید.

آگاهی از خواسته و نیاز، خود یک چالش است. همه در کودکی یاد گرفته اند که نیازهای خود را نادیده بگیرند. شاید برای خواسته ی خود تعلیم ندیده باشیم یا انتظار نداشتیم که به آن دست یابیم. حتی ممکن است نتیجه بگیریم که بی لیاقت بوده ایم. علاوه بر آن همیشه به ما گفته میشد که چه چیز را بخواه – از طرف خانواده، جامعه و رسانه ها. به جای عشق و احساس مستقیم به ما غذا، کادو و اسباب بازی می دادند. حالا شاید فکر کنیم که یک خانه ی بزرگ، ماشین رویایی، یا وسیله ی الکترونیکی خاصی را می خواهیم. به علت تاثیرات گذشته، متوجه نیاز واقعی امروز خود نیستیم – و کمتر به دنبال آن می رویم.

اما به عنوان یک انسان یک سری نیازهای اولیه در رابطه داریم. ما همه به امنیت، اعتماد، احترام، حمایت، درک، پذیرش، قدردانی، نزدیکی، و حتی گاهی خلوت نیاز داریم. همچنین خواسته های ویژه ای هم داریم.

چطور می توان به نیازهای حقیقی خود پی برد؟ یک راه این است که به احساسات خود توجه کنید. احساس، نشانه ای از نیاز بشر است. در پس آزردگی، ناراحتی، دلخوری، صدمه دیدن، خشم، و سایر عواطف منفی نیازهای اولیه ای نهفته است که باید برآورده شود. اما اغلب درگیر مسائل ثانویه می شویم. این گله که "چرا تو در شستن ظرفها کمک نمی کنی؟" شاید به این معناست که کارهایی که من انجام می دهم نیاز به قدردانی دارند. و یا دعوا بر سر پول ممکن است واقعاً درباره ی نیاز به اعتماد و امنیت باشد.

راه اصلی برای آگاهی از نیاز واقعی خود این است که به عمیق ترین احساسات خود گوش فرا دهید. به درون خود بروید و بپرسید " الان واقعاً از اعماق وجودم چه می خواهم؟" بگذارید احساستان در پاسخ دادن به شما کمک کند.

وقتی که خواسته و نیار فرد تایید شد، گام بعدی انتقال آن به طرف مقابل است. اما از روی عادت و یا به هر دلیل دیگری ممکن است این کار را نکنید. شاید نیاز خود را مخفی می کنید تا نشان دهید من "قوی" هستم، و طرف مقابل را اذیت نکنید "و مشکل ایجاد نشود"، یا "خودخواه" به نظر نرسید. شاید فکر می کنید که "اگر اهمیت می داد متوجه نیاز من می شد" یا "من نباید بگویم خودش باید بداند".

اما اگر واضح به طرف مقابل نیاز خود را نگویید، شرایطی را مهیا کرده اید که مانع برآورده شدن نیازتان می شود و همین رابطه شما را به خطر می اندازد.

پس این شما هستید که باید خواسته ی خود را بیان کنید – و به روشی سازنده به دنبالش باشید. این یعنی نه فقط باید مراقب چیزی که می گویید باشید، بلکه نحوه ی گفتن آن هم مهم است. آیا خواسته یا تقاضایی دارید؟ منظور شما واضح بود – یا نه؟ آیا لحن واضح و مثبت دارید یا انتقاد می کنید و احساسی می شوید؟ این ها مسائل کلی است که باید در نظر داشت. ممکن است از طرف مقابل بخواهید خواسته هایش را به روش خاصی ادا کند که موثرتر باشد.

در نهایت یاد می گیرید که خواسته ی خود را بیان کنید – و حتی رد شود. بدانید که در هر درخواستی طرف مقابل حق "نه" گفتن دارد. اما اگر هیچ وقت چیزی نخواهید، و نیاز خود را نپذیرید، هیچ گاه شانس "بله" گفتن به او نمی دهید.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

جالب توجه است که طرفین چندوقت یکبار – مثل بچه ها بالا پایین می پرند – و متضاد هم رفتار می کنند. وقتی یکی بالا می پرد، دیگری پایین می رود. وقتی یک طرف میل به تسهیم احساسات داشته باشد، دیگری میل به منطق گرایی دارد. یکی نزدیکی می خواهد و دیگری دوری. یکی درخواست تعهد دارد و دیگری آزادی می خواهد. هر زن و شوهری ممکن است در مسائل بسیاری با هم در تضاد باشند – خوش بین در مقابل بدبین، درونگرا/برونگرا، جدی/بی خیال، رویاپرداز/واقع بین، پرانرژی / آرام.

در ابتدا، دو نفر ممکن است مجذوب تفاوت های همدیگر شوند. اما اغلب، بعد از مدت زمانی چند، به هم طوری واکنش می دهند که انگار در تفاوت های آنها چیزی "اشتباه" است. آنگاه تفاوت ها را به نوعی قلمداد می کنند که به یک منبع مشکل و تعارض تبدیل می شوند.

دعواهای کلیشه ای بین زن و مرد را در نظر بگیرید. هر کدام براساس نقش های متضاد و متقابل بزرگ شده اند. مرد باید قوی و ساکت باشد و جلوی احساسات خود بایستد – وِیژگی های منطقی برای موفقیت در زندگی. زن باید نرم، معاشرتی و بسیار بااحساس باشد – ویژگی های احساسی برای پرورش خانواده. براساس این تفاوت های فرهنگی از پیش تعیین شده، هریک نقش خاصی را در رابطه ایفا می کنند.

اما به جای قدردانی از قابلیت های یکدیگر، گاهی شیوه های رفتاری یکدیگر را بی ارزش جلوه می دهند. با فرافکنی نقش خود در تعلیم دیگری، دچار قطبی گرایی در نحوه ی کنترل احساسات می شوند. زن مایل به تسهیم احساسات خود است درحالیکه مرد سعی دارد جلوی احساسات خود را بگیرد. هریک دیگری را به سمت مخالف سوق می دهد. با پیشرفت دعوا بر سر مسائل عاطفی، ممکن است شروع به اعتراض کنند که "زن ها غیرمنطقی اند" یا "مردها بی احساس اند".

جالب است که این گونه زوج ها گاهی می گویند که در یک رابطه همه چیز 50-50 است. این بدان معناست که هر کدام نصف وجود یک فرد کامل هستند. به طور مثال، مرد منطق است و زن احساس. شاید زن و مرد نیمه ی مکمل هم باشند.

درمقابل دیدگاه 50-50 کارت قطب گرایی از شما می خواهد که رابطه را 100-100 ببینید. 100% خودتان باشید. پتانسیل های هر آدمی شامل عقل و احساس، جدیت و بی خیالی، رویایی و عمل گرا، میل به نزدیکی و دوری، برون گرا و بازتاب دهنده، خوش بین و بدبین، با هم است. همه ی ما می توانیم همه ی اینها و شاید هم، بیشتر را تجربه کنیم.

چه نوع تفاوت هایی در رفتار، ویژگی ها، یا نیازها باعث شکست رابطه می شود؟ چه وقت هایی فکر می کنید که باید با طرف مقابل خود مخالفت کنید؟ این کارت به شما می گوید که تفاوت های آزاردهنده یا ناراحت کننده، در صورت وجود، دری است به سوی کمال – دری به سمت بخش گمشده ای از وجود شما.

هر کشمکشی که به خاطر تفاوت های بین دو نفر به وجود می آید معمولاً به علت تعارض های درونی خود آنهاست – بین نیمه ی غالب و آشکار و نیمه ی مغلوب آنها. اگر واقعاً می خواهید از این کشمکش ها راحت شوید، پس به سادگی تفاوت ها را بپذیرید. این کار به جرات زیادی نیاز دارد اما گام بلندی است به سمت زنده کردن نیمه ی مهمی از وجود شما. حداقل، این کار گامی است در جهت پایان دادن به حساسیت های بیهوده در یک رابطه.

 فال رابطه ۴ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

گوش فرادادن بخش مهمی از یک رابطه محسوب می شود. هریک از ما دوست داریم وقتی صحبت می کنیم کسی به ما گوش دهد بنابراین باید بدانید که چطور می توان به درستی به طرف مقابل گوش فراداد.

گوش دادن فراتر از ساکت نشستن در مقابل شخصی است که مشغول صحبت است. گوش دادن یک مهارت کنشی بوده و مثل تمام مهارت ها قابل توسعه است. برای اینکه شنونده ی خوبی باشید باید افکار درونی خود را آرام کنید و به طرف مقابلتان توجه کنید. هدف شما باید این باشد که واقعاً به بیان تجربه – یا هرچیز دیگری که در حال بیان شدن است - گوش دهید.

یک شنونده ی با دقت می تواند گوینده را تایید، تصدیق، حمایت و ترغیب کند. گرچه برخی از ما حرف های دیگران را آنگونه که خودمان می خواهیم تعبیر می کنیم. کارت "گوش فرادادن" به شما هشدار می دهد که متوجه تعبیر و تفسیرهای شخصی خود باشید. هدف از گوش دادن فهمیدن منظور دیگران است. همیشه بهتر است که درباره ی منظور آنها از یک چیز خاص سوال بپرسیم نه اینکه فرض کنیم خودمان آنرا می دانیم. هیچ وقت چیزی را فرض نگیرید.

یک شنونده ی خوب سعی دارد تا منظور درست را از حرف های طرف مقابل بیرون بکشد. این شنونده ممکن است مخالف آن چیزی باشد که گفته می شود. کارت "گوش فرادادن" می خواهد به دنبال درک موضوعی باشید که طرف مقابل – از دیدگاه خود - بیان می کند، حتی اگر شما با آن مخالف باشید.

شاید گاهی مفید باشد که لحظه ای به رفتار خود توجه کنید. چه تغییری در رفتار شنیداری شما ایجاد شد؟ آیا توانستید که درست گوش دهید؟ اغلب افراد نمی توانند. اغلب ما تظاهر به شنیدن می کنیم در حالی که مشغول آماده شدن برای پاسخگویی به طرف مقابل هستیم. افرادی هم هستند که در مورد آنچه که گفته می شود احساس خوبی ندارند و وسط کلام وارد می شوند تا دیگری را نجات دهند یا سعی در حل مشکل دارند. گاهی اوقات اگر آنچه که گفته می شود حاکی از صدمه، ترس، یا عصبانیت باشد به سختی می توانیم به آن گوش دهیم. باید به خاطر داشت که بروز شدید احساسات، مبتنی بر دلیل و منطق نیست.

وقتی که طرف مقابل دچار احساسات شدید شده باشد اغلب سعی می کنیم او را آرام کنیم یا متقاعدش کنیم که آن احساس را از خود براند. اگر قصد او سرزنش باشد، ممکن است واکنش بدی برای حمایت از خود نشان دهیم. اما چه آرام کردن او و چه دفاع از خود باعث رنجش بیشتر می شود.

بهترین عکس العمل فقط گوش دادن است. بیشتر مواقع نیاز به انجام کار دیگری نیست. لازم نیست اوضاع را درست کنید، از خود دفاع کنید یا به طرف مقابلتان آرامش دهید. فقط به او گوش دهید بدون اینکه چیزی را به دل بگیرید. بگذارید جریان طی شود، نفس بکشید، گوش هایتان را تیز کنید و به هر چه گفته می شود گوش دهید. و به نفس کشیدن ادامه دهید.

با دقت گوش دادن یکی از موثرترین و سازنده ترین واکنش هایی است که می توانید نشان دهید. این کار قطعاً بهتر از سعی در دفاع از خود است. در واقع گوش دادن یک هدیه ی نادر است. با دادن آن به طرف مقابل خود، در واقع آن را به رابطه تان بخشیده اید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۱۳۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد