//
کدخبر: ۴۵۰۴۲۹ //

فال رابطه | فال رابطه شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه شنبه 26 اسفندماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

برای مشاهده فال ها و سرگرمی های بیشتر اینجا کلیک کنید

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

تمام روابط دوره ای از دگرگونی را طی می کنند که گاهی همراه با ناراحتی ها و رنجش های عاطفی است. در این زمان ها مسائل و مشکلات در کانون توجه قرار می گیرند. اینکه رابطه در این دوران چگونه ظاهر می شود تا حد زیادی به طرز رفتار زوجین با یکدیگر بستگی دارد – اینکه به مشکلات، سختی ها یا زمان تغییر چگونه نگاه می کنند.

کارت دگرگونی از شما می خواهد تا پروانه را به یاد داشته باشید. ابتدا ماهها با خزیدن کرم گونه آغاز می کند. سپس ماه ها در پیله ای تاریک می خوابد. درنهایت با شکوه و آزادی حرکت، با رنگ های بی نظیر آشکار می شود. چه کسی فکر می کرد کرم زمینی روزی برفراز پیله اش چنین بلند پرواز کند و با این رنگ های خیره کننده ظاهر شود؟

نتایج دگرگونی، انتظارات معمول را به چالش می کشد. پیشاپیش نمی توان گفت که مسائل چگونه پیش می روند، اما افراد هنگام تغییر، اغلب دستخوش افکار منفی می شوند. مسائل و مشکلات را نشانه ی وجود مشکلی بزرگ در رابطه می دانند. با این دید، مشکلات، ناراحت کننده اند و علت عقب نشینی به حساب می روند. انسان تا حد کرمی در پیله نزول می کند، محدود به خزش می شود، تصاویر بزرگ یا راه کارهای مثبتی را که ضمن پرواز از بالا می دید، دیگر نمی بیند.

هنگام سپری کردن مشکلات این کارت از شما می خواهد که طرز نگاه خود را عوض کنید. در دل تمام مشکلات، بذر تغییر مثبت وجود دارد. به جای شرط بستن روی نامطلوب بودن مشکلات، همه چیز را همانگونه که هست بپذیرید. ببینید که شرایط چه چیزی برای آموزش به شما دارد؟ فرصت های مثبت نهفته در آن را پیدا کنید - شاید فرصتی باشد برای یاد گرفتن نکته ی مهمی درباره ی رابطه تان. چیزی را یاد بگیرید که ممکن است در برقراری ارتباط شما با دیگران – هم الان و هم آینده - مفید باشد.

متاسفانه تنها برخی از ما معمولاً می گوییم "خدایا شکر برای این دوره ی دگرگونی! من خیلی خوش شانسم که با این اتفاق فهمیدم که باید چه چیز را یاد بگیرم". درعوض اغلب دیگران را برای ایجاد چنین شرایطی که همراه با ناراحتی و سختی است سرزنش می کنیم.

اگر دیگران را سرزنش کنید، خود را تا حد خزیدن در فضای محدود پیله کوچک کرده اید. اما پیله یک مرحله ی حیاتی در رشد هم هست. به جای سرزنش طرف مقابل خود، از تفکر در مورد موضوع، بیشتر می توان سود برد. زمانی در خلوت پیله ی خود سپری کنید. با احساسات عمیق و عقاید خود ارتباط برقرار کنید. از خود بپرسید "در نحوه ی ارتباط با دیگران باید از چه بگذرم؟ چه چیز را یاد بگیرم؟ یا چه کاری بکنم؟ چه چیزی باعث شده که همچون قدیم به خزیدن بیافتم؟"

کارت دگرگونی از شما می خواهد تا دوران سختی، استرس و تغییر را بپذیرید. نه فقط برای درک کردن بلکه با کنجکاوی مثبت به این دوران بنگرید. به سمت ناشناخته ها حرکت کنید. عمیق حس کنید و یاد بگیرید – و از آنجا به بعد رهایش کنید. با تاریکی درون خود مقابله کنید و موانع عاطفی پیش روی خود را با ایجاد روابط صمیمانه ی جدید تغییر دهید. با بیرون آمدن از پیله ی دگرگونی، شانس شکوفایی بال های رنگارنگ را به رابطه ی خود بدهید – بال هایی که شما را به جلو می برند و قادر به کشف عصاره ی شیرین شکوفه ی گلها می کنند.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

برقرار کردن ارتباط ، اساس یک رابطه است. در برقراری ارتباط، شما و شریکتان تجربه ای را با هم به اشتراک می گذارید. درنتیجه یک حس ادغام شدن بوجود می آید. مادام که این ارتباط عمیق تر می شود، شما از تجربیات یکدیگر آگاه تر می شوید. ارتباط سالم شامل توانایی برای انتقال سریعتر آگاهی شما و شریکتان است. شما می توانید با ادغام کردن آگاهی ها، هنوز هم در درون خودتان استوار باشید.

اما در مواقعی نیز ارتباط گیری می تواند مشکل باشد. کارت ارتباط گیری هر مشکل عاطفی که باعث شود ارتباطتان با شریکتان قطع شود را به شما نشان می دهد. اگر اینچنین باشد، شاید زمان آن رسیده است که با چیزی که در درونتان اتفاق افتاده است روبرو شوید. مسائل زیادی در این راه وجود دارد. ممکن است رنجش هایی وجود داشته باشد که با آنها رو در رو نشده باشید. ممکن است کسی نخواهد آزادی و یا کنترل خود را از دست بدهد. یا کسی بخواهد مدتی را به تنهایی سپری کند. جریاناتی که در درونتان اتفاق می افتد را کشف کنید. ممکن است چیزی درون شما نیاز به التیام داشته باشد – و حالا وقتش رسیده که این کار را انجام دهید. ممکن است بخواهید درمورد آن موضوع با شریکتان صحبت کنید، که این خودش نوعی ارتباط است.

این کارت به شما یادآوری می کند شکل هایی از ارتباط وجود دارند که کمتر سالم می باشند – برای مثال شما عادت داشته باشید تا به احساسات و نیازهای شریکتان بیشتر از خودتان توجه کنید. در این صورت ممکن است نگرش، احساسات و خواسته های او را بیشتر دریابید – و از خودتان دور شوید. اگر در چنین شرایطی هستید، این کارت از شما می خواهد تا به احساسات خودتان بیشتر توجه کنید. با هر آنچه که احساسش می کنید، آن را می خواهید و یا به آن نیاز دارید ارتباط برقرار کنید. با ارتباط گیری با خودتان قادر خواهید بود تا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار کنید – و همچنان خودتان باشید.

در ارتباط سالم، هریک از طرفین می دانند که چه کسی هستند، و به عنوان یک شریک قلب خود را به سوی یکدیگر باز میکنند. در لحظه های مثبت، لذت آنها چندبرابر می شود. یک تجربه خوب بسیار با شکوه تر می شود. ممکن است یک غروب آفتاب رنگارنگ باشد، یک وعده غذایی خوشمزه، یک صحبت الهام بخش، یک پیاده روی دوستانه، و یا برخی فعالیت های لذت بخش دیگر.

ارتباط داشتن می تواند در طول زمان های دشوار، مفید باشد. به جای کناره گیری در هنگام ناراحتی، و یا جلوگیری از احساس غم و اندوه شریکتان، می توانید باز هم در کنار او باشید. می توانید حاضر باشید و ارتباط برقرار کنید. می توانید با شریکتان صحبت کنید. می توانید هر آنچه که در درون شما درجریان است را به اشتراک بگذارید – بدون تلاش برای تغییر آن و یا اجتناب از آن. شما به سادگی هر اتفاقی که می افتد را با هم تجربه می کنید.

در زمان سختی، چالش واقعی، در ارتباط ماندن با خودمان است. آیا هیچگاه از احساسات بد اجتناب نمی کنیم؟ آیا تمایل نداریم اینگونه فکر کنیم که در داشتن احساسات بد، همیشه مقصر خود ما هستیم؟ با دوری از احساسات منفی ارتباطمان با دیگران و همچنین با خودمان قطع می شود.

اما زمانی که شما مایل به تجربه کردن آن احساسات هستید – مثبت یا منفی – ظرفیتتان را برای ارتباط گیری واقعی افزایش می دهید. دوستان شما فقط زمانی حاضر هستند که همه چیز خوب پیش می رود. با این حال زندگی شما مدام تغییر می کند. به جای اصرار بر تابش خورشید و بیزاری از نشانه های حضور ابر در آسمان، این مسئله را درک کنید که باران ارزشمند است! اگر آزادی واقعی در رابطه تان می خواهید، این را بدانید که ارتباط گیری همیشه به خوب پیش رفتن مسائل وابسته نیست. با یادگیری پذیرفتن و در دسترس بودن در تمام تجربیات زندگی، شما در تمام روابطتان بهتر نقش ایفا می کنید.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

هر یک از ما تمایلات رفتاری و عاطفی ای داریم که حاصل رابطه مان است. در مورد برخی چیزها حساس هستیم و به روش خاصی واکنش نشان می دهیم. خیلی از این تمایلات را سال ها پیش در کودکی آموخته ایم. این ها الگوهای عادتی هستند و به شدت ما را محدود می کنند. در طول سال های مختلف بارها و بارها این رفتارها را از خود بروز می دهیم.

به عنوان دو طرف یک رابطه الگوهای رفتاری را وارد رابطه می کنیم که مثل نوعی رقص است. برای دیگران، ممکن است رقص ما براساس تمرین باشد – هماهنگی عمل و عکس العمل. گاهی به جای حرکت موزون و با ظرافت در کنار هم ، رقص خود را به نوعی متضاد و پررنگ جلوه می دهیم. درنتیجه الگوهایی به وجود می آید که طبق آن همدیگر را قضاوت می کنیم و واکنش احساسی نشان می دهیم و درنهایت با پاگذاشتن روی پای یکدیگر کار را تمام می کنیم.

به طور مثال، یکی از رقص ها در تمام روابط رقص دوری و نزدیکی است. گرچه بخش طبیعی ای از زندگی روزمره است، این رقص ممکن است سخت باشد. فاصله ی زیاد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "عدم امنیت" شود. نزدیکی بیش از حد ممکن است باعث بروز الگوی احساس "در دام افتادن" شود. به زودی هر یک روی یک پا، در دو سر یک خط قرار می گیرند. در این حالت، یک پا نشانه ی "نزدیکی" و پای دیگری نشانه ی "دوری" است. بسته به این که هر یک کدام پای خود را زمین بگذارند، دیگری روی پای مخالف بلند می شود.

کارت الگو از شما می خواهد تا مواظب الگوی رقص خود باشد. الگوی شما برای بیان احساسات، خواسته ها و نیازها چیست؟ خودخوری می کنید یا در ابراز آن اغراق می کنید؟ الگوی رفتاری شما موقع ابراز احساسات دیگران چیست؟ آیا سعی می کنید از برخی از احساسات خود اجتناب کنید؟ آیا سعی می کنید احساس ناراحتی دیگری را برطرف کنید؟ چه چیزی احساس شما را برمیانگیزد؟ به چه چیزی حساس هستید؟ چطور واکنش نشان می دهید؟

وقتی که متوجه رفتار الگووار خود می شوید زمان مناسبی برای ایستادن و نفس کشیدن است. ببینید که آیا واقعاً می خواهید تمام الگو را اجرا کنید؟ آیا نمی دانید که به کجا ختم می شود؟ به دنبال راه کار جدید نیستید؟ اگر چنین باشد، مراحل عادی را دنبال نکنید. شاید حتی لازم باشد مخالف حالت معمول رفتار کنید.

به طور مثال، رقص دوری و نزدیکی را در نظر بگیرید. اگر الگوی شما این باشد که احساس عدم امنیت خود را با چسبیدن به شریکتان برطرف کنید، پس این بار به طرف خود هرچقدر که می خواهد فضا بدهید. اگر معمولاً احساس در دام افتادن دارید و دوری می کنید، این بار نزدیک بایستید. در هر صورت، با احساس همیشگی و الگووار خود مقابله کنید. عدم واکنش به این احساسات جرات می خواهد. اما ضمن اجرای آن، خود را از الگوی قدیمی که سالها شما را کنترل کرده، آزاد می کنید.

اگر آگاهانه الگوی عادتی خود را کنار بگذارید، پا را فراتر از مرز رفتاری خود گذاشته اید. شما با الگوی خود می توانید راه های جدیدی برای لذت و موفقیت در رابطه – و رقص در کنار هم مثل هنرمندان واقعی – ایجاد کنید.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

تمامیت چیست؟ تمامیت در مجموعه ای از تجاربی منعکس می شود که فرد آزاد است تا آن را درآغوش بگیرد. در این بین خوشحالی، ناراحتی، سعادت، ترس، خشم، احساس، شوخ طبعی، امید، لطافت، خشونت، قدرت پذیرش، ابراز وجود، عشق، تنفر، بینش، عقلانیت، عملگرایی و ایده آل گرایی هم به چشم می خورد. این ها تعداد اندکی از انواع وجوه انسانی است. اما افراد معدودی قادر به بیان تمام آن ها هستند – اغلب ممکن است خیلی از این وجوه را رد کنیم.

همه ی افراد بشر پتانسیل کامل بودن را دارند. اما از کودکی به او می آموزند که دامنه ی نیازهایت را محدود کن. خانواده به فرد می آموزد که فکر کردن، عمل کردن، و طرز ابراز کردن خود را محدود کن. شخصیت فرد به واسطه ارتباط با هم سن و سالان، هنجارها، وظایف مرتبط با جنسیت و کلیشه های جامعه شکل می گیرد. در نتیجه با تجربه ی مجموعه ی کوچکی از این وجوه، زندگی فرد پایان می یابد.

مثلاً از قدیم مردها باید منطقی، قوی، و ساکت باشند و احساساتی مثل ترس، آسیب دیدگی، و ناراحتی را بیان نکنند. درحالیکه احساساتی بودن زن ها ایرادی ندارد اما از قدیم آموخته اند که تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را به کار نگیرند.

گذشته ی ما هر چه که بوده، همگی با تجربه ی یک سری از صفات خاص انسانی به زندگی خود خاتمه داده اند. برخی در صحبت کردن و تعقل قوی هستند. برخی به لحاظ احساسی برونگرا هستند. برخی افراد سرسخت و قاطع اند. برخی نرم و منعطف اند. برخی فقط در ابراز یک حالت احساسی استعداد دارند – شادی، خوشحالی، ترس، یا خشم. برخی دیگر به ندرت حسی را تجربه کرده اند. شما چه ویژگی دارید؟

کارت تمامیت به شما یادآوری می کند که از ویژگی های به اصطلاح زنانه و مردانه ی خود استفاده کنید. صرف نظر از جنسیت، انسان بودن آمیزه ای است از عقل و احساس، فعال و پذیرا، سخت و نرم، عملی و عینی گرا.

لازم نیست که فقط به خاطر آموزش های کودکی بخشی از میراث انسانیت خود را رها کنیم. کارت تمامیت از شما می خواهد تا به درون خود بنگرید و بخش هایی از وجود خود را که سالهاست به خواب رفته، بیدار کنید. مهم نیست که در کودکی چطور تعلیم دیده اید، برخورداری از تمام ظرفیت انسانی حق طبیعی شماست.

مهمترین راه برای بسط استعدادهای خود از طریق رابطه است. همه با هم تفاوت دارند و این یک اتفاق نیست که برخی در بعضی از زمینه ها از برخی دیگر بهترند. تفاوت های شما و زوجتان فرصتی است برای رشد استعدادهای درونی تان. می توانید از طرف مقابل خود ویژگی هایی را یاد بگیرید که تاکنون آنها را تجربه نکرده اید. این ویژگی ها را می توانید به شیوه ی منحصر بفرد خود پرورش دهید. بدین طریق می توان راه های جدیدی را – از طریق افرادی متفاوت – تجربه کرد.

البته لازم نیست که قبل از ایجاد یک رابطه ی سالم به تمامیت برسید. اما اگر خود را وقف تمامیت کنید و تفاوت را بپذیرید، می توانید استعدادهای خود را با تجربه ای شاد و موفق تعمق ببخشید.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

تمام روابط دوره ای از دگرگونی را طی می کنند که گاهی همراه با ناراحتی ها و رنجش های عاطفی است. در این زمان ها مسائل و مشکلات در کانون توجه قرار می گیرند. اینکه رابطه در این دوران چگونه ظاهر می شود تا حد زیادی به طرز رفتار زوجین با یکدیگر بستگی دارد – اینکه به مشکلات، سختی ها یا زمان تغییر چگونه نگاه می کنند.

کارت دگرگونی از شما می خواهد تا پروانه را به یاد داشته باشید. ابتدا ماهها با خزیدن کرم گونه آغاز می کند. سپس ماه ها در پیله ای تاریک می خوابد. درنهایت با شکوه و آزادی حرکت، با رنگ های بی نظیر آشکار می شود. چه کسی فکر می کرد کرم زمینی روزی برفراز پیله اش چنین بلند پرواز کند و با این رنگ های خیره کننده ظاهر شود؟

نتایج دگرگونی، انتظارات معمول را به چالش می کشد. پیشاپیش نمی توان گفت که مسائل چگونه پیش می روند، اما افراد هنگام تغییر، اغلب دستخوش افکار منفی می شوند. مسائل و مشکلات را نشانه ی وجود مشکلی بزرگ در رابطه می دانند. با این دید، مشکلات، ناراحت کننده اند و علت عقب نشینی به حساب می روند. انسان تا حد کرمی در پیله نزول می کند، محدود به خزش می شود، تصاویر بزرگ یا راه کارهای مثبتی را که ضمن پرواز از بالا می دید، دیگر نمی بیند.

هنگام سپری کردن مشکلات این کارت از شما می خواهد که طرز نگاه خود را عوض کنید. در دل تمام مشکلات، بذر تغییر مثبت وجود دارد. به جای شرط بستن روی نامطلوب بودن مشکلات، همه چیز را همانگونه که هست بپذیرید. ببینید که شرایط چه چیزی برای آموزش به شما دارد؟ فرصت های مثبت نهفته در آن را پیدا کنید - شاید فرصتی باشد برای یاد گرفتن نکته ی مهمی درباره ی رابطه تان. چیزی را یاد بگیرید که ممکن است در برقراری ارتباط شما با دیگران – هم الان و هم آینده - مفید باشد.

متاسفانه تنها برخی از ما معمولاً می گوییم "خدایا شکر برای این دوره ی دگرگونی! من خیلی خوش شانسم که با این اتفاق فهمیدم که باید چه چیز را یاد بگیرم". درعوض اغلب دیگران را برای ایجاد چنین شرایطی که همراه با ناراحتی و سختی است سرزنش می کنیم.

اگر دیگران را سرزنش کنید، خود را تا حد خزیدن در فضای محدود پیله کوچک کرده اید. اما پیله یک مرحله ی حیاتی در رشد هم هست. به جای سرزنش طرف مقابل خود، از تفکر در مورد موضوع، بیشتر می توان سود برد. زمانی در خلوت پیله ی خود سپری کنید. با احساسات عمیق و عقاید خود ارتباط برقرار کنید. از خود بپرسید "در نحوه ی ارتباط با دیگران باید از چه بگذرم؟ چه چیز را یاد بگیرم؟ یا چه کاری بکنم؟ چه چیزی باعث شده که همچون قدیم به خزیدن بیافتم؟"

کارت دگرگونی از شما می خواهد تا دوران سختی، استرس و تغییر را بپذیرید. نه فقط برای درک کردن بلکه با کنجکاوی مثبت به این دوران بنگرید. به سمت ناشناخته ها حرکت کنید. عمیق حس کنید و یاد بگیرید – و از آنجا به بعد رهایش کنید. با تاریکی درون خود مقابله کنید و موانع عاطفی پیش روی خود را با ایجاد روابط صمیمانه ی جدید تغییر دهید. با بیرون آمدن از پیله ی دگرگونی، شانس شکوفایی بال های رنگارنگ را به رابطه ی خود بدهید – بال هایی که شما را به جلو می برند و قادر به کشف عصاره ی شیرین شکوفه ی گلها می کنند.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

جالب توجه است که طرفین چندوقت یکبار – مثل بچه ها بالا پایین می پرند – و متضاد هم رفتار می کنند. وقتی یکی بالا می پرد، دیگری پایین می رود. وقتی یک طرف میل به تسهیم احساسات داشته باشد، دیگری میل به منطق گرایی دارد. یکی نزدیکی می خواهد و دیگری دوری. یکی درخواست تعهد دارد و دیگری آزادی می خواهد. هر زن و شوهری ممکن است در مسائل بسیاری با هم در تضاد باشند – خوش بین در مقابل بدبین، درونگرا/برونگرا، جدی/بی خیال، رویاپرداز/واقع بین، پرانرژی / آرام.

در ابتدا، دو نفر ممکن است مجذوب تفاوت های همدیگر شوند. اما اغلب، بعد از مدت زمانی چند، به هم طوری واکنش می دهند که انگار در تفاوت های آنها چیزی "اشتباه" است. آنگاه تفاوت ها را به نوعی قلمداد می کنند که به یک منبع مشکل و تعارض تبدیل می شوند.

دعواهای کلیشه ای بین زن و مرد را در نظر بگیرید. هر کدام براساس نقش های متضاد و متقابل بزرگ شده اند. مرد باید قوی و ساکت باشد و جلوی احساسات خود بایستد – وِیژگی های منطقی برای موفقیت در زندگی. زن باید نرم، معاشرتی و بسیار بااحساس باشد – ویژگی های احساسی برای پرورش خانواده. براساس این تفاوت های فرهنگی از پیش تعیین شده، هریک نقش خاصی را در رابطه ایفا می کنند.

اما به جای قدردانی از قابلیت های یکدیگر، گاهی شیوه های رفتاری یکدیگر را بی ارزش جلوه می دهند. با فرافکنی نقش خود در تعلیم دیگری، دچار قطبی گرایی در نحوه ی کنترل احساسات می شوند. زن مایل به تسهیم احساسات خود است درحالیکه مرد سعی دارد جلوی احساسات خود را بگیرد. هریک دیگری را به سمت مخالف سوق می دهد. با پیشرفت دعوا بر سر مسائل عاطفی، ممکن است شروع به اعتراض کنند که "زن ها غیرمنطقی اند" یا "مردها بی احساس اند".

جالب است که این گونه زوج ها گاهی می گویند که در یک رابطه همه چیز 50-50 است. این بدان معناست که هر کدام نصف وجود یک فرد کامل هستند. به طور مثال، مرد منطق است و زن احساس. شاید زن و مرد نیمه ی مکمل هم باشند.

درمقابل دیدگاه 50-50 کارت قطب گرایی از شما می خواهد که رابطه را 100-100 ببینید. 100% خودتان باشید. پتانسیل های هر آدمی شامل عقل و احساس، جدیت و بی خیالی، رویایی و عمل گرا، میل به نزدیکی و دوری، برون گرا و بازتاب دهنده، خوش بین و بدبین، با هم است. همه ی ما می توانیم همه ی اینها و شاید هم، بیشتر را تجربه کنیم.

چه نوع تفاوت هایی در رفتار، ویژگی ها، یا نیازها باعث شکست رابطه می شود؟ چه وقت هایی فکر می کنید که باید با طرف مقابل خود مخالفت کنید؟ این کارت به شما می گوید که تفاوت های آزاردهنده یا ناراحت کننده، در صورت وجود، دری است به سوی کمال – دری به سمت بخش گمشده ای از وجود شما.

هر کشمکشی که به خاطر تفاوت های بین دو نفر به وجود می آید معمولاً به علت تعارض های درونی خود آنهاست – بین نیمه ی غالب و آشکار و نیمه ی مغلوب آنها. اگر واقعاً می خواهید از این کشمکش ها راحت شوید، پس به سادگی تفاوت ها را بپذیرید. این کار به جرات زیادی نیاز دارد اما گام بلندی است به سمت زنده کردن نیمه ی مهمی از وجود شما. حداقل، این کار گامی است در جهت پایان دادن به حساسیت های بیهوده در یک رابطه.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

هر رشد و تغییری به صبر نیاز دارد. یک باغبان این موضوع را به خوبی می داند. آب و هوا را باید در نظر داشت، خاک باید مهیا باشد، بذرها باید کاشته شوند و پرورش یابند – تا زمان برداشت برسد. باغبان می تواند هر زمان کاشت کند و بگذارد که طبیعت با سرعت خود پیش برود. این همان صبر است.

برای رشد و تغییر یک رابطه صبر مولفه ی مهمی است. صبر همان توان حفظ و باقی ماندن است؛ وقتی که تغییرات رابطه به همان سرعتی که انتظار دارید صورت نمی گیرد. به مرور زمان، یک رابطه ی موفق حاصل خواهد شد. رشد فردی شکوفا می شود. آگاهی عمیق تر می شود. خواسته ها و نیازهای حقیقی مشخص و محترم شمرده می شوند. مهارت های رابطه ی سالم به وجود می آید. التیام عاطفی و درک تمامیت فردی صورت می گیرد.

اینکه انتظار داشته باشید همه چیز یکباره – به محض نیاز – صورت بگیرد، واقع بینانه نیست. هر موجود زنده ای نیازمند زمانی برای شکوفایی، رشد و تکامل است. رشد و پرورش انسان هم به همین صورت است. از بذر تغییر گرفته تا میوه ی نمایان، رشد شخصی یا رشد رابطه، نیازمند صبر مداوم است. باغبان در هر فصلی باید از باغ مراقبت کند.

آیا چیزهایی در رابطه تان وجود دارد که واقعاً مایل به تغییر آن باشید؟ میل به تغییر همچون کاشتن بذر است. نحوه ی انتقال این میل به طرف مقابل مهیا کردن خاک است – و تغییراتی در آب و هوا ایجاد می کند تا بذر شکوفا شود. از آنجا که آب و هوا در کاشت نقش مهمی دارد، در مورد زمان بندی دقت کنید و بذرافشانی را با دقت انجام دهید. با احترام گذشتن به طرف مقابل، این بذرها را تغذیه کنید. هنگامی که درخواستی دارید مودب باشید. سوال خود را به نحوی متفاوت از قبل مطرح کنید، حتی اگر بارها این سوال را مطرح کرده باشید. یاد گرفتن راه های جدید را شروع کنید. بذرها با سرزنش تغذیه نمی شوند. برداشت لایه ای از خاک روی آن بعد از کاشت، برای اینکه ببینید ریشه زده اند یا نه، به رشد آنها صدمه می زند.

برای رشد هر چقدر لازم است زمان صرف کنید. باز هم تکرار می شود که رشد نیازمند صبر است. صبری استوار و ثابت داشته باشید و همه چیز را همانگونه که هست بپذیرید به جای اینکه اصرار به تغییر آنی داشته باشید. صبر باعث می شود که شکوفه در زمان خود شکوفا شود. تغییر اجباری کارساز نیست. مانند این است که شکوفه را بچینیم تا زودتر باز شود.

صبر مانند تغییر، سازش بسیار، رها کردن یا منتظر نشستن نیست. صبور بودن به معنای پذیرفتن بی احترامی طرف مقابل یا مانند در رابطه ی نامناسب و نامربوط نیست. شما به عمیق ترین میل خود برای تغییر احترام می گذارید اما این میل بهانه ای برای رد زمان حال یا به "اشتباه" انداختن طرف مقابل نیست.

کارت صبر از شما می خواهد تا زمان لازم برای یادگیری و تلفیق راه های جدید را به خود و طرف مقابل بدهید. بدانید که ممکن است گاهی دچار سردگمی و برگشت به راه های قدیمی شوید اما این موارد مثل آب و هوای ناپایدار است. به معنای اشتباه بودن چیزی نیست. باران به معنای کندن گیاه و دور انداختن آن نیست. به خاطر داشته باشید که باران باعث پیشرفت رشد می شود! با صبر، راحت تر می توانید با باد همراه شوید و به رشد تدریجی ادامه دهید.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

قدردانی یک منبع مهم انرژی مثبت در روابط است. قلب ما هرگز از دریافت آن خسته نمی شود. با این حال، به مرور زمان، ما به دریافت بعضی محبت ها عادت کرده، و اظهار قدردانی ما از دیگران کاهش می یابد. چیزهایی که باعث لذت زیاد ما می شوند، و همیشه انتظار آن را داریم، گاهی به نظر می رسد که دچار کم توجهی شده اند.

کارت قدردانی شما را به دوباره بیدار کردن قلب خود برای نشان دادن اهمیت اظهار تقدیر به شریک زندگیتان در هر روز دعوت می کند؛ درست همانطوری که شما برای اولین بار او را ملاقات کردید! تمام چیزهای کوچکی که در مورد شریکتان دوست دارید چه چیزهایی هستند؟ شاید زمان آن فرا رسیده است که آن ها را به یاد بیاورید و از راهی قابل مشاهده قدردانی خود را برای آنها نشان دهید.

هر تقدیر کوچکی باعث شعله ور شدن دوباره گرمای میان زوج ها می گردد. این کار باعث می شود تا به خاطر بیاوریم که در با هم بودنمان چه چیزی را دوست می داریم. به قدردانی، به عنوان سوخت گیری دوباره، راهی برای نگهداری احساسات، و زنده نگه داشتن اشتیاق در یک رابطه نگاه کنید.

تقدیر را می توان با روش های مختلف نشان داد - در آغوش گرفتن، گفتن کلمه "متشکرم"، اظهار عشق یا تحسین، و یا دادن یک هدیه کوچک و خاص، چیزهایی هستند که شما می دانید شریکتان از آن لذت می برد!

یک شاخه گل رز موارد کلیدی زیادی را در مورد قدردانی نشان می دهد. ابتدا زمانی که شکوفه می دهد، تنها برای مدت چند روز دوام می آورد. این نشان می دهد که شما بایستی قدردانی خود را مرتبا تکرار کنید. همانطور که تقدیم یک شاخه گل رز در سال کفایت نمی کند، به زبان آوردن قدردانی و یا عشق ورزیدن در یک ماه نیز کافی نیست. گل رز کوچک است. این نشان می دهد که اندازه نمایش قدرشناسی شما به اندازه تداوم بخشیدن به آن اهمیت ندارد. بسیاری از قدرشناسی های کوچک به مراتب قدرتمندتر از هر عمل بزرگی می باشند. اغلب با نشان دادن قدردانی می توانید خود را سخاوتمند نشان دهید.

در نهایت، از آنجاییکه یک شاخه گل رز به طور طبیعی دارای خار است، بنابراین یک رابطه نیز می تواند به همین شکل باشد. موضوع این نیست که خارها "اشتباه" هستند. موضوع این است که چگونه مسئولیت رسیدگی به گل رز را به عهده بگیریم و در خار آن گرفتار نشویم. اگر شما فقط در چیزهای اشتباه و یا گم شده در رابطه تمرکز کنید و یا به سرزنش بپردازید، دید مثبتی که نسبت به قسمت های خوب رابطه دارید را از دست خواهید داد.

هنگامی که یک رابطه منفی می شود، ممکن است به این معنی باشد که قدردانی کافی در آن نشان داده نشده است. تقدیر می تواند شروع به دور زدن چنین شرایطی کند. این کار می تواند سوخت شرکا را برای حرکت در جهت مثبت پر کند. اگر شریکتان کارهایی را می کند که دوست ندارید و شما از این بابت ناراحت هستید، به جای شکایت کردن، از کارهای خوبی که می کند تقدیر و تشکر کنید. شنیدن این شکایت ها و گلایه ها ما را از رسیدن به گام های مثبت عقب می اندازد. اما تقدیر و تشکر به ما قدرت می دهد و برای عمل مثبتی که پیش رو داریم به ما الهام می بخشد.

تقدیر به ما پاداش می دهد و اجازه می دهد که بسیاری از کمک های ما و همکاری هایمان مورد توجه واقع شود و احساس شود. مهم نیست که یک عمل چقدر عادی به نظر برسد، اما گفتن: "تشکر می کنم که مشکل را حل کردی" و یا "تشکر می کنم برای شستن ظرف ها" و یا "تشکر برای رانندگی" کمک می کند تا شریکتان احساس کند که کار و تلاشش با ارزش بوده است.

آگاهی فعال برای ادامه دادن قدردانی لازم است. شما اغلب باید چشمان خود را مرتبا پاک کنید، عمل دیگران را در روشنایی تازه ببینید و همکاری های آن ها را چه بزرگ و چه کوچک مشاهده کنید. شرکایی که از یکدیگر مرتبا قدردانی می بینند، رابطه ای را خواهند داشت که به طور مستمر در آن لذت و خوشی ایجاد می شود.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

هر فردی به حمایت نیاز دارد. گاهی فرد نیاز دارد تا داستان خود را روایت کند – شنیده شود – و احساساتش را به اشتراک بگذارد. حمایت چیزی است که همه نیاز.

شما چگونه سعی در حمایت از همسر خود دارید؟ آیا سعی در بهتر کردن حال او دارید؟ آیا سعی در همفکری با او، حل مسائل و برطرف کردن مشکلاتش را دارید؟

از قضا، چنین تلاشی برای کمک کردن شرایط را بدتر می کند. چون ضمن حل مساله، گوش کردن را فراموش می کنید. علی رغم نیات خوب ممکن است ناخواسته حرف طرف مقابل را در حین حل مساله قطع کنید و موجب رنجش بیشتر او شوید.

گوش دادن به تنهایی بسیار موثرتر است.

بهترین کاری که برای حمایت از همسر خود می توانید انجام دهید این است که به حرف هایش واقعاً گوش دهید. این بیش از هرچیز دیگری به او کمک می کند. جایی که هست را بپذیرید. هر حسی که دارد را بپذیرید. فقط به او محبت کنید و گوش دهید. حس حقیقی او را بفهمید و به او فرصت دهید تا این حس را در حضور شما تجربه کند.

گاهی شخص با گوش دادن محض مشکل دارد. کارت حمایت شما را ترغیب می کند تا راحت باشید و به طرف خود اجازه دهید هر چه می خواهد بگوید و هر حسی که می خواهد را تجربه کند. نفس بکشید تا در این کار به خود کمک کنید – ضمن گوش دادن هم به نفس عمیق کشیدن ادامه دهید. بدانید که چیزی برای حل کردن یا درست کردن وجود ندارد. هیچ حرفی را به دل نگیرید. چون احساسات بر اساس منطق نیستند، سعی نکنید اشتباهات او را اصلاح کنید. فقط حضور داشته باشید. هنگام واکنش های احساسی فقط شاهد او باشید. حضور و پذیرش، هدایایی است که می توانید به زوج خود بدهید.

این بدین معنا نیست که حمایت هیچ گاه شکست نمی خورد. حمایت، از پرخاش طرف مقابل جلوگیری می کند. حمایت او را برای خوب بودن و انجام بهترین کار تشویق می کند. بدانید که هرکسی ممکن است احساس بدی داشته باشد اما با قربانی جلوه دادن او، داستان را تشدید نکنید؛ با سرزنش او هم پیشرفتی نخواهید کرد. او را تشویق کنید تا احساسات خود را تجربه کنند.

فقط زمانی که فرد احساساتش را پشت سر بگذارد می تواند رو به جلو حرکت کند. فقط در این حالت است که می توان انتخاب های منطقی داشت و دست به عمل زد. حمایت از حالت عاطفی به حالت عقلانی تغییر می کند.

توجه داشته باشید که اگر ضمن حمایت از دیگری احساس تهی بودن یا ناراحتی به شما دست داد، مراقب حدود خود باشید. برای بدست آوردن اقتدار خود بهتر است ابتدا زمانی با خودتان خلوت کنید تا با مشکل بوجود آمده در خود کنار بیایید. اگر چنین شد بگویید "من باید کمی بیرون بروم تا تمرکز کنم و بتوانم بهتر به تو گوش کنم. حرف هایت واقعاً برایم مهم است – و خیلی زود برمیگردم ".

در حمایت از طرف مقابل، بدانید که این یک انتخاب است، نه اجبار. وقتی که واقعاً مایل به حمایت طرف مقابل باشید، یک حامی صریح و قدرتمند می شوید – وقتی که بتوانید با قلبی آرام متمرکز شوید و همه چیز را بپذیرید، هر حسی را، بدون سعی در برطرف کردن یا تغییر آن.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

یکی از ساده ترین راه ها برای برقراری ارتباط با دیگران لمس کردن است. خواه دستی به شانه ی رفیق کشیدن باشد یا درآغوش گرفتن معشوق، حس لامسه منبع مهمی از اطلاعات است. با این کار می گویید "من به تو اهمیت می دهم" و حضور واقعی خود را به گونه ای نشان می دهید که کلمات از بیان آن قاصرند. حتی در روابط کاری، دست دادن خیلی چیزها را نشان می دهد – و گاهی نشانه ای از یک قرارداد است.

آیا ممکن است از این روش مهم انتقال اطلاعات به دیگران غفلت کرده باشید و حتی متوجه این مساله هم نشده باشید؟ انسان ها از نظر میزان علاقه به لمس کردن و لمس شدن متفاوت اند. نگرش ما بازگوکننده ی نوع تربیت ماست. لمس کردن همراه با نگرشی خاص به کودک آموزش داده می شود. در برخی خانواده ها لمس کردن بخش معمولی از زندگی است درحالیکه در برخی دیگر به شدت نادر است. آموزش های جنسیتی هم بر نگرش فرد در این زمینه تاثیر می گذارد و باعث تفاوت عمده ی دیدگاه زن و مرد به این قضیه می شود.

اغلب خود را در لمس کردن محدود می کنند. مثلاً لمس کردن زوج می تواند نشانه ی تمایل جنسی باشد که اگر نبود لمس کردنی هم وجود نداشت. این کارت به شما یادآوری می کند که لمس کردن بخش اولیه ی برقراری ارتباط است و می پرسد که آیا خود را در ابراز و دریافت این حس محرویم می کنید یا نه.

در یک رابطه ی رمانتیک، لمس کردن می تواند گرم و دوست داشتنی یا داغ و شهوت انگیز باشد. بهترین حالت زمانی است که انواع آن را تجربه کنید. لمس کردن هم می تواند جنبه های معاشقه ای داشته باشد و هم انتقال ساده ی احساسات قلبی به فرد دیگر باشد. بغل کردن و در آغوش گرفتن خودبخودی عشقی شیرین را بیان می کند ، بخصوص وقتی که هیچ هدفی فراتر از تمایلات اولیه برای برقراری ارتباط وجود نداشته باشد. بدون هیچ استثنایی یا انگیزه ای، لذت ناب و عاشقانه ی لمس کردن قلب را به آواز وا می دارد.

چه در رابطه ی رمانتیک یا انواع روابط دیگر، لمس کردن نباید با اجبار باشد. همواره به سطح راحتی دیگران هنگام لمس کردن توجه داشته باشید. همه ی ما از این نظر با هم تفاوت داریم و همه حق دارند که بخواهند حدودشان در این زمینه محترم شمرده شود. اما به خاطر داشته باشید که همواره می توان آن را بیشتر طلب کرد، این را از زوج خود بخواهید!

در تمام روابط، شیوه ی درست لمس کردن راهی است برای برقراری حس حمایت و پشتیبانی. در مواقع صدمه دیدگی ما را تسکین می دهد و به ما کمک می کند تا شادی های خود را جشن بگیریم. گاهی لمس کردن به تنهایی ارزش هزاران کلمه را دارد. گاهی وقتی حرفی برای گفتن نیست، لمس کردن مناسب می تواند حاوی بهترین پیام باشد.

کارت لمس کردن از شما می خواهد تا از تاثیر این بعد مهم رابطه در زندگی خود آگاه باشید. چقدر با لمس کردن راحتید؟ آیا این حرکت اغلب از سوی شماست؟ چقدر نسبت به میزان واکنش افراد به این کار اهمیت می دهید – چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند – چه کاری مناسب است؟ آیا با یک شریک رمانتیک همه نوع حرکات لامسه را تجربه کرده اید – یا خود را محدود می کنید؟ آیا به راحتی درخواست لمس شدن می کنید؟ حس لامسه را چگونه برای برقراری رابطه با دوستان و خانواده بکار می گیرید؟

اگر فکر می کنید در زمینه ی لمس کردن محدودیت دارید، شاید زمان آن باشد که به خود اجازه ی امتحان کردن آن را بدهید. شاید دیگر لازم نیست خود را محدود کنید. لامسه روشی ساده برای رشد است – راهی که همه می توانند برای لذت بردن از آن استفاده کنند.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

خلوت به معنای با خود وقت گذراندن – بدون حضور هیچ شخص دیگری - است. این زمانی است که توجه شما فقط به خودتان است. این زمان را می توان صرف خوداندیشی کرد – گویی که تصویر خود را در برکه ای آرام می بینید و زمانی را صرف وارسی خود می کنید. یا می توانید زمانی را صرف انجام کارهایی کنید که ارتباط شما را با خودتان بیشتر می کند.

ارتباط با دیگران عالی است و روابط نیازمند زمان و توجه است. با این حال، لازم است که به همان اندازه زمان و توجه تان را به خود اختصاص دهید. کارت خلوت به شما یادآوری می کند که گذار بین دو حالت با هم بودن و خلوت کردن بخشی از یک رابطه ی سالم است. اگر کارت خلوت را اتخاب کنید یعنی زمان مناسبی برای توجه به نیازهای شخصی – یا نیازهای طرف مقابل – است تا زمانی را به تنهایی بگذرانید.

خلوت کردن با خود برای رشد شخصی بسیار مهم است – و خیلی چیزها را به فرد نشان می دهد. بدین طریق می توانید خود را بهتر بشناسید. به قلب خود مجال گشودن می دهید تا بتوانید خواسته ها، احساسات و نیازهای واقعی خود را کندوکاو کنید. خلوت کردن به فرد کمک می کند تا حدود فردی را حفظ کند و به او در رشد فردیت کمک می کند. به فرد مجال تامل درباره ی خود، کارهایش و مقصدش در زندگی می دهد.

صرف زمان برای انجام کارهای شخصی – تمدد اعصاب، کتاب خوانی، قدم زدن در طبیعت، یا کار روی پروژه ای خاص باعث پرورش عمیق فرد می شود. با خلوت کردن می توانید ظرفیت حقیقی خود برای لذت بردن، آرامش، و عشق درونی را بیابید.

خلوت کردن زمانی لازم است که وقت کافی برای همنشینی با خود صرف نکرده اید. این کارت در پاسخ به نیاز طرف مقابل برای اندکی دوری از هم رو می شود. نیاز به تنها بودن یکی از طرفین باعث احساس عدم امنیت در دیگری می شود. باید به خاطر داشته باشید که کمی خلوت کردن بخش مهم و سلامت یک رابطه است – و به معنای وجود "مشکل" در رابطه نیست. همه نیاز دارند تا زمانی را صرف خلوت با خود کنند.

برخی به اشتباه فکر می کنند که نیاز طبیعی به تنها بودن یعنی وجود مشکل در رابطه. بلکه اگر کسی هیچ وقت احساس نیاز به خلوت کردن نکند به معنای وجود مشکل است. تنها بودن برخی را عصبی می کند به همین دلیل سعی می کنند تا حد ممکن وقت خود را با کار و افراد مختلف پر کنند.

اگر میل به اجتناب از آن دارید، پس تنها بودن همان چیزی است که نیاز دارید. حس می کنید چیزی از درونتان در حال غلیان است. کارت خلوت پیامی است که به شما می گوید با درون خود ارتباط برقرار کنید – دل خود را باز کنید و از درون خود باخبر باشید. اینک زمان التیام شخصی و جوانی دوباره است.

مثل قدیمی "خودت را بشناس" مثل همیشه حیاتی است. می توان آن را چنین برداشت کرد که "زمانی را صرف با خود بودن کن". تمرکز بر درون را تمرین کنید – تا با خود ارتباط برقرار کنید و خود را بشناسید – و مستقیماً از رابطه با خود بهره مند شوید. با این کار نه تنها چیزی را از همسرتان نمی گیرید بلکه حس تمامیت، آرامش، و قلبی آکنده تر از با هم بودن را به رابطه می آورید.

 فال رابطه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

به عنوان انسان، ما قادر به احساس کردن طیف گسترده ای از احساسات هستیم. بسیاری از رنگ های رنگین کمان درونی ما که شامل شادی، هیجان، عشق و شفقت، غم و اندوه، ترس، خشم، و پشیمانی می شود. کارت طیف کامل پیشنهاد می کند که هر کسی هر یک از این احساسات را مهم بداند. هر احساس، بازخورد بسیار مهمی در مورد حالت درونی تان و چگونگی ارتباط شما به هر آنچه که در اطراف تان اتفاق می افتد، فراهم می کند.

احساسات مانند چراغ نشانگر روی داشبورد یک ماشین است، که سیگنال های حیاتی در مورد وضعیت وسیله نقلیه تان را می فرستد. در مورد احساسات، شما برای خودتان مثل وسیله نقلیه هستید. خشم ممکن است سیگنال نقض مرزهایتان باشد. ترس ممکن است تلگراف خطر باشد. و غم و اندوه از دست دادن چیز مهمی را نشان دهد.

متاسفانه، در دوران کودکی، ما می آموزیم که برخی از سیگنال ها را سرکوب کنیم. به ما آموزش داده شده که از بعضی احساسات چشم پوشی کنیم – گفته شده: "عصبانی شدن بد است،" "گریه کردن و یا ابراز درد، نشان دهنده ی ضعف است،" و یا "شما نباید بترسید". در اصل، به ما آموزش داده شده است که برخی از چراغ های نشانگر را قطع کنیم. به ما گفتند که این سیگنال ها نباید احساس شوند، بلکه آنها باید نادیده گرفته شوند.

این آموزش ها علیه ما کار می کنند. در نهایت همه این احساسات انسانی در موقعیت های مختلف زندگی، بیرون کشیده خواهد شد. احساس کردن همه ی آنها طبیعی است، خواه شما به آنها برچسب "خوب" یا "بد" بچسبانید. سوال این است که خواه ناخواه شما باید خشم، غم، حسرت، و یا ترس خود را احساس کنید. موضوع اصلی این است که زمانی که این احساسات می آیند، شما چگونه پاسخ می دهید؟ آیا در برابر آنها مقاومت می کنید - و یا گیر می کنید؟ آیا شما خودتان را با سرزنش کردن شریک تان برای "ساختن" احساسی که می خواهید، منحرف می کنید؟ یا به سادگی می توانید با احساس خود روبرو شوید - بدون اینکه علت آن را تحلیل کنید یا تلاش کنید آن را تغییر دهید؟

کارت طیف کامل از شما می خواهد برای همه ی احساسات انسانی تان به خودتان حق بدهید، و قبول کنید و احترام بگذارید - تمام رنگهای قرمز، زرد، پرتقالی، بنفش، آبی و سبز که طیف گسترده ای را تشکیل می دهند. برخی احساسات وجود دارد که به نظر می رسد شما هرگز به آن ها اجازه ی حس شدن نداده اید و در عین حال برخی دیگر هستند که شما اغلب در آن ها گیر افتاده اید؟ اگر چنین است، پس یاد بگیرید همه ی آنها را احساس کنید، حتی آنهایی که به نظر اشتباه هستند. با این کار، ظرفیت خود را برای شادی و خوشبختی افزایش خواهید داد!

زمان مناسب برای پرورش خود در این مورد، هنگامی است که ناراحت هستید. در چنین مواقعی، معمول ترین کار این است که با بخشی از احساسات خود درگیر می شوید. اما بهتر است به جای نشان دادن واکنش به دیگران، زمانی را صرف تنهایی کنید، و قلب خود را به روی احساس کردن هر آنچه که واقعا در دورنتان است، باز بگذارید.

طول می کشد تا بتوانید با شجاعت با احساسات خود مواجه شده، و در برابر آنها مقاومت نکنید. اما اگر به خودتان اجازه ندهید که کاملا با احساسات خاص تان ارتباط برقرار کنید، به طور موقت به فراموشی سپرده می شوند. به مراتب بهتر است که با احساس خود روبرو شوید و کاملا آن را تجربه کنید، و اجازه دهید که از طریق شما در حرکت باشد. نفس بکشید. آرام باشید. و شجاع باشد.

احساساتی که به ویژه به نظر می رسد به ندرت داشته باشید، را دعوت کنید. قلبتان را نسبت به احساسی که به دلیل خشم و یا ترسی در گذشته، صدمه دیده است، باز بگذارید.

بعد از اینکه کاملا احساسات خود را درک کنید، این احتمال وجود دارد که با شریک زندگی خود بهتر ارتباط برقرار کنید. این کارت از شما می خواهد کاملا احساس کنید و همیشه به احساسات خود اعتماد داشته باشید. یاد بگیرید با آنها ارتباط سازنده برقرار کنید و به آن ها احترام بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۰۴۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد