//
کدخبر: ۴۴۹۲۴۷ //

فال رابطه | فال رابطه جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲

در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند.

فال رابطه | فال رابطه جمعه 18 اسفندماه 1402
به گزارش فرتاک نیوز،

مراجعه به اینترنت برای گذراندن اوقات فراغت در دنیای امروز یکی از بهترین روشها است که هر فردی به راحتی و در هر مکانی می تواند آنلاین شود و به سایت های تفریحی و سرگرمی مراجعه کند و بهترین استفاده را از زمان آزاد خود داشته باشد. احتمالا شما هم می دانید که  فال، خواندنِ فال و گرفتنِ فال از جمله کارهایی است که جزو بهترین فعالیت های سرگرمی به شمار می رود و سایت های زیادی فال های مختلفی را منتشر می کنند.

ما در سایت فرتاک نیوز سعی کرده ایم تا انواع فال را با عنوان فال فردا برای شما گردآوری کنیم و منتشر کنیم تا شما در این سایت لحظات خوبی را در اوقات فراغت تان سپری کنید. مثلا در این مقاله فال رابطه را برای شما در نظر گرفته ایم. این فال یکی از پرطرفدارترین فال ها برای کاربران است و معمولا آن را دنبال می کنند. اما باید به شما علاقه مندان این فال، این نکته مهم را یاد آوری کنیم که در همه امور خداوند را مد نظر قرار دهید و به او توکل کنید و چنانچه در فال تان نکته منفی مشاهده کردید، ناراحت و مایوس نشوید و آن را صرفا سرگرمی تلقی می شود.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

متن فال:

به عنوان انسان، ما قادر به احساس کردن طیف گسترده ای از احساسات هستیم. بسیاری از رنگ های رنگین کمان درونی ما که شامل شادی، هیجان، عشق و شفقت، غم و اندوه، ترس، خشم، و پشیمانی می شود. کارت طیف کامل پیشنهاد می کند که هر کسی هر یک از این احساسات را مهم بداند. هر احساس، بازخورد بسیار مهمی در مورد حالت درونی تان و چگونگی ارتباط شما به هر آنچه که در اطراف تان اتفاق می افتد، فراهم می کند.

احساسات مانند چراغ نشانگر روی داشبورد یک ماشین است، که سیگنال های حیاتی در مورد وضعیت وسیله نقلیه تان را می فرستد. در مورد احساسات، شما برای خودتان مثل وسیله نقلیه هستید. خشم ممکن است سیگنال نقض مرزهایتان باشد. ترس ممکن است تلگراف خطر باشد. و غم و اندوه از دست دادن چیز مهمی را نشان دهد.

متاسفانه، در دوران کودکی، ما می آموزیم که برخی از سیگنال ها را سرکوب کنیم. به ما آموزش داده شده که از بعضی احساسات چشم پوشی کنیم – گفته شده: "عصبانی شدن بد است،" "گریه کردن و یا ابراز درد، نشان دهنده ی ضعف است،" و یا "شما نباید بترسید". در اصل، به ما آموزش داده شده است که برخی از چراغ های نشانگر را قطع کنیم. به ما گفتند که این سیگنال ها نباید احساس شوند، بلکه آنها باید نادیده گرفته شوند.

این آموزش ها علیه ما کار می کنند. در نهایت همه این احساسات انسانی در موقعیت های مختلف زندگی، بیرون کشیده خواهد شد. احساس کردن همه ی آنها طبیعی است، خواه شما به آنها برچسب "خوب" یا "بد" بچسبانید. سوال این است که خواه ناخواه شما باید خشم، غم، حسرت، و یا ترس خود را احساس کنید. موضوع اصلی این است که زمانی که این احساسات می آیند، شما چگونه پاسخ می دهید؟ آیا در برابر آنها مقاومت می کنید - و یا گیر می کنید؟ آیا شما خودتان را با سرزنش کردن شریک تان برای "ساختن" احساسی که می خواهید، منحرف می کنید؟ یا به سادگی می توانید با احساس خود روبرو شوید - بدون اینکه علت آن را تحلیل کنید یا تلاش کنید آن را تغییر دهید؟

کارت طیف کامل از شما می خواهد برای همه ی احساسات انسانی تان به خودتان حق بدهید، و قبول کنید و احترام بگذارید - تمام رنگهای قرمز، زرد، پرتقالی، بنفش، آبی و سبز که طیف گسترده ای را تشکیل می دهند. برخی احساسات وجود دارد که به نظر می رسد شما هرگز به آن ها اجازه ی حس شدن نداده اید و در عین حال برخی دیگر هستند که شما اغلب در آن ها گیر افتاده اید؟ اگر چنین است، پس یاد بگیرید همه ی آنها را احساس کنید، حتی آنهایی که به نظر اشتباه هستند. با این کار، ظرفیت خود را برای شادی و خوشبختی افزایش خواهید داد!

زمان مناسب برای پرورش خود در این مورد، هنگامی است که ناراحت هستید. در چنین مواقعی، معمول ترین کار این است که با بخشی از احساسات خود درگیر می شوید. اما بهتر است به جای نشان دادن واکنش به دیگران، زمانی را صرف تنهایی کنید، و قلب خود را به روی احساس کردن هر آنچه که واقعا در دورنتان است، باز بگذارید.

طول می کشد تا بتوانید با شجاعت با احساسات خود مواجه شده، و در برابر آنها مقاومت نکنید. اما اگر به خودتان اجازه ندهید که کاملا با احساسات خاص تان ارتباط برقرار کنید، به طور موقت به فراموشی سپرده می شوند. به مراتب بهتر است که با احساس خود روبرو شوید و کاملا آن را تجربه کنید، و اجازه دهید که از طریق شما در حرکت باشد. نفس بکشید. آرام باشید. و شجاع باشد.

احساساتی که به ویژه به نظر می رسد به ندرت داشته باشید، را دعوت کنید. قلبتان را نسبت به احساسی که به دلیل خشم و یا ترسی در گذشته، صدمه دیده است، باز بگذارید.

بعد از اینکه کاملا احساسات خود را درک کنید، این احتمال وجود دارد که با شریک زندگی خود بهتر ارتباط برقرار کنید. این کارت از شما می خواهد کاملا احساس کنید و همیشه به احساسات خود اعتماد داشته باشید. یاد بگیرید با آنها ارتباط سازنده برقرار کنید و به آن ها احترام بگذارید.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

پذیرش، یکی از قدرتمند ترین پاسخ هایی است که ما می توانیم در یک وضعیت دشوار ارائه دهیم. مشکلات معمولا ما را به انجام یک عمل یا عکس العمل وا میدارند، و به ما فضای کمی برای استراحت و تنفس می دهند و یا ما را در شرایطی که اتفاق افتاده رها می کنند. ما نسبت به چیزهایی که ظاهراً "اشتباه" به نظر می رسند تحمل کمی داریم، بنابراین تمایل داریم سریعاً موقعیت و یا شخص دیگری را تغییر دهیم درحالی که کارت پذیرش به ما می گوید وضعیت فعلی را بپذیرید.

از قضا، بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم برعکس است. اعمال ما بر اساس احساس ما نسبت به اتفاقی که می افتد و در حال حاضر برای ما غیر قابل قبول است صورت می گیرد. شریک ما با دریافت پیام هایی که غیر قابل قبول هستند رابطه اش را با ما به هم میزند. و این پیام ها تبدیل به صدمه روحی و حالت تدافعی و سپس ضد واکنش می شود.

حال بیایید با آن روبرو شویم - پذیرش چیزی است که همه ما در یک رابطه می خواهیم. هیچ دردی بدتر از پذیرفته نشدن وجود ندارد. هنگامی که ما احساس پذیرفته نشدن را داریم، در مورد شریکمان، خودمان، و روابطمان احساس ناراحتی می کنیم. به طور معمول، در آن نقطه واکنش تدافعی و عاطفی ما، هردوی ما را از مشاهده گزینه های سازنده منع می کند.

آیا در رابطه شما مسئله پیچیده ای برای پذیرفتن وجود دارد؟ پاسخ شریکتان چیست؟ عدم پذیرش چگونه شما ها را از حرکت رو به جلو و ایجاد گزینه های موثرتر با هم باز می دارد؟

کارت "پذیرش" شما را به دیدن اینکه چگونه پذیرش، کلید تمامی حرکت ها و جنبش هاست دعوت می نماید. تمرکز کردن بر روی اشتباهات، تنها شما را بیشتر گیر می اندازد.

پذیرش کلیدی است که می تواند قفل دری را در وضعیت دشوار باز نماید. هنگامی که شما درب را با پذیرش باز می کنید، آنگاه می توانید شروع به تنفس آزادانه تری بنمایید. این کلید در قلب شما است. به محض اینکه شما قلب خود را باز می کنید و شروع به پذیرش می کنید، بسیاری از چیزهایی را که در یک وضعیت گیر کرده بودند دوباره آزاد کرده و باعث می شوید تا به حرکت خود ادامه دهند. درهای بسته می توانند شروع به باز شدن کنند. از طریق این درب شما و شریکتان قادر به حرکت رو به جلو با هم خواهید بود، و به شما این امکان را می دهد تا فرصت های جدید و مثبتی را که نمی توانستید قبلا ببینید پیدا کنید.

با باز کردن قلب خود، شما می پذیرید که شرایط و همه چیز، همانطوری است که باید باشد. و شریک زندگیتان کاری را انجام می دهد که بهترین است. پذیرش، با این حال، به این معنا نیست که هر طور که با شما رفتار می شود را بپذیرید. اگر رفتارها به صورت جسمی یا عاطفی نوعی سوء استفاده باشند، شما موظف هستید تا به دیگران بگویید که چه چیزی برای شما مناسب نیست و مرزهای خود را روشن نمایید.

پذیرش می تواند یک فضای امن تر را به وجود آورد که در آن شما و شریکتان، حتی با وجود یک مشکل، ارتباط بهتری را برقرار کنید. شرکای سالم، مشکلات را به عنوان نشانه هایی که بیانگر یک رابطه بد است و یا اینکه چیزی در رابطه شان کاملا "اشتباه" است نمی بینند. در عوض، آنها وضعیت را می پذیرند. آنها زمانی که با این شرایط روبرو می شوند، می دانند که ممکن است با صدمه، ناراحتی، عصبانیت و یا ترس مواجه شوند، و به درستی ندانند که چه کار باید کرد. اما آنها می دانند که با به خاطر سپردن کلید پذیرش، می توانند درب هایی که منجر به حل مشکل واقعی شوند را باز کنند.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

متن فال:

در برخورد با دیگران مایل به دیدن چه چیزهایی نیستید؟ جواب این سوال منبع مشکلات شما در رابطه تان است. کارت "نقاط کور" شما را ترغیب می کند تا چشمانتان را به روی چیزهایی که نمی خواهید ببینید باز کنید. در کنترل روابط، درست مثل رانندگی کردن، هوشیار بودن و توجه به نقاط کور به شما کمک می کند. نقاط کور شما را از تقسیم شادی و رضایت با شریک زندگی تان باز می دارد. نقاط کور عامل بسیاری از مشکلاتی است که در روابط خود آن را تجربه کرده اید.

این کارت شما را به چالش می کشد تا یاد بگیرید به عواملی که مایل به دیدن آنها در روابط خود نبودید، توجه کنید و واکنش نشان دهید. از کجا شروع کنید؟ از توجه به چیزی که می خواهید در روابط شما مشهود باشد. هر یک از ما معمولاً روی بخش کوچکی از یک تصویر بزرگ متمرکز می شود. و هر کسی چیزهای مختلف را نمی بیند.

یک تصویر کامل شامل چیزی است که هر یک از طرفین وارد رابطه می کند: هر چه که می گویند و هر کاری که می کنند، خواسته هایشان، نیازهایشان، و احساساتشان، اختلافات فکری شان، حساسیت های منحصر به فرد و تمایل به نشان دادن عکس العمل همگی ریشه در گذشته ی آنها دارد. تعداد کمی از ما می تواند بی درنگ تمام این عوامل را ببیند. ندیدن هر قسمتی از یک عکس باعث بروز "تعارض" های مکرر در رابطه می شود.

به عنوان مثال، هنگامی که با دیگران به مشکل بر می خورید مایلید رفتار خود را آنالیز کنید یا رفتار طرف مقابل را؟ اگر فقط روی رفتار، حساسیت ها، و درنگ های طرف مقابل تمرکز کنید، چشمتان را روی نقشی که خود در رابطه بازی می کنید بسته اید. متوجه حساسیت ها، عکس العمل ها و نحوه ی برخورد خود و تاثیر آن بر روابطتان نمی شوید.

چنین بی بصیرتی هایی شما را از پرداختن به مشکلات عاطفی یا تغییر رفتارتان در نحوه ی برقراری ارتباط باز می دارد. این مساله مانند رانندگی در جاده ای است که هیچ شناختی نسبت به آن ندارید. شما بارها و بارها به مشکل خواهید خورد تا زمانی که چشمانتان را باز کنید و بپرسید که چگونه با دیگران رفتار می کنم.

نوع دیگری از بی بصیرتی زمانی رخ می دهد که تمرکز شما بر احساسات، نیازها، یا خواسته های طرف مقابل باشد اما این موارد را در مورد خود در نظر نگیرید. ممکن است به احساسات واقعی خود درباره ی امور اهمیت ندهید. ممکن است از خود نپرسید که چه می خواهم و نیازم چیست. این بی بصیرتی باعث می شود که حس کنید شخصیت خود را در این رابطه گم کرده اید یا برنجید از اینکه توجه زیادی به طرف مقابل کرده اید و در پاسخ توجه کمی دریافت کرده اید. اما شما به حرکت در مسیر خود ادامه دادید بدون اینکه اشاره ای به مقصد داشته باشید، طرف مقابل چگونه باید بفهمد که وظیفه اش چیست؟

انواع مختلفی از بی بصیرتی وجود دارند. گاهی ممکن است آنقدر غرق در خود شوید که به عکس العمل دیگران توجهی نداشته باشید. ممکن است آنقدر ذهنتان درگیر نیازهای شخصی باشد که نیازها و خواسته های طرف مقابل را نادیده بگیرید. آنگاه، عدم واکنش نسبت به نیازهای طرف مقابل باعث رنجش عمیق و دلخوری می شود. اگر ندانید که طرف شما چه می خواهد، ارتباط موثری بین شما ایجاد نخواهد شد. برای اینکه چشم خود را به روی این بی بصیرتی باز کنید، فقط لازم است از طرف مقابل خود بپرسید " که نیاز یا خواسته تو در این لحظه چیست؟"

نقاط کور به شما می گویند تا چشمان خود را روی آنچه که نادیده گرفته اید باز کنید. هر فاکتور را در یک تصویر کامل از رابطه – با درنظر داشتن خودتان و طرف مقابلتان - در نظر بگیرید تا بهتر بتوانید از برخورد و تعارض جلوگیری کنید.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

متن فال:

حد و مرزهای شخصی نشان می دهند که شما به کجا می روید و دیگری از کجا شروع می کند. این حدود همانند حصاری است که دارایی های شما را از دیگری متمایز می کند. این سوی حصار احساسات، خواسته ها، افکار و هر آنچیزی است که به صلاح شماست. آن سوی حصار به طرف مقابل شما تعلق دارد – نیازها، خواسته، افکار و صلاح اوست.

کارت "حد و مرز" به شما نشان می دهد که چگونه حد و مرز شخصی تان را در روابط تعیین کنید و برای آنها ارزش قائل شوید. حد و مرزهای مشخص باعث تقویت روابط سالم می شوند. با داشتن حد و مرزهای مشخص احساس واقعی خود را می فهمید. می دانید که چه می خواهید و نیازتان چیست. می توانید آشکارا احساسات، خواسته ها، و نیازهایتان را به طرف مقابل منتقل کنید. هیچ چیزی از قلم نمی افتد، هیچ چیزی نگفته نمی ماند، و جایی برای تصورات اشتباه طرف مقابل باقی نمی ماند.

حد و مرزها هم دروازه هایی دارند که می توانید آنها را باز کنید یا ببندید. وقتی که بسته اند باید به درون خود رجوع کنید تا بفهمید چه چیزی برای شما درست است. وقتی که باز هستند، می توانید به هرآنچه که طرف مقابل شما می گوید گوش دهید، و آن را بررسی کنید و بپذیرید.

شاید کارت "حد و مرز" شما را ترغیب کند تا بدانید چه زمانی این دروازه ها را ببندید. اگر دروازه ها همیشه باز باشند ممکن است در "نه" گفتن به دیگران دچار مشکل شوید. این کار شما را بر آن می دارد تا زمانی را برای خلوت کردن با خود بگذارید تا به درک بهتری از احساسات، نیازها، و خواسته های خود برسید. ممکن است لازم شود که لولای در را روغن کاری کنید و گاهی دروازه ها را ببندید تا خود را بهتر بشناسید و برای آن که هستید ارزش قائل شوید.

از سوی دیگر، شاید حد و مرزها به وجود آمده اند تا شما را ترغیب کنند دروازه ها را بیشتر بگشایید. اگر دروازه ها همیشه بسته بماند مانند دیواری خواهد بود که ارتباط بین شما و دیگران را قطع می کند. در آن صورت مشکل "بله" گفتن به دیگران را خواهید داشت. این کارت برای آن است که به شما نشان دهد در کنار دیگران هم امنیت خواهید داشت. ممکن است لازم شود لولای در را روغن کاری کنید تا بهتر باز شود و قلب خود را به روی دیگران بگشایید، به دنیای بیرون نگاه کنید و یاد بگیرید که اگر دیگران وارد زندگی شما شوند باز هم امنیت خواهید داشت.

حد و مرزهای نامشخص مشکل بزرگی در روابط محسوب می شوند. اگر نتوانید بین آنچه که در درون هر یک از شما می گذرد تمایز قائل شوید، مشکل شما برای طرف مقابلتان بزرگتر می شود. اگر قادر به بیان احساسات خود نباشید، نمی توانید بفهمید که بین شما چه می گذرد. اگر نتوانید نیازها و خواسته هایتان را ادا کنید، نمی توانید مشکلاتتان را حل کنید.

مشخص کردن حد و مرزهای شخصی بسیار مفید است. این کار را با پرسش انجام دهید: "احساس واقعی من چیست؟" "من واقعاً چه می خواهم؟" "چه چیزی واقعاً برای من درست است؟" بهتر است که پاسخ این سوالات را با طرف مقابل خود در میان بگذارید و پاسخ های او به این سوالات را هم بشنوید. یک به یک صحبت کنید و حرف همدیگر را قطع نکنید.

انعطاف پذیری در باز کردن و بستن دروازه ها شما را با طرف مقابل یکی می کند - و در مواقع لازم از هم جدا می کند. گرچه یکی شدن جالب است اما لازم است که فردیت خود و مرزهای شخصی را بپذیرید و به آنها احترام بگذارید. باز کردن یا بستن دروازه ها باعث ایجاد رابطه ای سالم و پویا بین دو نفر می شود.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

متن فال:

تمامیت چیست؟ تمامیت در مجموعه ای از تجاربی منعکس می شود که فرد آزاد است تا آن را درآغوش بگیرد. در این بین خوشحالی، ناراحتی، سعادت، ترس، خشم، احساس، شوخ طبعی، امید، لطافت، خشونت، قدرت پذیرش، ابراز وجود، عشق، تنفر، بینش، عقلانیت، عملگرایی و ایده آل گرایی هم به چشم می خورد. این ها تعداد اندکی از انواع وجوه انسانی است. اما افراد معدودی قادر به بیان تمام آن ها هستند – اغلب ممکن است خیلی از این وجوه را رد کنیم.

همه ی افراد بشر پتانسیل کامل بودن را دارند. اما از کودکی به او می آموزند که دامنه ی نیازهایت را محدود کن. خانواده به فرد می آموزد که فکر کردن، عمل کردن، و طرز ابراز کردن خود را محدود کن. شخصیت فرد به واسطه ارتباط با هم سن و سالان، هنجارها، وظایف مرتبط با جنسیت و کلیشه های جامعه شکل می گیرد. در نتیجه با تجربه ی مجموعه ی کوچکی از این وجوه، زندگی فرد پایان می یابد.

مثلاً از قدیم مردها باید منطقی، قوی، و ساکت باشند و احساساتی مثل ترس، آسیب دیدگی، و ناراحتی را بیان نکنند. درحالیکه احساساتی بودن زن ها ایرادی ندارد اما از قدیم آموخته اند که تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را به کار نگیرند.

گذشته ی ما هر چه که بوده، همگی با تجربه ی یک سری از صفات خاص انسانی به زندگی خود خاتمه داده اند. برخی در صحبت کردن و تعقل قوی هستند. برخی به لحاظ احساسی برونگرا هستند. برخی افراد سرسخت و قاطع اند. برخی نرم و منعطف اند. برخی فقط در ابراز یک حالت احساسی استعداد دارند – شادی، خوشحالی، ترس، یا خشم. برخی دیگر به ندرت حسی را تجربه کرده اند. شما چه ویژگی دارید؟

کارت تمامیت به شما یادآوری می کند که از ویژگی های به اصطلاح زنانه و مردانه ی خود استفاده کنید. صرف نظر از جنسیت، انسان بودن آمیزه ای است از عقل و احساس، فعال و پذیرا، سخت و نرم، عملی و عینی گرا.

لازم نیست که فقط به خاطر آموزش های کودکی بخشی از میراث انسانیت خود را رها کنیم. کارت تمامیت از شما می خواهد تا به درون خود بنگرید و بخش هایی از وجود خود را که سالهاست به خواب رفته، بیدار کنید. مهم نیست که در کودکی چطور تعلیم دیده اید، برخورداری از تمام ظرفیت انسانی حق طبیعی شماست.

مهمترین راه برای بسط استعدادهای خود از طریق رابطه است. همه با هم تفاوت دارند و این یک اتفاق نیست که برخی در بعضی از زمینه ها از برخی دیگر بهترند. تفاوت های شما و زوجتان فرصتی است برای رشد استعدادهای درونی تان. می توانید از طرف مقابل خود ویژگی هایی را یاد بگیرید که تاکنون آنها را تجربه نکرده اید. این ویژگی ها را می توانید به شیوه ی منحصر بفرد خود پرورش دهید. بدین طریق می توان راه های جدیدی را – از طریق افرادی متفاوت – تجربه کرد.

البته لازم نیست که قبل از ایجاد یک رابطه ی سالم به تمامیت برسید. اما اگر خود را وقف تمامیت کنید و تفاوت را بپذیرید، می توانید استعدادهای خود را با تجربه ای شاد و موفق تعمق ببخشید.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

متن فال:

هر رشد و تغییری به صبر نیاز دارد. یک باغبان این موضوع را به خوبی می داند. آب و هوا را باید در نظر داشت، خاک باید مهیا باشد، بذرها باید کاشته شوند و پرورش یابند – تا زمان برداشت برسد. باغبان می تواند هر زمان کاشت کند و بگذارد که طبیعت با سرعت خود پیش برود. این همان صبر است.

برای رشد و تغییر یک رابطه صبر مولفه ی مهمی است. صبر همان توان حفظ و باقی ماندن است؛ وقتی که تغییرات رابطه به همان سرعتی که انتظار دارید صورت نمی گیرد. به مرور زمان، یک رابطه ی موفق حاصل خواهد شد. رشد فردی شکوفا می شود. آگاهی عمیق تر می شود. خواسته ها و نیازهای حقیقی مشخص و محترم شمرده می شوند. مهارت های رابطه ی سالم به وجود می آید. التیام عاطفی و درک تمامیت فردی صورت می گیرد.

اینکه انتظار داشته باشید همه چیز یکباره – به محض نیاز – صورت بگیرد، واقع بینانه نیست. هر موجود زنده ای نیازمند زمانی برای شکوفایی، رشد و تکامل است. رشد و پرورش انسان هم به همین صورت است. از بذر تغییر گرفته تا میوه ی نمایان، رشد شخصی یا رشد رابطه، نیازمند صبر مداوم است. باغبان در هر فصلی باید از باغ مراقبت کند.

آیا چیزهایی در رابطه تان وجود دارد که واقعاً مایل به تغییر آن باشید؟ میل به تغییر همچون کاشتن بذر است. نحوه ی انتقال این میل به طرف مقابل مهیا کردن خاک است – و تغییراتی در آب و هوا ایجاد می کند تا بذر شکوفا شود. از آنجا که آب و هوا در کاشت نقش مهمی دارد، در مورد زمان بندی دقت کنید و بذرافشانی را با دقت انجام دهید. با احترام گذشتن به طرف مقابل، این بذرها را تغذیه کنید. هنگامی که درخواستی دارید مودب باشید. سوال خود را به نحوی متفاوت از قبل مطرح کنید، حتی اگر بارها این سوال را مطرح کرده باشید. یاد گرفتن راه های جدید را شروع کنید. بذرها با سرزنش تغذیه نمی شوند. برداشت لایه ای از خاک روی آن بعد از کاشت، برای اینکه ببینید ریشه زده اند یا نه، به رشد آنها صدمه می زند.

برای رشد هر چقدر لازم است زمان صرف کنید. باز هم تکرار می شود که رشد نیازمند صبر است. صبری استوار و ثابت داشته باشید و همه چیز را همانگونه که هست بپذیرید به جای اینکه اصرار به تغییر آنی داشته باشید. صبر باعث می شود که شکوفه در زمان خود شکوفا شود. تغییر اجباری کارساز نیست. مانند این است که شکوفه را بچینیم تا زودتر باز شود.

صبر مانند تغییر، سازش بسیار، رها کردن یا منتظر نشستن نیست. صبور بودن به معنای پذیرفتن بی احترامی طرف مقابل یا مانند در رابطه ی نامناسب و نامربوط نیست. شما به عمیق ترین میل خود برای تغییر احترام می گذارید اما این میل بهانه ای برای رد زمان حال یا به "اشتباه" انداختن طرف مقابل نیست.

کارت صبر از شما می خواهد تا زمان لازم برای یادگیری و تلفیق راه های جدید را به خود و طرف مقابل بدهید. بدانید که ممکن است گاهی دچار سردگمی و برگشت به راه های قدیمی شوید اما این موارد مثل آب و هوای ناپایدار است. به معنای اشتباه بودن چیزی نیست. باران به معنای کندن گیاه و دور انداختن آن نیست. به خاطر داشته باشید که باران باعث پیشرفت رشد می شود! با صبر، راحت تر می توانید با باد همراه شوید و به رشد تدریجی ادامه دهید.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

متن فال:

خلوت به معنای با خود وقت گذراندن – بدون حضور هیچ شخص دیگری - است. این زمانی است که توجه شما فقط به خودتان است. این زمان را می توان صرف خوداندیشی کرد – گویی که تصویر خود را در برکه ای آرام می بینید و زمانی را صرف وارسی خود می کنید. یا می توانید زمانی را صرف انجام کارهایی کنید که ارتباط شما را با خودتان بیشتر می کند.

ارتباط با دیگران عالی است و روابط نیازمند زمان و توجه است. با این حال، لازم است که به همان اندازه زمان و توجه تان را به خود اختصاص دهید. کارت خلوت به شما یادآوری می کند که گذار بین دو حالت با هم بودن و خلوت کردن بخشی از یک رابطه ی سالم است. اگر کارت خلوت را اتخاب کنید یعنی زمان مناسبی برای توجه به نیازهای شخصی – یا نیازهای طرف مقابل – است تا زمانی را به تنهایی بگذرانید.

خلوت کردن با خود برای رشد شخصی بسیار مهم است – و خیلی چیزها را به فرد نشان می دهد. بدین طریق می توانید خود را بهتر بشناسید. به قلب خود مجال گشودن می دهید تا بتوانید خواسته ها، احساسات و نیازهای واقعی خود را کندوکاو کنید. خلوت کردن به فرد کمک می کند تا حدود فردی را حفظ کند و به او در رشد فردیت کمک می کند. به فرد مجال تامل درباره ی خود، کارهایش و مقصدش در زندگی می دهد.

صرف زمان برای انجام کارهای شخصی – تمدد اعصاب، کتاب خوانی، قدم زدن در طبیعت، یا کار روی پروژه ای خاص باعث پرورش عمیق فرد می شود. با خلوت کردن می توانید ظرفیت حقیقی خود برای لذت بردن، آرامش، و عشق درونی را بیابید.

خلوت کردن زمانی لازم است که وقت کافی برای همنشینی با خود صرف نکرده اید. این کارت در پاسخ به نیاز طرف مقابل برای اندکی دوری از هم رو می شود. نیاز به تنها بودن یکی از طرفین باعث احساس عدم امنیت در دیگری می شود. باید به خاطر داشته باشید که کمی خلوت کردن بخش مهم و سلامت یک رابطه است – و به معنای وجود "مشکل" در رابطه نیست. همه نیاز دارند تا زمانی را صرف خلوت با خود کنند.

برخی به اشتباه فکر می کنند که نیاز طبیعی به تنها بودن یعنی وجود مشکل در رابطه. بلکه اگر کسی هیچ وقت احساس نیاز به خلوت کردن نکند به معنای وجود مشکل است. تنها بودن برخی را عصبی می کند به همین دلیل سعی می کنند تا حد ممکن وقت خود را با کار و افراد مختلف پر کنند.

اگر میل به اجتناب از آن دارید، پس تنها بودن همان چیزی است که نیاز دارید. حس می کنید چیزی از درونتان در حال غلیان است. کارت خلوت پیامی است که به شما می گوید با درون خود ارتباط برقرار کنید – دل خود را باز کنید و از درون خود باخبر باشید. اینک زمان التیام شخصی و جوانی دوباره است.

مثل قدیمی "خودت را بشناس" مثل همیشه حیاتی است. می توان آن را چنین برداشت کرد که "زمانی را صرف با خود بودن کن". تمرکز بر درون را تمرین کنید – تا با خود ارتباط برقرار کنید و خود را بشناسید – و مستقیماً از رابطه با خود بهره مند شوید. با این کار نه تنها چیزی را از همسرتان نمی گیرید بلکه حس تمامیت، آرامش، و قلبی آکنده تر از با هم بودن را به رابطه می آورید.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

متن فال:

تمامیت چیست؟ تمامیت در مجموعه ای از تجاربی منعکس می شود که فرد آزاد است تا آن را درآغوش بگیرد. در این بین خوشحالی، ناراحتی، سعادت، ترس، خشم، احساس، شوخ طبعی، امید، لطافت، خشونت، قدرت پذیرش، ابراز وجود، عشق، تنفر، بینش، عقلانیت، عملگرایی و ایده آل گرایی هم به چشم می خورد. این ها تعداد اندکی از انواع وجوه انسانی است. اما افراد معدودی قادر به بیان تمام آن ها هستند – اغلب ممکن است خیلی از این وجوه را رد کنیم.

همه ی افراد بشر پتانسیل کامل بودن را دارند. اما از کودکی به او می آموزند که دامنه ی نیازهایت را محدود کن. خانواده به فرد می آموزد که فکر کردن، عمل کردن، و طرز ابراز کردن خود را محدود کن. شخصیت فرد به واسطه ارتباط با هم سن و سالان، هنجارها، وظایف مرتبط با جنسیت و کلیشه های جامعه شکل می گیرد. در نتیجه با تجربه ی مجموعه ی کوچکی از این وجوه، زندگی فرد پایان می یابد.

مثلاً از قدیم مردها باید منطقی، قوی، و ساکت باشند و احساساتی مثل ترس، آسیب دیدگی، و ناراحتی را بیان نکنند. درحالیکه احساساتی بودن زن ها ایرادی ندارد اما از قدیم آموخته اند که تمام ظرفیت مادی و معنوی خود را به کار نگیرند.

گذشته ی ما هر چه که بوده، همگی با تجربه ی یک سری از صفات خاص انسانی به زندگی خود خاتمه داده اند. برخی در صحبت کردن و تعقل قوی هستند. برخی به لحاظ احساسی برونگرا هستند. برخی افراد سرسخت و قاطع اند. برخی نرم و منعطف اند. برخی فقط در ابراز یک حالت احساسی استعداد دارند – شادی، خوشحالی، ترس، یا خشم. برخی دیگر به ندرت حسی را تجربه کرده اند. شما چه ویژگی دارید؟

کارت تمامیت به شما یادآوری می کند که از ویژگی های به اصطلاح زنانه و مردانه ی خود استفاده کنید. صرف نظر از جنسیت، انسان بودن آمیزه ای است از عقل و احساس، فعال و پذیرا، سخت و نرم، عملی و عینی گرا.

لازم نیست که فقط به خاطر آموزش های کودکی بخشی از میراث انسانیت خود را رها کنیم. کارت تمامیت از شما می خواهد تا به درون خود بنگرید و بخش هایی از وجود خود را که سالهاست به خواب رفته، بیدار کنید. مهم نیست که در کودکی چطور تعلیم دیده اید، برخورداری از تمام ظرفیت انسانی حق طبیعی شماست.

مهمترین راه برای بسط استعدادهای خود از طریق رابطه است. همه با هم تفاوت دارند و این یک اتفاق نیست که برخی در بعضی از زمینه ها از برخی دیگر بهترند. تفاوت های شما و زوجتان فرصتی است برای رشد استعدادهای درونی تان. می توانید از طرف مقابل خود ویژگی هایی را یاد بگیرید که تاکنون آنها را تجربه نکرده اید. این ویژگی ها را می توانید به شیوه ی منحصر بفرد خود پرورش دهید. بدین طریق می توان راه های جدیدی را – از طریق افرادی متفاوت – تجربه کرد.

البته لازم نیست که قبل از ایجاد یک رابطه ی سالم به تمامیت برسید. اما اگر خود را وقف تمامیت کنید و تفاوت را بپذیرید، می توانید استعدادهای خود را با تجربه ای شاد و موفق تعمق ببخشید.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

متن فال:

در قضاوت کردن همیشه قضاوت خود را "درست" می دانیم و قضاوت دیگران را "غلط" – البته به جز مواردی که در مورد خود قضاوت می کنیم. ما بسیاری از قضاوت ها را از کودکی از پدر و مادرمان یاد گرفته ایم؛ آنها به ما "خوب" و "بد" را نشان داده اند. به عنوان یک فرد بالغ براساس همان آموخته های خود قضاوت می کنیم. این کار را آگاهانه انجام می دهیم و این سرمنشا مشکلات در روابط است.

کارت قضاوت به ما می گوید که وقتی انگشت خود را رو به طرف مقابل بگیرید، لذت بسیاری از رابطه کاسته می شود. برچسب زدن، انتقاد کردن یا سرزنش کردن طرف مقابل، دیدگاه شما را خراب می کند. با لنز قضاوت نمی توانید واقعیت طرف مقابل خود را ببینید. بلکه خود را محدود به ایده های خاصی می کنید که در مورد او در ذهن پرورانده اید.

قضاوت کردن معمولاً مربوط به زمان هایی است که ناراحت هستیم – اما کمکی به حل مشکل نمی کند و بلکه آن را بدتر هم می کند. این کار به شعله های دعوا و تعارض دامن می زند. ماهیتاً قضاوت مساله ای توهین آمیز است. هرکسی که مورد قضاوت قرار می گیرد کاملا این حق را دارد که بگوید "نحوه ی صحبت کردن تو را دوست ندارم شاید بهتر باشد بعداً بیشتر با هم صحبت کنیم".

قضاوت کردن مانع از درک درست طرف مقابل – و بررسی درست مشکل جاری - می شود و دیواری بین ما قرار می دهد. خیلی بد است که از کودکی یاد گرفته ایم تا بجای مصالحه و صبر در برقراری گفتمان، دیگران را سرزنش کنیم. این کارت از شما می خواهد که این سوال قدیمی و معقول را به یاد بیاورید: "ترجیح می دهید حق به جانب باشید یا خوشحال؟"

هرگاه که اشاره ی شما به سمت کسی باشد، کارت قضاوت از شما می خواهد که به سه انگشت دیگری که به سمت خود شما هستند توجه کنید! اما این ها انگشت سرزنش نیستند.

انگشت اول به احساسات زیربنایی قضاوت اشاره دارد. قضاوت زمانی صورت می گیرد که دچار فوران احساسات شویم. اگر در درک مستقیم این احساسات مشکل داشته باشیم، وارد حوزه ی ذهنی تحلیل، قضاوت و سرزنش می شویم. این کارت شما را ترغیب می کند تا حواس خود را متمرکز احساساتی کنید که شالوده ی قضاوت شماست. قبول کنید که ممکن است عصبانی، آسیب دیده، ناراحت یا حتی متاسف باشید. قلبتان را پذیرای احساس خود کنید – هرچه که باشد – فقط حس خود را درک کنید.

انگشت دوم نشانه ی نیازهای برآورده نشده ی زیربنای قضاوت است. اگر عادت به تشخیص درست نیازها و خواسته های خود نداشته باشیم، ممکن است به قضاوت کردن دیگران بپردازیم. به جای توجه مستقیم به نیازهای خود، رو به سوی اقدام ثانویه ی قضاوت کردن می آوریم که ما را از برآوردن نیازهایمان دورتر می کند. این کارت می خواهد به جای قضاوت کردن دیگران درنگی کنید و از خود بپرسید " این بار خواسته ی واقعی من چیست؟"

انگشت سوم به انتقال احساسات و خواسته ها به طرف مقابل – به روشی سازنده و محترمانه - اشاره دارد. اغلب ما در ابزار احساسات و بیان خواسته هایمان مشکل داریم. زمانی را صرف درک عمیق احساسات خود و شناخت خواسته هایتان کنید، و به جای قضاوت کردن دیگران در مورد آنها با طرف خود گفتگو کنید. انتقال آنها به نحوی که طرف مقابل مایل به شنیدن و واکنش نشان دادن باشد، وظیفه ی شماست.

دفعه ی بعدی که انگشت قضاوت به سمت کسی دراز کنید، این کارت شما را به یاد سه انگشت دیگر می اندازد که رو به سوی شما دارد. یادتان باشد که احساسات و نیازهای برآورده نشده ی خود را هدف قرار دهید و به نحوی سازنده آن را منتقل کنید.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین دی

متن فال:

وقتی که پروژکتور نور را روی فیلم می اندازد، نور حالت و رنگ افراد تصویر شده در فیلم را به خود می گیرد. فیلم حاصل که روی پرده می افتد به نظر آنقدر واقعی می رسد که تماماً غرق در داستان آن می شویم و فراموش می کنیم که در سالن تئاتر نشسته ایم. اما برای تجربه کردن چنین تاثیری حتماً لازم نیست که به سینما برویم.

بخش اعظمی از زندگی براساس فرآیندهای مشابه بنا شده است و ما در آن نقش پروژکتور را داریم؛ به تصورات خود درباره ی دیگران شکل می دهیم و رنگ می بخشیم. ذهن ما مانند فیلم است. شخصیت های مختلف، مکالمات، اتفاقات و داستان های زیادی از گذشته در آن ذخیره شده است. این تصاویر "فیلم درون" ما هستند.

اغلب به جای دیدن حقایق دنیای بیرون، ما فیلم درون خود را می بینیم. این فیلم ها دید ما به طرف مقابل را رنگ آمیزی می کند و عکس العمل های عاطفی ما را شکل می دهد. فیلم های ما آنقدر واقع گرایانه است که درگیر آنها می شویم و احتمالات واقعیات را نادیده می گیریم.

کارت فرافکنی به ما یادآوری می کند که ما تمایل داریم فیلم های قدیمی را در روابط خود منعکس کنیم به خصوص مواقعی که ناراحت و مضطرب هستیم. تم های فیلم های درون ما همانند فیلم های سینماست: جنگ قدرت، خیانت، رهایی، ترس، خجالت، بی ارزشی، در دام افتادن، و فرار. هنگام بروز این تم ها در شما، این کارت به شما هشدار می دهد. شاید هم می خواهید یک داستان کهنه را زنده کنید و انتخاب های فعلی خود را محدود کنید.

به یاد داشته باشید که در فرافکنی شما فقط "مجری فیلم" هستید. یک فیلم درونی را با واقعیت در هم می کنید و فکر می کنید که واقعیت همان است. اگر نارحت هستید، و افکار و انتظارات منفی دارید، مایلید آنرا بپذیرید. نمی بینید که بقایای گذشته، شما را تحریک کرده است. آنگاه واکنش به فیلم درون شروع می شود نه دنیای بیرون. در پاسخ، دنیا بیشتر شبیه فیلم درون شما واکنش می دهد و بدین ترتیب منابع موفقیت در دنیای بیرون را از دست می دهید.

وقتی که حتی شک می کنید که ممکن است در حال فرافکنی فیلمی در رابطه ی خود باشید، این کارت به شما پیشنهاد می کند تا فیلم را "نگه دارید". از خود بپرسید "چگونه درگیر تجربه ی چنین موقعیتی شدم؟" آنگاه بپرسید "این موقعیت چه شباهتی به گذشته ی من دارد؟ چگونه گذشته در فکر و احساس من رخنه کرده است؟ - یا انتظار چه اتفاقی را داشتم؟"

این کارت از شما می خواهد تا بین آنچه هم اکنون اطراف شما در جریان است و فرافکنی خود از گذشته تمایز قائل شوید. وقتی متوجه می شوید که یک فیلم قدیمی شما را تحت تاثیر قرار داده، بر میل به دیدن آخر فیلم غلبه کنید؛ شما پیشاپیش می دانید که این فیلم به کجا ختم می شود. اعتراف کنید که در مورد نحوه ی نگرش خود به اطراف ممکن است دچار اشتباه شده باشید. آنگاه تمام انتخاب های مثبت موجود را بررسی کنید.

با این پرسش که چگونه درگیر این موقعیت و تجربه ی آن شده اید به خود قدرت می دهید تا راه کارهای مثبت موجود را بیابید و بسیاری از سختی های بی مورد را پایان دهید. در نهایت، ممکن است به این نتیجه برسید که برخی فیلم ها پایان متفاوتی داشته اند.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

متن فال:

همه چیز در زندگی در حال رشد و تغییر است. این یک واقعیت اساسی طبیعت است. این رشد شامل ما انسان ها و روابط ما هم می شود. رشد توسط نور و تاریکی، آفتاب و باران، پرورش داده می شود. رشد از قلب ناشی می شود، از تمایل به روبرو شدن با همه چیز – و رد نکردن تاریکی ها، دوری نکردن از باران.

در مواجهه با چالش ها و مشکلات به عنوان یک بخش طبیعی از هر رابطه، است که ما رشد می کنیم. در خیس شدن زیر باران است که ما رشد می کنیم؛ به جای اینکه خواستار آن باشیم که خورشید همیشه بدرخشد.

هر زمان که ما واقعا با یک وضعیت دشوار روبرو می شویم، خواه موفق شویم و یا شکست بخوریم، چیزهایی می آموزیم و رشد می کنیم. ما یاد می گیریم یک اشتباه را تکرار نکنیم. ما یاد می گیریم کارهای متفاوتی انجام دهیم. ما نقاط قوت و توانایی های جدیدی که درک نمی کردیم، کشف می کنیم. ما گزینه های بهتری را انتخاب می کنیم.

شما چگونه توسط رویارویی با چالش ها و مشکلات رشد می کنید؟ چه چالش هایی در حال حاضر در رابطه ی شما وجود دارد؟ و چه مهارت های شخصی می توانید در مواجهه با این چالش ها بیاموزید؟

کارت رشد نشان می دهد که هر رابطه ای که شما دارید یک "دوره آموزشی" است تا بیاموزید چگونگه ارتباط برقرار کنید. این یک فرصت برای رشد است. بنابراین، برای آموزش، با روی باز آماده باشید. همچنین برای ما یک افسانه گفته شده است - که روابط همیشه باید عاری از مشکلات باشد و شریک زندگیمان مسئول برآورده کردن نیازهای ما است.

هر بار که ما سعی می کنیم از چالش ها و یا مشکلات در روابط جلوگیری کنیم، فقط آموزش ضعیفمان را گسترش می دهیم. در روابط، چالش ها به ما نشان می دهند که چیزی وجود دارد که باید یاد بگیریم. مشکلات به ما نشان می دهند که ما در درونمان نیاز داریم چه چیزی را درمان کنیم و یا تغییر دهیم. این کارت از شما دعوت می کند چالش ها و مشکلات خود را به رسمیت بشناسید برای آنچه که واقعا هستند - برای رشدی جدید!

متاسفانه، یک مسئله وجود دارد که به طور جدی رشد ما را تضعیف می کند: ما دیگران را سرزنش می کنیم. در سرزنش کردن، وضعیتی را که خودمان داریم نمی بینیم. در عوض، تنها آنچه که فرد دیگری در حال انجام است را می بینیم. ما آنان را علت آنچه فکر می کنیم "اشتباه است." می بینیم. در این کار، ما درسی که از رابطه می توانیم بیاموزیم را از دست می دهیم. ما فرصت یادگیری و رشد را که از این چالش می توانیم داشته باشیم را از دست می دهیم.

کارت رشد شما را تشویق می کند که با هر چالشی که پیش می آید، روبرو شوید. قبول کنید که مشکلات بخش طبیعی هر یک از تمامی روابط است. با هر شریکی، شما نور و تاریکی، آفتاب و باران، بهتر و بدتر را تجربه می کنید؛ این ها عناصر طبیعی برای رشد هستند.

به جای آنکه مشکلات را به عنوان نشانه های "اشتباه" در یک رابطه بدانید، آنها را به عنوان نشانه هایی که به سمت رشد هدایت تان می کند، بشمارید. مطمئن باشید که در آینده، زمانی که شما به امروزتان نگاه می کنید، از هر یک از این اتفاقات به عنوان "من چیز مهمی در مورد رابطه به دست آورده ام" یاد می کنید.

این مهم است که به یاد داشته باشید که رشد کردن با ادامه دادن رویارویی با اتفاقات، انجام می گیرد. در این راه، شما در می یابید که خورشید و باران هر دو از منابع مهمی هستند که باعث رشد بیشتر می شوند.

 فال رابطه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

متن فال:

معمولاً بر این باوریم که واکنش ما به دیگران براساس اتفاقی است که هم اکنون پیش روی ما در جریان است. کارت "سرگذشت" به شما نشان می دهد که نحوه ی رفتار و نگاهتان به شریک زندگیتان تا چه حد تحت تاثیر گذشته قرار دارد.

گذشته ی ما مانند کتاب گشوده ای است که همواره در زندگی پیش روی ماست. هر رویدادی در گذشته که منجر به آسیب روحی، تاسف، رهایی، تحقیر، سوءتفاهم یا شرمندگی شده است می تواند هنوز هم ما را تحت تاثیر قرار دهد و ما را نسبت به برخی مسائل حساس کند. شیوه ی تربیتی و معاشرتی خانواده شالوده ی بسیاری از "بایدها" در زندگی است – آنچه که ما به عنوان "خوب"، "بد" ، "درست" یا "غلط" تعبیر می کنیم.

به بیان ساده، ما دیگران را از طریق لنزهایی می بینیم که در حقیقت گذشته ی ماست. این لنزها نگاه ما را به طرف مقابل رنگ می کند، تیز می کند و یا حتی تحریف می کند. چون همیشه بر زمان حال متمرکز هستیم، متوجه نمی شویم که چقدر واکنش های ما تحت تاثیر شیوه ی تربیتی گذشته ی ماست.

به طور مثال، ممکن است نحوه ی تاثیر گذاری خانواده ی دو نفر در ابراز احساسات کاملاً متفاوت باشد. شاید یکی در خانواده ای سرزنده و پرشور بزرگ شده باشد و یاد گرفته که احساساتش را در لحظه بروز دهد. شاید دیگری در خانواده ای آرام بزرگ شده و یادگرفته که ابراز احساسات خود را کنترل کند. بدین طریق هر یک از دو نفر ممکن است رفتار دیگری را زننده بداند. فرد برون گرا ممکن است درونگرایی دیگری را نشانه از عدم توجه به خود تلقی کند درحالیکه فرد آرام ممکن است ابراز احساسات را نشانه ی بی احترامی و عدم کنترل بداند. شیوه های مختلف رفتار این دو، ریشه در گذشته ی آنها دارد و ممکن است عامل اختلافات زیادی شود.

اما اگر هر دو نفر در خانواده ای پرشور و احساسی بزرگ شده بودند باز هم ممکن بود تضادها و تعارض هایی با هم داشته باشند. شاید یکی آنقدر از ابراز احساسات خانواده اش آسیب دیده که این کار را اشتباه می داند و معتقد است باید از آن اجتناب کرد.

کارت "سرگذشت" از شما می خواهد که دریابید چگونه گذشته بر دیدگاه شما نسبت به شریک زندگی تان تاثیر می گذارد. آیا تفاوت شما و او، باعث تنش می شود؟ چگونه تفاوت های گذشته ی شما بر این رابطه اثر می گذارد؟

شاید تفاوت های موجود در سرگذشت خود را نادیده گرفته اید. اگر فکر کنید که شریک زندگی تان ارزش ها، باورها، و انتظارات مشابه شما دارد ممکن است به سادگی کارهای او را اشتباه برداشت کنید. بدین ترتیب ناراحتی یک یا هر دو نفر شما امری اجتناب ناپذیر است.

سوال این نیست که چه کسی "درست" می گوید یا چه کسی "غلط". سوال این است که اگر لنزهای منحرف کننده ی گذشته را از روی چشم خود بردارید، چه راه کارهای مثبتی وجود دارد؟

به جای واکنش نشان دادن به رفتار طرف مقابل و دعوا کردن بر سر مشکلات، ببینید که چگونه گذشته همچنان شما را تحت تاثیر قرار داده است. به جای سرزنش طرف مقابل، در گذشته ی خود جستجو کنید. کارت "سرگذشت" شما را ترغیب می کند تا به بررسی گذشته ی خود بپردازید. چگونه بزرگ شدن در خانواده روی شما اثر گذاشته است؟ چطور ممکن است هنوز هم تحت تاثیر آن باشید؟ گذشته ی طرف مقابل شما چگونه بوده است؟ خود را جای او قرار دهید. به جایی که طرف مقابل شما بدان تعلق دارد احترام بگذارید و آن را درک کنید.

هروقت که هردوی شما همدیگر را بهتر بفهمید، می توانید راه های جدید و بهتری را برای مدیریت شرایطی که معمولاً مشکل زا هستند، ارائه دهید. با ایجاد راه کارهای مثبت، می توانید کتاب گذشته ی خود را ببندید.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۲۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فرتاک نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد