//
کدخبر: ۳۳۵۲۲۷ //
مهراد جم | دنیا جهانبخت

فوری / مهراد جم به لندن بازگشت / دنیا جهانبخت و مهراد جم دوباره شروع به زندگی کردند + عکس لو رفته

تصاویری از دنیا جهانبخت و مهراد جم در شبکه های اجتماعی در حال انتشار می باشد که گویا این زوج پرحاشیه دوباره در حال زندگی با یکدیگر می باشند

فوری / مهراد جم به لندن بازگشت / دنیا جهانبخت و مهراد جم دوباره شروع به زندگی کردند + عکس لو رفته
به گزارش فرتاک نیوز،

مهراد جم از خواننده، ترانه‌ سرا و آهنگساز تازه کار و جویای نامی است. مهراد جم خیلی زود به شهرت رسید مهراد جم در کودکی بازیگر بوده است مهردادجم مدتی در ترکیه زندگی میکرد و مجدداً به ایران بازگشته است اولین تجربه مهرداد جم ترانه سرایی و آهنگ سازی برای میثم ابراهیمی بوده است.

دنیا جهانبخت | مهراد جم

کاربران فضای مجازی اخیرا عکسی را از خلوت سه نفره مهراد و دنیا جهانبخت در فضای مجازی منتشر کردند. این عکس فوتوشاپ بوده و دنیا جهانبخت اعلام کرده که تا کنون هیچ خبری از مهراد جم ندارد.

حرف های مادر مهراد جم به دنیا جهانبخت

دعوای-زشت-دنیا-جهانبخت-مادر-مهراد-جم--28405

دنیا جهانبخت متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

دنیا جهانبخت

اولین بار سال ۹۴ نام دنیا جهانبخت در فضای مجازی پخش شد انتشار خبر تصادف پورشه زرد رنگ که روزی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود شروع شد. در این حادثه خانم «پریوش اکبرزاده» درگذشت و دنیا که اولین نفر اعلام کننده خبر بود از این حادثه برای خود فالوورهای زیادی جمع کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان